Aha. Dan zal ik eens kijken of ik daar aan kan komen...quote:Op woensdag 26 april 2006 14:00 schreef Marvellous het volgende:
Je hebt er wel "Nachtleven" voor nodig.
Ooh dat wist ik niet eens joh,, maar inderdaad ik heb wel nachtleven dus het zal wel waar zijn..quote:Op woensdag 26 april 2006 14:00 schreef Marvellous het volgende:
Je hebt er wel "Nachtleven" voor nodig.
Jaja, zit me maar jaloers te makenquote:Op woensdag 26 april 2006 15:45 schreef Danaa het volgende:
[..]
Ooh dat wist ik niet eens joh,, maar inderdaad ik heb wel nachtleven dus het zal wel waar zijn..
![]()
kim holland?! hoe herken je haar? of heet ze ook gewoon echt zo?? hahahhahaa misschien is dat wel de hoer, ik had gehoord dat er een hoer in t spel zou komen vanaf 'gaan het maken'...quote:Op woensdag 26 april 2006 16:16 schreef Maraca het volgende:
Ik weet niet of dit bij iedereen zo is, maar ik heb Kim Holland in mijn spel zittenEn als ze langsloopt dan kijken alle mannen haar na en beginnen ze te fluiten
Heel apart..
hahahahahahaa ja ik had al aan zoiets ged8 ja...maar vond t best sick om daadwerkelijk zoiets te maken...quote:Op woensdag 26 april 2006 19:16 schreef Elvi het volgende:
Heb je Kim Holland niet gewoon gedownload?
En hoeren zitten er niet in btwJe kan wel een hoerenhuis maken op zich...
Met 'de sims gaan het maken':
- maak ongeveer 4 sims die geen familie van elkaar zijn
- zet ze in 1 huis
- laat ze een bedrijf aan huis beginnen
- koop zo'n pilaar waarbij mensen moeten betalen om binnen te komen. Hoe meer plezier ze hebben in het huis; hoe meer ze betalen (volgens mij staat dat ding of bij "overig" of bij "elektrisch")
- laat je 4 hoeren met iedereen flirten en dansen en "ohjaaaa-en" zodat de bezoekers meer plezier hebben![]()
Zou best kunnen .. heb behoorlijk wat gedownloadquote:Op woensdag 26 april 2006 19:16 schreef Elvi het volgende:
Heb je Kim Holland niet gewoon gedownload?
Nee ik heb er geen 1 gemaaktquote:Op woensdag 26 april 2006 19:32 schreef izzypizzy het volgende:
[..]
hahahahahahaa ja ik had al aan zoiets ged8 ja...maar vond t best sick om daadwerkelijk zoiets te maken...maaruh jij hebt er dus al ervaring mee?? hahahahaha
![]()
wie weet ga ik t wel een x doen voor de gein![]()
je moet dan een mesh downloaden, staat meestal bij de download...moet je ff goed kijken op de sitequote:Op woensdag 26 april 2006 20:40 schreef parselmouth het volgende:
Hm.. ik heb vanmiddag eens wat zooi gedownload voor m'n sims, maar bij sommige kleding krijg ik telkens een standaardoutfit (die dus al in het spel zat) te zien. En bij alle kapsels die ik gedownload heb, krijg ik dat stijle haar te zien dat ook al in het spel zat. Iemand enig idee hoe dat komt? Make-up deed het wel gewoon!
En is die Kevin den Draaier altijd zo'n zeikzak als ie komt winkelen ofzo? Hij blijft eeuwen in m'n winkel hangen en hij vindt niks goed genoeg.
Ik heb die Kevin nog nooit in mun winkel gehad... geen idee dus verder..quote:Op woensdag 26 april 2006 20:40 schreef parselmouth het volgende:
Hm.. ik heb vanmiddag eens wat zooi gedownload voor m'n sims, maar bij sommige kleding krijg ik telkens een standaardoutfit (die dus al in het spel zat) te zien. En bij alle kapsels die ik gedownload heb, krijg ik dat stijle haar te zien dat ook al in het spel zat. Iemand enig idee hoe dat komt? Make-up deed het wel gewoon!
En is die Kevin den Draaier altijd zo'n zeikzak als ie komt winkelen ofzo? Hij blijft eeuwen in m'n winkel hangen en hij vindt niks goed genoeg.
hoe kan iemand die zwanger is haar huiswerk maken? Is ze nog een tiener? Zeker een mod ofzo :p, zo ja, welke?quote:Op vrijdag 28 april 2006 08:00 schreef Danaa het volgende:
Een paar berichtjes kunnen jullie lezen dat ik met een nieuwe familie ben begonnen..
Nu heb ik hier weer wat screenshotjes voor jullie..
de Namen: Papa Marko, Mama Helena & Kindje Bram
[afbeelding]
Hier is Helena hoogzwanger en zit lekker in haar pyama in de voortuin haar huiswerk te maken, als je goed kijkt zie je Marko in de keuken schrobben.
[afbeelding]
Helena moet bevallen, Marko staat ernaast. En de moeder van Helena(oma) komt net de trap af.. De papa van Marko(opa) was er ook maar die kwam maar niet naar beneden toen ze ging bevallen.
[afbeelding]
Hier is Helena net bevallen van Bram en op de achtergrond zie je de moeder van Helena(Oma dus..)
[afbeelding]
Na de bevalling die om 1.23 's nachts plaatsvond bleven de moeder van Helena(oma) en de vader van Marko(opa) slapen.. Hier zie je oma w8en totdat Bram wakker word.
[afbeelding]
Mama doet Bram lekker in badje..
[afbeelding]
Het gaat allemaal zo snel, hier is hij alweer opgegroeid..
[afbeelding]
Als papa en mama naar school zijn komt de oppas altijd, nu brengt zij mij naar bedje toe.
[afbeelding]
Na mijn slaapje hebben papa en mama me uit bed gehaald en mocht ik even lekker in de voortuin lopen..
[afbeelding]
En hier ben ik nogsteeds aan het wandelen in de voortuin.
Ja het is inderdaad een tienerquote:Op vrijdag 28 april 2006 13:31 schreef Belthazor het volgende:
[..]
hoe kan iemand die zwanger is haar huiswerk maken? Is ze nog een tiener? Zeker een mod ofzo :p, zo ja, welke?
Ahaaa dat wist ik niet, dat is toch gewoon die pudding? als toetjequote:Op zaterdag 29 april 2006 14:26 schreef izzypizzy het volgende:
als je kwarktaart eet voor het woohoo-en krijg je een tweeling...
Lijkt me een leuke, echt wat voor mij:Dquote:Op zondag 30 april 2006 11:49 schreef Elvi het volgende:
Dus....
Even weer ontopic:
Er zijn geruchten dat er een Glamour-Pack uitkomt. Net zoiets als Family Fun, maar dan met Glamour-artikelen.![]()
Dat is waar ja, dit is geld klopperij..quote:Op zondag 30 april 2006 15:03 schreef Markster het volgende:
Ze moeten eens niet zo belachelijk doen met die uitbreidingspakketten. Al die pakketten hadden in 1 goed pakket kunnen zitten.
Daar is vast wel wat op te vindenquote:Op dinsdag 2 mei 2006 18:04 schreef BloodyLotte het volgende:
Even een update van de soap hoor.
Victoria en Mathilda zijn inmiddels volwassen en wonen opzichzelf. Victoria wil alleen maar palen, en dat doet ze dan ook. Ze heeft een kind gekregen van Pim, dochter Sophie. Ze neukt daarnaast nog met de boodschappen-bezorgdude en ze flirt met de huishoudster. Sophie is net kind geworden.
Mathilda neukte ook met Pim, zij wil een gezinnetje. Ze trouwt met Pim (die helemaal niet wil trouwen) en krijgt ook een kind, zoontje Victor (vernoemd naar haar zus Victoria, jaja). Mathilda betrapt Victoria en Pim in een hevig vrijpartij en zij en Pim scheiden. Dan komt er een new girl in town, Demy, en zij en Mathilda worden verliefd en zijn zojuist getrouwd. Ze kunnen elk moment gaan adopteren. Victor is inmiddels ook een kind.
Helaas kan ik Sophie en Victor niet laten neuken later, want dat was pas echt heel erg soaperig geweest.![]()
Foto's volgen nog.
Op ModTheSims2 is dara een hack voorquote:Op dinsdag 2 mei 2006 18:04 schreef BloodyLotte het volgende:
Even een update van de soap hoor.
Victoria en Mathilda zijn inmiddels volwassen en wonen opzichzelf. Victoria wil alleen maar palen, en dat doet ze dan ook. Ze heeft een kind gekregen van Pim, dochter Sophie. Ze neukt daarnaast nog met de boodschappen-bezorgdude en ze flirt met de huishoudster. Sophie is net kind geworden.
Mathilda neukte ook met Pim, zij wil een gezinnetje. Ze trouwt met Pim (die helemaal niet wil trouwen) en krijgt ook een kind, zoontje Victor (vernoemd naar haar zus Victoria, jaja). Mathilda betrapt Victoria en Pim in een hevig vrijpartij en zij en Pim scheiden. Dan komt er een new girl in town, Demy, en zij en Mathilda worden verliefd en zijn zojuist getrouwd. Ze kunnen elk moment gaan adopteren. Victor is inmiddels ook een kind.
Helaas kan ik Sophie en Victor niet laten neuken later, want dat was pas echt heel erg soaperig geweest.![]()
Foto's volgen nog.
Waarom nou weer Refo-simsquote:
i feel you baby....quote:Op vrijdag 5 mei 2006 15:43 schreef Marvellous het volgende:
Wat gaat een week toch snel![]()
Ik heb nu geen tijd meer om te simmen![]()
Wooooooooooooow uit welk ei kom jij ineens gekropen?!quote:Op zondag 7 mei 2006 19:58 schreef nikky het volgende:
Het is vast al wel voorbij gekomen maarrrr...
Met de sims 1 kon je vanalles downloaden. Zoals IKEA meubilair en weet ik wat allemaal nog meer. Kan dit alweer met de sims2?
Je bent een schat!quote:Op zondag 7 mei 2006 20:02 schreef Elvi het volgende:
[..]
Wooooooooooooow uit welk ei kom jij ineens gekropen?!![]()
Nou begin maar even bij http://www.modthesims2.com (gratis registreren en dan downloaden)
Daar staat eigenlijk het meeste moois ook kwa hacks![]()
![]()
http://louis.new21.net/ Hier staan hele mooie (realistische!) huidskleuren, ogen en haren.
Ik hoor t wel als je nog iets anders speciaals zoekt![]()
CEP-files?quote:Op zondag 7 mei 2006 20:36 schreef Elvi het volgende:
Bij Downloads. En goed naar de eisen kijken! Soms moet je een uitbreidingspakket hebben of CEP-files!
Dat is echt zonde!!quote:Op maandag 8 mei 2006 20:03 schreef Maraca het volgende:
Potverdrie.. heb ik The Sims Nachtleven gehuurd van de bibliotheek (andere stad waar ik 1 of 2 keer per jaar kom) , gaat de netwerkkaart van mijn pc kapot en krijg ik hem woensdag avond pas terug. En dat spel gaat woensdagmiddag weer terug, allemaal voordat ik de kans kreeg om hem te installeren.![]()
En dat spel is ook nog eens niet te branden..
*baal* *baal*
nee, mn huis wilde nog niet goed lukkenquote:
nee hoor.. 'een leven leiden' is wel belangrijker geworden in ts2, ze beginnen jong, worden steeds ouder, en gaan dan dood.. kinderen krijgen hoort er wel een beetje bij, anders heb je op een gegeven moment geen sims meer overquote:Op woensdag 10 mei 2006 08:27 schreef Isegrim het volgende:
Gaat dat hele spel over baby's en kindjes of hebben de users hier daar gewoon een obsessie mee? Het léék me altijd wel een leuk spel namelijk.
Wat Loglldin al zegt, ik vind het gewoon leuk om kinderen te krijgen. Maar dat is niet het enige hoor. Ik heb kies ook altijd voor de familie wens.. maar je kan ook kiezen voor een carrierewens of een wens waarbij ze heel veel liefjes hebben en dan streven ze allemaal weer naar andere dingen. Je moet werken, kinderen verzorgen, je huis schoonmaken, als je een tuin hebt die onderhouden etc. er is genooeegg te doen!!quote:Op woensdag 10 mei 2006 08:27 schreef Isegrim het volgende:
Gaat dat hele spel over baby's en kindjes of hebben de users hier daar gewoon een obsessie mee? Het léék me altijd wel een leuk spel namelijk.
Achja, ik weet ook niet waarom,,,quote:Op woensdag 10 mei 2006 14:18 schreef Isegrim het volgende:
Je huis schoonmaken.Kun je dat niet beter in 't echt doen?
Eigenlijk grappig, dat mensen het zo leuk vinden om in een cmputerspel allerlei dingen te doen die in het dagelijks leven heel gewoon zijn of waaraan ze in het dagelijks leven zelfs een hekel hebben.
hoe typisch..quote:Op woensdag 10 mei 2006 14:21 schreef Isegrim het volgende:
Zie je in het spel de bevalling zelf ook? En dingen als seks, naar de plee gaan...?
Nou ja, niet zoals in real life.. er komt dan een melding van 'Een nieuw gezinslid is in aantocht.. wacht tot de ooievaar de strakke knopen los heeft gemaakt' en dan zie je een filmpje waarbij de moeder het kind vast heeft.quote:Op woensdag 10 mei 2006 14:21 schreef Isegrim het volgende:
Zie je in het spel de bevalling zelf ook? En dingen als seks, naar de plee gaan...?
als ik leuke screens heb om te posten doe ik dat welquote:Op woensdag 10 mei 2006 14:19 schreef Danaa het volgende:
WANNEER PLAATSEN JULLIE NOU EENS WAT SCREENSHOTS!?![]()
![]()
't is mijn vader blijkbaar toch gelukt om het te branden door een crack ofzoquote:
maar dat is toch logisch.. bijna iedereen vindt het fijn om een in schoon, opgeruimd huis te wonen.. maar ook bijna iedereen haat schoonmaken en opruimen.. In the sims hoef je het opruimen en schoonmaken niet zelf te doen, maar je hebt wel het schone en opgeruimde resultaat..quote:Op woensdag 10 mei 2006 14:18 schreef Isegrim het volgende:
Je huis schoonmaken.Kun je dat niet beter in 't echt doen?
Eigenlijk grappig, dat mensen het zo leuk vinden om in een cmputerspel allerlei dingen te doen die in het dagelijks leven heel gewoon zijn of waaraan ze in het dagelijks leven zelfs een hekel hebben.
Ik ben dan weer zo'n idioot die schoonmaken leuk vindt, maar in een spel is het vast nóg leuker.quote:Op woensdag 10 mei 2006 16:21 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
maar dat is toch logisch.. bijna iedereen vindt het fijn om een in schoon, opgeruimd huis te wonen.. maar ook bijna iedereen haat schoonmaken en opruimen.. In the sims hoef je het opruimen en schoonmaken niet zelf te doen, maar je hebt wel het schone en opgeruimde resultaat..
intProp censorGridSize 0quote:Op woensdag 10 mei 2006 16:34 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ik ben dan weer zo'n idioot die schoonmaken leuk vindt, maar in een spel is het vast nóg leuker.![]()
Wel flauw dat ze naakte delen blurren. Amerikaans spel natuurlijk.
Wat een gave badkuip? Is die tegelijk ook een douche? Waar heb je die vandaan?quote:Op maandag 8 mei 2006 18:46 schreef Danaa het volgende:.
[afbeelding]
Mams in bad terwijl haar dochter naar school is
[afbeelding]
Haar dochter komt weer thuis van school en is ondertussen ook al in het eerste stadium zwanger van de postbode![]()
dat is dan wel weer leukquote:Op woensdag 10 mei 2006 17:56 schreef Elvi het volgende:
Ik lees net dat ze een hack hebben gemaakt zodat je Sims borstvoeding kunnen geven aan hun baby's!![]()
Het zat nog verstopt in het spel zelf, en wat gamers hebben het eruit kunnen halen![]()
http://www.insimenator.net/showthread.php?t=8084&highlight=breast+feeding Hier kan je m downloaden... Weer gratis registratie (geloof ik); net als bij ModTheSims.
quote:Op woensdag 10 mei 2006 19:04 schreef Maraca het volgende:
Verkeerde topic Sanne?
Edit: snelle editter
Nee jammer genoeg geen douche,, daar hoopte ik wel op mee neequote:Op woensdag 10 mei 2006 17:30 schreef BloodyLotte het volgende:
[..]
Wat een gave badkuip? Is die tegelijk ook een douche? Waar heb je die vandaan?
heb me net geregistreerd, en ga het nu even proberen..!quote:Op woensdag 10 mei 2006 17:56 schreef Elvi het volgende:
Ik lees net dat ze een hack hebben gemaakt zodat je Sims borstvoeding kunnen geven aan hun baby's!![]()
Het zat nog verstopt in het spel zelf, en wat gamers hebben het eruit kunnen halen![]()
http://www.insimenator.net/showthread.php?t=8084&highlight=breast+feeding Hier kan je m downloaden... Weer gratis registratie (geloof ik); net als bij ModTheSims.
Dan ben jij één van de weinige. Het grootste gedeelte van de community wil dieren, en nu komen ze eindelijk!quote:Op donderdag 11 mei 2006 15:32 schreef izzypizzy het volgende:
hmmm jammer ik had wel wat leukers verw8 dan pets...![]()
me2... Ik vond beestenboel ook al niet boeiend.quote:Op donderdag 11 mei 2006 15:32 schreef izzypizzy het volgende:
hmmm jammer ik had wel wat leukers verw8 dan pets...![]()
goh frapant dat er hier al 2 mensen zijn die het niet denderend vinden danquote:Op donderdag 11 mei 2006 15:35 schreef Simsfan88 het volgende:
[..]
Dan ben jij één van de weinige. Het grootste gedeelte van de community wil dieren, en nu komen ze eindelijk!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |