abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 15 april 2006 @ 21:38:05 #76
45648 D1
Religieus spookrijder
pi_36990869
quote:
Op zaterdag 15 april 2006 20:44 schreef StarGazer het volgende:
Geweldige opmerking D1
Grazie

Las trouwens dat Heerenveen waarschijnlijk Garcia Garcia overneemt van AGOVV. Zou een dergelijke aankoop niet eens iets voor Ajax zijn? Ploegen als Heerenveen en AZ hebben goed gescoord met talentvolle spelers uit de eerste divisie. Misschien niet gelijk een selectie aanwinst, maar lijkt me een speler met potentie voor de toekomst.
Far better it is to dare mighty things, to win glorious triumphs even though checkered by failure, than to rank with those poor spirits who neither enjoy nor suffer much because they live in the gray twilight that knows neither victory nor defeat.
pi_36990874
quote:
Op zaterdag 15 april 2006 21:34 schreef Againzender het volgende:

[..]

die systemen zijn hier bij de moskee ook erg populair
Das vooral op vrijdag dus misschien kunnen jullie rouleren?
pi_36990935
'De supporters die met de bus gaan zitten op de 2e ring'
Aldus supporterszaken afgelopen woensdag.

Mooi, ik dacht al straks moet ik 2e ring gaan zitten met me treincombi kaart

Zal wel lekker dringen worden bij de treinen

[ Bericht 22% gewijzigd door Jasza op 15-04-2006 21:52:35 ]
  zaterdag 15 april 2006 @ 21:54:49 #79
131729 jna
Je lul hangt uit je broek
pi_36991255
quote:
Op zaterdag 15 april 2006 19:47 schreef -Wolf- het volgende:
Die radioverslagen waren toch een tijdje terug al gepost? Want hoe komt het anders dat ik die al een tijdje heb.
Ja maar de topics gaan zo snel dat vast veel mensen hem hadden gemist
Jawel, je keek.
pi_36992913
quote:
AZ wil contact met Ajax. Niet om het ‘stadionverbod’ van Martin van Geel te bespreken, maar de Alkmaarders willen ‘opheldering over een aantal zaken’, zo staat te lezen op de officiële website van de Alkmaarse club. “Ik heb bij meneer Scheringa ingesproken, maar nog niks terug gehoord.”

Sinds Dirk Scheringa Martin van Geel een ‘stadionverbod’ voor vijf jaar oplegde is heel Nederland over de eigenzinnige voorzitter heen gevallen. Inclusief de KNVB. Directeur Henk Kessler dreigde zaterdagmorgen zelfs met een landelijk stadionverbod voor de AZ-preses indien hij zijn beslissing Van Geel uit de AZ-stadions te weren niet terugdraait. Bij AZ zijn ze klaarblijkelijk behoorlijk geschrokken van alle commotie. De Alkmaarse club laat sinds begin van paaszaterdagavond weten dat ze dit weekend nog een gesprek wil met de Amsterdammers. Ajax-voorzitter John Jaakke werd vanmiddag gebeld door AZ. “Het stond ook al op hun website”, vertelde de verbaasde Ajax-leidsman. “Ze draaien de boel om. Ik heb ze gevraagd waarom ze niet even eerst hadden gebeld voordat ze het op hun site plaatsten. Dat had een heleboel ellende kunnen voorkomen.”

AZ draait de rollen om en wil Ajax alleen op voorwaarden uitnodigen. John Jaakke: “Wij hadden AZ uitgenodigd voor een gesprek om over de ontstane situatie te spreken. Kijken of we de verhoudingen konden normaliseren. Ze hebben nu gebeld en ik heb gezegd dat ik daar even over na zal denken. Hoe en wat ze nou willen. Laten we nu maar verder zien hoe het zich zal ontwikkelen.”

Op de officiële website van AZ staat dat de Alkmaarders Ajax om opheldering willen vragen over ‘een aantal zaken dat het afgelopen jaar heeft plaatsgevonden. Aan de hand daarvan wordt gekeken of er een oplossing kan worden gezocht voor de ontstane situatie tussen beide clubs.’ Voor Ajax-voorzitter Jaakke reden om terughoudend te reageren. “We kijken hoe we er verder mee omgaan. Ik heb bij meneer Scheringa ingesproken, maar nog niks terug gehoord.”
  zaterdag 15 april 2006 @ 23:53:22 #81
131729 jna
pi_36993949
Ik zit me net te bedenken of Ajax nog spelers heeft gehad met hetzelfde verhaal als Huntelaar dus niet doorgebroken bij de Ajax jeugd maar wel ergens anders. Enige voorbeelden die ik kan bedenken zijn Glenn Helder en Quincy Owusu Abeyie
Jawel, je keek.
  zondag 16 april 2006 @ 00:07:12 #82
95846 Mr.Mills
Nog steeds
pi_36994301
Greene, Ooijer, Lamey om maar eens wat te noemen?
  zondag 16 april 2006 @ 00:09:03 #83
131729 jna
pi_36994369
quote:
Op zondag 16 april 2006 00:07 schreef Mr.Mills het volgende:
Ooijer wist ik ook wel ver weg ergens. Die andere 2 wist ik niet
Jawel, je keek.
pi_36995408
Denny Landzaat, Tim de Cler.
pi_36997026
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zondag 16 april 2006 @ 03:06:43 #87
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_36997586
quote:
Op zondag 16 april 2006 00:07 schreef Mr.Mills het volgende:
\

Culina, al is het niet meer dan een nuttige speler tot nu toe.
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_36997769
quote:
hoort deze niet in het heerenveen topic thuis? Mijn god, wat een bagger
En Vincent zag het koren
En Einstein het getal
En Zeppelin de Zeppelin
En Johan zag de bal
pi_36998906
Vermoedelijke opstelling Ajax: Stekelenburg; Boakye, Heitinga, Vermaelen, Schilder; Maduro, Galasek, Boukhari; Rosales, Huntelaar en Rosenberg

Daar hebben we dat geweldige middenveld weer
  zondag 16 april 2006 @ 10:19:05 #90
45648 D1
Religieus spookrijder
pi_36999265
quote:
Van Gaal steunt Scheringa niet

AZ-trainer Louis van Gaal steunt het stadionverbod dat zijn voorzitter Dirk Scheringa heeft uitgevaardigd tegen Ajax-directeur Martin van Geel niet. Dit stelde hij gisteren in een vraaggesprek met NOS Langs de Lijn.

"Ik vind zo'n actie niet passen bij een clubvoorzitter", stelde Van Gaal. "Ik denk dat wij op deze manier geen goed voorbeeld geven. Het is erg jammer dat het is gebeurd."

Van Scheringa mag Van Geel, oud-technisch directeur van AZ, de komende vijf jaar niet in de Alkmaarderhout komen, omdat hij te veel handelt met bij AZ opgedane kennis. De KNVB overweegt de preses op zijn beurt een landelijk stadionverbod op te leggen als hij zijn maatregel niet terugdraait.
Mooi dat Louis openlijk zijn onvrede uitspreekt. Ik denk dat hij de laatste is die Scheringa bij AZ zou zien willen vertrekken, en dat deze afkeuring flink aankomt. Amateuristisch gezeik...
Far better it is to dare mighty things, to win glorious triumphs even though checkered by failure, than to rank with those poor spirits who neither enjoy nor suffer much because they live in the gray twilight that knows neither victory nor defeat.
  zondag 16 april 2006 @ 10:28:28 #91
131729 jna
pi_36999376
quote:
Op zondag 16 april 2006 00:49 schreef Nashje het volgende:
Denny Landzaat, Tim de Cler.
De Cler heeft meer dan 75 wedstrijden in het eerste gestaan.

Landzaat was ik ook vergeten inderdaad
Jawel, je keek.
pi_37000245
tvp...
Je hebt iemand nodig, stil en oprecht
die als het er op aan komt met je sms't en met je chat
Pas als je iemand hebt die met je skypet en met je mailt
dan pas kun je zeggen: ik heb een vriend die zich verveelt
pi_37001325
quote:
16/4/2006 - Ajax A1 in kwartfinale Paastoernooi Dusseldorf
(Gepost door RvN)

Ajax A1 heeft in het internationaal hoog aangeschreven Paastoernooi in Dusseldorf de kwartfinale bereikt. In de poule werd met 1-0 gewonnen van Hertha BSC (doelpunt Poepon) en met 0-0 gelijkgespeeld tegen Real Madrid. Omdat de Spanjaarden ook met 1-0 wonnen van Hertha werd per loting bepaald dat Real de groepswinnaar werd. De A1 moest daarom een tussenronde spelen tegen een andere tweede voor een plaats in de kwartfinale. Dat duel werd probleemloos gewonnen tegen de gastheren met 3-0 via doelpunten van Sterk, Goossens en Anita. In de kwartfinale treft Ajax een van de favorieten Borussia Dortmund. Andere favorieten zijn Werder Bremen, Bayern, Real en het Braziliaanse Cruzeiro.
  zondag 16 april 2006 @ 12:07:02 #94
124197 -Wolf-
Got milk?
pi_37001387
quote:
Op zondag 16 april 2006 12:04 schreef BadRabbit het volgende:

[..]

Gaaf toernooitje.
  zondag 16 april 2006 @ 12:08:02 #95
124197 -Wolf-
Got milk?
pi_37001426
Als je de geruchten van Ajax Netwerk mag geloven heeft Ten Cate woensdag een gesprek met PSV en hakt hij vrijdag de knoop door. Als hij naar PSV gaat blijft Blind.

Ik begin wel steeds meer nieuwsgierig te worden wie er volgend jaar voor de groep staat. Ik denk dat als ze met Blind doorgaan hij de kerst niet haalt.
pi_37001610
Neeee Blind mag niet blijven.. Ze willen toch godverdomme niet nog zo'n jaar?
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
  zondag 16 april 2006 @ 12:18:47 #98
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_37001668
IK begin steeds meer het idee te krijgen dat Blind gewoon blijft .
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  zondag 16 april 2006 @ 12:19:27 #99
124197 -Wolf-
Got milk?
pi_37001684
Ik vind het erg vervelend dat er zo lang onduidelijkheid is over Blind. Elke andere trainer bij elke andere ploeg had er in de winterstop al uitgelegen. Ik had Blind ook meer krediet gegeven dan normaal, maar ik ben het ook al een tijdje zat. Werkelijk tenenkrommend.
pi_37001725
Toch vreemd, ze zijn dus niet tevreden met Blind maar willen hem eventueel wel houden als bijvoorbeeld Ten Cate niet komt.
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')