Nou ja, niet zoals in real life.. er komt dan een melding van 'Een nieuw gezinslid is in aantocht.. wacht tot de ooievaar de strakke knopen los heeft gemaakt' en dan zie je een filmpje waarbij de moeder het kind vast heeft.quote:Op woensdag 10 mei 2006 14:21 schreef Isegrim het volgende:
Zie je in het spel de bevalling zelf ook? En dingen als seks, naar de plee gaan...?
als ik leuke screens heb om te posten doe ik dat welquote:Op woensdag 10 mei 2006 14:19 schreef Danaa het volgende:
WANNEER PLAATSEN JULLIE NOU EENS WAT SCREENSHOTS!?![]()
![]()
't is mijn vader blijkbaar toch gelukt om het te branden door een crack ofzoquote:
maar dat is toch logisch.. bijna iedereen vindt het fijn om een in schoon, opgeruimd huis te wonen.. maar ook bijna iedereen haat schoonmaken en opruimen.. In the sims hoef je het opruimen en schoonmaken niet zelf te doen, maar je hebt wel het schone en opgeruimde resultaat..quote:Op woensdag 10 mei 2006 14:18 schreef Isegrim het volgende:
Je huis schoonmaken.Kun je dat niet beter in 't echt doen?
Eigenlijk grappig, dat mensen het zo leuk vinden om in een cmputerspel allerlei dingen te doen die in het dagelijks leven heel gewoon zijn of waaraan ze in het dagelijks leven zelfs een hekel hebben.
Ik ben dan weer zo'n idioot die schoonmaken leuk vindt, maar in een spel is het vast nóg leuker.quote:Op woensdag 10 mei 2006 16:21 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
maar dat is toch logisch.. bijna iedereen vindt het fijn om een in schoon, opgeruimd huis te wonen.. maar ook bijna iedereen haat schoonmaken en opruimen.. In the sims hoef je het opruimen en schoonmaken niet zelf te doen, maar je hebt wel het schone en opgeruimde resultaat..
intProp censorGridSize 0quote:Op woensdag 10 mei 2006 16:34 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ik ben dan weer zo'n idioot die schoonmaken leuk vindt, maar in een spel is het vast nóg leuker.![]()
Wel flauw dat ze naakte delen blurren. Amerikaans spel natuurlijk.
Wat een gave badkuip? Is die tegelijk ook een douche? Waar heb je die vandaan?quote:Op maandag 8 mei 2006 18:46 schreef Danaa het volgende:.
[afbeelding]
Mams in bad terwijl haar dochter naar school is
[afbeelding]
Haar dochter komt weer thuis van school en is ondertussen ook al in het eerste stadium zwanger van de postbode![]()
dat is dan wel weer leukquote:Op woensdag 10 mei 2006 17:56 schreef Elvi het volgende:
Ik lees net dat ze een hack hebben gemaakt zodat je Sims borstvoeding kunnen geven aan hun baby's!![]()
Het zat nog verstopt in het spel zelf, en wat gamers hebben het eruit kunnen halen![]()
http://www.insimenator.net/showthread.php?t=8084&highlight=breast+feeding Hier kan je m downloaden... Weer gratis registratie (geloof ik); net als bij ModTheSims.
quote:Op woensdag 10 mei 2006 19:04 schreef Maraca het volgende:
Verkeerde topic Sanne?
Edit: snelle editter
Nee jammer genoeg geen douche,, daar hoopte ik wel op mee neequote:Op woensdag 10 mei 2006 17:30 schreef BloodyLotte het volgende:
[..]
Wat een gave badkuip? Is die tegelijk ook een douche? Waar heb je die vandaan?
heb me net geregistreerd, en ga het nu even proberen..!quote:Op woensdag 10 mei 2006 17:56 schreef Elvi het volgende:
Ik lees net dat ze een hack hebben gemaakt zodat je Sims borstvoeding kunnen geven aan hun baby's!![]()
Het zat nog verstopt in het spel zelf, en wat gamers hebben het eruit kunnen halen![]()
http://www.insimenator.net/showthread.php?t=8084&highlight=breast+feeding Hier kan je m downloaden... Weer gratis registratie (geloof ik); net als bij ModTheSims.
Dan ben jij één van de weinige. Het grootste gedeelte van de community wil dieren, en nu komen ze eindelijk!quote:Op donderdag 11 mei 2006 15:32 schreef izzypizzy het volgende:
hmmm jammer ik had wel wat leukers verw8 dan pets...![]()
me2... Ik vond beestenboel ook al niet boeiend.quote:Op donderdag 11 mei 2006 15:32 schreef izzypizzy het volgende:
hmmm jammer ik had wel wat leukers verw8 dan pets...![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |