zo moeilijk was dat toch niet.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 21:50 schreef sugarJay het volgende:
na ongeveer 8 maanden heb ik dat mobile phonetools aan de praat gekregen..
Vreemd dat je pincode anders is in het buitenland. Maar dat heeft niets met de telefoon te maken, die pincode staat op je simkaart, als je de sim in een andere telefoon doet, blijft de sim ook gewoon hetzelfde. Staan de gegevens die je kwijt raakt toevallig ook op je simkaart?quote:Op zaterdag 11 maart 2006 18:58 schreef Thomsa het volgende:
Ik heb een probleempje, nl als ik naar het buitenland ga moet ik een 1 voor mij pincode zetten (dus mijn pincode wordt 1xxxx), maar dan raak ik al m'n sms'jes kwijt, en als ik weer naar Nederland ga en de telefoon dus aanzet zonder een 1 voor de code, ben ik weer alles kwijt, is dat altijd zo bij deze telefoon?
Meer mensen met dit probleem na het flashen? Hele thema is wegquote:Ik volg alleen 1 ding niet, na het opstarten van de telefoon (Spaans ofzo, leuk!) had ik een Neon-Thema, die ik meteen heb ingesteld want -> zeer gaaf! Het staat er nu echter niet meer bij? Raar?
Met MultiFlexFlash, programma is zit bij Phone Support Tools (PST). Moet je maar even op googlenquote:Op donderdag 6 april 2006 14:49 schreef suus21 het volgende:
met welk programma moet je het gedownloaden bestand openen? En werkt dit ook voor de V525?
ik neem aan dat je die .shx file uit de OP bedoelt? die moet je openen met PST MultiFlashFlex, maar ik denk niet dat die file uit de OP werkt met jouw v525.quote:Op donderdag 6 april 2006 14:49 schreef suus21 het volgende:
met welk programma moet je het gedownloaden bestand openen? En werkt dit ook voor de V525?
http://www.mob453.com/phones/motorola_v600/quote:Op donderdag 6 april 2006 21:58 schreef ruud_fr het volgende:
ligt het nou aan mij of kunnen meer mensen het programma "MultiFlashFlex.exe" nergens vinden![]()
is dit een goed werkende kan je me uit leggen hoe ik het er op moet zetten?quote:Op vrijdag 7 april 2006 19:19 schreef Redah het volgende:
Voor de liefhebbers heb ik een eigen MonsterPack samengesteld:
http://www.kyona.net/razr(...)8617MXXF1126_1FF.rar
Deze bevat de allernieuwste Flash en Flex versies, geeft je ook de mogelijkheid meer SMSjes op te slaan, EN bevat alleen maar Engels en Nederlands als talen. Heb je een Nederlandse SIM-kaart, dan start de telefoon automatisch op in het Nederlands. De precieze informatie:
S/W Versie: R374_G_0E.42.10R_b
Flex Versie: SE8617MXXF1126
Bootloader: BOOT0826
Language Pack: 0039 (Alleen Engels + Nederlands)
Video Recording: Ja
Type: Stock Motorola/Unlocked
Extra: Personalisatie per SIM-kaart
Met dit pakket heb je nog 7,3 MB ruimte over voor je eigen MP3's, foto's, e.d.
Voor de liefhebbers heb ik ook nog een pakketje waarbij je 10MB ruimte vrij hebt (alle geluiden/screensavers/plaatjes zijn weg, behalve het standaard Moto thema).
Hij werkt prima, succes!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |