Surfer-waardig idd.quote:Op woensdag 19 april 2006 11:54 schreef Notorious_Roy het volgende:
Slechtste grap van de week, nee MAAND
2006quote:Op woensdag 19 april 2006 11:54 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Slechtste grap van de week, nee MAAND
Ik heb geen blauwe tand op mn pc.. geen zin in .. ken je dat?quote:Op woensdag 19 april 2006 11:47 schreef Strolie75 het volgende:
USB, wat ouderwetsch. Ik gebruik bluetooth.
Handig dingetjequote:Op woensdag 19 april 2006 11:41 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Zal vast wel bluetooth hebben. USB stick met bluetooth ontvangst werkt top. Kan je draadloos bestanden overzetten.
Hier... http://www.typhone.nl/index.php?go=accessoires&do=showspecs&showid=32
Nog geen 5 euro
Nee werkt echt prima... gewoon in USB ingang ploppen en klaar. Telefoon maakt dan Bluetooth connectie met het USB sticky.... Makkelijk voor foto'squote:Op woensdag 19 april 2006 12:12 schreef Bastard het volgende:
[..]
Handig dingetje
Dacht dat ik mn kast weer moest openenen om een kaart in te zetten, en software installeren wat dan weer niet werkt... nooit aan begonnen dus
* Bastard nu ook voor de geile ringtones kan gaan
Jij hebt ongeveer 261.000 slechte Gijs grappen gemist dus pleeeeasequote:
Ja die kon ik al nooit bekijken anders dan op mn toestel inderdaad.. net als filmpjesquote:Op woensdag 19 april 2006 12:14 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Nee werkt echt prima... gewoon in USB ingang ploppen en klaar. Telefoon maakt dan Bluetooth connectie met het USB sticky.... Makkelijk voor foto's
Ze kunnen gewoon bijna niet slechter dan dit gijsquote:Op woensdag 19 april 2006 12:14 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Jij hebt ongeveer 261.000 slechte Gijs grappen gemist dus pleeeease
Je hebt duidelijk de onderbroeken lol van de afgelopen 3 jaar hier gemist danquote:Op woensdag 19 april 2006 12:20 schreef Tain het volgende:
[..]
Ze kunnen gewoon bijna niet slechter dan dit gijs
Ken je Surfer al?quote:Op woensdag 19 april 2006 12:20 schreef Tain het volgende:
[..]
Ze kunnen gewoon bijna niet slechter dan dit gijs
Ik ga wel even alle 1166 voorgaande delen doorlezenquote:Op woensdag 19 april 2006 12:41 schreef Bastard het volgende:
[..]
Je hebt duidelijk de onderbroeken lol van de afgelopen 3 jaar hier gemist dan
Jij hebt m dus ookquote:Op woensdag 19 april 2006 13:18 schreef -Struikrover- het volgende:
Motorola V3![]()
[hypemode]
Superding. Vijverbestendig tot 1 minuut
Serieus, ding is van gepoedercoat aluminium. Zit geenplastik
aan. Krijg er geen kras op of niks
en niet kapot te krijgen. Als een paar keer op de klinkersin de tuin laten kletsen, hij valt niet eens uit elkaar. Niet eens een krasje
En supercompleet, zit zo`n usb bij, leren hoesje, oordopje voor in de auto enz ....
[/hypemode]
[Centraal] Motorola Razr V3 - Deel 3quote:Op woensdag 19 april 2006 13:34 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Yep
[Centraal] Motorola Razr V3
Jij dan?quote:Op woensdag 19 april 2006 14:28 schreef Strolie75 het volgende:
[Ker Plunk mode]
Iemand interesse in een Canon EOS 300D spiegelreflex camera met veel accessoires?
[/Ker Plunk mode]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |