Donderdag al, leuk met al die blessuresquote:
Valt wel mee denk ikquote:Op zondag 16 april 2006 16:18 schreef Houniet het volgende:
[..]
Donderdag al, leuk met al die blessures.
Als we van feijenoort winnen dan is het een beetje geslaagdquote:Op zondag 16 april 2006 16:24 schreef -Wolf- het volgende:
Missie geslaagd. Min of meer...
20.15quote:Op zondag 16 april 2006 16:26 schreef kevin6188 het volgende:
Enige idee voor hoelaat die wedstrijd gepland staat donderdag?
Half 8 denk ikquote:Op zondag 16 april 2006 16:26 schreef kevin6188 het volgende:
Enige idee voor hoelaat die wedstrijd gepland staat donderdag?
ik niet hoor, boycotten die hapquote:Op zondag 16 april 2006 16:26 schreef Jasza het volgende:
Toch leuk nog een keer Ajax-feyenoord, ik wil wedden dat bijna iedereen die de play-offs haat alsnog gaat![]()
Jullie ook hequote:Op zondag 16 april 2006 16:29 schreef venomsnake het volgende:
feli met de plee-offs.![]()
jammr voor utrecht he..![]()
Ik hoef toch geen Ajax-supporter te zijn om die shirts mooi te vinden.quote:Op zondag 16 april 2006 16:32 schreef twi het volgende:
[..]
Overweeg je nu weer Ajacied te worden? Of wacht je eerst de playoffs af?
Heb ik al gedaanquote:
quote:Op zondag 16 april 2006 16:34 schreef keijz het volgende:
De kruizen staan trouwens alleen klein op de zijkant
Volgens Ajax.nlquote:Het tenue is geïnspireerd op de stadskleuren van de Amsterdam: zwart, rood en wit. Laag op de rug zijn - voor het eerst - de drie Amsterdamse kruizen aan het shirt toegevoegd om de Amsterdamse roots verder te illustreren.
best mooiquote:Op zondag 16 april 2006 16:33 schreef Urquhart het volgende:
Ook nieuw soort lettertype voor de rugnummers zag ik.
Rechtsonderin aan de zijkant, in dat rode vlak. Het is heel erg klein, en nauwelijks te zien.quote:Op zondag 16 april 2006 16:35 schreef twi het volgende:
Nauwelijks gezien, heb er wel af en toe op zitten letten, maar in actie zie je er amper wat van. Geen idee ook waar ze precies zitten.
Het eredivisie logoquote:Op zondag 16 april 2006 16:35 schreef -Wolf- het volgende:
op de rechtermouw staat ook nog iets in het klein. wat is dat?
Heb je nog tekst + nummer erbij? zo ja, wat?quote:Op zondag 16 april 2006 16:37 schreef Houniet het volgende:
Inderdaad mooi, alleen jammer van de kruizen. Had gehoopt dat je ze beter kon zien.
Maargoed heb het shirt al besteld, vind hem al mooi genoeg.
Dan zitten die waarschijnlijk zo laag dat bij het maatje-Ajaxspeler die kruizen in 't broekje zitten verstopt. Letterlijk en figuurlijk dusquote:
Soort Adidas-logo van die kledinglijn, iets met +10 ofzoquote:Op zondag 16 april 2006 16:39 schreef -Wolf- het volgende:
[..]
linkermouw bedoel ik dan geloof ik. en het zit bij de pols...
Nee anders gaat het me teveel geld kosten. Wou eigenlijk wel 18 Sneijder hebben. Zal je zien dat hij dan volgend seizoen nummer 10 heeft ofzoquote:Op zondag 16 april 2006 16:38 schreef -Wolf- het volgende:
[..]
Heb je nog tekst + nummer erbij? zo ja, wat?
quote:De play-offs staan voor de deur. Ajax is op de vierde plaats geëindigd en mag dus deelnemen. Tegenstander is Feyenoord. Dat betekent dat donderdag Ajax - Feyenoord wordt gespeeld en zondag 23 april Feyenoord - Ajax.
AFC AJAX – Feyenoord
Play-off wedstrijd
Donderdag 20 april 2006 Aanvangstijd: 20:15u
Start voorverkoop: Maandag 17-04-06 09:00u
Verkoop via TicketBox Max. 1 kaart per Club Card
Vanaf Ma. 17-04-06 09.00u Ajax SCC 40% korting
Vanaf Wo. 19-04-06 09.00u Ajax SCC / Sup.CC / KCC / CC 20% korting
Van 17-04-06 t/m 18-04-06 kunnen SCC-houders 1 kaart kopen; de eigen plaats of elders in het stadion.
Einde voorverkoop: Donderdag 20-04-06 20:15u
Joh, noem het eens gewoon Feyenoord zonder af te zakken naar dat Rotterdamse niveau...quote:Op zondag 16 april 2006 16:40 schreef Jasza het volgende:
Wie gaan hier wel naar Ajax-010?
Ik ga sowieso, het blijft Ajax ookal de pleeoffs zijn kut.
quote:Op zondag 16 april 2006 16:53 schreef Da_Sandman het volgende:
Ik heb er zin in, tegen feyenoord...
Alleen heb ik blijkbaar tentamens vrijdagmorgen
Dan moet ik erover heen gelezen hebben, zal nog eens kijkenquote:Op zondag 16 april 2006 16:57 schreef Da_Sandman het volgende:
Dat staat er toch ook?
Feyenoord ook hoor.quote:Op zondag 16 april 2006 17:08 schreef methodmich het volgende:
Twee keer tegen Feyenoord, dat kan onrustig worden.
Hoe dan ook, de druk ligt in Rotterdam, Ajax heeft al Europees.
Vakken: Prijzenquote:
quote:Op zondag 16 april 2006 17:20 schreef Houniet het volgende:
Sneijder geblesseerd.
Stekelenburg geblesseerd.
Trabelsi geblesseerd.
Rosenberg geblesseerd.
Die heb je altijd nodig tegen feyenoord. Zal echt geen vrije verkoop worden.quote:Op zondag 16 april 2006 17:21 schreef kevin6188 het volgende:
Lijkt me toch echt dat je daar minimaal een CC voor nodig hebt
Dat bedoel ik en die kaart heb ik dus nog even niet. Is volgend seizoen allemaal geen probleem meer en voor de Gatorade Cup ook niet, maar ik denk niet dat ik woensdag mijn CC binnen heb. Maar het komt dus wel goed, als de Albert Heijn meewerkt...quote:Op zondag 16 april 2006 17:24 schreef jna het volgende:
[..]
Die heb je altijd nodig tegen feyenoord. Zal echt geen vrije verkoop worden.
Trabelsi is waarschijnlijk weer fit, Sneijder niet maar Stekel en Rosenberg is nog ff afwachten.quote:Op zondag 16 april 2006 17:20 schreef Houniet het volgende:
Sneijder geblesseerd.
Stekelenburg geblesseerd.
Trabelsi geblesseerd.
Rosenberg geblesseerd.
Het zit dit seizoen wel erg tegen met de blessures, dus ik ga er maar vanuit dat ze er alle vier niet bij zijnquote:Op zondag 16 april 2006 17:26 schreef Jasza het volgende:
[..]
Trabelsi is waarschijnlijk weer fit, Sneijder niet maar Stekel en Rosenberg is nog ff afwachten.
Weet je zeker dat je die CC hebt voor de Gatorade cup? Ik dacht dat ze die niet meer uitgaven tot volgend seizoen weer.quote:Op zondag 16 april 2006 17:25 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Dat bedoel ik en die kaart heb ik dus nog even niet. Is volgend seizoen allemaal geen probleem meer en voor de Gatorade Cup ook niet, maar ik denk niet dat ik woensdag mijn CC binnen heb. Maar het komt dus wel goed, als de Albert Heijn meewerkt...
Jawel alleen supporters club cards niet meer.quote:Op zondag 16 april 2006 17:27 schreef jna het volgende:
[..]
Weet je zeker dat je die CC hebt voor de Gatorade cup? Ik dacht dat ze die niet meer uitgaven tot volgend seizoen weer.
Zie het nu ook jaquote:Op zondag 16 april 2006 17:28 schreef Jasza het volgende:
[..]
Jawel alleen supporters club cards niet meer.
Zonde van je 25 euro inderdaadquote:Op zondag 16 april 2006 17:29 schreef kevin6188 het volgende:
Klopt inderdaad, Jasza. En die kaart vraag ik deze zomer dus aan, wat dan mijn CC overruled. Maar het had ook niet veel zin om voor die twee (hopelijk drie) wedstrijden een SCC aan te vragen.
quote:Op zondag 16 april 2006 17:27 schreef Houniet het volgende:
[..]
Het zit dit seizoen decenniumwel erg tegen met de blessures, dus ik ga er maar vanuit dat ze er alle vier niet bij zijn
.
Ik zou als ik Van Geel was besluiten om vijf jaar niet te gaan.quote:Op zondag 16 april 2006 17:30 schreef Houniet het volgende:
"Ik wil graag straks zelf beslissen of ik wel of niet naar een wedstrijd in Alkmaar ga"
Martin van Geel, technisch directeur van Ajax, over zijn stadionverbod
Daarom. Heb het voetbal een tijdlang niet meer zo intensief gevolgd, behalve de zondag op Studio Sport zeg maar en de CL doordeweeks, maar ben wel al jaren fan van Ajax. Dit seizoen is de interesse weer toegenomen en ben ik ook weer eens in de ArenA geweest bij Ajax-Inter. Dat beviel wel, met als resultaat dat ik vaker heenwil en volgend seizoen dus die SCC heb. Seizoenkaart vond ik net even wat te ver gaan omdat ik zondags vaak werk en dan de kosten er niet uithaal. Maar die SCC komt wel in orde 2006/07quote:
Wat ben jij een anti-successupporter zegquote:Op zondag 16 april 2006 17:32 schreef kevin6188 het volgende:
Daarom. Heb het voetbal een tijdlang niet meer zo intensief gevolgd, behalve de zondag op Studio Sport zeg maar en de CL doordeweeks, maar ben wel al jaren fan van Ajax. Dit seizoen is de interesse weer toegenomen en ben ik ook weer eens in de ArenA geweest bij Ajax-Inter. Dat beviel wel, met als resultaat dat ik vaker heenwil en volgend seizoen dus die SCC heb. Seizoenkaart vond ik net even wat te ver gaan omdat ik zondags vaak werk en dan de kosten er niet uithaal. Maar die SCC komt wel in orde 2006/07
quote:Jaakke: wellicht tijd voor DVD Ajax, vanavond gesprek met Scheringa
Ajax voorzitter Jaakke vond dat het behalen van de play-offs na het moeizame seizoen wel een felicitatie waard is. "Terugkijken doen we nog niet want het seizoen is nog niet afgelopen. Donderdag en zondag spelen we tegen Feyenoord. Die club heeft al een DVD uitgegeven met twee keer winst tegen Ajax. een derde kan er dus niet meer op. Misschien kunnen wij er een DVD'tje voor uitgeven" aldus Jaakke voor de microfoon van Langs de Lijn.
De voorzitter van Ajax ging ook nog even in op de situatie met AZ. Scheringa had hem vanmorgen gebeld met de mededeling dat het stadionverbod van Van Geel was ingetrokken. "We hebben de afspraak om vanavond uitgebreid verder te spreken telefonisch."
Beter zo dan al die neppe figuren bij AZquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |