abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_37001807
quote:
'Defour ziet Ajax wel zitten'

RC Genk-talent Steven Defour ziet een overgang naar Ajax wel zitten. Komende week gaan beide clubs praten over een eventuele transfer.

"Ik wil best naar Ajax. Ik voel me niet te jong. Soetaers en Sonck waren ouder toen ze gingen, maar braken niet door. Ik denk dat het vooral met je manier van voetballen te maken heeft en dat het spel van Ajax me ligt", aldus Defour.
pi_37001893
En Genk geeft ook aan dat ze nu toch wel naar de spelers wens willen luisteren. Ik denk dat die wel komt dus.
pi_37001958
quote:
Op zondag 16 april 2006 12:21 schreef F1Bas het volgende:
Toch vreemd, ze zijn dus niet tevreden met Blind maar willen hem eventueel wel houden als bijvoorbeeld Ten Cate niet komt.
Ze willen gewoon iemand die aantoonbaar beter is, kunnen ze die niet krijgen, dan houden ze Blind in plaats van snel op zoek te moeten gaan naar een derderangstrainer. Zo raar is het allemaal niet.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
  zondag 16 april 2006 @ 12:40:11 #104
121310 venomsnake
El Saltador
pi_37002187
Als jullie nu ff verliezen en wij winnen vanmiddag heb je meer kans dat Blind weg is volgend seizoen.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_37002216
Alsof Ajax gaat verliezen van RKC. Het wordt een walkover voor Ajax. Sinds het vertrek van Molhoek en Hoogendorp is het niets meer met RKC.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_37002221
quote:
Op zondag 16 april 2006 12:40 schreef venomsnake het volgende:
Als jullie nu ff verliezen en wij winnen vanmiddag heb je meer kans dat Blind weg is volgend seizoen.
We willen wel Champions League
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
  zondag 16 april 2006 @ 12:43:53 #107
121310 venomsnake
El Saltador
pi_37002272
quote:
Op zondag 16 april 2006 12:41 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Alsof Ajax gaat verliezen van RKC. Het wordt een walkover voor Ajax. Sinds het vertrek van Molhoek en Hoogendorp is het niets meer met RKC.
een walkover..
daar geloof ik niks van.
quote:
Op zondag 16 april 2006 12:41 schreef Black-Death het volgende:

[..]

We willen wel Champions League
Met Blind?
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_37002299
quote:
Op zondag 16 april 2006 12:43 schreef venomsnake het volgende:
[..]

Met Blind?
Desnoods wel ja, wat mij betreft
pi_37002310
quote:
Op zondag 16 april 2006 12:45 schreef BadRabbit het volgende:

[..]

Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
pi_37002315
quote:
Op zondag 16 april 2006 12:43 schreef venomsnake het volgende:

[..]

een walkover..
daar geloof ik niks van.
[..]

Met Blind?
RKC is kansloos bezig de laatste tijd. Weinig inzet, weinig scorend vermogen. Ajax wint dit makkelijk. 0-3 ofzo.
  zondag 16 april 2006 @ 12:46:03 #111
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_37002317
Ajax en een walkover .
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  zondag 16 april 2006 @ 12:47:19 #112
124197 -Wolf-
Got milk?
pi_37002348
quote:
Op zondag 16 april 2006 12:45 schreef BadRabbit het volgende:

[..]

CL met Blind was dit jaar ook niet een grote ramp.
pi_37002447
quote:
Op zondag 16 april 2006 12:46 schreef HeatWave het volgende:
Ajax en een walkover .
Sparta/RBC
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
  zondag 16 april 2006 @ 12:54:02 #114
125053 stefmans
Ze winnen nooit van de Joden.
pi_37002541
Ajax
''Feyenoord, het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen'' (Fabio Capello)"
pi_37002589
Winst neem ik aan van wel vandaag. En anders, tja, ach.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
  zondag 16 april 2006 @ 12:58:27 #116
121310 venomsnake
El Saltador
pi_37002641
quote:
Op zondag 16 april 2006 12:46 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

RKC is kansloos bezig de laatste tijd. Weinig inzet, weinig scorend vermogen. Ajax wint dit makkelijk. 0-3 ofzo.
ik moet het nog zien..

Anyways, succes vanmiddag mensen en veel plezier.

al hoop ik dat wij wat roet in het eten gaan gooien
  zondag 16 april 2006 @ 13:01:49 #117
124197 -Wolf-
Got milk?
pi_37002733
Heeft iemand al een shot van de achterkant van het nieuwe uitshirt? Ik ben toch erg benieuwd...
pi_37002944
Ik heb hem ook nog niet gezien. Persoonlijk hoop ik nog altijd op Louis of Henk, al ben ik van mening dat ajax wel snel moet handelen... Maarja... als je nu al gaat onderhandelen breekt de hel op voor Danny... Waarom niet gewoon Krol tijdelijk weer voor de groep zetten, ging vorig jaar ook prima...

misschien hebben ajax en Henk al een contract, brengen ze het alleen nog niet naar buiten
Je hebt iemand nodig, stil en oprecht
die als het er op aan komt met je sms't en met je chat
Pas als je iemand hebt die met je skypet en met je mailt
dan pas kun je zeggen: ik heb een vriend die zich verveelt
  zondag 16 april 2006 @ 13:11:30 #119
95846 Mr.Mills
Nog steeds
pi_37002963
quote:
Op zondag 16 april 2006 12:40 schreef venomsnake het volgende:
Prima, zolang Utrecht dan ook verliest teken ik hiervoor
  zondag 16 april 2006 @ 13:15:08 #120
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_37003050
Ik zie Krol toch echt niet als een bekwaam trainer, dat heeft 'ie vorig jaar ook wel laten blijken door van der Vaart in de kou te laten zitten.

Als ik zou moeten kiezen tussen CL of Henk ten Cate, kies ik toch echt voor Ten Cate. Als die naar PSV vertrekt word ik daar echt niet blij van.

Snap ook niet wat Ten Cate bij PSV moet. Hij moet daar een gapend gat invullen en kan eigenlijk alleen maar falen. Beter dan Hiddink gaat 'ie het niet doen. Bij Ajax kan het bijna niet slechter, dus alles wat 'ie beter doet, daarvoor zal 'ie op handen worden gedragen.

Vrij makkelijke keuze, lijkt me zo.
pi_37003066
Ajax is bij een gelijkspel sowieso vierde toch, tenzij Grunn/Utrecht met zoveel-0 winnen?
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
  zondag 16 april 2006 @ 13:16:20 #122
124197 -Wolf-
Got milk?
pi_37003081
quote:
Op zondag 16 april 2006 13:15 schreef kevin6188 het volgende:
Ajax is bij een gelijkspel sowieso vierde toch, tenzij Grunn/Utrecht met zoveel-0 winnen?
20-0 ofzo?
pi_37003132
Aan zoiets zat ik wel te denken inderdaad, maar een gelijkspel moet toch mogelijk zijn. Dan hopen dat er een aantal spelers terugkomen van blessures en dan wil ik het nog wel eens zien in de play-offs. In westrijden tegen AZ/Feyenoord kan altijd van alles gebeuren. Dat ze toevallig wat meer punten in de competitie hebben gehaald, wil niet zeggen dat Ajax meteen kansloos is. Zeker niet als het middenveld weer wat beter in balans is, juist als een aantal geblesseerde spelers terugkomen.
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
  zondag 16 april 2006 @ 13:19:25 #124
124197 -Wolf-
Got milk?
pi_37003154
quote:
Op zondag 16 april 2006 13:18 schreef kevin6188 het volgende:
Aan zoiets zat ik wel te denken inderdaad, maar een gelijkspel moet toch mogelijk zijn. Dan hopen dat er een aantal spelers terugkomen van blessures en dan wil ik het nog wel eens zien in de play-offs. In westrijden tegen AZ/Feyenoord kan altijd van alles gebeuren. Dat ze toevallig wat meer punten in de competitie hebben gehaald, wil niet zeggen dat Ajax meteen kansloos is. Zeker niet als het middenveld weer wat beter in balans is, juist als een aantal geblesseerde spelers terugkomen.
Daarom. Het is nog lang niet beslist.
  zondag 16 april 2006 @ 13:20:39 #125
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_37003196
Tegen Feyenoord zouden we wel moeten kunnen winnen. In de thuiswedstrijd waren we beter, maar konden we door dat handbalvoetbal van Feyenoord niet winnen. In de uitwedstrijd waren we de eerste helft zeker niet de mindere, maar was Huntelaar ook niet helemaal ingeburgerd. Desondanks twee goals gescoort in Rotterdam.

Tegen AZ weet ik 't niet. Uit door mentale zwakte na voorsprong alsnog verloren, en thuis hadden we moeten verliezen met 1-3 ofzo.
pi_37003305
Ik zou het niet erg vinden als Blind blijft.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
  zondag 16 april 2006 @ 13:27:32 #127
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_37003388
Ik wel, of hij moet echt heel flinke wijzigingen doorvoeren in de technische staf. Hij kan heel duidelijk de spelers niet motiveren om consequent vanaf het begin af aan scherp te zijn. En motivatie is het belangrijkste.
pi_37003420
Maar wie dan? Ten Cate is natuurlijk een prima optie, maar ik zie het niet zitten om Blind te vervangen door een andere B-trainer die weer binnen een jaar ontslagen is. Dat is voor de club funest.
  zondag 16 april 2006 @ 13:32:07 #129
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_37003505
Inderdaad, Ten Cate en Van Gaal zijn de enige trainers die een vooruitgang zullen zijn. Overigens is Jans een (erg impopulaire) outsider. Lijkt me ook een prima coach, maar vanwege vooroordelen en niet al te imposante historie zullen Ajacieden er niet blij mee zijn. Wel een type schoolmeester, zoals Van Gaal, maar misschien wat minder streng. Zou in mijn ogen wel een goede zijn om met een jonge groep mensen te werken.

Ten Cate wordt trouwens ook overschat. Lijkt me beter dan Blind, maar een topcoach is het natuurlijk niet.
pi_37003544
Jans zou ik wel zien zitten, maar ik denk niet dat hij zelf wil...
In Southern Sun
pi_37003581
Jans past volgens mij helemaal niet bij Ajax.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
  zondag 16 april 2006 @ 13:35:06 #132
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_37003585
Ik denk niet dat Jans gepikt wordt. Schat zo in dat veel Ajacieden hem te min zullen vinden. Maar waarom zou hij zelf niet willen? Denk dat hij echt geen nee zal zeggen tegen een top 3 club, welke dan ook.
pi_37003648
weet iemand al iets te vertellen over de opstelling ?
"Oh, dat is makkelijk, zo'n doe-het-zelf-zaak, als ik jou vraag om een boor te pakken, zeg jij gewoon: doe het zelf"
  zondag 16 april 2006 @ 13:39:34 #134
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_37003690
quote:
Op zondag 16 april 2006 09:42 schreef Jasza het volgende:
Vermoedelijke opstelling Ajax: Stekelenburg; Boakye, Heitinga, Vermaelen, Schilder; Maduro, Galasek, Boukhari; Rosales, Huntelaar en Rosenberg

Daar hebben we dat geweldige middenveld weer
pi_37003797
quote:
Op zondag 16 april 2006 13:34 schreef Suijk het volgende:
Jans past volgens mij helemaal niet bij Ajax.
Jans wordt zo'n tweede Hans Westerhof. Leuk voor in de provincie, maar niet geschikt om Ajax, PSV of Feyenoord te trainen.

Ajax moet ook met het 2e elftal van RKC kunnen winnen overigens. Iemand als Krohn Dehli is daar zowat de beste speler, die zal volgend jaar vooral in Ajax 2 acteren.
pi_37003983
quote:
Op zondag 16 april 2006 12:47 schreef -Wolf- het volgende:

[..]

CL met Blind was dit jaar ook niet een grote ramp.
Blind heeft gewoon nog (te) veel te leren als trainer.
pi_37003996
quote:
Definitieve opstelling: Blind speelt met 4 aanvallers [wijzig]

Stekelenburg; Boakye, Heitinga, Vermaelen, Emanuelson; Maduro, Rosenberg, Galasek; Rosales, Huntelaar, Babel
Rosenberg op het middenveld
  zondag 16 april 2006 @ 13:51:24 #138
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_37004002
quote:
Op zondag 16 april 2006 13:43 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Jans wordt zo'n tweede Hans Westerhof. Leuk voor in de provincie, maar niet geschikt om Ajax, PSV of Feyenoord te trainen.
Hans Westerhof is veel te lief. Ik zeg niet dat ik weet dat Jans een toptrainer wordt, maar alleen dat het ook onzin is te zeggen dat hij alleen leuk is voor de provincie.
  zondag 16 april 2006 @ 13:52:17 #139
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_37004020
quote:
Op zondag 16 april 2006 13:51 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

En waarom nou weer geen Charisteas in de basis? Ik bedoel, die brengt het bij z'n afgelopen invalbeurten altijd.
pi_37004021
quote:
Op zondag 16 april 2006 13:43 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Waarom? Voorlopig boekt hij bij Groningen ieder jaar progressie, begint hij langzaam maar zeker wat beter te scoren in de uitwedstrijden en jaagt hij bij tijd en wijle op de topdrie. Zeker in de onderlinge wedstrijden. Vier punten tegen PSV, drie tegen Ajax en minstens eentje tegen Feyenoord. En zeker geen slechte score tegen AZ, waar ze laatst toch ook minimaal een punt pakten? Ik denk dat het erg moeilijk oordelen is over of Jans al dan niet geschikt is om een topploeg te trainen. Daar kan je pas over oordelen als hij een club in de topdrie heeft getraind. En werd hetzelfde niet van Adriaanse gezegd?
pi_37004023
quote:
Op zondag 16 april 2006 13:51 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

Dat Babel in de basis start is terecht natuurlijk.
In Southern Sun
  zondag 16 april 2006 @ 13:53:45 #142
124197 -Wolf-
Got milk?
pi_37004060
Babel is lekker dreigend.
  zondag 16 april 2006 @ 13:53:45 #143
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_37004061
quote:
Op zondag 16 april 2006 13:52 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

pi_37004096
quote:
Op zondag 16 april 2006 13:52 schreef kevin6188 het volgende:

[..]

Waarom? Voorlopig boekt hij bij Groningen ieder jaar progressie, begint hij langzaam maar zeker wat beter te scoren in de uitwedstrijden en jaagt hij bij tijd en wijle op de topdrie. Zeker in de onderlinge wedstrijden. Vier punten tegen PSV, drie tegen Ajax en minstens eentje tegen Feyenoord. En zeker geen slechte score tegen AZ, waar ze laatst toch ook minimaal een punt pakten? Ik denk dat het erg moeilijk oordelen is over of Jans al dan niet geschikt is om een topploeg te trainen. Daar kan je pas over oordelen als hij een club in de topdrie heeft getraind. En werd hetzelfde niet van Adriaanse gezegd?
Over Adriaanse heb ik dat nooit gezegd. Die is best gezegd om een topclub te trainen. Natuurlijk is het afwachten met Jans, maar ik geef het je op een briefje dat hij het bij Ajax niet gaat maken.

Zijn grappen en grollen werken misschien in Groningen, maar niet in Amsterdam.
  zondag 16 april 2006 @ 13:55:07 #145
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_37004097
quote:
Op zondag 16 april 2006 13:52 schreef kevin6188 het volgende:
En werd hetzelfde niet van Adriaanse gezegd?
Van Adriaanse werd juist enorm veel verwacht. Daarom is 'ie ook zo (relatief, zeker gezien Blind ) vroeg ontslagen.
pi_37004114
quote:
Op zondag 16 april 2006 13:52 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

vind ik ook, heeft zichzelf goed geetaleerd de afgelopen weken, en blind is een rosenberg fan en durft het waarschijnlijk niet op de bank te plaatsen.
hij schijnt in de jeugd een blauwe maandag op 10 te hebben gespeeld
"Oh, dat is makkelijk, zo'n doe-het-zelf-zaak, als ik jou vraag om een boor te pakken, zeg jij gewoon: doe het zelf"
pi_37004120
quote:
Op zondag 16 april 2006 13:53 schreef twi het volgende:

[..]

Je kan veel zeggen twi, maar toen met hem op de flank afgelopen woensdag was het allemaal een stuk dreigender...
In Southern Sun
pi_37004121
Jans lijkt mij helemaal niet. Onder krol ging het toch redelijk volgens mij verloren we redelijk weinig. Ik had Neeskens ook nog wel willen zien, maar die zit ook met zijn luie gat nu op oliegeld. LvG en HtC zijn gewoon goede opties. Overigens zou ik Co ook wel weer willen zien, iig van de zomer
Je hebt iemand nodig, stil en oprecht
die als het er op aan komt met je sms't en met je chat
Pas als je iemand hebt die met je skypet en met je mailt
dan pas kun je zeggen: ik heb een vriend die zich verveelt
  zondag 16 april 2006 @ 13:56:25 #149
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_37004145
quote:
Op zondag 16 april 2006 13:55 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Over Adriaanse heb ik dat nooit gezegd. Die is best gezegd om een topclub te trainen. Natuurlijk is het afwachten met Jans, maar ik geef het je op een briefje dat hij het bij Ajax niet gaat maken.

Dat ben ik met je eens, hij heeft nu nog echt zo'n "humoristische vechtersmentaliteit". Met dat hijgen en bijten en weet ik veel wat nog meer. Dat werkt natuurlijk niet in Amsterdam, dus richting de pers zal 'ie een andere houding aan moeten meten.
pi_37004173
Er staat me ook iets van bij dat Jans nogal eens (en vaker) heeft afgegeven op Ajax...
In Southern Sun
pi_37004196
quote:
Op zondag 16 april 2006 13:55 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Ik bedoelde ook niet (per se) dat jij dat over Adriaanse zou hebben gezegd, maar het is in de media meermaals ter sprake gekomen. En dan werd dat met name door z'n criticasters gezegd, dat moet ik erbij zeggen.
pi_37004199
quote:
Op zondag 16 april 2006 13:56 schreef twi het volgende:

[..]

Dat ben ik met je eens, hij heeft nu nog echt zo'n "humoristische vechtersmentaliteit". Met dat hijgen en bijten en weet ik veel wat nog meer. Dat werkt natuurlijk niet in Amsterdam, dus richting de pers zal 'ie een andere houding aan moeten meten.
Dat is een van de redenen waarom ik denk dat hij het niet gaat maken bij Ajax. Trainen bij Ajax is heel wat anders dan trainen bij FC Groningen, dat mag men zeker ook niet onderschatten. Er werd niets verwacht van de leraar Duits in Groningen, da's bij Ajax wel anders. Ook krijg je te maken met een ander soort spelers.

Ik denk overigens wel dat hij het zou doen, ook al zou hij af en toe hebben afgegeven op Ajax.
pi_37004310
quote:
Op zondag 16 april 2006 10:28 schreef jna het volgende:

[..]

De Cler heeft meer dan 75 wedstrijden in het eerste gestaan.
En dus is ie doorgebroken? Als ie echt doorgebroken was, was ie wel een hogere stap aangegaan.

En ik mag toch zeker wel hopen dat Ten Cate komt. Ik vind het echt jammer hoe Blind zo is afgegaan (hoe mooi is het om hem als trainer ook veel successen zien te halen) maar ik heb echt geen zin in nog zo'n seizoen.
  zondag 16 april 2006 @ 14:05:17 #154
66435 Erwtensoep
Acht - Eén
pi_37004339
Zou echt flink balen zijn als Ten Cate naar psv gaat.
Houd van een lijntje.
  zondag 16 april 2006 @ 14:11:28 #155
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_37004490
Rosenberg gaat achter de spitsen Nieuwe uitshirts
pi_37004509
quote:
Op zondag 16 april 2006 14:11 schreef twi het volgende:
Rosenberg gaat achter de spitsen Nieuwe uitshirts
Dat zei ik dus
  zondag 16 april 2006 @ 14:13:27 #157
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_37004522
Stadionverbod voor Van Geel bij AZ is per direct opgeheven. Scheringa zei dat er meer speelde, terwijl bij Ajax niemand wist waar 'ie dan op doelde.
pi_37004542
quote:
Scheringa haalt bakzeil, Van Geel weer welkom

16/4/2006 13:55

Martin van Geel is weer welkom bij AZ. Twee dagen na de opmerkelijke stap van voorzitter Dirk Scheringa is het stadionverbod van de technisch directeur van Ajax van tafel.

Of het dreigement van KNVB-directeur Henk Kesler AZ op andere gedachten heeft gebracht is niet duidelijk. Maar na een telefonisch onderhoud tussen voorzitters John Jaake en Scheringa ging het stadionverbod van tafel. Bovendien gaan beide clubs met elkaar praten zodra de AZ-preses terug is uit het buitenland.

Met deze afspraak komt AZ ook tegemoet aan het verzoek van Ajax om de problemen 'als mannen' uit de wereld te helpen. Aanvankelijk kreeg Jaake geen antwoord uit Alkmaar op zijn verzoek. Scheringa heeft veel moeite met de overstap die Van Geel afgelopen zomer maakte.

Niet alleen Ajax reageerde verbolgen op de maatregel. AZ-trainer Louis van Gaal viel zijn voorzitter Scheringa eveneens af. De zwaarste kritiek kwam van de KNVB-directeur Kesler, die het stadionverbod 'krankzinnig' noemde.

'Als deze maatregel voor vijf jaar niet snel wordt teruggedraaid, overwegen wij vanuit de KNVB Scheringa een landelijk stadionverbod op te leggen', zei Kesler zaterdag in De Telegraaf. 'En waar Scheringa geen enkele grond heeft om Van Geel te weigeren bij AZ, hebben wij die nu wel. Met zijn handelswijze brengt Scheringa het betaald voetbal direct op ernstige wijze in diskrediet en een stadionverbod kan daarvan het gevolg zijn.'
pi_37004544
quote:
Op zondag 16 april 2006 14:13 schreef twi het volgende:
Stadionverbod voor Van Geel bij AZ is per direct opgeheven. Scheringa zei dat er meer speelde, terwijl bij Ajax niemand wist waar 'ie dan op doelde.
KLAAS JAN HUNTELAAR
  zondag 16 april 2006 @ 14:15:17 #160
143949 Riro
A.F.C. AJAX
pi_37004560
-edit: stond er al

wat een sukkel blijft 't ook
pi_37004563
Oja ze spelen in nieuwe uitshirts ja. Ben benieuwd hoe het staat.
  zondag 16 april 2006 @ 14:16:11 #162
131729 jna
Je lul hangt uit je broek
pi_37004586
quote:
Op zondag 16 april 2006 14:15 schreef Nashje het volgende:
Oja ze spelen in nieuwe uitshirts ja. Ben benieuwd hoe het staat.
Hopelijk laten ze de achterkant een beetje goed zien in een shot.
Jawel, je keek.
pi_37004633
quote:
Op zondag 16 april 2006 14:16 schreef jna het volgende:

[..]

Hopelijk laten ze de achterkant een beetje goed zien in een shot.
Hopelijk ook de zijkant. De Amsterdamse kruisjes .
pi_37004673
Go Ajax.
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
  zondag 16 april 2006 @ 14:24:31 #165
143949 Riro
A.F.C. AJAX
pi_37004731
Op AT5 liet Lindenbergh het shirt zien, ook de achterkant. Zag er wel mooi uit.
pi_37004746
Hmm ben benieuwd
  zondag 16 april 2006 @ 14:28:57 #167
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_37004832
Mooiste uit-tenue sinds '94/'95

Achterkant is niet zo bijster bijzonder overigens.
pi_37004847
Ik vind die van dit jaar nog net ietsje mooier...
In Southern Sun
  zondag 16 april 2006 @ 14:32:08 #169
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_37004904
Emanuelson met blauwe schoenen onder dit tenue, dat is dus echt geen gezicht
pi_37004909
Scheringa wat een kutmongool is het toch ook, hij maakt zich nu echt belachelijk door het gelijk op te heffen
pi_37005001
quote:
Op zondag 16 april 2006 14:32 schreef Jasza het volgende:
Scheringa wat een kutmongool is het toch ook, hij maakt zich nu echt belachelijk door het gelijk op te heffen
Dan maak je jezelf ook echt niet geloofwaardig.
KLAAS JAN HUNTELAAR
  zondag 16 april 2006 @ 14:38:08 #172
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_37005050
Hij zit nog in het buitenland ook.
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
pi_37005109
Nog een blessure
pi_37005119
Ik vind die streep bij de hals echt raar

Maar verder is het wel een prima shirt .. Nu alleen hopen dat Bayern niet dezelfde heeft
pi_37005313
Rosenberg geblesseerd
pi_37005336
Daar gaan we weer
  zondag 16 april 2006 @ 14:49:58 #177
121310 venomsnake
El Saltador
pi_37005367
quote:
Op zondag 16 april 2006 12:46 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

1-0 RKC
pi_37005635
Sjonny!
  zondag 16 april 2006 @ 14:58:42 #179
121310 venomsnake
El Saltador
pi_37005665

nou ja, die gun ik dan wel weer een goal die heitinga
pi_37005698
Het lijkt me voor de streamkijkers enz. niet handig in deze topics tussenstanden te droppen
In Southern Sun
  zondag 16 april 2006 @ 15:01:17 #181
66435 Erwtensoep
Acht - Eén
pi_37005733
Eerste nieuws op de radio: Martin van Geel mag het stadion weer in

Houd van een lijntje.
pi_37005743
quote:
Op zondag 16 april 2006 15:01 schreef Erwtensoep het volgende:

Idd
pi_37005752
Humor.
KLAAS JAN HUNTELAAR
pi_37005761
quote:
Op zondag 16 april 2006 15:01 schreef Erwtensoep het volgende:

VIel mij ook al op, het is wel wereldnieuws he
In Southern Sun
pi_37006657
heeft er iemand wat verdere infomatie over de blessure van rosenberg ? op de radio lieten ze dacht in eerste instantie niet blijken dat het heel ernstig is.
pi_37006727
Stekelenburg met een kuitblessure er ook uit
pi_37006738
quote:
Op zondag 16 april 2006 15:32 schreef BliksemSchigt het volgende:
Stekelenburg met een kuitblessure er ook uit
Nee he .
pi_37006750
Zelfs de keeper geblesseerd nu
  zondag 16 april 2006 @ 15:38:17 #189
124197 -Wolf-
Got milk?
pi_37006942
edit: verkeerde topic
pi_37006962
quote:
Op zondag 16 april 2006 14:49 schreef venomsnake het volgende:

[..]

1-0 RKC
Alweer 1-3, hij zat er dus dicht bij.
pi_37007607
Volgend jaar 3x naar 010
pi_37008072
Nog mensen van plan om donderdag (zoals het er nu voorstaat, wordt misschien woensdag hoorde ik) naar Ajax-Feyenoord te gaan?

Ik heb in ieder geval alvast vrij geregeld, nu de kaarten nog.
  zondag 16 april 2006 @ 16:10:59 #193
131729 jna
Je lul hangt uit je broek
pi_37008114
quote:
Steven Defour kan een goudmijntje worden voor RC Genk, zolang de club het inschattingsvermogen volgt van Aad de Mos. De analist stelt vandaag in Belgische media dat het talent 6 miljoen euro waard is.

"Defour is een echte Ajacied", aldus De Mos. "Helemaal in de stijl van Wim Kieft, Zlatan Ibrahimovic en Klaas Jan Huntelaar. Voor dergelijke spelers heeft Ajax veel geld over. Ik zou niet opkijken van 6 miljoen euro. Hij is het waard. Defour kan het niveau zeker aan."
6 miljoen
Jawel, je keek.
pi_37008151
Had hij het niet over zn eigen afkoopsom?
pi_37008330
2-4 geworden.

Op naar de play-offs.
  zondag 16 april 2006 @ 16:16:43 #196
124197 -Wolf-
Got milk?
pi_37008347
Defensie kan nog beter komend seizoen.
  zondag 16 april 2006 @ 16:16:44 #197
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_37008348
Verdediging was weer matigjes hoor, zeker bij de laatste goal....

Stam, waar blijf je! ,
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_37008353
Op naar feyenoord...
In Southern Sun
  zondag 16 april 2006 @ 16:17:06 #199
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_37008355
Was me een middag..
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
pi_37008373
Donderdag feyenoord
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')