Inderdaad, hij moet blijven, zeker als Grygera weggaat.quote:
Daarom.quote:Op zaterdag 15 april 2006 14:35 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Inderdaad, hij moet blijven, zeker als Grygera weggaat.
Heitinga staat er een beetje apart op.quote:
typisch voor die beestenquote:Op zaterdag 15 april 2006 14:49 schreef -Wolf- het volgende:
Ik reageer voortaan niet meer op kakkerlakken. Wordt er zo moe van. Ze blijven maar terugkomen.
Er is ook maar een manier om ze stil te krijgen...quote:Op zaterdag 15 april 2006 14:49 schreef -Wolf- het volgende:
Ik reageer voortaan niet meer op kakkerlakken. Wordt er zo moe van. Ze blijven maar terugkomen.
Wees jij nou de verstandigstequote:Op zaterdag 15 april 2006 14:49 schreef -Wolf- het volgende:
Die reacties bij die goal van Finidi.quote:Op zaterdag 15 april 2006 14:34 schreef jna het volgende:
http://rapidshare.de/file(...)n_1994-1995.wma.html
Voor de liefhebbers
Heerlijk datquote:Op zaterdag 15 april 2006 14:34 schreef jna het volgende:
Voor de liefhebbers
Trabelsi hoort bij een club die wel de CL kan winnenquote:In tegenstelling tot eerdere berichten heeft Ajax-verdediger Hatem Trabelsi niet met Internazionale gesproken over een eventuele transfer. Dit zegt de Tunesische rechtsback vandaag in een gesprek met RTVNH.
Trabelsi heeft komende zomer een aflopend contract bij Ajax en mag met elke club praten. Hoewel Italiaanse media afgelopen week anders berichtten, meldt de verdediger dat hij niet met Inter gesproken heeft.
Zal van Geel ook wel een stadionverbod krijgen bij RC Genkquote:Ajax gaat komende week pogingen ondernemen om RC Genk-talent Steven Defour te contracteren. Of dit gaat lukken is zeer de vraag, want de Belgische club meldde gisteren dat het de middenvelder absoluut niet kwijt wil.
"Als Ajax wil onderhandelen over Defour, dan zullen wij hen nogmaals duidelijk moeten maken dat Steven niet te koop is", aldus sportief directeur Ariel Jacobs in de Belgische krant Het Laatste Nieuws. Genk verdenkt Ajax ervan achter de rug van de club om contact te hebben gezocht met Defour
quote:Vorige week heeft superster Robbie Williams zijn voetbalkwaliteiten aan Ajax laten zien. In Ajax-shirt toonde hij een kleine groep coaches en vrienden dat hij heel wat meer in zijn mars heeft dan alleen zijn zangkwaliteiten. “We waren erg onder de indruk van zijn kwaliteiten en overwogen hem serieus een contract aan te bieden.”
Maandagavond ging de wereldtoernee van Robbie Williams in Durban, Zuid-Afrika van start. Vorige week nam de Engelse superster alvast een kijkje in Kaapstad waar hij donderdagavond optreedt. Op de website van Ajax Cape Town staat de tegenwoordig in Los Angeles woonachtige Robbie Williams met een Ajax shirt aan. Hij kwam naar het Ikamva complex van Ajax Cape Town om met wat coaches en vrienden te trainen. Op de officiële website zegt Craig Rosslee, hoofd opleidingen van de Amsterdamse zusterclub, gekscherend dat hij en assistent-trainer Gordon Igesund “erg onder de indruk waren van zijn kwaliteiten en serieus overwogen hebben hem voor de rest van het seizoen een contract aan te bieden.”
Op woensdag 21 en donderdag 22 juni staat Robbie Williams twee avonden in de Amsterdam ArenA. De zanger is bijna geobsedeerd door voetbal. “Ze is mijn vrouw en mijn minnares”, vertelde hij in een interview met boulevardkrant The Sun. “Ze heeft me nog nooit teleurgesteld.” Williams is een verdienstelijk voetballer en kocht onlangs aandelen in Port Vale, de club waar hij al sinds jaar en dag supporter van is.
Zou die willenquote:Op zaterdag 15 april 2006 15:30 schreef twi het volgende:
[..]
Lijkt wel een beetje op Vermaelen, die Robbie
bron: ajax.nlquote:28/08/1994 Ajax-RKC 3-1 (2-0)
11/09/1994 Ajax-Vitesse 5-0 (3-0)
21/09/1994 Roda JC-Ajax 1-1 (1-0)
24/09/1994 Ajax-Dordrecht '90 3-0 (1-0)
02/10/1994 Sparta-Ajax 0-2 (0-1)
16/10/1994 Ajax-Go Ahead Eagles 4-0 (0-0)
23/10/1994 PSV-Ajax 1-4 (0-3)
26/10/1994 Ajax-Heerenveen 5-1 (3-0)
06/11/1994 Willem II-Ajax 1-4 (0-2)
09/11/1994 Ajax-FC Groningen 3-1 (0-1)
20/11/1994 FC Utrecht-Ajax 0-0 (0-0)
27/11/1994 Ajax-MVV 3-1 (1-1)
04/12/1994 FC Volendam-Ajax 2-2 (2-2)
18/12/1994 NAC-Ajax 2-2 (1-1)
21/12/1994 NEC-Ajax 0-2 (0-1)
13/01/1995 RKC-Ajax 1-1 (1-1)
22/01/1995 Ajax-PSV 1-0 (0-0)
29/01/1995 Vitesse-Ajax 2-3 (1-1)
05/02/1995 Ajax-NAC 3-1 (3-1)
12/02/1995 Ajax-Feyenoord 4-1 (1-1)
15/02/1995 Ajax-Roda JC 1-1 (0-1)
19/02/1995 Dordrecht '90-Ajax 1-3 (1-2)
12/03/1995 Ajax-Go Ahead Eagles 2-1 (0-0)
19/03/1995 Ajax-NEC 5-1 (2-0)
22/03/1995 Ajax-Sparta 8-0 (5-0)
26/03/1995 FC Twente-Ajax 0-1 (0-1)
02/04/1995 Heerenveen-Ajax 3-3 (2-2)
09/04/1995 Ajax-Willem II 7-0 (5-0)
16/04/1995 FC Groningen-Ajax 2-4 (0-3)
03/05/1995 MVV-Ajax 0-3 (0-1)
10/05/1995 Ajax-FC Utrecht 2-1 (0-1)
14/05/1995 Ajax-FC Volendam 4-1 (1-1)
18/05/1995 Feyenoord-Ajax 0-5 (0-1)
28/05/1995 Ajax-FC Twente 3-1 (1-0)
Daar was Louis van Gaal nog heel erg kwaad om, en dat terwijl het toen al 8-0 stond.quote:Op zaterdag 15 april 2006 16:28 schreef -Wolf- het volgende:
Ik wilde weer even die uitslagen terugzien:
[..]
bron: ajax.nl
Die 8-0 had Vd. Sar toch nog een penalty gemist?Doelsaldo met feijenoord: 9-2.
dat liet ik even buiten beschouwing.quote:Op zaterdag 15 april 2006 16:32 schreef twi het volgende:
9-2, ze trapten ons wel uit de beker dat jaar toch?
vast wel.quote:Op zaterdag 15 april 2006 16:34 schreef Erwtensoep het volgende:
Yep, hebben ze nog een dvd van gemaakt denk ik
Kan ik me ook wel voorstellen. God weet hoelang ze daar moeten wachten totdat ze weer zo'n moment mee kunnen maken. Met een DVD kun je tenminste je toekomstige kleinkinderen overtuigen dat het toch vroeger echt eens gebeurt is.quote:Op zaterdag 15 april 2006 16:34 schreef Erwtensoep het volgende:
Yep, hebben ze nog een dvd van gemaakt denk ik
quote:RKC heeft baat bij verlies tegen Ajax
Voordat de play-offs beginnen wordt zondag om half drie in negen verschillende stadions afgetrapt voor de laatste speelronde van eredivisie seizoen 2005/2006. Alle wedstrijden en hun belang op een rij.
RKC Waalwijk - Ajax
RKC is zo goed als zeker van kwalificatie voor de Intertoto Cup. Echter als Ajax verliest van RKC en FC Groningen en FC Utrecht winnen hun wedstrijden, dan vervalt voor RKC de mogelijkheid om zich te plaatsen voor deze Europese competitie en strijdt RKC in de play-offs van de nummer 10,11,12 en 13 om een ´aanzienlijke´ geldprijs. Met ander woorden: wil RKC zich plaatsen voor Europees voetbal dan heeft het baat bij een negatief resultaat tegen Ajax.
Nee het gaat erom dat er mee geld beschikbaar is voor de clubs en die zo een sterkere selectie kunnen krijgen.quote:Op zaterdag 15 april 2006 17:02 schreef Erwtensoep het volgende:
Niet alleen de randverschijnselen hoor, ook de hoofdreden klopt voor geen meter. Het versterken van het nederlands voetbal in europa. Nou dat gaat wel lukken met utrecht, groningen of feyenoort in de cl (of in de voorronde van de CL dan, want verder komen ze niet).
Dat is voor Feyenoord heel watquote:Op zaterdag 15 april 2006 17:22 schreef Erwtensoep het volgende:
Ja wow 1 miljoen meer....
't is flauw, maar ik kon het niet laten...quote:Op zaterdag 15 april 2006 17:33 schreef jna het volgende:
Kakkerlakken bestellen
Niet verwacht dat er Ajacieden zouden reageren in dit topic![]()
![]()
Wat de TS ermee wil is ook vaag zeg...quote:Op zaterdag 15 april 2006 17:33 schreef jna het volgende:
Kakkerlakken bestellen
Niet verwacht dat er Ajacieden zouden reageren in dit topic![]()
![]()
Geniale opmerking was hetquote:Op zaterdag 15 april 2006 17:51 schreef D1 het volgende:
[..]
't is flauw, maar ik kon het niet laten...![]()
dacht van wel.quote:Op zaterdag 15 april 2006 18:22 schreef SoA-Holic het volgende:
[..]
Geniale opmerking was het![]()
ontopic:
Urby al terug voor morgen?
Ja en Trabelsi nog niet, die heeft misschien dus zijn laatste wedstrijd voor Ajax al gespeeld.quote:Op zaterdag 15 april 2006 18:22 schreef SoA-Holic het volgende:
[..]
ontopic:
quote:Cziommer neemt aanbod FC Twente in overweging
Simon Cziommer neemt het voorstel dat FC Twente hem heeft gedaan wel degelijk in overweging. Eerder werd er door diverse media naar buiten gebracht dat de Duitser het aanbod van de Tukkers heeft afgeslagen. Volgens de zaakwaarnemer van Cziommer is dit zeker niet het geval.
"Twente heeft hem een fantastische aanbieding gedaan, Simon heeft deze zeker nog niet afgeslagen naar wacht rustig af wat komen gaat", zo zei Romeo Donovon, Cziommer's zaakwaarnemer. "Simon speelt met zijn hart het liefste in Twente, maar wil als voetballer het hoogst haalbare bereiken."
Roda JC hoopt de middenvelder na dit seizoen definitief over te nemen van Schalke '04, maar dit lijkt onwaarschijnlijk aangezien Cziommer ook in de belangstelling staat van Feyenoord, Ajax, Fulham en Borussia Dortmund. Cziommer gaf in een eerder stadium aan graag in de Nederlandse top actief te zijn.
Zal wel als wissel staan morgen. We beginnen gewoon met Schilder neem ik aan.quote:Op zaterdag 15 april 2006 18:22 schreef SoA-Holic het volgende:
[..]
ontopic:
quote:Op zaterdag 15 april 2006 18:25 schreef Houniet het volgende:
[..]
Zal wel als wissel staan morgen. We beginnen gewoon met Schilder neem ik aan.
Waarom?quote:Op zaterdag 15 april 2006 18:25 schreef Houniet het volgende:
[..]
Zal wel als wissel staan morgen. We beginnen gewoon met Schilder neem ik aan.
Jammer dat het zo gaat dan..quote:Op zaterdag 15 april 2006 18:24 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Ja en Trabelsi nog niet, die heeft misschien dus zijn laatste wedstrijd voor Ajax al gespeeld.
Wie anders op die positie? Ik zou ook geen overgehaaste beslissingen nemen i.v.m. rentree's. Kijk maar hoe het met Sneijder afliep.quote:
quote:Op zaterdag 15 april 2006 14:34 schreef jna het volgende:
Voor de liefhebbers
Wow!quote:Op zaterdag 15 april 2006 14:34 schreef jna het volgende:
Voor de liefhebbers
Zal best, kom hier niet zo vaak langsquote:Op zaterdag 15 april 2006 19:47 schreef -Wolf- het volgende:
Die radioverslagen waren toch een tijdje terug al gepost?Want hoe komt het anders dat ik die al een tijdje heb.
Ajax heeft nog altijd meer te zoeken in Europa dan Groningen/Utrecht. Zelfs met zo'n belabberd seizoen nog 4e/5e worden is al een prestatie op zichquote:Op zaterdag 15 april 2006 19:01 schreef Thomas87 het volgende:
Verdient Ajax het om 4e / 5e te worden dit seizoen?
Natuurlijk is het zo dat Ajax veel meer ervaring heeft dan een club als FC Groningen in het europese voetbal, maar dit seizoen is vor Ajax natuurlijk echt belabberd cq beschamend. Europees voetbal is er dan door de beker, maar ik neem niet aan dat jullie vrolijk worden van de manier waarop Ajax tegen Vitesse heeft gespeeld.
Is het niet verdiend dat Ajax gewoon 6e wordt? (eerlijk zeggen :-p)
mijn zusje heeft ze al een jaartje of 10 op CD staanquote:Op zaterdag 15 april 2006 19:47 schreef -Wolf- het volgende:
Die radioverslagen waren toch een tijdje terug al gepost?Want hoe komt het anders dat ik die al een tijdje heb.
Was deze al geplaatst?quote:Zondag bij de wedstrijd Ajax-AZ deed een nieuw geluidssysteem zijn intrede op het vak.De 2 speakers op palen, snoeren, een versterker en een draadloze microfoon zullen de 'traditionele'megafoons vervangen.
Het vocale aspect binnen 410 is erg belangrijk en de megafoons bleken niet afdoende.Lang niet iedereen kon deze horen waardoor liedjes niet tegelijk en niet even massaal gezongen werden.Ook waren de batterijen van de megafoon vaak op. Zomaar een paar praktische problemen waardoor de organisatie besloten heeft om over te gaan tot het aanschaffen van dit systeem wat bij veel groepen zijn waarde meer dan bewezen heeft.
die systemen zijn hier bij de moskee ook erg populairquote:
Graziequote:
Das vooral op vrijdag dus misschien kunnen jullie rouleren?quote:Op zaterdag 15 april 2006 21:34 schreef Againzender het volgende:
[..]
die systemen zijn hier bij de moskee ook erg populair
Ja maar de topics gaan zo snel dat vast veel mensen hem hadden gemistquote:Op zaterdag 15 april 2006 19:47 schreef -Wolf- het volgende:
quote:AZ wil contact met Ajax. Niet om het ‘stadionverbod’ van Martin van Geel te bespreken, maar de Alkmaarders willen ‘opheldering over een aantal zaken’, zo staat te lezen op de officiële website van de Alkmaarse club. “Ik heb bij meneer Scheringa ingesproken, maar nog niks terug gehoord.”
Sinds Dirk Scheringa Martin van Geel een ‘stadionverbod’ voor vijf jaar oplegde is heel Nederland over de eigenzinnige voorzitter heen gevallen. Inclusief de KNVB. Directeur Henk Kessler dreigde zaterdagmorgen zelfs met een landelijk stadionverbod voor de AZ-preses indien hij zijn beslissing Van Geel uit de AZ-stadions te weren niet terugdraait. Bij AZ zijn ze klaarblijkelijk behoorlijk geschrokken van alle commotie. De Alkmaarse club laat sinds begin van paaszaterdagavond weten dat ze dit weekend nog een gesprek wil met de Amsterdammers. Ajax-voorzitter John Jaakke werd vanmiddag gebeld door AZ. “Het stond ook al op hun website”, vertelde de verbaasde Ajax-leidsman. “Ze draaien de boel om. Ik heb ze gevraagd waarom ze niet even eerst hadden gebeld voordat ze het op hun site plaatsten. Dat had een heleboel ellende kunnen voorkomen.”
AZ draait de rollen om en wil Ajax alleen op voorwaarden uitnodigen. John Jaakke: “Wij hadden AZ uitgenodigd voor een gesprek om over de ontstane situatie te spreken. Kijken of we de verhoudingen konden normaliseren. Ze hebben nu gebeld en ik heb gezegd dat ik daar even over na zal denken. Hoe en wat ze nou willen. Laten we nu maar verder zien hoe het zich zal ontwikkelen.”
Op de officiële website van AZ staat dat de Alkmaarders Ajax om opheldering willen vragen over ‘een aantal zaken dat het afgelopen jaar heeft plaatsgevonden. Aan de hand daarvan wordt gekeken of er een oplossing kan worden gezocht voor de ontstane situatie tussen beide clubs.’ Voor Ajax-voorzitter Jaakke reden om terughoudend te reageren. “We kijken hoe we er verder mee omgaan. Ik heb bij meneer Scheringa ingesproken, maar nog niks terug gehoord.”
Ooijer wist ik ook wel ver weg ergens. Die andere 2 wist ik nietquote:Op zondag 16 april 2006 00:07 schreef Mr.Mills het volgende:
Greene, Ooijer, Lamey om maar eens wat te noemen?
quote:Op zondag 16 april 2006 01:35 schreef Jasza het volgende:
http://rapidshare.de/file(...)ntelaar_rap.wma.html
KJH
\quote:Op zondag 16 april 2006 00:07 schreef Mr.Mills het volgende:
Greene, Ooijer, Lamey om maar eens wat te noemen?
KJH
Mooi dat Louis openlijk zijn onvrede uitspreekt. Ik denk dat hij de laatste is die Scheringa bij AZ zou zien willen vertrekken, en dat deze afkeuring flink aankomt. Amateuristisch gezeik...quote:Van Gaal steunt Scheringa niet
AZ-trainer Louis van Gaal steunt het stadionverbod dat zijn voorzitter Dirk Scheringa heeft uitgevaardigd tegen Ajax-directeur Martin van Geel niet. Dit stelde hij gisteren in een vraaggesprek met NOS Langs de Lijn.
"Ik vind zo'n actie niet passen bij een clubvoorzitter", stelde Van Gaal. "Ik denk dat wij op deze manier geen goed voorbeeld geven. Het is erg jammer dat het is gebeurd."
Van Scheringa mag Van Geel, oud-technisch directeur van AZ, de komende vijf jaar niet in de Alkmaarderhout komen, omdat hij te veel handelt met bij AZ opgedane kennis. De KNVB overweegt de preses op zijn beurt een landelijk stadionverbod op te leggen als hij zijn maatregel niet terugdraait.
De Cler heeft meer dan 75 wedstrijden in het eerste gestaan.quote:Op zondag 16 april 2006 00:49 schreef Nashje het volgende:
Denny Landzaat, Tim de Cler.
quote:16/4/2006 - Ajax A1 in kwartfinale Paastoernooi Dusseldorf
(Gepost door RvN)
Ajax A1 heeft in het internationaal hoog aangeschreven Paastoernooi in Dusseldorf de kwartfinale bereikt. In de poule werd met 1-0 gewonnen van Hertha BSC (doelpunt Poepon) en met 0-0 gelijkgespeeld tegen Real Madrid. Omdat de Spanjaarden ook met 1-0 wonnen van Hertha werd per loting bepaald dat Real de groepswinnaar werd. De A1 moest daarom een tussenronde spelen tegen een andere tweede voor een plaats in de kwartfinale. Dat duel werd probleemloos gewonnen tegen de gastheren met 3-0 via doelpunten van Sterk, Goossens en Anita. In de kwartfinale treft Ajax een van de favorieten Borussia Dortmund. Andere favorieten zijn Werder Bremen, Bayern, Real en het Braziliaanse Cruzeiro.
KJH
quote:'Defour ziet Ajax wel zitten'
RC Genk-talent Steven Defour ziet een overgang naar Ajax wel zitten. Komende week gaan beide clubs praten over een eventuele transfer.
"Ik wil best naar Ajax. Ik voel me niet te jong. Soetaers en Sonck waren ouder toen ze gingen, maar braken niet door. Ik denk dat het vooral met je manier van voetballen te maken heeft en dat het spel van Ajax me ligt", aldus Defour.
Ze willen gewoon iemand die aantoonbaar beter is, kunnen ze die niet krijgen, dan houden ze Blind in plaats van snel op zoek te moeten gaan naar een derderangstrainer. Zo raar is het allemaal niet.quote:Op zondag 16 april 2006 12:21 schreef F1Bas het volgende:
Toch vreemd, ze zijn dus niet tevreden met Blind maar willen hem eventueel wel houden als bijvoorbeeld Ten Cate niet komt.
We willen wel Champions Leaguequote:Op zondag 16 april 2006 12:40 schreef venomsnake het volgende:
Als jullie nu ff verliezen en wij winnen vanmiddag heb je meer kans dat Blind weg is volgend seizoen.![]()
![]()
een walkover..quote:Op zondag 16 april 2006 12:41 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Alsof Ajax gaat verliezen van RKC. Het wordt een walkover voor Ajax. Sinds het vertrek van Molhoek en Hoogendorp is het niets meer met RKC.
Met Blind?quote:
quote:
RKC is kansloos bezig de laatste tijd. Weinig inzet, weinig scorend vermogen. Ajax wint dit makkelijk. 0-3 ofzo.quote:Op zondag 16 april 2006 12:43 schreef venomsnake het volgende:
[..]
een walkover..![]()
daar geloof ik niks van.
[..]
Met Blind?
ik moet het nog zien..quote:Op zondag 16 april 2006 12:46 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
RKC is kansloos bezig de laatste tijd. Weinig inzet, weinig scorend vermogen. Ajax wint dit makkelijk. 0-3 ofzo.
Prima, zolang Utrecht dan ook verliest teken ik hiervoorquote:Op zondag 16 april 2006 12:40 schreef venomsnake het volgende:
Als jullie nu ff verliezen en wij winnen vanmiddag heb je meer kans dat Blind weg is volgend seizoen.![]()
![]()
20-0 ofzo?quote:Op zondag 16 april 2006 13:15 schreef kevin6188 het volgende:
Ajax is bij een gelijkspel sowieso vierde toch, tenzij Grunn/Utrecht met zoveel-0 winnen?
Daarom. Het is nog lang niet beslist.quote:Op zondag 16 april 2006 13:18 schreef kevin6188 het volgende:
Aan zoiets zat ik wel te denken inderdaad, maar een gelijkspel moet toch mogelijk zijn. Dan hopen dat er een aantal spelers terugkomen van blessures en dan wil ik het nog wel eens zien in de play-offs. In westrijden tegen AZ/Feyenoord kan altijd van alles gebeuren. Dat ze toevallig wat meer punten in de competitie hebben gehaald, wil niet zeggen dat Ajax meteen kansloos is. Zeker niet als het middenveld weer wat beter in balans is, juist als een aantal geblesseerde spelers terugkomen.
quote:Op zondag 16 april 2006 09:42 schreef Jasza het volgende:
Vermoedelijke opstelling Ajax: Stekelenburg; Boakye, Heitinga, Vermaelen, Schilder; Maduro, Galasek, Boukhari; Rosales, Huntelaar en Rosenberg
Daar hebben we dat geweldige middenveld weer
Jans wordt zo'n tweede Hans Westerhof. Leuk voor in de provincie, maar niet geschikt om Ajax, PSV of Feyenoord te trainen.quote:Op zondag 16 april 2006 13:34 schreef Suijk het volgende:
Jans past volgens mij helemaal niet bij Ajax.
Blind heeft gewoon nog (te) veel te leren als trainer.quote:Op zondag 16 april 2006 12:47 schreef -Wolf- het volgende:
[..]
CL met Blind was dit jaar ook niet een grote ramp.
Rosenberg op het middenveldquote:Definitieve opstelling: Blind speelt met 4 aanvallers [wijzig]
Stekelenburg; Boakye, Heitinga, Vermaelen, Emanuelson; Maduro, Rosenberg, Galasek; Rosales, Huntelaar, Babel
Hans Westerhof is veel te lief. Ik zeg niet dat ik weet dat Jans een toptrainer wordt, maar alleen dat het ook onzin is te zeggen dat hij alleen leuk is voor de provincie.quote:Op zondag 16 april 2006 13:43 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Jans wordt zo'n tweede Hans Westerhof. Leuk voor in de provincie, maar niet geschikt om Ajax, PSV of Feyenoord te trainen.
En waarom nou weer geen Charisteas in de basis? Ik bedoel, die brengt het bij z'n afgelopen invalbeurten altijd.quote:
Waarom? Voorlopig boekt hij bij Groningen ieder jaar progressie, begint hij langzaam maar zeker wat beter te scoren in de uitwedstrijden en jaagt hij bij tijd en wijle op de topdrie. Zeker in de onderlinge wedstrijden. Vier punten tegen PSV, drie tegen Ajax en minstens eentje tegen Feyenoord. En zeker geen slechte score tegen AZ, waar ze laatst toch ook minimaal een punt pakten? Ik denk dat het erg moeilijk oordelen is over of Jans al dan niet geschikt is om een topploeg te trainen. Daar kan je pas over oordelen als hij een club in de topdrie heeft getraind. En werd hetzelfde niet van Adriaanse gezegd?quote:Op zondag 16 april 2006 13:43 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Jans wordt zo'n tweede Hans Westerhof. Leuk voor in de provincie, maar niet geschikt om Ajax, PSV of Feyenoord te trainen.
Dat Babel in de basis start is terecht natuurlijk.quote:
quote:Op zondag 16 april 2006 13:52 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Dat Babel in de basis start is terecht natuurlijk.
Over Adriaanse heb ik dat nooit gezegd. Die is best gezegd om een topclub te trainen. Natuurlijk is het afwachten met Jans, maar ik geef het je op een briefje dat hij het bij Ajax niet gaat maken.quote:Op zondag 16 april 2006 13:52 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Waarom? Voorlopig boekt hij bij Groningen ieder jaar progressie, begint hij langzaam maar zeker wat beter te scoren in de uitwedstrijden en jaagt hij bij tijd en wijle op de topdrie. Zeker in de onderlinge wedstrijden. Vier punten tegen PSV, drie tegen Ajax en minstens eentje tegen Feyenoord. En zeker geen slechte score tegen AZ, waar ze laatst toch ook minimaal een punt pakten? Ik denk dat het erg moeilijk oordelen is over of Jans al dan niet geschikt is om een topploeg te trainen. Daar kan je pas over oordelen als hij een club in de topdrie heeft getraind. En werd hetzelfde niet van Adriaanse gezegd?
Van Adriaanse werd juist enorm veel verwacht. Daarom is 'ie ook zo (relatief, zeker gezien Blindquote:Op zondag 16 april 2006 13:52 schreef kevin6188 het volgende:
En werd hetzelfde niet van Adriaanse gezegd?
vind ik ook, heeft zichzelf goed geetaleerd de afgelopen weken, en blind is een rosenberg fan en durft het waarschijnlijk niet op de bank te plaatsen.quote:Op zondag 16 april 2006 13:52 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Dat Babel in de basis start is terecht natuurlijk.
Je kan veel zeggen twi, maar toen met hem op de flank afgelopen woensdag was het allemaal een stuk dreigender...quote:
Dat ben ik met je eens, hij heeft nu nog echt zo'n "humoristische vechtersmentaliteit". Met dat hijgen en bijten en weet ik veel wat nog meer. Dat werkt natuurlijk niet in Amsterdam, dus richting de pers zal 'ie een andere houding aan moeten meten.quote:Op zondag 16 april 2006 13:55 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Over Adriaanse heb ik dat nooit gezegd. Die is best gezegd om een topclub te trainen. Natuurlijk is het afwachten met Jans, maar ik geef het je op een briefje dat hij het bij Ajax niet gaat maken.
Zijn grappen en grollen werken misschien in Groningen, maar niet in Amsterdam.
Ik bedoelde ook niet (per se) dat jij dat over Adriaanse zou hebben gezegd, maar het is in de media meermaals ter sprake gekomen. En dan werd dat met name door z'n criticasters gezegd, dat moet ik erbij zeggen.quote:Op zondag 16 april 2006 13:55 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Over Adriaanse heb ik dat nooit gezegd. Die is best gezegd om een topclub te trainen. Natuurlijk is het afwachten met Jans, maar ik geef het je op een briefje dat hij het bij Ajax niet gaat maken.
Zijn grappen en grollen werken misschien in Groningen, maar niet in Amsterdam.
Dat is een van de redenen waarom ik denk dat hij het niet gaat maken bij Ajax. Trainen bij Ajax is heel wat anders dan trainen bij FC Groningen, dat mag men zeker ook niet onderschatten. Er werd niets verwacht van de leraar Duits in Groningen, da's bij Ajax wel anders. Ook krijg je te maken met een ander soort spelers.quote:Op zondag 16 april 2006 13:56 schreef twi het volgende:
[..]
Dat ben ik met je eens, hij heeft nu nog echt zo'n "humoristische vechtersmentaliteit". Met dat hijgen en bijten en weet ik veel wat nog meer. Dat werkt natuurlijk niet in Amsterdam, dus richting de pers zal 'ie een andere houding aan moeten meten.
En dus is ie doorgebroken? Als ie echt doorgebroken was, was ie wel een hogere stap aangegaan.quote:Op zondag 16 april 2006 10:28 schreef jna het volgende:
[..]
De Cler heeft meer dan 75 wedstrijden in het eerste gestaan.
Dat zei ik dusquote:Op zondag 16 april 2006 14:11 schreef twi het volgende:
Rosenberg gaat achter de spitsenNieuwe uitshirts
quote:Scheringa haalt bakzeil, Van Geel weer welkom
16/4/2006 13:55
Martin van Geel is weer welkom bij AZ. Twee dagen na de opmerkelijke stap van voorzitter Dirk Scheringa is het stadionverbod van de technisch directeur van Ajax van tafel.
Of het dreigement van KNVB-directeur Henk Kesler AZ op andere gedachten heeft gebracht is niet duidelijk. Maar na een telefonisch onderhoud tussen voorzitters John Jaake en Scheringa ging het stadionverbod van tafel. Bovendien gaan beide clubs met elkaar praten zodra de AZ-preses terug is uit het buitenland.
Met deze afspraak komt AZ ook tegemoet aan het verzoek van Ajax om de problemen 'als mannen' uit de wereld te helpen. Aanvankelijk kreeg Jaake geen antwoord uit Alkmaar op zijn verzoek. Scheringa heeft veel moeite met de overstap die Van Geel afgelopen zomer maakte.
Niet alleen Ajax reageerde verbolgen op de maatregel. AZ-trainer Louis van Gaal viel zijn voorzitter Scheringa eveneens af. De zwaarste kritiek kwam van de KNVB-directeur Kesler, die het stadionverbod 'krankzinnig' noemde.
'Als deze maatregel voor vijf jaar niet snel wordt teruggedraaid, overwegen wij vanuit de KNVB Scheringa een landelijk stadionverbod op te leggen', zei Kesler zaterdag in De Telegraaf. 'En waar Scheringa geen enkele grond heeft om Van Geel te weigeren bij AZ, hebben wij die nu wel. Met zijn handelswijze brengt Scheringa het betaald voetbal direct op ernstige wijze in diskrediet en een stadionverbod kan daarvan het gevolg zijn.'
quote:Op zondag 16 april 2006 14:13 schreef twi het volgende:
Stadionverbod voor Van Geel bij AZ is per direct opgeheven. Scheringa zei dat er meer speelde, terwijl bij Ajax niemand wist waar 'ie dan op doelde.
Hopelijk laten ze de achterkant een beetje goed zien in een shot.quote:Op zondag 16 april 2006 14:15 schreef Nashje het volgende:
Oja ze spelen in nieuwe uitshirts ja. Ben benieuwd hoe het staat.
Hopelijk ook de zijkant. De Amsterdamse kruisjesquote:Op zondag 16 april 2006 14:16 schreef jna het volgende:
[..]
Hopelijk laten ze de achterkant een beetje goed zien in een shot.
Dan maak je jezelf ook echt niet geloofwaardig.quote:Op zondag 16 april 2006 14:32 schreef Jasza het volgende:
Scheringa wat een kutmongool is het toch ook, hij maakt zich nu echt belachelijk door het gelijk op te heffen
1-0 RKCquote:Op zondag 16 april 2006 12:46 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
RKC is kansloos bezig de laatste tijd. Weinig inzet, weinig scorend vermogen. Ajax wint dit makkelijk. 0-3 ofzo.
Iddquote:Op zondag 16 april 2006 15:01 schreef Erwtensoep het volgende:
Eerste nieuws op de radio: Martin van Geel mag het stadion weer in
![]()
VIel mij ook al op, het is wel wereldnieuws hequote:Op zondag 16 april 2006 15:01 schreef Erwtensoep het volgende:
Eerste nieuws op de radio: Martin van Geel mag het stadion weer in
![]()
Nee hequote:Op zondag 16 april 2006 15:32 schreef BliksemSchigt het volgende:
Stekelenburg met een kuitblessure er ook uit
6 miljoenquote:Steven Defour kan een goudmijntje worden voor RC Genk, zolang de club het inschattingsvermogen volgt van Aad de Mos. De analist stelt vandaag in Belgische media dat het talent 6 miljoen euro waard is.
"Defour is een echte Ajacied", aldus De Mos. "Helemaal in de stijl van Wim Kieft, Zlatan Ibrahimovic en Klaas Jan Huntelaar. Voor dergelijke spelers heeft Ajax veel geld over. Ik zou niet opkijken van 6 miljoen euro. Hij is het waard. Defour kan het niveau zeker aan."
Donderdag al, leuk met al die blessuresquote:
Valt wel mee denk ikquote:Op zondag 16 april 2006 16:18 schreef Houniet het volgende:
[..]
Donderdag al, leuk met al die blessures.
Als we van feijenoort winnen dan is het een beetje geslaagdquote:Op zondag 16 april 2006 16:24 schreef -Wolf- het volgende:
Missie geslaagd. Min of meer...
20.15quote:Op zondag 16 april 2006 16:26 schreef kevin6188 het volgende:
Enige idee voor hoelaat die wedstrijd gepland staat donderdag?
Half 8 denk ikquote:Op zondag 16 april 2006 16:26 schreef kevin6188 het volgende:
Enige idee voor hoelaat die wedstrijd gepland staat donderdag?
ik niet hoor, boycotten die hapquote:Op zondag 16 april 2006 16:26 schreef Jasza het volgende:
Toch leuk nog een keer Ajax-feyenoord, ik wil wedden dat bijna iedereen die de play-offs haat alsnog gaat![]()
Jullie ook hequote:Op zondag 16 april 2006 16:29 schreef venomsnake het volgende:
feli met de plee-offs.![]()
jammr voor utrecht he..![]()
Ik hoef toch geen Ajax-supporter te zijn om die shirts mooi te vinden.quote:Op zondag 16 april 2006 16:32 schreef twi het volgende:
[..]
Overweeg je nu weer Ajacied te worden? Of wacht je eerst de playoffs af?
Heb ik al gedaanquote:
quote:Op zondag 16 april 2006 16:34 schreef keijz het volgende:
De kruizen staan trouwens alleen klein op de zijkant
Volgens Ajax.nlquote:Het tenue is geïnspireerd op de stadskleuren van de Amsterdam: zwart, rood en wit. Laag op de rug zijn - voor het eerst - de drie Amsterdamse kruizen aan het shirt toegevoegd om de Amsterdamse roots verder te illustreren.
best mooiquote:Op zondag 16 april 2006 16:33 schreef Urquhart het volgende:
Ook nieuw soort lettertype voor de rugnummers zag ik.
Rechtsonderin aan de zijkant, in dat rode vlak. Het is heel erg klein, en nauwelijks te zien.quote:Op zondag 16 april 2006 16:35 schreef twi het volgende:
Nauwelijks gezien, heb er wel af en toe op zitten letten, maar in actie zie je er amper wat van. Geen idee ook waar ze precies zitten.
Het eredivisie logoquote:Op zondag 16 april 2006 16:35 schreef -Wolf- het volgende:
op de rechtermouw staat ook nog iets in het klein. wat is dat?
Heb je nog tekst + nummer erbij? zo ja, wat?quote:Op zondag 16 april 2006 16:37 schreef Houniet het volgende:
Inderdaad mooi, alleen jammer van de kruizen. Had gehoopt dat je ze beter kon zien.
Maargoed heb het shirt al besteld, vind hem al mooi genoeg.
Dan zitten die waarschijnlijk zo laag dat bij het maatje-Ajaxspeler die kruizen in 't broekje zitten verstopt. Letterlijk en figuurlijk dusquote:
Soort Adidas-logo van die kledinglijn, iets met +10 ofzoquote:Op zondag 16 april 2006 16:39 schreef -Wolf- het volgende:
[..]
linkermouw bedoel ik dan geloof ik. en het zit bij de pols...
Nee anders gaat het me teveel geld kosten. Wou eigenlijk wel 18 Sneijder hebben. Zal je zien dat hij dan volgend seizoen nummer 10 heeft ofzoquote:Op zondag 16 april 2006 16:38 schreef -Wolf- het volgende:
[..]
Heb je nog tekst + nummer erbij? zo ja, wat?
quote:De play-offs staan voor de deur. Ajax is op de vierde plaats geëindigd en mag dus deelnemen. Tegenstander is Feyenoord. Dat betekent dat donderdag Ajax - Feyenoord wordt gespeeld en zondag 23 april Feyenoord - Ajax.
AFC AJAX – Feyenoord
Play-off wedstrijd
Donderdag 20 april 2006 Aanvangstijd: 20:15u
Start voorverkoop: Maandag 17-04-06 09:00u
Verkoop via TicketBox Max. 1 kaart per Club Card
Vanaf Ma. 17-04-06 09.00u Ajax SCC 40% korting
Vanaf Wo. 19-04-06 09.00u Ajax SCC / Sup.CC / KCC / CC 20% korting
Van 17-04-06 t/m 18-04-06 kunnen SCC-houders 1 kaart kopen; de eigen plaats of elders in het stadion.
Einde voorverkoop: Donderdag 20-04-06 20:15u
Joh, noem het eens gewoon Feyenoord zonder af te zakken naar dat Rotterdamse niveau...quote:Op zondag 16 april 2006 16:40 schreef Jasza het volgende:
Wie gaan hier wel naar Ajax-010?
Ik ga sowieso, het blijft Ajax ookal de pleeoffs zijn kut.
quote:Op zondag 16 april 2006 16:53 schreef Da_Sandman het volgende:
Ik heb er zin in, tegen feyenoord...
Alleen heb ik blijkbaar tentamens vrijdagmorgen
Dan moet ik erover heen gelezen hebben, zal nog eens kijkenquote:Op zondag 16 april 2006 16:57 schreef Da_Sandman het volgende:
Dat staat er toch ook?
Feyenoord ook hoor.quote:Op zondag 16 april 2006 17:08 schreef methodmich het volgende:
Twee keer tegen Feyenoord, dat kan onrustig worden.
Hoe dan ook, de druk ligt in Rotterdam, Ajax heeft al Europees.
Vakken: Prijzenquote:
quote:Op zondag 16 april 2006 17:20 schreef Houniet het volgende:
Sneijder geblesseerd.
Stekelenburg geblesseerd.
Trabelsi geblesseerd.
Rosenberg geblesseerd.
Die heb je altijd nodig tegen feyenoord. Zal echt geen vrije verkoop worden.quote:Op zondag 16 april 2006 17:21 schreef kevin6188 het volgende:
Lijkt me toch echt dat je daar minimaal een CC voor nodig hebt
Dat bedoel ik en die kaart heb ik dus nog even niet. Is volgend seizoen allemaal geen probleem meer en voor de Gatorade Cup ook niet, maar ik denk niet dat ik woensdag mijn CC binnen heb. Maar het komt dus wel goed, als de Albert Heijn meewerkt...quote:Op zondag 16 april 2006 17:24 schreef jna het volgende:
[..]
Die heb je altijd nodig tegen feyenoord. Zal echt geen vrije verkoop worden.
Trabelsi is waarschijnlijk weer fit, Sneijder niet maar Stekel en Rosenberg is nog ff afwachten.quote:Op zondag 16 april 2006 17:20 schreef Houniet het volgende:
Sneijder geblesseerd.
Stekelenburg geblesseerd.
Trabelsi geblesseerd.
Rosenberg geblesseerd.
Het zit dit seizoen wel erg tegen met de blessures, dus ik ga er maar vanuit dat ze er alle vier niet bij zijnquote:Op zondag 16 april 2006 17:26 schreef Jasza het volgende:
[..]
Trabelsi is waarschijnlijk weer fit, Sneijder niet maar Stekel en Rosenberg is nog ff afwachten.
Weet je zeker dat je die CC hebt voor de Gatorade cup? Ik dacht dat ze die niet meer uitgaven tot volgend seizoen weer.quote:Op zondag 16 april 2006 17:25 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Dat bedoel ik en die kaart heb ik dus nog even niet. Is volgend seizoen allemaal geen probleem meer en voor de Gatorade Cup ook niet, maar ik denk niet dat ik woensdag mijn CC binnen heb. Maar het komt dus wel goed, als de Albert Heijn meewerkt...
Jawel alleen supporters club cards niet meer.quote:Op zondag 16 april 2006 17:27 schreef jna het volgende:
[..]
Weet je zeker dat je die CC hebt voor de Gatorade cup? Ik dacht dat ze die niet meer uitgaven tot volgend seizoen weer.
Zie het nu ook jaquote:Op zondag 16 april 2006 17:28 schreef Jasza het volgende:
[..]
Jawel alleen supporters club cards niet meer.
Zonde van je 25 euro inderdaadquote:Op zondag 16 april 2006 17:29 schreef kevin6188 het volgende:
Klopt inderdaad, Jasza. En die kaart vraag ik deze zomer dus aan, wat dan mijn CC overruled. Maar het had ook niet veel zin om voor die twee (hopelijk drie) wedstrijden een SCC aan te vragen.
quote:Op zondag 16 april 2006 17:27 schreef Houniet het volgende:
[..]
Het zit dit seizoen decenniumwel erg tegen met de blessures, dus ik ga er maar vanuit dat ze er alle vier niet bij zijn
.
Ik zou als ik Van Geel was besluiten om vijf jaar niet te gaan.quote:Op zondag 16 april 2006 17:30 schreef Houniet het volgende:
"Ik wil graag straks zelf beslissen of ik wel of niet naar een wedstrijd in Alkmaar ga"
Martin van Geel, technisch directeur van Ajax, over zijn stadionverbod
Daarom. Heb het voetbal een tijdlang niet meer zo intensief gevolgd, behalve de zondag op Studio Sport zeg maar en de CL doordeweeks, maar ben wel al jaren fan van Ajax. Dit seizoen is de interesse weer toegenomen en ben ik ook weer eens in de ArenA geweest bij Ajax-Inter. Dat beviel wel, met als resultaat dat ik vaker heenwil en volgend seizoen dus die SCC heb. Seizoenkaart vond ik net even wat te ver gaan omdat ik zondags vaak werk en dan de kosten er niet uithaal. Maar die SCC komt wel in orde 2006/07quote:
Wat ben jij een anti-successupporter zegquote:Op zondag 16 april 2006 17:32 schreef kevin6188 het volgende:
Daarom. Heb het voetbal een tijdlang niet meer zo intensief gevolgd, behalve de zondag op Studio Sport zeg maar en de CL doordeweeks, maar ben wel al jaren fan van Ajax. Dit seizoen is de interesse weer toegenomen en ben ik ook weer eens in de ArenA geweest bij Ajax-Inter. Dat beviel wel, met als resultaat dat ik vaker heenwil en volgend seizoen dus die SCC heb. Seizoenkaart vond ik net even wat te ver gaan omdat ik zondags vaak werk en dan de kosten er niet uithaal. Maar die SCC komt wel in orde 2006/07
quote:Jaakke: wellicht tijd voor DVD Ajax, vanavond gesprek met Scheringa
Ajax voorzitter Jaakke vond dat het behalen van de play-offs na het moeizame seizoen wel een felicitatie waard is. "Terugkijken doen we nog niet want het seizoen is nog niet afgelopen. Donderdag en zondag spelen we tegen Feyenoord. Die club heeft al een DVD uitgegeven met twee keer winst tegen Ajax. een derde kan er dus niet meer op. Misschien kunnen wij er een DVD'tje voor uitgeven" aldus Jaakke voor de microfoon van Langs de Lijn.
De voorzitter van Ajax ging ook nog even in op de situatie met AZ. Scheringa had hem vanmorgen gebeld met de mededeling dat het stadionverbod van Van Geel was ingetrokken. "We hebben de afspraak om vanavond uitgebreid verder te spreken telefonisch."
Beter zo dan al die neppe figuren bij AZquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |