Kijk dus tv is van de tafel.quote:Op vrijdag 14 april 2006 10:10 schreef Bastard het volgende:
Kwam ik gisterenavond thuis van de meeting.. kon ik nog verder met een dressoir in elkaar schroeven.
"Wacht nou ff tot zaterdag, kunnen we dit op ons gemak doen"
Vrouw: "Nee lukt me wel"
Maar hij staat, en de tv past er op
Zal morgen wel ff foto schieten
Yep.. toch wel lekker weer een salontafelquote:
Klinkt goedquote:Op vrijdag 14 april 2006 10:14 schreef Bastard het volgende:
[..]
Yep.. toch wel lekker weer een salontafel
Oude tv kast gaat naar mn ouders.. dressoir staat ook beter dan die tv kast.. komen die posters en houtwerk mooier uit
quote:Op vrijdag 14 april 2006 10:14 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
D8 aan Football Manager 2006 of Top Spin 2.
Denk je echt dat ik aan die games geld ga uitgeven.quote:Op vrijdag 14 april 2006 10:15 schreef Bastard het volgende:
[..]
Gijs.... bespaar je geld dan liever
Zou nog eerder arcade spellen downloaden![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 14 april 2006 10:16 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Denk je echt dat ik aan die games geld ga uitgeven.
Nee het word danIk hoop dat je het wat vind danSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar als Gdemon het veel speelt kan het niet fout gaan
Als ik je 1 tip mag geven, als RPG leken onder elkaar, check goed wat je major skills worden. Dat is hoe goed je in bepaalde dingen al bent..
Maar ook al staat blade skill er bijv niet in.. je kan toch goed slaan met een zwaard hoor
The truth was in here.
Ok zal het wel zien.quote:Op vrijdag 14 april 2006 10:20 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik hoop dat je het wat vind dan
Maar als Gdemon het veel speelt kan het niet fout gaan
Als ik je 1 tip mag geven, als RPG leken onder elkaar, check goed wat je major skills worden. Dat is hoe goed je in bepaalde dingen al bent..
Maar ook al staat blade skill er bijv niet in.. je kan toch goed slaan met een zwaard hoor
Zal es een filmpje van downen.quote:Op vrijdag 14 april 2006 10:21 schreef Bastard het volgende:
Die Gijsje in Oblivion
Die gaat dingen meemaken hoor
Al spelend leer je hoe dingen werken.. en de mogelijkheden zijn enorm.quote:
serieus, kan datquote:Op vrijdag 14 april 2006 10:25 schreef Bastard het volgende:
[..]
Al spelend leer je hoe dingen werken.. en de mogelijkheden zijn enorm.
Ik ben bijvoorbeeld nu heel veel planten aan het plukken, overal waar ik loop.. en dan mix ik daar drankjes van en die verkoop ik dan weer.
Om 0300 uur al?quote:Op vrijdag 14 april 2006 10:25 schreef kepler het volgende:
wat een mooi huisfeest gisteren
alleen jammer dat de politie dit niet zo vond en om 3 uur een einde aan het feest maakte
klinkt moeilijk.quote:Op vrijdag 14 april 2006 10:25 schreef Bastard het volgende:
[..]
Al spelend leer je hoe dingen werken.. en de mogelijkheden zijn enorm.
Ik ben bijvoorbeeld nu heel veel planten aan het plukken, overal waar ik loop.. en dan mix ik daar drankjes van en die verkoop ik dan weer.
Heb zelf gekozen voor iemand die zijn magica opnieuw aanmaakt, dus hoef ik geen drankjes voor in te nemen. En omdat ik goed ben in Magica kon ik meteen een spell kopen waarmee ik steeds mijn health weer goed breng, dus heb geen potions nodig.
Maar zo zijn er zoveel manieren om een poppetje te bouwen
Ja dan kan het alleen als Ani thuis blijft.quote:Op vrijdag 14 april 2006 10:26 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja ik weet het.. maar het gaat niet.. ga het niet eens proberen.
Je rolt er in.. dus stapje voor stapje dingen doen, en steeds kom je weer wat tegen dat je denkt.. verrek dat kan ook.quote:
jah, dequote:
Of Zoe bij je ouders? Pension? Aan een boom in het bos?quote:Op vrijdag 14 april 2006 10:28 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Ja dan kan het alleen als Ani thuis blijft.
Ja was een voordeel van mijn 'studentenflat' toen.. was niks in de buurt, konden feesten tot 0600 ofzo.quote:Op vrijdag 14 april 2006 10:29 schreef kepler het volgende:
[..]
jah, deburen
hadden geklaagd. Maar we hebben van die bejaarde oma's in de flat tegen over ons wonen. Die gaan al klagen als je een harde scheet laat
Zou jou es aan een boom vastzetten.quote:Op vrijdag 14 april 2006 10:30 schreef Bastard het volgende:
[..]
Of Zoe bij je ouders? Pension? Aan een boom in het bos?
Grote boom nodig danquote:Op vrijdag 14 april 2006 10:34 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Zou jou es aan een boom vastzetten.
quote:Op vrijdag 14 april 2006 10:34 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Zou jou es aan een boom vastzetten.
Ook die krijg je vals.quote:Op vrijdag 14 april 2006 10:36 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja, had je maar een golden retriever moeten nemen
Ja snap ik.. baal er ook van.. maar anders misschien sander en wilma die op haar willen passen?quote:Op vrijdag 14 april 2006 10:51 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Ook die krijg je vals.
Trouwens er zit geen pit in die honden.![]()
Maar is goed begrijp het wel, alleen moeilijk zo met afspreken.
D8 ie.quote:Op vrijdag 14 april 2006 10:54 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja snap ik.. baal er ook van.. maar anders misschien sander en wilma die op haar willen passen?
Als je vragen hebt over het spel hoor ik het wel, is hier toch geen reet te doenquote:Op vrijdag 14 april 2006 10:56 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
D8 ie.
Nee dat doen ze niet, dagje ok maar geen weekend zijn zelf ook vaak weg he.
Ja moeten het maar ff zien van hoe en wat.
Ik ga es wat lekkers roken en wat opruimen daarna ff langs de free.
Hee, ben door mn griep mooi wel 3 kilo afgevallen.. ben nu nog maar 129kiloquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Snap alleen nog geen fuck van Magika. Kan mezelf healen en vuurballen gooien maar voor de rest![]()
quote:Op vrijdag 14 april 2006 11:15 schreef -Struikrover- het volgende:
Gruwelijk mooi sessie gehad in Oblivion woensdagavond. In 5 uur 2 levels op en 2 quests gehad.Ja je kan in Imperial city bijvoorbeeld spells kopen, die doen verschillende dingen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Snap alleen nog geen fuck van Magika. Kan mezelf healen en vuurballen gooien maar voor de rest
Of je zwaard betoveren of beesten summonnen.
The truth was in here.
Oh ok lachenquote:Op vrijdag 14 april 2006 11:37 schreef Tain het volgende:
B.
Tiger Woods PGA Tour 06 demo op Marketplace
4 velden kan je spelen.quote:Op vrijdag 14 april 2006 12:01 schreef Bastard het volgende:
[..]
Oh ok lachen
Heb dat spel op de Xbox al uitgespeeld, maar ben benieuwd hoe het er op de 360 uit ziet.. woods 07 koop ik wel weer.
Ja zou zo es naar de winkel.quote:
quote:Op vrijdag 14 april 2006 11:15 schreef -Struikrover- het volgende:
Gruwelijk mooi sessie gehad in Oblivion woensdagavond. In 5 uur 2 levels op en 2 quests gehad.Goeie film.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Snap alleen nog geen fuck van Magika. Kan mezelf healen en vuurballen gooien maar voor de rest![]()
Je bedoelt het omstebeurten slaan .. ne dat zuigt inderdaad.quote:Op vrijdag 14 april 2006 13:11 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Ja zou zo es naar de winkel.
Lijkt me opzich wel geinig al die vrijheid.
Fable vond ik ook leuk. Heb daar alles lopend gedaan.![]()
En het vecht systeem lijkt me goed tis geen KH of FF.
Jep dat.quote:Op vrijdag 14 april 2006 13:17 schreef Bastard het volgende:
[..]
Je bedoelt het omstebeurten slaan .. ne dat zuigt inderdaad.
Dit is echt vechten als je iemand tegen komt!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |