Dat zei ik vanacht ook tegen mijn vrouw, maar ze draaide zich om en sliep verder.quote:
Oblivion al uitgespeeld?quote:Op woensdag 19 april 2006 19:23 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Beter nog, m`n 360 is al 7 dagen niet meer aan geweest
Whahahahahahahahahahhahahahahhaquote:Op woensdag 19 april 2006 19:48 schreef Bastard het volgende:
[..]
Dat zei ik vanacht ook tegen mijn vrouw, maar ze draaide zich om en sliep verder.
quote:Deze afbeelding is 1200 * 900 pixels en 501KB groot. Het is voor veel gebruikers vervelend als je zulke grote plaatjes post. Maak je plaatje daarom wat kleiner om van deze melding af te komen. Kijk in de FAQ als je niet weet hoe dat moet.
mooi vijver hoor gijsquote:Op woensdag 19 april 2006 19:57 schreef -Struikrover- het volgende:
Ben de het hele paasweekend in de tuin bezig geweest, vooral met de vijver
Visjes groeien hard
[afbeelding]
Steurtje
[afbeelding]
[afbeelding]
Geeltje
[afbeelding]
Voetje vrijen
[afbeelding]
[afbeelding]
Vijver is weer zomerklaar
[afbeelding]
Dikke buik al !!![]()
[afbeelding]
echt aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaltijd hetzelfde met die gastquote:
Eén foto, prima, maar 10quote:Op woensdag 19 april 2006 20:01 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
echt aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaltijd hetzelfde met die gast
Nog plezier in je leven gehad?quote:
Zeker gijs, heb een mooi huis, schitterende vrouw en een baby op komst. Kan me niks meer wensenquote:Op woensdag 19 april 2006 20:03 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Nog plezier in je leven gehad?
quote:Op woensdag 19 april 2006 20:03 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Nog plezier in je leven gehad?
comeback +10quote:Op woensdag 19 april 2006 20:04 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Zeker gijs, heb een mooi huis, schitterende vrouw en een baby op komst. Kan me niks meer wensen
Touchéquote:Op woensdag 19 april 2006 20:04 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Zeker gijs, heb een mooi huis, schitterende vrouw en een baby op komst. Kan me niks meer wensen
Betere looks?quote:Op woensdag 19 april 2006 20:04 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Gaat wel lekker hoor ik.... mis je dropiequote:Op woensdag 19 april 2006 18:52 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
nasmaak weggeblust met chocolade ijs![]()
goed gijs... net gehoord dat volgende week mijn laatste week isen daar ben ik ook nog eens 2 dagen van vrij
daarna lekker rustig thuis zitten... huissie afmaken
ben bang van welquote:Op woensdag 19 april 2006 21:50 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Gaat wel lekker hoor ik.... mis je dropieTot Koninginnedag dan maar
hee een crewswitcherquote:
het crewknipperlicht héquote:Op woensdag 19 april 2006 22:11 schreef Tain het volgende:
[..]
hee een crewswitcherbevalt het als reviewer?
Heldere vijver Gijsquote:Op woensdag 19 april 2006 19:57 schreef -Struikrover- het volgende:
Ben de het hele paasweekend in de tuin bezig geweest, vooral met de vijver
Visjes groeien hard
[afbeelding]
Steurtje
[afbeelding]
[afbeelding]
Geeltje
[afbeelding]
Voetje vrijen
[afbeelding]
[afbeelding]
Vijver is weer zomerklaar
[afbeelding]
Dikke buik al !!![]()
[afbeelding]
De 56K6 modem tijd is al voorbij Gijsquote:Op woensdag 19 april 2006 20:02 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Eén foto, prima, maar 10Ben blij dat ik een TU lijn hier heb liggen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |