Gijs alleen voor de blue ray player doe ik het al....quote:Op zaterdag 15 april 2006 19:00 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Ziet er zeker goed uit, maar er komt geen Playstation hier meer in huis.
Gadget collector.quote:Op zondag 16 april 2006 00:22 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Gijs alleen voor de blue ray player doe ik het al....
Terecht, het is geen deel 2quote:Op zondag 16 april 2006 09:31 schreef Strolie75 het volgende:
Net de demo van PGR3 gespeeld...ziet er wel tof uit...ik suck...ik haal hem niet
Ben niet te spreken over die kut patchquote:Op zondag 16 april 2006 09:47 schreef -Struikrover- het volgende:
In die PGR3 update hebben ze trouwens wel goede dingen gedaan; Updates voor PGR3 beschikbaar
host kan eindelijk de auto of class bepalen waar iedereen in rijdt en je kunt zien wie er spreekt
Ik viel gisteren al om 2100 uur in slaap, heerlijk tot een uur of 2300.. daarna naar boven gegaan en door geslapen tot 0630quote:
Was een aardige topic-kill, jaquote:
Zo...die wordt al groot!quote:
quote:Op maandag 17 april 2006 11:59 schreef Magneet het volgende:
check zijn site maar staan nog meer foto's of het kinderfototopic in OUD, staan ze ook
Ik vond hem goed, mooi eerbetoon aan het origineel. En net zo'n B-film. Echt van die cliche dialogen en personages.quote:Op maandag 17 april 2006 18:47 schreef gijsje79 het volgende:
Ga ik zo ook doen.
Ook de nieuwe film van 50 cent ff gehuurd.
Serieus cool dingquote:Op maandag 17 april 2006 18:49 schreef Strolie75 het volgende:
Godver...ik wil zo'n nieuwe macbook pro...kun je gewoon windows op installeren. Schijtprogramma, maar je kunt er dus wel alles op gamen. Geen excuses meer, iedereen aan de mac.
[afbeelding]
In de 1Up show van deze week zit een van die editors Oblivion en Half Life 2 op dat ding te spelen.quote:
Kost datquote:Op maandag 17 april 2006 18:55 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
In de 1Up show van deze week zit een van die editors Oblivion en Half Life 2 op dat ding te spelen.
quote:Op maandag 17 april 2006 19:00 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Teveel
Eur 2.689,00
http://www.apple.com/nl/macbookpro/
en wat is dan het voordeel van zo'n macbook proquote:Op maandag 17 april 2006 18:49 schreef Strolie75 het volgende:
Godver...ik wil zo'n nieuwe macbook pro...kun je gewoon windows op installeren. Schijtprogramma, maar je kunt er dus wel alles op gamen. Geen excuses meer, iedereen aan de mac.
[afbeelding]
Intel dual processor. 4x sneller dan de huidige G5 chips die in Apples zitten.quote:Op maandag 17 april 2006 20:28 schreef kepler het volgende:
en wat is dan het voordeel van zo'n macbook pro![]()
en je betaald alleen al 1000 euro meer voor de naamquote:Op maandag 17 april 2006 20:31 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Intel dual processor. 4x sneller dan de huidige G5 chips die in Apples zitten.Plus dat je gewoon Mac OS X naast Windows kunt blijven draaien. Stabiele hardware/software met
Windows
voor games. Oh ja, en hij is erg geil.
So? Dat betaal je bij Mercedes en BMW ook.quote:Op maandag 17 april 2006 21:54 schreef kepler het volgende:
en je betaald alleen al 1000 euro meer voor de naam
jah maar daarmee kan je nog pimpen. Mensen met een Mac worden als nerd gezienquote:Op maandag 17 april 2006 21:59 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
So? Dat betaal je bij Mercedes en BMW ook.![]()
Heiden!quote:Op maandag 17 april 2006 22:00 schreef kepler het volgende:
jah maar daarmee kan je nog pimpen. Mensen met een Mac worden als nerd gezien
quote:Op dinsdag 18 april 2006 00:45 schreef Notorious_Roy het volgende:
Strol? Moet jij ons niet wat vertellen?
Serieus..quote:Op maandag 17 april 2006 18:49 schreef Strolie75 het volgende:
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |