Je mag je gras ook wel weer eens verzorgen wa?quote:Op vrijdag 14 april 2006 13:48 schreef -Struikrover- het volgende:
Net de schildpadden "uitgelaten"
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Tis vorige week geverticuteerd en bemest en kort gemaait. Vandaar dat het een beetje geel ziet. ! Over een paar weken is het weer mooi groenquote:Op vrijdag 14 april 2006 13:54 schreef Bastard het volgende:
[..]
Je mag je gras ook wel weer eens verzorgen wa?
Geverticuwattes?quote:Op vrijdag 14 april 2006 15:01 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Tis vorige week geverticuteerd en bemest en kort gemaait. Vandaar dat het een beetje geel ziet. ! Over een paar weken is het weer mooi groen
Neem je kapmes mee, zal wel druk zijnquote:Op vrijdag 14 april 2006 15:15 schreef Strolie75 het volgende:
He lekker...goede vrijdag
Tot 11:00 uur in bed gelegen...lekker ontbeten...nu boodschappen doen.
Tis Nieuw Vennep, daar heb je geen kapmes nodigquote:Op vrijdag 14 april 2006 15:22 schreef Bastard het volgende:
[..]
Neem je kapmes mee, zal wel druk zijn
quote:Op vrijdag 14 april 2006 15:34 schreef Bastard het volgende:
Viel wel mee...collega komt vanavond eten. Ik ga wat japans makenquote:
Je kamer staat achterstevorenquote:
Nee klopt .... ik denk al wat bedoelt die Freek nouquote:Op vrijdag 14 april 2006 17:35 schreef ChOas het volgende:
[..]
Je kamer staat achterstevoren
Of je hebt je posters aan de andere muur gehangen!
He die last.. ik heb kennelijk iemand vermoord ergens on the way, ga ik slapen staat er iemand van dark brotherhood bij mn bed. Volgens mij heb ik alleen een paard vermoord door er te hard op te rijden, maar goed.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |