nee hoorquote:Op donderdag 20 april 2006 14:46 schreef -Struikrover- het volgende:
Ben er klaar mee, morgen nog een dag
Hij is blind en vergeet dat je ook GEWOON kan gamen met de Revolution. Er komt ook een gewone controller namelijkquote:Op donderdag 20 april 2006 14:44 schreef Sjotime het volgende:
[..]
De respect
Keita Takahashi: "I see what [Nintendo is] trying to do, but they're putting such emphasis on the controller; 'Woah, this controller lets you do this!' and I'm thinking - are you messing with us?"
quote:Op donderdag 20 april 2006 14:47 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Hij is blind en vergeet dat je ook GEWOON kan gamen met de Revolution. Er komt ook een gewone controller namelijkMaar hey, de hele wereld is dom, blind en uitermate kortzichtig en egocentrisch.
Kan me voorstellen dat je zijn opmerking niet trektquote:Op donderdag 20 april 2006 14:47 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Hij is blind en vergeet dat je ook GEWOON kan gamen met de Revolution. Er komt ook een gewone controller namelijkMaar hey, de hele wereld is dom, blind en uitermate kortzichtig en egocentrisch.
Nee, die idiotie is weer het andere uiterstequote:Op donderdag 20 april 2006 14:50 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Kan me voorstellen dat je zijn opmerking niet trektMaar ben blij dat niet iedereen die idiote 'believe' idiotie blind aanneemt ! Hij heeft wel een punt. Ik heb ook interesse maar de revolutie achtige aanpak op basis van controls trek ik ook niet.
Meest bijzondere vond ik die kunstmatige haven die ze toen hebben aangelegd, en die er nog steeds, enigzins verzonken bij ligt.. dat gaf mij het meest tastbare gevoel van die periode.quote:Op donderdag 20 april 2006 16:16 schreef Sjotime het volgende:
B. en Strol.... jullie zijn in Normandie geweest toch? Ik ga daar op doorreis even langs en zal daar een nachtje slapen. Dag later trek ik door naar Bretagne. Wat MOET ik nu in normandie echt zien en ik welke plaats ligt dat?
Arromanchesquote:Op donderdag 20 april 2006 17:03 schreef Bastard het volgende:
Meest bijzondere vond ik die kunstmatige haven die ze toen hebben aangelegd, en die er nog steeds, enigzins verzonken bij ligt.. dat gaf mij het meest tastbare gevoel van die periode.
Maar het plaatsje waar je dat vind weet strol zo te noemen, althans vorig jaar wel
GIIIIIJJJJJJJSSSSSSSSquote:Op donderdag 20 april 2006 18:30 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Arromanches
Maar hij kan beter naar Bayeux gaan. Mooi plaatsje (enige wat tijdens WW2 heel is gebleven) en de landingsstranden zijn vlakbij.Die vond ik het indrukwekkends. Amerikaans kerkhof, Omaha Beach. Tussen de bunkers wandelen.
Pointe du Hoc vond ik trouwens het meest indrukwekkende.
[afbeelding]
Kun je nog naspelen ook in Call of Duty 2.
Maar wil je het inderdaad allemaal zien ben je toch wel een halve dag kwijt daar in de regio danquote:Op donderdag 20 april 2006 18:30 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Arromanches
Maar hij kan beter naar Bayeux gaan. Mooi plaatsje (enige wat tijdens WW2 heel is gebleven) en de landingsstranden zijn vlakbij.Die vond ik het indrukwekkends. Amerikaans kerkhof, Omaha Beach. Tussen de bunkers wandelen.
[afbeelding]
Mijn baas kan nog wel meer naspelen in CoD2, zijn laatste aanwinst:quote:Op donderdag 20 april 2006 18:30 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Arromanches
[afbeelding]
quote:Op donderdag 20 april 2006 19:39 schreef Tain het volgende:
Sjo, mail me is op tain@fok.nl, je zocht nog wat foto's geloof ik
Stuur even een mail als je wilt, ik heb visitequote:Op donderdag 20 april 2006 18:36 schreef kepler het volgende:
GIIIIIJJJJJJJSSSSSSSS
kan je ff online komenIk heb eventueel heel misschien wel interesse in die camera
Deze dan ................quote:Op donderdag 20 april 2006 19:40 schreef Sjotime het volgende:
..............................................................................
http://www.vidilife.com/index.cfm?f=media.play&vchrMediaProgramIDCryp=8C3EBCD0-7DC6-4D32-9E13-C
.................................................................................quote:Op donderdag 20 april 2006 19:57 schreef Bastard het volgende:
[..]
Deze dan ................
http://www.vidilife.com/index.cfm?f=media.play&vchrMediaProgramIDCryp=B403F9F3-494C-4243-A565-0&action=1
snieslimquote:Op donderdag 20 april 2006 20:12 schreef Tain het volgende:
mijn vriendin heeft d'r nagel eraf gesneden op d'r werk![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |