Die zijn nep... maar dat is niet ergquote:Op donderdag 13 april 2006 15:12 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Vies he vrouwen... vrolijk pasen Gijs
[afbeelding]
[afbeelding]
Nee hij is niet echt.. hij is maar een acteur.. heus!quote:Op donderdag 13 april 2006 15:39 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Whahhahahaha
jarenlange therapie die jongen
Beetje hardclub, mwah, niet mijn stijl zeg maar. Mooie hoeslakens had die mevrouw trouwens.quote:Op donderdag 13 april 2006 15:07 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Lekker muziekje Gijs?
http://www.shooshtime.com/clips/video.php?id=8246
quote:Op donderdag 13 april 2006 16:05 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Mooie hoeslakens had die mevrouw trouwens.
nee ik was niet van plan mn 360 mee te nemenquote:Op donderdag 13 april 2006 18:32 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Enkele reis?
Als je de Xbox 360 meeneemt heb je aan Oblivion wel genoeg die 4 maanden
*kuch*quote:Op donderdag 13 april 2006 18:54 schreef kepler het volgende:
[..]
nee ik was niet van plan mn 360 mee te nemen
*kuch*quote:Op donderdag 13 april 2006 20:03 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
*kuch*
Ik weet wel een onderduikadresje voor m
Ik koop liever een 360 dan een nieuwe DS.quote:Op donderdag 13 april 2006 20:04 schreef kepler het volgende:
[..]
*kuch*
als jij die DS-lite koopt zodat ik de oude kan meenemen
you will say WOWquote:Op donderdag 13 april 2006 20:06 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik koop liever een 360 dan een nieuwe DS.
....
There, I said it.
There I said it ookquote:Op donderdag 13 april 2006 20:06 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
....
There, I said it.
quote:Op donderdag 13 april 2006 20:06 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
....
There, I said it.
Geen idee wat het is.. maar klinkt leuk voor jequote:Op vrijdag 14 april 2006 02:00 schreef Notorious_Roy het volgende:
Gijsjes... Ik weet dat jullie bezig zijn met Oblivion, maar ik wil wat delen over Dragon Quest VIII... Wat een geweldige game is dat. Het is sinds FFIX dat ik zo door een game gegrepen ben, het verhaal is vrij simpel, maar de gameplay en de sfeer zijn zo fucking geniaal...![]()
Geweldig spel.
Werkquote:
Geen zin, zoals gewoonlijk.. maar als ik dan toch moet werken, dan maar op een dag dat er niemand isquote:Op vrijdag 14 april 2006 08:47 schreef Tain het volgende:
[..]
Werk
Absoluut geen zin vandaag, en jij?
We zitten hier met zijn 3'en, gezelligquote:Op vrijdag 14 april 2006 08:49 schreef Bastard het volgende:
[..]
Geen zin, zoals gewoonlijk.. maar als ik dan toch moet werken, dan maar op een dag dat er niemand is
Lekker de radio aan.. ongestoord browsen, telefoon negeren
Ben ook de enige op het moment hier
Ga ze met me moeder bekijken die heeft ze nog niet gezien.quote:Op vrijdag 14 april 2006 06:13 schreef Rooiegrapjas het volgende:
[..]
Alweer
Vorige keer kwam je ook niet verder dan deel 1
B.
Dapper!quote:Op vrijdag 14 april 2006 09:17 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Ga ze met me moeder bekijken die heeft ze nog niet gezien.
Dus we beginnen dinsdag ochtend vroeg.
Ja jij niet dan klootzak?quote:Op vrijdag 14 april 2006 09:56 schreef gijsje79 het volgende:
Dikke 11 uur dus.
We zullen ook wel rond 7 a 8 uur beginnen.
Dus allemaal lekker aan het werk met dit prachtige weer.
quote:Op vrijdag 14 april 2006 10:01 schreef Bastard het volgende:
Wat is die secret achievment eigenlijk in DOA4 die je hebt gehaald?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kan je dan niet vast wat voorwerken om de mensen na de paasdagen wat geld uit de zakken te kloppen?quote:Op vrijdag 14 april 2006 10:02 schreef gijsje79 het volgende:
Nee feestdag he.
Mogen we niet langs de mensen.
Ja dat kan maar het kantoor is dicht dus helaas.quote:Op vrijdag 14 april 2006 10:07 schreef Bastard het volgende:
[..]
Kan je dan niet vast wat voorwerken om de mensen na de paasdagen wat geld uit de zakken te kloppen?
quote:Op vrijdag 14 april 2006 10:03 schreef gijsje79 het volgende:
[..]Oh ja datSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben geloof ik nog C.. je moet net een server treffen, survival en dan ass kunnen kicken.. En zodra dan iemand erbij komt die met zn ninja jouw ass kicked.. er uit stappen, nieuwe server zoeken.
Je kan ook zoeken op klasse he.. niet in de A klasse of hoger stappen
The truth was in here.
idd wat een feestdagquote:Op vrijdag 14 april 2006 10:02 schreef gijsje79 het volgende:
Nee feestdag he.
Mogen we niet langs de mensen.
Ja dat zal bestquote:Op vrijdag 14 april 2006 10:08 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Ja dat kan maar het kantoor is dicht dus helaas.
Had ook graag vandaag gewerkt hoor.
Ik verlies nog al vaak.quote:Op vrijdag 14 april 2006 10:08 schreef Bastard het volgende:
[..]
Oh ja dat
Ben geloof ik nog C.. je moet net een server treffen, survival en dan ass kunnen kicken.. En zodra dan iemand erbij komt die met zn ninja jouw ass kicked.. er uit stappen, nieuwe server zoeken.
Je kan ook zoeken op klasse he.. niet in de A klasse of hoger stappen
Ik maak de laatste tijd zo weinig friendsquote:Op vrijdag 14 april 2006 10:10 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Ik verlies nog al vaak.
Maar doe het voor de fun, heb leuke friends ontmoet 30+ ers.
Dus beetje vechten, lullen en verliezen.
Zo eerst een pret sigaret en misschien ff langs de winkel voor een nieuwe game.quote:Op vrijdag 14 april 2006 10:09 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja dat zal best
Kun je mooi de schrootjes vast van de muur trekken vandaag
Welke game ga je halen Gijs?quote:Op vrijdag 14 april 2006 10:12 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Zo eerst een pret sigaret en misschien ff langs de winkel voor een nieuwe game.![]()
Vanmiddag samen met Wilma en Sander naar Veendam.
Maar er is hier bloemetjes markt, zouden iets van 5000 duitsers in de stad komen.![]()
Dus druk hier.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |