Graziequote:
Das vooral op vrijdag dus misschien kunnen jullie rouleren?quote:Op zaterdag 15 april 2006 21:34 schreef Againzender het volgende:
[..]
die systemen zijn hier bij de moskee ook erg populair
Ja maar de topics gaan zo snel dat vast veel mensen hem hadden gemistquote:Op zaterdag 15 april 2006 19:47 schreef -Wolf- het volgende:
Die radioverslagen waren toch een tijdje terug al gepost?Want hoe komt het anders dat ik die al een tijdje heb.
quote:AZ wil contact met Ajax. Niet om het ‘stadionverbod’ van Martin van Geel te bespreken, maar de Alkmaarders willen ‘opheldering over een aantal zaken’, zo staat te lezen op de officiële website van de Alkmaarse club. “Ik heb bij meneer Scheringa ingesproken, maar nog niks terug gehoord.”
Sinds Dirk Scheringa Martin van Geel een ‘stadionverbod’ voor vijf jaar oplegde is heel Nederland over de eigenzinnige voorzitter heen gevallen. Inclusief de KNVB. Directeur Henk Kessler dreigde zaterdagmorgen zelfs met een landelijk stadionverbod voor de AZ-preses indien hij zijn beslissing Van Geel uit de AZ-stadions te weren niet terugdraait. Bij AZ zijn ze klaarblijkelijk behoorlijk geschrokken van alle commotie. De Alkmaarse club laat sinds begin van paaszaterdagavond weten dat ze dit weekend nog een gesprek wil met de Amsterdammers. Ajax-voorzitter John Jaakke werd vanmiddag gebeld door AZ. “Het stond ook al op hun website”, vertelde de verbaasde Ajax-leidsman. “Ze draaien de boel om. Ik heb ze gevraagd waarom ze niet even eerst hadden gebeld voordat ze het op hun site plaatsten. Dat had een heleboel ellende kunnen voorkomen.”
AZ draait de rollen om en wil Ajax alleen op voorwaarden uitnodigen. John Jaakke: “Wij hadden AZ uitgenodigd voor een gesprek om over de ontstane situatie te spreken. Kijken of we de verhoudingen konden normaliseren. Ze hebben nu gebeld en ik heb gezegd dat ik daar even over na zal denken. Hoe en wat ze nou willen. Laten we nu maar verder zien hoe het zich zal ontwikkelen.”
Op de officiële website van AZ staat dat de Alkmaarders Ajax om opheldering willen vragen over ‘een aantal zaken dat het afgelopen jaar heeft plaatsgevonden. Aan de hand daarvan wordt gekeken of er een oplossing kan worden gezocht voor de ontstane situatie tussen beide clubs.’ Voor Ajax-voorzitter Jaakke reden om terughoudend te reageren. “We kijken hoe we er verder mee omgaan. Ik heb bij meneer Scheringa ingesproken, maar nog niks terug gehoord.”
Ooijer wist ik ook wel ver weg ergens. Die andere 2 wist ik nietquote:Op zondag 16 april 2006 00:07 schreef Mr.Mills het volgende:
Greene, Ooijer, Lamey om maar eens wat te noemen?
quote:Op zondag 16 april 2006 01:35 schreef Jasza het volgende:
http://rapidshare.de/file(...)ntelaar_rap.wma.html
KJH
\quote:Op zondag 16 april 2006 00:07 schreef Mr.Mills het volgende:
Greene, Ooijer, Lamey om maar eens wat te noemen?
KJH
Mooi dat Louis openlijk zijn onvrede uitspreekt. Ik denk dat hij de laatste is die Scheringa bij AZ zou zien willen vertrekken, en dat deze afkeuring flink aankomt. Amateuristisch gezeik...quote:Van Gaal steunt Scheringa niet
AZ-trainer Louis van Gaal steunt het stadionverbod dat zijn voorzitter Dirk Scheringa heeft uitgevaardigd tegen Ajax-directeur Martin van Geel niet. Dit stelde hij gisteren in een vraaggesprek met NOS Langs de Lijn.
"Ik vind zo'n actie niet passen bij een clubvoorzitter", stelde Van Gaal. "Ik denk dat wij op deze manier geen goed voorbeeld geven. Het is erg jammer dat het is gebeurd."
Van Scheringa mag Van Geel, oud-technisch directeur van AZ, de komende vijf jaar niet in de Alkmaarderhout komen, omdat hij te veel handelt met bij AZ opgedane kennis. De KNVB overweegt de preses op zijn beurt een landelijk stadionverbod op te leggen als hij zijn maatregel niet terugdraait.
De Cler heeft meer dan 75 wedstrijden in het eerste gestaan.quote:Op zondag 16 april 2006 00:49 schreef Nashje het volgende:
Denny Landzaat, Tim de Cler.
quote:16/4/2006 - Ajax A1 in kwartfinale Paastoernooi Dusseldorf
(Gepost door RvN)
Ajax A1 heeft in het internationaal hoog aangeschreven Paastoernooi in Dusseldorf de kwartfinale bereikt. In de poule werd met 1-0 gewonnen van Hertha BSC (doelpunt Poepon) en met 0-0 gelijkgespeeld tegen Real Madrid. Omdat de Spanjaarden ook met 1-0 wonnen van Hertha werd per loting bepaald dat Real de groepswinnaar werd. De A1 moest daarom een tussenronde spelen tegen een andere tweede voor een plaats in de kwartfinale. Dat duel werd probleemloos gewonnen tegen de gastheren met 3-0 via doelpunten van Sterk, Goossens en Anita. In de kwartfinale treft Ajax een van de favorieten Borussia Dortmund. Andere favorieten zijn Werder Bremen, Bayern, Real en het Braziliaanse Cruzeiro.
KJH
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |