Ik hoef toch geen Ajax-supporter te zijn om die shirts mooi te vinden.quote:Op zondag 16 april 2006 16:32 schreef twi het volgende:
[..]
Overweeg je nu weer Ajacied te worden? Of wacht je eerst de playoffs af?
Heb ik al gedaanquote:
quote:Op zondag 16 april 2006 16:34 schreef keijz het volgende:
De kruizen staan trouwens alleen klein op de zijkant
Volgens Ajax.nlquote:Het tenue is geïnspireerd op de stadskleuren van de Amsterdam: zwart, rood en wit. Laag op de rug zijn - voor het eerst - de drie Amsterdamse kruizen aan het shirt toegevoegd om de Amsterdamse roots verder te illustreren.
best mooiquote:Op zondag 16 april 2006 16:33 schreef Urquhart het volgende:
Ook nieuw soort lettertype voor de rugnummers zag ik.
Rechtsonderin aan de zijkant, in dat rode vlak. Het is heel erg klein, en nauwelijks te zien.quote:Op zondag 16 april 2006 16:35 schreef twi het volgende:
Nauwelijks gezien, heb er wel af en toe op zitten letten, maar in actie zie je er amper wat van. Geen idee ook waar ze precies zitten.
Het eredivisie logoquote:Op zondag 16 april 2006 16:35 schreef -Wolf- het volgende:
op de rechtermouw staat ook nog iets in het klein. wat is dat?
Heb je nog tekst + nummer erbij? zo ja, wat?quote:Op zondag 16 april 2006 16:37 schreef Houniet het volgende:
Inderdaad mooi, alleen jammer van de kruizen. Had gehoopt dat je ze beter kon zien.
Maargoed heb het shirt al besteld, vind hem al mooi genoeg.
Dan zitten die waarschijnlijk zo laag dat bij het maatje-Ajaxspeler die kruizen in 't broekje zitten verstopt. Letterlijk en figuurlijk dusquote:
Soort Adidas-logo van die kledinglijn, iets met +10 ofzoquote:Op zondag 16 april 2006 16:39 schreef -Wolf- het volgende:
[..]
linkermouw bedoel ik dan geloof ik. en het zit bij de pols...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |