Ik heb het ook niet zo op die cave's hoorquote:Op zaterdag 15 april 2006 10:29 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Ik ben ergens in het Noord westen in een cave geweest, Cave....Titans. Daar zaten beesten in![]()
3 slagen en ik was dood. 10 opnieuw begonnen, ben er daarna maar uitgevlucht
![]()
Ziet er cool uit.. samsung he?quote:Op zaterdag 15 april 2006 10:31 schreef kepler het volgende:
[afbeelding]
ik heb een nieuwe telefoon
tof ding is dat![]()
tis idd een samsung, echt een heel tof dingquote:Op zaterdag 15 april 2006 10:34 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ziet er cool uit.. samsung he?
Moet eerdaags ook een nieuw toestel
Zat te denken aan deze:
[afbeelding]
nokia 7360
= mechanisch = grotere kans op storingenquote:Op zaterdag 15 april 2006 10:37 schreef kepler het volgende:
[..]
tis idd een samsung, echt een heel tof ding
en het mooiste is dat je hem kunt open klappen.
ben je klaar met bellen dan klap je hem gewoon weer dicht, dat is veel cooler dan op een knopje drukken![]()
samsung d600quote:Op zaterdag 15 april 2006 10:31 schreef kepler het volgende:
[afbeelding]
ik heb een nieuwe telefoon
tof ding is dat![]()
Ik heb de motorala V3 niet kapot te krijgenquote:Op zaterdag 15 april 2006 10:38 schreef Magneet het volgende:
[..]
= mechanisch = grotere kans op storingen
Kijk dat is klap!!quote:Op zaterdag 15 april 2006 11:30 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Ik heb de motorala V3 niet kapot te krijgen
Hij vorige week in de vijver gevallen2 uur voor de kachel en hij deed het weer. Hij lag toch een minuut onderwater ofzo
Ach welnee,...... Samsung D600 is een prima ding man.quote:Op zaterdag 15 april 2006 10:38 schreef Magneet het volgende:
[..]
= mechanisch = grotere kans op storingen
Daar ga ik overheen. Mijne ouwe 8310 van Nokia heeft een vol programma voor de bonte was meegredraaid. 60 graden, 2u lang. Nachtje drogen en klaar. Hij deed het weerquote:Op zaterdag 15 april 2006 11:30 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Ik heb de motorala V3 niet kapot te krijgen
Hij vorige week in de vijver gevallen2 uur voor de kachel en hij deed het weer. Hij lag toch een minuut onderwater ofzo
Klinkt niet best.quote:Op zaterdag 15 april 2006 11:41 schreef Bastard het volgende:
Jasmijn zit mee te huppelen op Elevation van U2.. vind ze prachtig
Ik hou zooooveel van haar![]()
PROESTquote:Op zaterdag 15 april 2006 11:43 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Daar ga ik overheen. Mijne ouwe 8310 van Nokia heeft een vol programma voor de bonte was meegredraaid.
PROESTquote:Op zaterdag 15 april 2006 11:43 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Daar ga ik overheen. Mijne ouwe 8310 van Nokia heeft een vol programma voor de bonte was meegredraaid. 60 graden, 2u lang. Nachtje drogen en klaar. Hij deed het weer
Ik ging een keer na een avondje zuipen over mijn nek, gewoon buiten in een parkje, sta op en mijn telefoon glijdt uit mijn binnenzak...quote:Op zaterdag 15 april 2006 11:49 schreef Sjotime het volgende:
[..]
PROEST
Heb mijn Sony Ericsson na mijn grote boodschap in de plee laten vallen........... zat ik mijn borstzakje![]()
Even laten drogen in de zon en klaar
Wie ben jij nou weer ?quote:
Gijs!quote:
Ik mis jequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The truth was in here.
Whahahahahaquote:Op zaterdag 15 april 2006 11:57 schreef ChOas het volgende:
[..]
Ik ging een keer na een avondje zuipen over mijn nek, gewoon buiten in een parkje, sta op en mijn telefoon glijdt uit mijn binnenzak...
*SPLETSCH*
Middenin
Even onder de kraan gehouden en laten drogen en weer prima![]()
Geur is er trouwens nooit meer uitgegaan, heb maar een nieuwe gekocht
Eerste 5 minuten van de trainingmissiequote:Op zaterdag 15 april 2006 13:51 schreef Bastard het volgende:
Die Strol.. nog helemaal niets gedaan in GRAW ook
Met een zachte 'g' ?quote:Op zaterdag 15 april 2006 14:52 schreef Strolie75 het volgende:
Ik heb gezegd waar ze zich die korting konden steken.
Dat staat er helemaal nietquote:Op zaterdag 15 april 2006 14:52 schreef Strolie75 het volgende:
Wat een bezeikte boel die FRS-actie zeg. Wil ik 3 games inruilen voor Tomb Raider. En in de folder staat als je een game inruilt je 5 euro korting en 5 euro cash krijgt. Bij elkaar toch 30 euro korting dacht ik zo. Blijkt het 3x 5 euro korting en 1x 5 euro cash. Bij elkaar dus maar 20 euro korting! En vervolgens wel weer voor 15 euro per stuk verkopen. Ik heb gezegd waar ze zich die korting konden steken.
Ook geen kortingquote:
quote:Op zaterdag 15 april 2006 15:20 schreef Notorious_Roy het volgende:
Dat staat er helemaal nietLeer lezen ofzo
wordt zo tof allemaalquote:Op zaterdag 15 april 2006 13:53 schreef Sjotime het volgende:
Strakke physics engine zeg.... verdomme... die games
http://www.dumpalink.com/(...)irtight_Physics_Demo
Ziet er zeker goed uit, maar er komt geen Playstation hier meer in huis.quote:Op zaterdag 15 april 2006 13:53 schreef Sjotime het volgende:
Strakke physics engine zeg.... verdomme... die games
http://www.dumpalink.com/(...)irtight_Physics_Demo
360 is toch beterquote:Op zaterdag 15 april 2006 19:00 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Ziet er zeker goed uit, maar er komt geen Playstation hier meer in huis.
Heb je hem toch gehaald?quote:Op zaterdag 15 april 2006 18:58 schreef gijsje79 het volgende:
Ben nu druk bezig in de Arena.
Volgens mij kan ik daar nog wel ff blijven.
Ja moet toch wat.quote:Op zaterdag 15 april 2006 19:58 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Heb je hem toch gehaald?Wat een respect
Ja tis wat je wil.quote:
Nieuwe nummer van Tool ookquote:Op zaterdag 15 april 2006 20:16 schreef gijsje79 het volgende:
De nieuwe cd van Junkie XL klinkt goed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |