Had hij laatst nou weer gepost ergens?quote:Op woensdag 19 april 2006 14:28 schreef Strolie75 het volgende:
[Ker Plunk mode]
Iemand interesse in een Canon EOS 300D spiegelreflex camera met veel accessoires?
[/Ker Plunk mode]
Ah, die dinosaurus onder de digitale spiegelreflex camera`squote:Op woensdag 19 april 2006 14:28 schreef Strolie75 het volgende:
[Ker Plunk mode]
Iemand interesse in een Canon EOS 300D spiegelreflex camera met veel accessoires?
[/Ker Plunk mode]
Ik vind hem inderdaad te groot, en ik maak lang niet gebruik van alle mogelijkheden. Ik heb gewoon niet de tijd/zin om me erin te verdiepen. Ik wil gewoon een klikklakding wat ik in mijn binnenzak kan meenemen.quote:Op woensdag 19 april 2006 14:42 schreef -Struikrover- het volgende:
Ah, die dinosaurus onder de digitale spiegelreflex camera`s
Serieus? Ik dacht echt dat ie dood was..quote:Op woensdag 19 april 2006 14:38 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Had hij laatst nou weer gepost ergens?
Dat dacht ik ook, maar ik kan me zoiets herinneren. Kan me niet voorstellen dat ik dat gedroomd hebquote:Op woensdag 19 april 2006 14:53 schreef Bastard het volgende:
[..]
Serieus? Ik dacht echt dat ie dood was..
PROESTquote:Op woensdag 19 april 2006 14:53 schreef Bastard het volgende:
[..]
Serieus? Ik dacht echt dat ie dood was..
Nee man...quote:Op woensdag 19 april 2006 14:57 schreef Notorious_Roy het volgende:
Dat dacht ik ook, maar ik kan me zoiets herinneren. Kan me niet voorstellen dat ik dat gedroomd heb
Toch gedroomd denk ik, zn laatste post is in een Gijsjes topic van juli ofzoquote:Op woensdag 19 april 2006 14:57 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook, maar ik kan me zoiets herinneren. Kan me niet voorstellen dat ik dat gedroomd heb
Wat droom jij vaagquote:Op woensdag 19 april 2006 15:00 schreef Notorious_Roy het volgende:
Toch gedroomd denk ik, zn laatste post is in een Gijsjes topic van juli ofzo
En het ging niet zo heel goed met m toen als ik mij goed herriner.quote:Op woensdag 19 april 2006 15:00 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Hij refreshed sinds juni om te kijken wanneer die gemist wordt.... nou het duurde maar 10 maandenquote:Op woensdag 19 april 2006 15:00 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Grof maar goed om geproestquote:Op woensdag 19 april 2006 15:09 schreef Sjotime het volgende:
Double owned
http://www.dailysixer.com/doublepwn.shtml
Ja ik ook Gijs.... dat vallen daarna nog... hoog hoor denk ik !quote:
Whahahahaha dat terugkomen ookquote:
quote:
Najaaaaaaquote:Op woensdag 19 april 2006 15:09 schreef Sjotime het volgende:
Double owned
http://www.dailysixer.com/doublepwn.shtml
*PROESTquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |