zo beter bitch?quote:Op maandag 17 april 2006 18:07 schreef Marvellous het volgende:
nou is dit t???
waar zijn alle leuke screens??![]()
We gaan er zo een poll over makenquote:Op maandag 17 april 2006 18:12 schreef Elvi het volgende:
Mijn Sims mogen best bevriend raken met lelijke Townies. Alleen niet met de kinderen want die zijn gewoon heel erg irritant...![]()
veeeeel beterquote:
hahahahahaa ik had een sim een kind laten krijgen met de graaf...dat kind is echt zo uber lelijk...niet normaal gewoon!!quote:Op maandag 17 april 2006 18:33 schreef Elvi het volgende:
Ik heb dus 'ja' gestemdZe mogen er alleen geen kinderen mee krijgen
![]()
De sims die rondlopen in je stad...(town) in het Nederlands noem je ze eigenlijk stadsies....maarja de sims die al in je spel zitten dus, die je niet zelf gemaakt hebtquote:Op maandag 17 april 2006 18:39 schreef nlboy het volgende:
Wat zijn Townies?(ik heb die laatste exp. pack niet)
Nee het is ook geen echte vriend, hij is 1 keer mee geweest. Maar ik denk vernoem hem maar als vriend, niet dat jullie gingen denken dat het een kind van me wasquote:Op maandag 17 april 2006 12:03 schreef izzypizzy het volgende:
Als ie je vriendje al is, zou ik m maar snel een make-over geven![]()
ik laat mn sims geen vrienden worden met lelijke townies![]()
Leuk om al die screenshots te zien!!! Maar wat heeft ze een dikke kont op die foto waar ze Nicci in bad doet?? Hoort dat zo!quote:Op dinsdag 18 april 2006 08:57 schreef zoeperzazke het volgende:
Hallo medesimsers! Ik heb ook wat screenshotjes, hihi!
Ik heb een vreselijk gezin aangemaakt, had niet echt veel inspiratie voor namen. Dit zijn ze: Paris en Juan!
[afbeelding]
Paris en Juan zijn hartstikke gek op elkaar....
[afbeelding]
En tsja, daar wordt je wel heel zwanger van! Funny, met zo'n uitgerekte navelpiercing...
[afbeelding]
Dan is het moment daar... De bevalling!
[afbeelding]
Aanstaande papa is door het dólle heen!
[afbeelding]
Dit is ze dan: Nicci!
[afbeelding]
Nicci in bad
[afbeelding]
En tadaa! Nicci is opgegroeid tot een kleutertje!
[afbeelding]
Ik zal het thuis wel even opzoeken, ben nu op schoolquote:Op dinsdag 18 april 2006 11:03 schreef Elvi het volgende:
Tienerzwangersachp kan je doen met de InTEENminator. Moet je even zoeken op http://www.modthesims2.com
Ik weet alleen niet of het werkt met de bedrijven-uitbreiding maar dat staat daar vast wel
Is wel moeilijk te vinden denk ik? WEet je waar het staat?quote:Op dinsdag 18 april 2006 11:03 schreef Elvi het volgende:
Tienerzwangersachp kan je doen met de InTEENminator. Moet je even zoeken op http://www.modthesims2.com
Ik weet alleen niet of het werkt met de bedrijven-uitbreiding maar dat staat daar vast wel
Neeee zo moet je het nooit doen, dan raak je al je geld kwijt..quote:Op dinsdag 18 april 2006 16:02 schreef Troel het volgende:
Via de krant of de computer zoeken naar een nieuw huis
Ow, nou, ik ben nog nooit mijn geld kwijt geweest.quote:Op dinsdag 18 april 2006 16:15 schreef Danaa het volgende:
[..]
Neeee zo moet je het nooit doen, dan raak je al je geld kwijt..
als je in de "buurt" bent kun je mensen uit je huis verplaatsen naar het depot dat doe je zo:
1. Klik op het icoontje waar mensen opstaan(ik geloof 3 of 2 mensen, De mensen zijn donkerblauw en de achtergrond is licht blauw,je hebt er ook een huisje van)
2. dan komt er een depot van mensen tevoorschijn, dan kun je links van al die mensen klikken op ik geloof 3 icoontjes klik op het icoontje waar 1 pijl bij staat.
3. Nu kun je op het huis klikken van Paris, dan vraagt het spel of je ze uit huis wilt halen dan zeg jij ja.
4. nu zie je de familie Paris in het depot staan.
5. klik op de familie en zet ze in het nieuwe huis.
zo behoud je je gespaarde geld..![]()
Bedaaaaankt!quote:Op dinsdag 18 april 2006 13:34 schreef Elvi het volgende:
http://www.insimenator.net/forumdisplay.php?f=106
Alstu![]()
\quote:Op dinsdag 18 april 2006 16:17 schreef Troel het volgende:
[..]
Ow, nou, ik ben nog nooit mijn geld kwijt geweest.
Okeequote:Op dinsdag 18 april 2006 16:24 schreef zoeperzazke het volgende:
Ja, maar als je via de krant ofzo zoekt dan staat er 'een eigen huis zoeken', en ik wil niet dat het gezin ineens opsplitstDus ik ga het even op die uitgebreidere uitlegmanier proberen! Dank u!
Je kan gewoon iedereen meenemen, kwestie van iedereen selecteren.quote:Op dinsdag 18 april 2006 16:24 schreef zoeperzazke het volgende:
Ja, maar als je via de krant ofzo zoekt dan staat er 'een eigen huis zoeken', en ik wil niet dat het gezin ineens opsplitstDus ik ga het even op die uitgebreidere uitlegmanier proberen! Dank u!
Ja inderdaad het zou ook nog kunne dat dat fout gaat bij haar...quote:Op dinsdag 18 april 2006 16:31 schreef Troel het volgende:
[..]
Je kan gewoon iedereen meenemen, kwestie van iedereen selecteren.
Heb je het via mijn uigebreide manier gedaan?quote:Op dinsdag 18 april 2006 17:19 schreef zoeperzazke het volgende:
Ik durfde het risico niet te nemenMaar het is allemaal gelukt! Zal nog wel wat screenshotjes van het nieuwe huis maken... Al moet ik eerlijk zeggen dat huizen niet mijn meeste aandacht krijgen. Ik vind het indelen leuk, maar het inrichten niet zo...
Maar het gezin vindt het nieuwe huis helemaal geweldig, lekker veel ruimte en nu kunnen ze een schoonmaker in dienst nemen! (dat mochten ze eerst niet van me, hihi)
Jammeeerrr joh! Welke heb je besteld? De gewone sims of een uitbreiding?quote:Op dinsdag 18 april 2006 18:48 schreef Troel het volgende:
Pfff. Ik moet tekenen voor mijn pakketje, dus ik kan het pas morgen bij het postkantoor ophalen
Uitbreidingquote:Op dinsdag 18 april 2006 18:55 schreef Danaa het volgende:
[..]
Jammeeerrr joh! Welke heb je besteld? De gewone sims of een uitbreiding?
Die met die bedrijfjes.quote:Op woensdag 19 april 2006 12:13 schreef Danaa het volgende:
[..]
Welke uitbreiding? Heb je hem nu al gehaald?
Aha, ja ik las het dat er getekent moest worden..quote:Op woensdag 19 april 2006 12:25 schreef Troel het volgende:
[..]
Die met die bedrijfjes.
Ik ga hem vanmiddag op het postkantoor ophalen.
Er moet voor getekend worden en de postpakketman wilde de buurvrouw niet laten tekenen![]()
Als je alle muren omhoog doet en je klikt met sim op de deur dan kun je kiezen voor wie het huis allemaal toegankelijk isquote:Op woensdag 19 april 2006 17:51 schreef Troel het volgende:
Ik snap nog niet alles, maar het begint te komen.
Het is overigens best lastig nog zo'n winkeltje, al die mensen lopen mijn huis in en ik ben er nog niet echt achter hoe ik dat kan voorkomen
(Het duurde ook een half uur voordat ik een kassa gevonden had)
heey vanilliviquote:Op woensdag 19 april 2006 19:34 schreef vanillivi het volgende:
Zo, ik ben weer 746 Sims 2 objecten rijker. Ik had namelijk een aantal dagen gratis downloaden verdiend op de site thesimsresource.com d.m.v. het uploaden van een aantal huizen en ‘gisteren’ vond ik wel een mooie dag om een gratis dag in te leveren en eens lekker te gaan downloaden![]()
Hier nog een plaatje van Jackie als tiener. Zij moet het goedlopende bedrijfje van haar moeder en oom gaan runnen samen met Servolien. (in de openingspost van dit topicdeel staat een plaatje van haar toen ze kind was (derde plaatje))
[afbeelding]
ja...had in t begin ff problemen omdat al mn downloads t nie meer deden maar na een paar keer opnieuw het spel opstarten deed alles t weerquote:Op woensdag 19 april 2006 19:38 schreef Markster het volgende:
iemand ervaring met het nieuwe pakket 'accesiores ?
Nee ik ga t zo es spelenquote:Op woensdag 19 april 2006 19:38 schreef Markster het volgende:
De nieuwe meubels zijn wel leuk, maar je kan eigenlijk maar 2 kamers maken: een fantasiekamer voor de meisjes en een onderwaterkamer voor de jongens. Qua kleding vind ik de pyjama's voor kinderen wel leuk omdat die sloffen hebben. Maar ik vond m geen 15 euro waard. Veel te weinig accessoires...quote:Op woensdag 19 april 2006 19:38 schreef Markster het volgende:
ja ben ik t helemaal mee eens...maarja ik was toch te gierig om het te kopen ondanks dat ik al wist dat er weinig inzat...quote:Op donderdag 20 april 2006 12:35 schreef Marvellous het volgende:
[..]
De nieuwe meubels zijn wel leuk, maar je kan eigenlijk maar 2 kamers maken: een fantasiekamer voor de meisjes en een onderwaterkamer voor de jongens. Qua kleding vind ik de pyjama's voor kinderen wel leuk omdat die sloffen hebben. Maar ik vond m geen 15 euro waard. Veel te weinig accessoires...
echt hequote:Op donderdag 20 april 2006 17:01 schreef Marvellous het volgende:
We waren allebei gierig om het te kopen![]()
Vanmiddag gekocht, ga hem vanavond installeren.quote:Op woensdag 19 april 2006 19:38 schreef Markster het volgende:
De kleding kan ik niet vinden..quote:Op donderdag 20 april 2006 19:51 schreef Sanne het volgende:
Hebben jullie trouwens die schattige nieuwe kleertjes gezien op http://thesims2.ea.com/ ?
Spring Flowers is cute!
Wat zie jij dan als grootste plaatje bovenaan als je die pagina opent?quote:
ik zie kinderen, jij bedoelt cker dat je de kleding van de nieuwe uitbreiding leuk vind.. ik d8 dat er kleding te downloaden wasquote:Op vrijdag 21 april 2006 11:07 schreef Sanne het volgende:
[..]
Wat zie jij dan als grootste plaatje bovenaan als je die pagina opent?
Pffft, ik heb het over die kleding van die kinderen daar.Die kun je downloaden, heeft niets met de nieuwe uitbreiding te maken.quote:Op vrijdag 21 april 2006 17:00 schreef Danaa het volgende:
[..]
ik zie kinderen, jij bedoelt cker dat je de kleding van de nieuwe uitbreiding leuk vind.. ik d8 dat er kleding te downloaden was![]()
Ooh ooh, ben je nou meteen chagarijnig omdat ik heet niet naptequote:Op vrijdag 21 april 2006 18:05 schreef Sanne het volgende:
[..]
Pffft, ik heb het over die kleding van die kinderen daar.Die kun je downloaden, heeft niets met de nieuwe uitbreiding te maken.![]()
Terug Vind Post.quote:Op zondag 23 april 2006 22:51 schreef Belthazor het volgende:
ik zie iedereen steeds tvp zeggen, wat betekend het eigenlijk :p
Ik vind het dus echt gewoon heel gaaf om te beginnen met een klein huisje en dan steeds groter te gaan wonen enzo. Daar kick ik op.quote:Op maandag 24 april 2006 11:05 schreef Sanne het volgende:
Zonder cheats spelen is het leukste! Vind ik ook.
Mwah, met cheats is er echt niets meer aan zo'n spel.quote:Op maandag 24 april 2006 13:54 schreef Elvi het volgende:
Motherlode gebruik ik echt zó vaak...
En nu met dat bedrijven-uitbreidingspakket gebruik ik de boolProp-cheat; zodat ik lekker snel Badges heb![]()
Dat lijkt me ook wel leuk een eigen wijk maken en ook verschillende familie's, maar daar gaat zoveel tijd inzitten en dat vind ik zo jammer. Ik wil lekker spelenquote:Op maandag 24 april 2006 11:24 schreef Troel het volgende:
[..]
Ik vind het dus echt gewoon heel gaaf om te beginnen met een klein huisje en dan steeds groter te gaan wonen enzo. Daar kick ik op.
Ik maak dus altijd ook een eigen buurt aan, wat ik wel jammer vind is dat ik niet goed ben in het verzinnen van namen, maar ja, je moet wel zelf voor mensen dan ook zorgen.
Ik begin dus altijd met een buurt met lege kavels, dan maak ik mensen van het alfabet (Aagje Arendsen, Benno Brandsma, Carla Craaijenhof, Dennis Doemaar, Evert Engerd etc.) en die krijgen allemaal kleine huisjes. Wel met telefoon natuurlijk, want je moet ze wel kunnen bellenEn dan ga ik ze eigenlijk een voor een allemaal spelen totdat het weer tijd wordt voor de voglende familie.
En dat is echt gewoon gaaaaaaf!
badges? Bedoel je daarmee de onderscheidingen die krijgt in Gaan Het Maken als je bijvoorbeeld goed kass kan draaien? brons, zilver goud.quote:Op maandag 24 april 2006 13:54 schreef Elvi het volgende:
Motherlode gebruik ik echt zó vaak...
En nu met dat bedrijven-uitbreidingspakket gebruik ik de boolProp-cheat; zodat ik lekker snel Badges heb![]()
Denk het wel.quote:Op maandag 24 april 2006 15:41 schreef Danaa het volgende:
[..]
badges? Bedoel je daarmee de onderscheidingen die krijgt in Gaan Het Maken als je bijvoorbeeld goed kass kan draaien? brons, zilver goud.
aha okee,quote:
Ik zal er vanavond eens naar kijken.quote:Op maandag 24 april 2006 16:02 schreef Danaa het volgende:
[..]
aha okee,
Troel? Kun jij niet eens een paar leuke screenshots plaatsen van je verschillende families in je buurt? Lijkt me leuk!!
Aha, ja ik d8 al wat een klein huis met goedkope spullen enzo!!quote:Op maandag 24 april 2006 18:51 schreef Troel het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Mijn familie Karelsen in een karig huisje omdat ze aan het sparen zijn voor een restaurantje.
geef mij maar cheats hoorquote:Op maandag 24 april 2006 12:38 schreef Belthazor het volgende:
Ja ik doe ook altijd zonder codes, ik ben zelfs rijk geworden.
omdat ik cheat?!quote:Op maandag 24 april 2006 22:17 schreef Belthazor het volgende:
stop alsjeblieft met het spelen van sims
met jou kan ik pratenquote:Op maandag 24 april 2006 22:27 schreef Markster het volgende:
ik kan maar bar weinig vernieuwingen in dat family fun pakket.
En ja, cheaten is best leuk.
downloaden misschienquote:Op maandag 24 april 2006 22:36 schreef izzypizzy het volgende:
hahahahaha shit ik had dus wel betaald...hoe heb je dat gefixt zonder te payen dan??
haaaiii mmarsu?! kom je me hier stalken?? of ook een simmer??![]()
Haii nee kom gewoon ff hoi zeggenquote:Op maandag 24 april 2006 22:36 schreef izzypizzy het volgende:
hahahahaha shit ik had dus wel betaald...hoe heb je dat gefixt zonder te payen dan??
haaaiii mmarsu?! kom je me hier stalken?? of ook een simmer??![]()
alcoholquote:Op dinsdag 25 april 2006 18:03 schreef izzypizzy het volgende:
[..]
o nou ik hoef die alcoholshit niet op mn pc![]()
dat programma dat je moet hebben als je iets download waar je een cd voor nodig hebtquote:
Daemon toolsquote:Op dinsdag 25 april 2006 21:51 schreef izzypizzy het volgende:
[..]
dat programma dat je moet hebben als je iets download waar je een cd voor nodig hebt![]()
Aha. Dan zal ik eens kijken of ik daar aan kan komen...quote:Op woensdag 26 april 2006 14:00 schreef Marvellous het volgende:
Je hebt er wel "Nachtleven" voor nodig.
Ooh dat wist ik niet eens joh,, maar inderdaad ik heb wel nachtleven dus het zal wel waar zijn..quote:Op woensdag 26 april 2006 14:00 schreef Marvellous het volgende:
Je hebt er wel "Nachtleven" voor nodig.
Jaja, zit me maar jaloers te makenquote:Op woensdag 26 april 2006 15:45 schreef Danaa het volgende:
[..]
Ooh dat wist ik niet eens joh,, maar inderdaad ik heb wel nachtleven dus het zal wel waar zijn..
![]()
kim holland?! hoe herken je haar? of heet ze ook gewoon echt zo?? hahahhahaa misschien is dat wel de hoer, ik had gehoord dat er een hoer in t spel zou komen vanaf 'gaan het maken'...quote:Op woensdag 26 april 2006 16:16 schreef Maraca het volgende:
Ik weet niet of dit bij iedereen zo is, maar ik heb Kim Holland in mijn spel zittenEn als ze langsloopt dan kijken alle mannen haar na en beginnen ze te fluiten
Heel apart..
hahahahahahaa ja ik had al aan zoiets ged8 ja...maar vond t best sick om daadwerkelijk zoiets te maken...quote:Op woensdag 26 april 2006 19:16 schreef Elvi het volgende:
Heb je Kim Holland niet gewoon gedownload?
En hoeren zitten er niet in btwJe kan wel een hoerenhuis maken op zich...
Met 'de sims gaan het maken':
- maak ongeveer 4 sims die geen familie van elkaar zijn
- zet ze in 1 huis
- laat ze een bedrijf aan huis beginnen
- koop zo'n pilaar waarbij mensen moeten betalen om binnen te komen. Hoe meer plezier ze hebben in het huis; hoe meer ze betalen (volgens mij staat dat ding of bij "overig" of bij "elektrisch")
- laat je 4 hoeren met iedereen flirten en dansen en "ohjaaaa-en" zodat de bezoekers meer plezier hebben![]()
Zou best kunnen .. heb behoorlijk wat gedownloadquote:Op woensdag 26 april 2006 19:16 schreef Elvi het volgende:
Heb je Kim Holland niet gewoon gedownload?
Nee ik heb er geen 1 gemaaktquote:Op woensdag 26 april 2006 19:32 schreef izzypizzy het volgende:
[..]
hahahahahahaa ja ik had al aan zoiets ged8 ja...maar vond t best sick om daadwerkelijk zoiets te maken...maaruh jij hebt er dus al ervaring mee?? hahahahaha
![]()
wie weet ga ik t wel een x doen voor de gein![]()
je moet dan een mesh downloaden, staat meestal bij de download...moet je ff goed kijken op de sitequote:Op woensdag 26 april 2006 20:40 schreef parselmouth het volgende:
Hm.. ik heb vanmiddag eens wat zooi gedownload voor m'n sims, maar bij sommige kleding krijg ik telkens een standaardoutfit (die dus al in het spel zat) te zien. En bij alle kapsels die ik gedownload heb, krijg ik dat stijle haar te zien dat ook al in het spel zat. Iemand enig idee hoe dat komt? Make-up deed het wel gewoon!
En is die Kevin den Draaier altijd zo'n zeikzak als ie komt winkelen ofzo? Hij blijft eeuwen in m'n winkel hangen en hij vindt niks goed genoeg.
Ik heb die Kevin nog nooit in mun winkel gehad... geen idee dus verder..quote:Op woensdag 26 april 2006 20:40 schreef parselmouth het volgende:
Hm.. ik heb vanmiddag eens wat zooi gedownload voor m'n sims, maar bij sommige kleding krijg ik telkens een standaardoutfit (die dus al in het spel zat) te zien. En bij alle kapsels die ik gedownload heb, krijg ik dat stijle haar te zien dat ook al in het spel zat. Iemand enig idee hoe dat komt? Make-up deed het wel gewoon!
En is die Kevin den Draaier altijd zo'n zeikzak als ie komt winkelen ofzo? Hij blijft eeuwen in m'n winkel hangen en hij vindt niks goed genoeg.
hoe kan iemand die zwanger is haar huiswerk maken? Is ze nog een tiener? Zeker een mod ofzo :p, zo ja, welke?quote:Op vrijdag 28 april 2006 08:00 schreef Danaa het volgende:
Een paar berichtjes kunnen jullie lezen dat ik met een nieuwe familie ben begonnen..
Nu heb ik hier weer wat screenshotjes voor jullie..
de Namen: Papa Marko, Mama Helena & Kindje Bram
[afbeelding]
Hier is Helena hoogzwanger en zit lekker in haar pyama in de voortuin haar huiswerk te maken, als je goed kijkt zie je Marko in de keuken schrobben.
[afbeelding]
Helena moet bevallen, Marko staat ernaast. En de moeder van Helena(oma) komt net de trap af.. De papa van Marko(opa) was er ook maar die kwam maar niet naar beneden toen ze ging bevallen.
[afbeelding]
Hier is Helena net bevallen van Bram en op de achtergrond zie je de moeder van Helena(Oma dus..)
[afbeelding]
Na de bevalling die om 1.23 's nachts plaatsvond bleven de moeder van Helena(oma) en de vader van Marko(opa) slapen.. Hier zie je oma w8en totdat Bram wakker word.
[afbeelding]
Mama doet Bram lekker in badje..
[afbeelding]
Het gaat allemaal zo snel, hier is hij alweer opgegroeid..
[afbeelding]
Als papa en mama naar school zijn komt de oppas altijd, nu brengt zij mij naar bedje toe.
[afbeelding]
Na mijn slaapje hebben papa en mama me uit bed gehaald en mocht ik even lekker in de voortuin lopen..
[afbeelding]
En hier ben ik nogsteeds aan het wandelen in de voortuin.
Ja het is inderdaad een tienerquote:Op vrijdag 28 april 2006 13:31 schreef Belthazor het volgende:
[..]
hoe kan iemand die zwanger is haar huiswerk maken? Is ze nog een tiener? Zeker een mod ofzo :p, zo ja, welke?
Ahaaa dat wist ik niet, dat is toch gewoon die pudding? als toetjequote:Op zaterdag 29 april 2006 14:26 schreef izzypizzy het volgende:
als je kwarktaart eet voor het woohoo-en krijg je een tweeling...
Lijkt me een leuke, echt wat voor mij:Dquote:Op zondag 30 april 2006 11:49 schreef Elvi het volgende:
Dus....
Even weer ontopic:
Er zijn geruchten dat er een Glamour-Pack uitkomt. Net zoiets als Family Fun, maar dan met Glamour-artikelen.![]()
Dat is waar ja, dit is geld klopperij..quote:Op zondag 30 april 2006 15:03 schreef Markster het volgende:
Ze moeten eens niet zo belachelijk doen met die uitbreidingspakketten. Al die pakketten hadden in 1 goed pakket kunnen zitten.
Daar is vast wel wat op te vindenquote:Op dinsdag 2 mei 2006 18:04 schreef BloodyLotte het volgende:
Even een update van de soap hoor.
Victoria en Mathilda zijn inmiddels volwassen en wonen opzichzelf. Victoria wil alleen maar palen, en dat doet ze dan ook. Ze heeft een kind gekregen van Pim, dochter Sophie. Ze neukt daarnaast nog met de boodschappen-bezorgdude en ze flirt met de huishoudster. Sophie is net kind geworden.
Mathilda neukte ook met Pim, zij wil een gezinnetje. Ze trouwt met Pim (die helemaal niet wil trouwen) en krijgt ook een kind, zoontje Victor (vernoemd naar haar zus Victoria, jaja). Mathilda betrapt Victoria en Pim in een hevig vrijpartij en zij en Pim scheiden. Dan komt er een new girl in town, Demy, en zij en Mathilda worden verliefd en zijn zojuist getrouwd. Ze kunnen elk moment gaan adopteren. Victor is inmiddels ook een kind.
Helaas kan ik Sophie en Victor niet laten neuken later, want dat was pas echt heel erg soaperig geweest.![]()
Foto's volgen nog.
Op ModTheSims2 is dara een hack voorquote:Op dinsdag 2 mei 2006 18:04 schreef BloodyLotte het volgende:
Even een update van de soap hoor.
Victoria en Mathilda zijn inmiddels volwassen en wonen opzichzelf. Victoria wil alleen maar palen, en dat doet ze dan ook. Ze heeft een kind gekregen van Pim, dochter Sophie. Ze neukt daarnaast nog met de boodschappen-bezorgdude en ze flirt met de huishoudster. Sophie is net kind geworden.
Mathilda neukte ook met Pim, zij wil een gezinnetje. Ze trouwt met Pim (die helemaal niet wil trouwen) en krijgt ook een kind, zoontje Victor (vernoemd naar haar zus Victoria, jaja). Mathilda betrapt Victoria en Pim in een hevig vrijpartij en zij en Pim scheiden. Dan komt er een new girl in town, Demy, en zij en Mathilda worden verliefd en zijn zojuist getrouwd. Ze kunnen elk moment gaan adopteren. Victor is inmiddels ook een kind.
Helaas kan ik Sophie en Victor niet laten neuken later, want dat was pas echt heel erg soaperig geweest.![]()
Foto's volgen nog.
Waarom nou weer Refo-simsquote:
i feel you baby....quote:Op vrijdag 5 mei 2006 15:43 schreef Marvellous het volgende:
Wat gaat een week toch snel![]()
Ik heb nu geen tijd meer om te simmen![]()
Wooooooooooooow uit welk ei kom jij ineens gekropen?!quote:Op zondag 7 mei 2006 19:58 schreef nikky het volgende:
Het is vast al wel voorbij gekomen maarrrr...
Met de sims 1 kon je vanalles downloaden. Zoals IKEA meubilair en weet ik wat allemaal nog meer. Kan dit alweer met de sims2?
Je bent een schat!quote:Op zondag 7 mei 2006 20:02 schreef Elvi het volgende:
[..]
Wooooooooooooow uit welk ei kom jij ineens gekropen?!![]()
Nou begin maar even bij http://www.modthesims2.com (gratis registreren en dan downloaden)
Daar staat eigenlijk het meeste moois ook kwa hacks![]()
![]()
http://louis.new21.net/ Hier staan hele mooie (realistische!) huidskleuren, ogen en haren.
Ik hoor t wel als je nog iets anders speciaals zoekt![]()
CEP-files?quote:Op zondag 7 mei 2006 20:36 schreef Elvi het volgende:
Bij Downloads. En goed naar de eisen kijken! Soms moet je een uitbreidingspakket hebben of CEP-files!
Dat is echt zonde!!quote:Op maandag 8 mei 2006 20:03 schreef Maraca het volgende:
Potverdrie.. heb ik The Sims Nachtleven gehuurd van de bibliotheek (andere stad waar ik 1 of 2 keer per jaar kom) , gaat de netwerkkaart van mijn pc kapot en krijg ik hem woensdag avond pas terug. En dat spel gaat woensdagmiddag weer terug, allemaal voordat ik de kans kreeg om hem te installeren.![]()
En dat spel is ook nog eens niet te branden..
*baal* *baal*
nee, mn huis wilde nog niet goed lukkenquote:
nee hoor.. 'een leven leiden' is wel belangrijker geworden in ts2, ze beginnen jong, worden steeds ouder, en gaan dan dood.. kinderen krijgen hoort er wel een beetje bij, anders heb je op een gegeven moment geen sims meer overquote:Op woensdag 10 mei 2006 08:27 schreef Isegrim het volgende:
Gaat dat hele spel over baby's en kindjes of hebben de users hier daar gewoon een obsessie mee? Het léék me altijd wel een leuk spel namelijk.
Wat Loglldin al zegt, ik vind het gewoon leuk om kinderen te krijgen. Maar dat is niet het enige hoor. Ik heb kies ook altijd voor de familie wens.. maar je kan ook kiezen voor een carrierewens of een wens waarbij ze heel veel liefjes hebben en dan streven ze allemaal weer naar andere dingen. Je moet werken, kinderen verzorgen, je huis schoonmaken, als je een tuin hebt die onderhouden etc. er is genooeegg te doen!!quote:Op woensdag 10 mei 2006 08:27 schreef Isegrim het volgende:
Gaat dat hele spel over baby's en kindjes of hebben de users hier daar gewoon een obsessie mee? Het léék me altijd wel een leuk spel namelijk.
Achja, ik weet ook niet waarom,,,quote:Op woensdag 10 mei 2006 14:18 schreef Isegrim het volgende:
Je huis schoonmaken.Kun je dat niet beter in 't echt doen?
Eigenlijk grappig, dat mensen het zo leuk vinden om in een cmputerspel allerlei dingen te doen die in het dagelijks leven heel gewoon zijn of waaraan ze in het dagelijks leven zelfs een hekel hebben.
hoe typisch..quote:Op woensdag 10 mei 2006 14:21 schreef Isegrim het volgende:
Zie je in het spel de bevalling zelf ook? En dingen als seks, naar de plee gaan...?
Nou ja, niet zoals in real life.. er komt dan een melding van 'Een nieuw gezinslid is in aantocht.. wacht tot de ooievaar de strakke knopen los heeft gemaakt' en dan zie je een filmpje waarbij de moeder het kind vast heeft.quote:Op woensdag 10 mei 2006 14:21 schreef Isegrim het volgende:
Zie je in het spel de bevalling zelf ook? En dingen als seks, naar de plee gaan...?
als ik leuke screens heb om te posten doe ik dat welquote:Op woensdag 10 mei 2006 14:19 schreef Danaa het volgende:
WANNEER PLAATSEN JULLIE NOU EENS WAT SCREENSHOTS!?![]()
![]()
't is mijn vader blijkbaar toch gelukt om het te branden door een crack ofzoquote:
maar dat is toch logisch.. bijna iedereen vindt het fijn om een in schoon, opgeruimd huis te wonen.. maar ook bijna iedereen haat schoonmaken en opruimen.. In the sims hoef je het opruimen en schoonmaken niet zelf te doen, maar je hebt wel het schone en opgeruimde resultaat..quote:Op woensdag 10 mei 2006 14:18 schreef Isegrim het volgende:
Je huis schoonmaken.Kun je dat niet beter in 't echt doen?
Eigenlijk grappig, dat mensen het zo leuk vinden om in een cmputerspel allerlei dingen te doen die in het dagelijks leven heel gewoon zijn of waaraan ze in het dagelijks leven zelfs een hekel hebben.
Ik ben dan weer zo'n idioot die schoonmaken leuk vindt, maar in een spel is het vast nóg leuker.quote:Op woensdag 10 mei 2006 16:21 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
maar dat is toch logisch.. bijna iedereen vindt het fijn om een in schoon, opgeruimd huis te wonen.. maar ook bijna iedereen haat schoonmaken en opruimen.. In the sims hoef je het opruimen en schoonmaken niet zelf te doen, maar je hebt wel het schone en opgeruimde resultaat..
intProp censorGridSize 0quote:Op woensdag 10 mei 2006 16:34 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ik ben dan weer zo'n idioot die schoonmaken leuk vindt, maar in een spel is het vast nóg leuker.![]()
Wel flauw dat ze naakte delen blurren. Amerikaans spel natuurlijk.
Wat een gave badkuip? Is die tegelijk ook een douche? Waar heb je die vandaan?quote:Op maandag 8 mei 2006 18:46 schreef Danaa het volgende:.
[afbeelding]
Mams in bad terwijl haar dochter naar school is
[afbeelding]
Haar dochter komt weer thuis van school en is ondertussen ook al in het eerste stadium zwanger van de postbode![]()
dat is dan wel weer leukquote:Op woensdag 10 mei 2006 17:56 schreef Elvi het volgende:
Ik lees net dat ze een hack hebben gemaakt zodat je Sims borstvoeding kunnen geven aan hun baby's!![]()
Het zat nog verstopt in het spel zelf, en wat gamers hebben het eruit kunnen halen![]()
http://www.insimenator.net/showthread.php?t=8084&highlight=breast+feeding Hier kan je m downloaden... Weer gratis registratie (geloof ik); net als bij ModTheSims.
quote:Op woensdag 10 mei 2006 19:04 schreef Maraca het volgende:
Verkeerde topic Sanne?
Edit: snelle editter
Nee jammer genoeg geen douche,, daar hoopte ik wel op mee neequote:Op woensdag 10 mei 2006 17:30 schreef BloodyLotte het volgende:
[..]
Wat een gave badkuip? Is die tegelijk ook een douche? Waar heb je die vandaan?
heb me net geregistreerd, en ga het nu even proberen..!quote:Op woensdag 10 mei 2006 17:56 schreef Elvi het volgende:
Ik lees net dat ze een hack hebben gemaakt zodat je Sims borstvoeding kunnen geven aan hun baby's!![]()
Het zat nog verstopt in het spel zelf, en wat gamers hebben het eruit kunnen halen![]()
http://www.insimenator.net/showthread.php?t=8084&highlight=breast+feeding Hier kan je m downloaden... Weer gratis registratie (geloof ik); net als bij ModTheSims.
Dan ben jij één van de weinige. Het grootste gedeelte van de community wil dieren, en nu komen ze eindelijk!quote:Op donderdag 11 mei 2006 15:32 schreef izzypizzy het volgende:
hmmm jammer ik had wel wat leukers verw8 dan pets...![]()
me2... Ik vond beestenboel ook al niet boeiend.quote:Op donderdag 11 mei 2006 15:32 schreef izzypizzy het volgende:
hmmm jammer ik had wel wat leukers verw8 dan pets...![]()
goh frapant dat er hier al 2 mensen zijn die het niet denderend vinden danquote:Op donderdag 11 mei 2006 15:35 schreef Simsfan88 het volgende:
[..]
Dan ben jij één van de weinige. Het grootste gedeelte van de community wil dieren, en nu komen ze eindelijk!![]()
Mijn simpopjes moeten een poes hebben.quote:Op donderdag 11 mei 2006 15:56 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
moet er wel meer in zitten als alleen hondenop dat filmpje is dat het enige wat je ziet
jij bent zeker een belg?quote:Op donderdag 11 mei 2006 17:50 schreef BloodyLotte het volgende:
[..]
Mijn simpopjes moeten een poes hebben.
Wie 'm inkopt is gay en niet origineel.
Uhm.. ik heb geen flauw ideequote:Op vrijdag 12 mei 2006 14:32 schreef zoeperzazke het volgende:
Even offtopic aan Marvellous: is die avatar afkomstig van iets van Nimco House of Shoes??
windows weet niet wat het is..quote:Op vrijdag 12 mei 2006 12:10 schreef Marvellous het volgende:
kant en klare sims zijn package bestanden.
Je moet er dan ook dubbel op klikken, dan installeert ie t vanzelf. Dus niet het package bestand zelf in je downloadsmap zetten...
bedoel je mij?quote:Op vrijdag 12 mei 2006 15:38 schreef Marvellous het volgende:
hmmz vreemd... om welke sim gaat het dan? heb je de link nog?
Snap ik, maar dat scheelt mij weer alfabet sims makenquote:Op vrijdag 12 mei 2006 16:39 schreef Elvi het volgende:
Als je n Sim downlaod dan staatie in je CAS he... Die loopt niet in je buurt rond![]()
Als je zit te wachten tot bijv Johnny Depp in Sim-vorm voorbijkomt kun je lang wachten.
Als je een Sim gaat maken in je Cas-scherm kan je ook kant-en-klare sims nemen. Daar staan ze tussen.
Dan moet je volgens mij The Sims Body Shop downloaden.. maar als het goed is zat die al bij de installatie van The Sims 2.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 17:00 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
bedoel je mij?
TS2, geen EP's. als ik erop klik vraagtie met welk prog ik het wil openen (het is wel een *.package file..)
die zit er bij ja, moet ik dat gewoon daarmee doen dan?quote:Op vrijdag 12 mei 2006 18:35 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Dan moet je volgens mij The Sims Body Shop downloaden.. maar als het goed is zat die al bij de installatie van The Sims 2.
Ja, dat programma zou ik selecteren als Windows vraagt met welk programma het geopend moet worden.. maar heb er verder ook weinig verstand vanquote:Op vrijdag 12 mei 2006 19:34 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
die zit er bij ja, moet ik dat gewoon daarmee doen dan?dat ding zat ik laatst nog in
Dit heeft helemaal niets met illegaal of origineel te maken want die patches staan op de officiele Sims 2 site en zijn er gewoon voor om foutjes uit het spel te halen. Misschien is het handig als je eerst kijkt.quote:Op zondag 14 mei 2006 09:32 schreef zoeperzazke het volgende:
Ik heb er nooit echt heel erg last van, maar ik heb er nog nooit op gelet...
Overigens heb ik nu Nightlife geïnstalleerd, moet zeggen dat er leuke kleding bijzit! Heb nog niet veel gedaan maar vind het wel heel, heel leuk dat je nu echt de omgeving rondom het kavel kunt zien.
@killko, msischien koop je ze anders gewoon origineel.
Je kan je cd's wel in laten lezen door Alcohol 120% of Deamon Tools (ook dit is overigens niet illegaal en Alcohol werkt denk ik het eenvouidgst). Je krijgt dan een virtuele cd speler erbij die de cd's van de hardeschijf leest.quote:Op zondag 14 mei 2006 09:23 schreef Troel het volgende:
Maken jullie cd's trouwens ook zo;n lawaai?
Mijn vriend heeft zelfs geprobeerd om de cd op mijn schijf te zetten omdat hij er niet van op de bank kan slapen
Ook als ik hem in mijn dvd-reader doe maakt ie lawaai, dus het ligt ook niet aan de speler.
Kun je misschien ook vertellen waarom diequote:Op zondag 14 mei 2006 13:32 schreef izzypizzy het volgende:
nightlife!!!!!!!!!!!
Die vind je terug in het CAS-screen, waar je nieuwe sims aanmaakt. Daar heb je ene mapje met 'pre-fab' sims en daar staan ze tussen.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 11:49 schreef shiNinG_staR het volgende:
Vraagje: ik heb op de site modthesims2 kant en klare sims gedownload. Ik heb de winzip uitgepakt in de Downloads folder, maar als ik het spel opstart zie ik ze nergens terug. Moet het in een andere folder worden uitgepakt, of waar moet ik kijken om die gedownloade sims te zien?
Family-fun? Voor 15 euro zien liggen in Dordrecht.quote:Op zondag 14 mei 2006 14:33 schreef shiNinG_staR het volgende:
Op cd-wow.nl kost de uitbreiding maar 20.99 ipv 39.99. Alleen gaat het hier om de Engelse versie, kun je deze gewoon installeren als je de Nederlandse versie van De Sims hebt?
Nee, gewoon university en nightlife.. De laatste uitbreiding kost daar zelfs maar 16.99quote:Op zondag 14 mei 2006 15:08 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Family-fun? Voor 15 euro zien liggen in Dordrecht.
Weet iemand dit? Kan het nergens vinden en wil het graag bestellen, maar niet als ik niet zeker weet of het kanquote:Op zondag 14 mei 2006 14:33 schreef shiNinG_staR het volgende:
Op cd-wow.nl kost de uitbreiding maar 20.99 ipv 39.99. Alleen gaat het hier om de Engelse versie, kun je deze gewoon installeren als je de Nederlandse versie van De Sims hebt?
omdat je vanaf dat pakket de stadsbuurt hebt, je kan dan dus 'uit' gaan, je kan een sim daten en ook gewoon met een groep vrienden uitgaan, je hebt vanaf dit pakket ook auto's en voor de liefhebber zitten er vampieren in het spel....volgens mij heb je vanaf dit pakket ook de invloedmeter en die is ook erg handig.....ook kun je nu instellen wat je sim aantrekkelijk vindt en wat niet waardoor ze met bepaalde sims sneller een relatie kunnen opbouwen...quote:Op zondag 14 mei 2006 13:40 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Kun je misschien ook vertellen waarom die?
je huis is wel erg leukquote:Op maandag 15 mei 2006 16:14 schreef zoeperzazke het volgende:
Nog wat screens van mijn nieuwe sims, twee vrouwelijke huisgenotes die ik wil gaan koppelen aan de overburen:
[afbeelding]
[afbeelding]
Mijn allereerste designkeuken!
[afbeelding]
Overzichtje van het huisje:
[afbeelding]
oh.. ja..quote:Op maandag 15 mei 2006 17:10 schreef zoeperzazke het volgende:
Die kastjes die daar hangen heb ik geloof ik ook gedownload op die simsconnection site die semtex gaf.
Ik heb sinds zaterdag Sims Nightlife erbij maar daar heb ik nog niet zo heel veel mee gedaan. Verder heb ik ook university en natuurlijk sims 2. Maar inmiddels heb ik al 1206 download in mn downloadfolder staan, hartstikke leuk!
Evengoed bedankt! Maar deze kelder is niet onder de grond..quote:Op dinsdag 16 mei 2006 10:52 schreef parselmouth het volgende:
Kelder is zo makkelijk joh
Hier een tutorial.
Ah, nog eens goed naar die screenshot gekeken en ik snap nu wat je bedoelt.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 17:18 schreef Danaa het volgende:
[..]
Evengoed bedankt! Maar deze kelder is niet onder de grond..
En van Vannilivi heb ik via msn ook al een uitleg gekregen..
Heb je cker voor een net prijsje..!! Welke uitbreidingen heb je nu allemaal nog meer??quote:Op woensdag 17 mei 2006 15:10 schreef shiNinG_staR het volgende:
Nou ik heb Nightlife maar besteld, komt over een weekje aan, ben benieuwd! Voor twintig euro een net prijsje denk ik zo![]()
Verder heb ik er geen, Sims spelen werd dus een beetje saaiquote:Op woensdag 17 mei 2006 15:12 schreef Danaa het volgende:
[..]
Heb je cker voor een net prijsje..!! Welke uitbreidingen heb je nu allemaal nog meer??
Per punt:quote:Op donderdag 18 mei 2006 12:15 schreef BloodyLotte het volgende:
* Waar kan ik huisjes downloaden die niet alle uitbreidingen vereisen of waar ik voor moet betalen?
* Waar vind ik een Angelina Jolie en een Brad Pitt zonder bovengenoemde dingen?
* WAAROM kan ik mijn tieners, peuters en kinderen niet aankleden en lopen ze allemaal in dezelfde stomme kleren, ook al koop ik in de winkel heule toffe kleertjes voor ze?
* En waarom zet men zodra mijn kind is opgegroeid tot peuter ook een bord eten voor hem/haar op tafel terwijl ik niet weet waarom want ik kan ze dat niet voeren?
Verder installeer ik het spel nu voor de 3456727e keer want ik ben het zat dat tussen de haarstijlen en de kleding ongeveer de helft eruitziet als het standaard "roze bloesje, witte broek" of een enorm Sociaal Konijn-hoofd. Waar niks, maar dan ook echt niks tegen helpt.
Kun je hier wat meer over vertellen? Wat is een Mesh? Want ik heb hier namelijk ook last van.quote:Op donderdag 18 mei 2006 14:23 schreef Elvi het volgende:
[..]
*Als je een standaard outfit krijgt of Konijn-hoofd dan heb je de Mesh niet gedownload. Dan krijg je ook de outfit of kapsel niet te zien.
Hmm, maar als ik bijvoorbeeld een kapsel download kan ik verder niks downloaden zeg maar.. dan is het altijd een zip bestand dat ik dan uitpak.. dus ik snap het niet helemaalquote:Op donderdag 18 mei 2006 17:37 schreef zoeperzazke het volgende:
een mesh is een bestandje dat de vorm bepaald, het andere bestandje is de inkleuring van die vorm. Met enkel een mesh heb je dus wel een vorm van bv een kapsel, maar geen kleuren dus kan hij hem niet weergeven, als je alleen het bestandje hebt een geen mesh heeft hij wel de kleurtjes maar niet de vorm waar hij het op moet toepassen. Dus als je en de mesh en de kleuren hebt moet hij het doen.
Oh en ik heb een kledingkast (duh), maar ik kan het niet aantrekken. Bij volwassenen staat wel outfit samenstellen enzo. Maar bij peuters, tieners en kinderen niet. Dat bedoelde ik.quote:Op donderdag 18 mei 2006 14:23 schreef Elvi het volgende:
[..]
Per punt:
* http://www.modthesims2.com kan je zoeken op uitbreidingspakket of juist niet. Dan staat er alleen een Sims2-icoontje. Je hebt dan geen andere uitbreidingspakketen nodig.
* Zie hierboven![]()
* Je moet een kledingkast hebben zodat ze de kleding uit kunnen kiezen. Als ze opgroeien zullen ze in standaard Maxis-kleding lopen, maar dat kun je dus veranderen door ff andere kleren uit de kledingkast te doen.
Reden waarom de kleding niet opduikt is omdat je ze mssn moet installeren (dan is het een .sims2pack) of omdat je de Mesh niet hebt.
* Als je een kinderstoel koopt, die dichtbij de tafel zet en je peuter daarin zet dan kun je ze een bordje geven![]()
*Als je een standaard outfit krijgt of Konijn-hoofd dan heb je de Mesh niet gedownload. Dan krijg je ook de outfit of kapsel niet te zien.
Soms wil ik niet dat ze dood gaan of ouder worden, dan doe ik direct 'aging off'.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 09:17 schreef Blinker het volgende:
Wow er loopt nog een topic van The Sims 2
Ik vond het altijd zo kloten dat ze op gegeven moment dood gaan(als ik het mij goed herinner)
Wat handig! Ik wist niet dat dat konquote:Op vrijdag 19 mei 2006 09:18 schreef Sanne het volgende:
[..]
Soms wil ik niet dat ze dood gaan of ouder worden, dan doe ik direct 'aging off'.
En dat houd in??quote:Op vrijdag 19 mei 2006 09:18 schreef Sanne het volgende:
[..]
Soms wil ik niet dat ze dood gaan of ouder worden, dan doe ik direct 'aging off'.
Als baby kan ik ze niet uit elkaar houden en als peuter zijn ze gewoon gigantisch irritant omdat ze altijd tegelijk lopen te brullen in dat wiegje en dan heb ik mijn handen er vol aan. Met tweelingen op die leeftijd is de sims voor mij meer een gigantische kutklus dan even ontspannen een spelletje doen.quote:
wat denk je zelf?quote:Op zaterdag 20 mei 2006 14:35 schreef Ricy het volgende:
zit dat puma shirt ook bij de uitbreiding?
je kan gewoon op verschillende sites kleren downloaden hoor....want die kleren uit het spel zelf zijn echt bagger...quote:Op zaterdag 20 mei 2006 14:35 schreef Ricy het volgende:
zit dat puma shirt ook bij de uitbreiding?
Dat heb ik inderdaad ook! Als peuters zijn ze heel moeilijk.. Maar als baby vind ik ze heerlijk.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 14:45 schreef BloodyLotte het volgende:
[..]
Als baby kan ik ze niet uit elkaar houden en als peuter zijn ze gewoon gigantisch irritant omdat ze altijd tegelijk lopen te brullen in dat wiegje en dan heb ik mijn handen er vol aan. Met tweelingen op die leeftijd is de sims voor mij meer een gigantische kutklus dan even ontspannen een spelletje doen.
Hé gaaf joh die screenshots.. Leuke kleding hebben de mensen..quote:Op zaterdag 20 mei 2006 13:17 schreef izzypizzy het volgende:
Mooie foto Da uh Marvellous!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Waar heb je die te gekke outfit vandaan?! Die wil ik ook hebben, denk je dat ze zulke kleren ook in het echt verkopen!?!?!?!!?!?!?!?![]()
Anywayz ik heb nog een paar screens die misschien leuk zijn aangezien het geen random screens zijn, ik heb een paar closups wat ik zelf ook altijd wel leuk vind om van anderen te zien en een paar screens waarop je dingen van de laatste uitbreiding (familyfun) ziet...
[afbeelding
Je moet ze dan met huis en al in het huizendepot plaatsen.. als je dan naar een andere buurt gaat kan je het huis inclusief sims daar plaatsen. Ze verliezen dan wel alle eerdere contacten.quote:Op zondag 21 mei 2006 13:04 schreef parselmouth het volgende:
Die pakjes van Marvellous.
Er staat me iets bij dat je je Sims kunt verhuizen naar een andere buurt, maar ik weet dus niet meer hoe.
Iemand enig idee?
wat lieg je nou Mar?!!?!?!?!?!!quote:Op zondag 21 mei 2006 13:15 schreef Marvellous het volgende:
[..]
Ow en for the record... die sims van het plaatje zitten niet echt in mn spel hoor![]()
Die van mij niet hoorquote:Op zondag 21 mei 2006 13:29 schreef Troel het volgende:
Kindermeisjes zijn prima!
Ze voeden je kids, ze verschonen luiers en ze maken je huis schoon![]()
![]()
Scheelt weer een schoonmaakster
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |