Je mag je gras ook wel weer eens verzorgen wa?quote:Op vrijdag 14 april 2006 13:48 schreef -Struikrover- het volgende:
Net de schildpadden "uitgelaten"
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Tis vorige week geverticuteerd en bemest en kort gemaait. Vandaar dat het een beetje geel ziet. ! Over een paar weken is het weer mooi groenquote:Op vrijdag 14 april 2006 13:54 schreef Bastard het volgende:
[..]
Je mag je gras ook wel weer eens verzorgen wa?
Geverticuwattes?quote:Op vrijdag 14 april 2006 15:01 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Tis vorige week geverticuteerd en bemest en kort gemaait. Vandaar dat het een beetje geel ziet. ! Over een paar weken is het weer mooi groen
Neem je kapmes mee, zal wel druk zijnquote:Op vrijdag 14 april 2006 15:15 schreef Strolie75 het volgende:
He lekker...goede vrijdag
Tot 11:00 uur in bed gelegen...lekker ontbeten...nu boodschappen doen.
Tis Nieuw Vennep, daar heb je geen kapmes nodigquote:Op vrijdag 14 april 2006 15:22 schreef Bastard het volgende:
[..]
Neem je kapmes mee, zal wel druk zijn
quote:Op vrijdag 14 april 2006 15:34 schreef Bastard het volgende:
Viel wel mee...collega komt vanavond eten. Ik ga wat japans makenquote:
Je kamer staat achterstevorenquote:
Nee klopt .... ik denk al wat bedoelt die Freek nouquote:Op vrijdag 14 april 2006 17:35 schreef ChOas het volgende:
[..]
Je kamer staat achterstevoren
Of je hebt je posters aan de andere muur gehangen!
He die last.. ik heb kennelijk iemand vermoord ergens on the way, ga ik slapen staat er iemand van dark brotherhood bij mn bed. Volgens mij heb ik alleen een paard vermoord door er te hard op te rijden, maar goed.quote:
En gelijk heb jequote:Op vrijdag 14 april 2006 20:08 schreef Magneet het volgende:weekend, durf atm overdag niet bij de Gijsjes te kijken omdat ik zoals altijd weer met mijn rug naar de grote open ruimte met veel collega's zit
Neet?quote:Op vrijdag 14 april 2006 22:08 schreef Strolie75 het volgende:
Zo...collega is wezen eten met haar manWas erg gezellig. Ze is nu teut weer naar huis.
ik moest het vier keer lezen, maar nu begrijp ik dat een collega met haar man bij jou thuis is komen etenquote:Op vrijdag 14 april 2006 22:08 schreef Strolie75 het volgende:
Zo...collega is wezen eten met haar manWas erg gezellig. Ze is nu teut weer naar huis.
Negermuziek en teut zijn okay, maar Kanye West?quote:
Wat is er mis met Kanye West? Die nieuwe plaat is briljantquote:Op vrijdag 14 april 2006 22:22 schreef Notorious_Roy het volgende:
Negermuziek en teut zijn okay, maar Kanye West?![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 15 april 2006 02:43 schreef gijsje79 het volgende:
Ben nu buiten en naar de overkant gezwommen en weer naar binnen.
Weer in het donker.
Ocharm. wat hebben ze? Griep?quote:Op zaterdag 15 april 2006 08:57 schreef Sjotime het volgende:
Vanaf gisteren al 2 zieke kindertjes dus voor Sjo geen Oblivion![]()
Quinny
Ik had het ff gehad met de kerkers en ben de stad in gegaan.. want die kerker aan de overkant is fucking grootte kerker nogquote:Op zaterdag 15 april 2006 02:43 schreef gijsje79 het volgende:
Ben nu buiten en naar de overkant gezwommen en weer naar binnen.
Weer in het donker.
Ik ga de vijver schoonmaken, vissen zitten al in m`n zwembadquote:Op zaterdag 15 april 2006 09:08 schreef Strolie75 het volgende:
Vandaag ook de tuinmeubelen buiten zetten, boodschappen doen, schoonmaken, sporten, gamen.
En voor vanavond King Kong op DVD gehaald!
Weekend
Ik ben ergens in het Noord westen in een cave geweest, Cave....Titans. Daar zaten beesten inquote:Op zaterdag 15 april 2006 10:01 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik had het ff gehad met de kerkers en ben de stad in gegaan.. want die kerker aan de overkant is fucking grootte kerker nog
mietjequote:Op zaterdag 15 april 2006 10:29 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Ik ben ergens in het Noord westen in een cave geweest, Cave....Titans. Daar zaten beesten in![]()
3 slagen en ik was dood. 10 opnieuw begonnen, ben er daarna maar uitgevlucht
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |