yup en die zonne-energie wordt vervolgens omgezet in warmte. Hierdoor stijgt de warme lucht omhoog door de 'schoorsteen' en met die stroming kun je turbines aandrijven om elekriciteit te generen. Onze 'schoorsteen' wordt ongeveer 2 kilometer hoog en kan 200 MegaWatt aan energie produceren (genoeg voor 200.000 huishoudens)quote:Op woensdag 19 april 2006 08:35 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Hoe meer ruimte, hoe meer warmte en zonne energie die kan opvangen !
noem eens een prijsquote:Op woensdag 19 april 2006 14:28 schreef Strolie75 het volgende:
[Ker Plunk mode]
Iemand interesse in een Canon EOS 300D spiegelreflex camera met veel accessoires?
[/Ker Plunk mode]
2 kilometer hoogquote:Op woensdag 19 april 2006 22:51 schreef kepler het volgende:
[..]
yup en die zonne-energie wordt vervolgens omgezet in warmte. Hierdoor stijgt de warme lucht omhoog door de 'schoorsteen' en met die stroming kun je turbines aandrijven om elekriciteit te generen. Onze 'schoorsteen' wordt ongeveer 2 kilometer hoog en kan 200 MegaWatt aan energie produceren (genoeg voor 200.000 huishoudens)
het is zeker wel technisch haalbaar, de vraag is of het dan ook kan concurreren met andere energie-bronnen zoals windmolens, kolencentrales enz. qua kostenquote:Op woensdag 19 april 2006 23:42 schreef Sjotime het volgende:
[..]
2 kilometer hoogIs haalbaarheid onderdeel van het eindcijfer? Wel knap hoor wat jullie allemaal bedenken en doen........... respect
GAAAAAAAAAST, kan je mij sms-en? Ik ben denk ik je nummer kwijt geraakt tijdens de verhuizing naar mijn nieuwe telefoon. Ik heb je gister een sms gestuurd, maar die is blijkbaar niet aangekomenquote:
Op een console kan ik mijn werk niet doenquote:
quote:Op donderdag 20 april 2006 08:45 schreef Tain het volgende:
Maar ik ga dan zo maar weer naar huis ofzo, kan toch niks doen zo
quote:
Wahahahahahhaaquote:Op donderdag 20 april 2006 09:10 schreef Tain het volgende:
stomme kutschoonmaker beetje mijn stekkerblok uit het stopcontact halen
Godsamme ben je dan simpel... dat is actie nummer 1 van het alleroudste helpdesk boek "Zit de stekker er in"quote:Op donderdag 20 april 2006 09:10 schreef Tain het volgende:
stomme kutschoonmaker beetje mijn stekkerblok uit het stopcontact halen
Dat is inderdaad helemaal geen geld Gijsquote:Op donderdag 20 april 2006 09:07 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]![]()
We gaan ws in onze meivakantie een weekje naar Griekenland. Prijzen gaan nergens meer over![]()
Heb een aanbieding gevonden; 8 dagen Kos incl vlucht met Transavia, 90 euro pp![]()
niet als die stekker onder mijn bureau zit, zou niet weten wat een schoonmaker daar moetquote:Op donderdag 20 april 2006 09:13 schreef Bastard het volgende:
[..]
Godsamme ben je dan simpel... dat is actie nummer 1 van het alleroudste helpdesk boek "Zit de stekker er in"
Kaaskruimels opruimen!quote:Op donderdag 20 april 2006 09:14 schreef Tain het volgende:
[..]
niet als die stekker onder mijn bureau zit, zou niet weten wat een schoonmaker daar moet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |