Dat lijkt me ook wel leuk een eigen wijk maken en ook verschillende familie's, maar daar gaat zoveel tijd inzitten en dat vind ik zo jammer. Ik wil lekker spelenquote:Op maandag 24 april 2006 11:24 schreef Troel het volgende:
[..]
Ik vind het dus echt gewoon heel gaaf om te beginnen met een klein huisje en dan steeds groter te gaan wonen enzo. Daar kick ik op.
Ik maak dus altijd ook een eigen buurt aan, wat ik wel jammer vind is dat ik niet goed ben in het verzinnen van namen, maar ja, je moet wel zelf voor mensen dan ook zorgen.
Ik begin dus altijd met een buurt met lege kavels, dan maak ik mensen van het alfabet (Aagje Arendsen, Benno Brandsma, Carla Craaijenhof, Dennis Doemaar, Evert Engerd etc.) en die krijgen allemaal kleine huisjes. Wel met telefoon natuurlijk, want je moet ze wel kunnen bellenEn dan ga ik ze eigenlijk een voor een allemaal spelen totdat het weer tijd wordt voor de voglende familie.
En dat is echt gewoon gaaaaaaf!
badges? Bedoel je daarmee de onderscheidingen die krijgt in Gaan Het Maken als je bijvoorbeeld goed kass kan draaien? brons, zilver goud.quote:Op maandag 24 april 2006 13:54 schreef Elvi het volgende:
Motherlode gebruik ik echt zó vaak...
En nu met dat bedrijven-uitbreidingspakket gebruik ik de boolProp-cheat; zodat ik lekker snel Badges heb![]()
Denk het wel.quote:Op maandag 24 april 2006 15:41 schreef Danaa het volgende:
[..]
badges? Bedoel je daarmee de onderscheidingen die krijgt in Gaan Het Maken als je bijvoorbeeld goed kass kan draaien? brons, zilver goud.
aha okee,quote:
Ik zal er vanavond eens naar kijken.quote:Op maandag 24 april 2006 16:02 schreef Danaa het volgende:
[..]
aha okee,
Troel? Kun jij niet eens een paar leuke screenshots plaatsen van je verschillende families in je buurt? Lijkt me leuk!!
Aha, ja ik d8 al wat een klein huis met goedkope spullen enzo!!quote:Op maandag 24 april 2006 18:51 schreef Troel het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Mijn familie Karelsen in een karig huisje omdat ze aan het sparen zijn voor een restaurantje.
geef mij maar cheats hoorquote:Op maandag 24 april 2006 12:38 schreef Belthazor het volgende:
Ja ik doe ook altijd zonder codes, ik ben zelfs rijk geworden.
omdat ik cheat?!quote:Op maandag 24 april 2006 22:17 schreef Belthazor het volgende:
stop alsjeblieft met het spelen van sims
met jou kan ik pratenquote:Op maandag 24 april 2006 22:27 schreef Markster het volgende:
ik kan maar bar weinig vernieuwingen in dat family fun pakket.
En ja, cheaten is best leuk.
downloaden misschienquote:Op maandag 24 april 2006 22:36 schreef izzypizzy het volgende:
hahahahaha shit ik had dus wel betaald...hoe heb je dat gefixt zonder te payen dan??
haaaiii mmarsu?! kom je me hier stalken?? of ook een simmer??![]()
Haii nee kom gewoon ff hoi zeggenquote:Op maandag 24 april 2006 22:36 schreef izzypizzy het volgende:
hahahahaha shit ik had dus wel betaald...hoe heb je dat gefixt zonder te payen dan??
haaaiii mmarsu?! kom je me hier stalken?? of ook een simmer??![]()
alcoholquote:Op dinsdag 25 april 2006 18:03 schreef izzypizzy het volgende:
[..]
o nou ik hoef die alcoholshit niet op mn pc![]()
dat programma dat je moet hebben als je iets download waar je een cd voor nodig hebtquote:
Daemon toolsquote:Op dinsdag 25 april 2006 21:51 schreef izzypizzy het volgende:
[..]
dat programma dat je moet hebben als je iets download waar je een cd voor nodig hebt![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |