Ik heb geen mail gehad?quote:Op donderdag 20 april 2006 09:07 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]![]()
We gaan ws in onze meivakantie een weekje naar Griekenland. Prijzen gaan nergens meer over![]()
Heb een aanbieding gevonden; 8 dagen Kos incl vlucht met Transavia, 90 euro pp![]()
quote:
quote:Op donderdag 20 april 2006 10:43 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]![]()
Ik word zoooooooooooooooo moe van jou he
Ja? Wat wil je nouquote:
Nee, ik geef hem als buitenstaande die jullie vakantie-soap op de voet mag volgen, toch wel gelijk. Jij bent altijd aan het bitchen dat je niet kan, bbq, geen geld, toch weg, niet weg.. nee dan word je gewoon eens overgeslagen Ludo... euh Noot.quote:Op donderdag 20 april 2006 10:43 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]![]()
Ik word zoooooooooooooooo moe van je op FOK! he
Weet je dat er per week 4 moorden gebeuren?quote:Op donderdag 20 april 2006 11:19 schreef Tain het volgende:
Dode bij schietpartij in café Amsterdam
En weer dichtbij
Daarom doe ik dus ook niet mee met de lottoquote:Op donderdag 20 april 2006 11:29 schreef Bastard het volgende:
[..]
Weet je dat er per week 4 moorden gebeuren?
Dat de kans voor een man om vermoord te worden 1 op de 100.000 is? En dat je dus inderdaad meer kans er op hebt om vermoord te worden dan dus de lotto te winnen?
Eén vakantie waar ik niet kon omdat mn pa 50 werd. Is dat zo gek?quote:Op donderdag 20 april 2006 11:28 schreef Bastard het volgende:
[..]
Nee, ik geef hem als buitenstaande die jullie vakantie-soap op de voet mag volgen, toch wel gelijk. Jij bent altijd aan het bitchen dat je niet kan, bbq, geen geld, toch weg, niet weg.. nee dan word je gewoon eens overgeslagen Ludo... euh Noot.
Prioriteiten stellen hequote:Op donderdag 20 april 2006 11:37 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Eén vakantie waar ik niet kon omdat mn pa 50 werd. Is dat zo gek?
Juist. Papa > Struikrover.quote:
Ik denk dat jij de enige bent die dat zo zietquote:
quote:Op donderdag 20 april 2006 11:28 schreef Bastard het volgende:
[..]
Nee, ik geef hem als buitenstaande die jullie vakantie-soap op de voet mag volgen, toch wel gelijk. Jij bent altijd aan het bitchen dat je niet kan, bbq, geen geld, toch weg, niet weg.. nee dan word je gewoon eens overgeslagen Ludo... euh Noot.
Heerlijk in de tuinquote:Op donderdag 20 april 2006 11:49 schreef -Struikrover- het volgende:
Wordt goed weer trouwens, graad of 20 en veel zon
Nou dat gaat me weer te ver denk ik.. maar als ik er een stoute dag van maak dan open ik smiddags al wel een biertjequote:
Ik begreep m ff niet .. maar er staan er meerquote:Op donderdag 20 april 2006 13:49 schreef Tain het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=On1Fez46VFQ
quote:Op donderdag 20 april 2006 14:22 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik begreep m ff niet .. maar er staan er meer
http://www.youtube.com/watch?v=nkjL3ThBsgc&search=office%20secretary%20commercial%20funny
De respectquote:Op donderdag 20 april 2006 10:14 schreef Tain het volgende:
Speciaal voor Strol: Katamari-maker moet niks weten van Revolution
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |