goh frapant dat er hier al 2 mensen zijn die het niet denderend vinden danquote:Op donderdag 11 mei 2006 15:35 schreef Simsfan88 het volgende:
[..]
Dan ben jij één van de weinige. Het grootste gedeelte van de community wil dieren, en nu komen ze eindelijk!![]()
Mijn simpopjes moeten een poes hebben.quote:Op donderdag 11 mei 2006 15:56 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
moet er wel meer in zitten als alleen hondenop dat filmpje is dat het enige wat je ziet
jij bent zeker een belg?quote:Op donderdag 11 mei 2006 17:50 schreef BloodyLotte het volgende:
[..]
Mijn simpopjes moeten een poes hebben.
Wie 'm inkopt is gay en niet origineel.
Uhm.. ik heb geen flauw ideequote:Op vrijdag 12 mei 2006 14:32 schreef zoeperzazke het volgende:
Even offtopic aan Marvellous: is die avatar afkomstig van iets van Nimco House of Shoes??
windows weet niet wat het is..quote:Op vrijdag 12 mei 2006 12:10 schreef Marvellous het volgende:
kant en klare sims zijn package bestanden.
Je moet er dan ook dubbel op klikken, dan installeert ie t vanzelf. Dus niet het package bestand zelf in je downloadsmap zetten...
bedoel je mij?quote:Op vrijdag 12 mei 2006 15:38 schreef Marvellous het volgende:
hmmz vreemd... om welke sim gaat het dan? heb je de link nog?
Snap ik, maar dat scheelt mij weer alfabet sims makenquote:Op vrijdag 12 mei 2006 16:39 schreef Elvi het volgende:
Als je n Sim downlaod dan staatie in je CAS he... Die loopt niet in je buurt rond![]()
Als je zit te wachten tot bijv Johnny Depp in Sim-vorm voorbijkomt kun je lang wachten.
Als je een Sim gaat maken in je Cas-scherm kan je ook kant-en-klare sims nemen. Daar staan ze tussen.
Dan moet je volgens mij The Sims Body Shop downloaden.. maar als het goed is zat die al bij de installatie van The Sims 2.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 17:00 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
bedoel je mij?
TS2, geen EP's. als ik erop klik vraagtie met welk prog ik het wil openen (het is wel een *.package file..)
die zit er bij ja, moet ik dat gewoon daarmee doen dan?quote:Op vrijdag 12 mei 2006 18:35 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Dan moet je volgens mij The Sims Body Shop downloaden.. maar als het goed is zat die al bij de installatie van The Sims 2.
Ja, dat programma zou ik selecteren als Windows vraagt met welk programma het geopend moet worden.. maar heb er verder ook weinig verstand vanquote:Op vrijdag 12 mei 2006 19:34 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
die zit er bij ja, moet ik dat gewoon daarmee doen dan?dat ding zat ik laatst nog in
Dit heeft helemaal niets met illegaal of origineel te maken want die patches staan op de officiele Sims 2 site en zijn er gewoon voor om foutjes uit het spel te halen. Misschien is het handig als je eerst kijkt.quote:Op zondag 14 mei 2006 09:32 schreef zoeperzazke het volgende:
Ik heb er nooit echt heel erg last van, maar ik heb er nog nooit op gelet...
Overigens heb ik nu Nightlife geïnstalleerd, moet zeggen dat er leuke kleding bijzit! Heb nog niet veel gedaan maar vind het wel heel, heel leuk dat je nu echt de omgeving rondom het kavel kunt zien.
@killko, msischien koop je ze anders gewoon origineel.
Je kan je cd's wel in laten lezen door Alcohol 120% of Deamon Tools (ook dit is overigens niet illegaal en Alcohol werkt denk ik het eenvouidgst). Je krijgt dan een virtuele cd speler erbij die de cd's van de hardeschijf leest.quote:Op zondag 14 mei 2006 09:23 schreef Troel het volgende:
Maken jullie cd's trouwens ook zo;n lawaai?
Mijn vriend heeft zelfs geprobeerd om de cd op mijn schijf te zetten omdat hij er niet van op de bank kan slapen
Ook als ik hem in mijn dvd-reader doe maakt ie lawaai, dus het ligt ook niet aan de speler.
Kun je misschien ook vertellen waarom diequote:Op zondag 14 mei 2006 13:32 schreef izzypizzy het volgende:
nightlife!!!!!!!!!!!
Die vind je terug in het CAS-screen, waar je nieuwe sims aanmaakt. Daar heb je ene mapje met 'pre-fab' sims en daar staan ze tussen.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 11:49 schreef shiNinG_staR het volgende:
Vraagje: ik heb op de site modthesims2 kant en klare sims gedownload. Ik heb de winzip uitgepakt in de Downloads folder, maar als ik het spel opstart zie ik ze nergens terug. Moet het in een andere folder worden uitgepakt, of waar moet ik kijken om die gedownloade sims te zien?
Family-fun? Voor 15 euro zien liggen in Dordrecht.quote:Op zondag 14 mei 2006 14:33 schreef shiNinG_staR het volgende:
Op cd-wow.nl kost de uitbreiding maar 20.99 ipv 39.99. Alleen gaat het hier om de Engelse versie, kun je deze gewoon installeren als je de Nederlandse versie van De Sims hebt?
Nee, gewoon university en nightlife.. De laatste uitbreiding kost daar zelfs maar 16.99quote:Op zondag 14 mei 2006 15:08 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Family-fun? Voor 15 euro zien liggen in Dordrecht.
Weet iemand dit? Kan het nergens vinden en wil het graag bestellen, maar niet als ik niet zeker weet of het kanquote:Op zondag 14 mei 2006 14:33 schreef shiNinG_staR het volgende:
Op cd-wow.nl kost de uitbreiding maar 20.99 ipv 39.99. Alleen gaat het hier om de Engelse versie, kun je deze gewoon installeren als je de Nederlandse versie van De Sims hebt?
omdat je vanaf dat pakket de stadsbuurt hebt, je kan dan dus 'uit' gaan, je kan een sim daten en ook gewoon met een groep vrienden uitgaan, je hebt vanaf dit pakket ook auto's en voor de liefhebber zitten er vampieren in het spel....volgens mij heb je vanaf dit pakket ook de invloedmeter en die is ook erg handig.....ook kun je nu instellen wat je sim aantrekkelijk vindt en wat niet waardoor ze met bepaalde sims sneller een relatie kunnen opbouwen...quote:Op zondag 14 mei 2006 13:40 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Kun je misschien ook vertellen waarom die?
je huis is wel erg leukquote:Op maandag 15 mei 2006 16:14 schreef zoeperzazke het volgende:
Nog wat screens van mijn nieuwe sims, twee vrouwelijke huisgenotes die ik wil gaan koppelen aan de overburen:
[afbeelding]
[afbeelding]
Mijn allereerste designkeuken!
[afbeelding]
Overzichtje van het huisje:
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |