abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_37003305
Ik zou het niet erg vinden als Blind blijft.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
  zondag 16 april 2006 @ 13:27:32 #127
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_37003388
Ik wel, of hij moet echt heel flinke wijzigingen doorvoeren in de technische staf. Hij kan heel duidelijk de spelers niet motiveren om consequent vanaf het begin af aan scherp te zijn. En motivatie is het belangrijkste.
pi_37003420
Maar wie dan? Ten Cate is natuurlijk een prima optie, maar ik zie het niet zitten om Blind te vervangen door een andere B-trainer die weer binnen een jaar ontslagen is. Dat is voor de club funest.
  zondag 16 april 2006 @ 13:32:07 #129
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_37003505
Inderdaad, Ten Cate en Van Gaal zijn de enige trainers die een vooruitgang zullen zijn. Overigens is Jans een (erg impopulaire) outsider. Lijkt me ook een prima coach, maar vanwege vooroordelen en niet al te imposante historie zullen Ajacieden er niet blij mee zijn. Wel een type schoolmeester, zoals Van Gaal, maar misschien wat minder streng. Zou in mijn ogen wel een goede zijn om met een jonge groep mensen te werken.

Ten Cate wordt trouwens ook overschat. Lijkt me beter dan Blind, maar een topcoach is het natuurlijk niet.
pi_37003544
Jans zou ik wel zien zitten, maar ik denk niet dat hij zelf wil...
In Southern Sun
pi_37003581
Jans past volgens mij helemaal niet bij Ajax.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
  zondag 16 april 2006 @ 13:35:06 #132
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_37003585
Ik denk niet dat Jans gepikt wordt. Schat zo in dat veel Ajacieden hem te min zullen vinden. Maar waarom zou hij zelf niet willen? Denk dat hij echt geen nee zal zeggen tegen een top 3 club, welke dan ook.
pi_37003648
weet iemand al iets te vertellen over de opstelling ?
"Oh, dat is makkelijk, zo'n doe-het-zelf-zaak, als ik jou vraag om een boor te pakken, zeg jij gewoon: doe het zelf"
  zondag 16 april 2006 @ 13:39:34 #134
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_37003690
quote:
Op zondag 16 april 2006 09:42 schreef Jasza het volgende:
Vermoedelijke opstelling Ajax: Stekelenburg; Boakye, Heitinga, Vermaelen, Schilder; Maduro, Galasek, Boukhari; Rosales, Huntelaar en Rosenberg

Daar hebben we dat geweldige middenveld weer
pi_37003797
quote:
Op zondag 16 april 2006 13:34 schreef Suijk het volgende:
Jans past volgens mij helemaal niet bij Ajax.
Jans wordt zo'n tweede Hans Westerhof. Leuk voor in de provincie, maar niet geschikt om Ajax, PSV of Feyenoord te trainen.

Ajax moet ook met het 2e elftal van RKC kunnen winnen overigens. Iemand als Krohn Dehli is daar zowat de beste speler, die zal volgend jaar vooral in Ajax 2 acteren.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_37003983
quote:
Op zondag 16 april 2006 12:47 schreef -Wolf- het volgende:

[..]

CL met Blind was dit jaar ook niet een grote ramp.
Blind heeft gewoon nog (te) veel te leren als trainer.
pi_37003996
quote:
Definitieve opstelling: Blind speelt met 4 aanvallers [wijzig]

Stekelenburg; Boakye, Heitinga, Vermaelen, Emanuelson; Maduro, Rosenberg, Galasek; Rosales, Huntelaar, Babel
Rosenberg op het middenveld
  zondag 16 april 2006 @ 13:51:24 #138
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_37004002
quote:
Op zondag 16 april 2006 13:43 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Jans wordt zo'n tweede Hans Westerhof. Leuk voor in de provincie, maar niet geschikt om Ajax, PSV of Feyenoord te trainen.
Hans Westerhof is veel te lief. Ik zeg niet dat ik weet dat Jans een toptrainer wordt, maar alleen dat het ook onzin is te zeggen dat hij alleen leuk is voor de provincie.
  zondag 16 april 2006 @ 13:52:17 #139
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_37004020
quote:
Op zondag 16 april 2006 13:51 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

En waarom nou weer geen Charisteas in de basis? Ik bedoel, die brengt het bij z'n afgelopen invalbeurten altijd.
pi_37004021
quote:
Op zondag 16 april 2006 13:43 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Waarom? Voorlopig boekt hij bij Groningen ieder jaar progressie, begint hij langzaam maar zeker wat beter te scoren in de uitwedstrijden en jaagt hij bij tijd en wijle op de topdrie. Zeker in de onderlinge wedstrijden. Vier punten tegen PSV, drie tegen Ajax en minstens eentje tegen Feyenoord. En zeker geen slechte score tegen AZ, waar ze laatst toch ook minimaal een punt pakten? Ik denk dat het erg moeilijk oordelen is over of Jans al dan niet geschikt is om een topploeg te trainen. Daar kan je pas over oordelen als hij een club in de topdrie heeft getraind. En werd hetzelfde niet van Adriaanse gezegd?
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
pi_37004023
quote:
Op zondag 16 april 2006 13:51 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

Dat Babel in de basis start is terecht natuurlijk.
In Southern Sun
  zondag 16 april 2006 @ 13:53:45 #142
124197 -Wolf-
Got milk?
pi_37004060
Babel is lekker dreigend.
  zondag 16 april 2006 @ 13:53:45 #143
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_37004061
quote:
Op zondag 16 april 2006 13:52 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

pi_37004096
quote:
Op zondag 16 april 2006 13:52 schreef kevin6188 het volgende:

[..]

Waarom? Voorlopig boekt hij bij Groningen ieder jaar progressie, begint hij langzaam maar zeker wat beter te scoren in de uitwedstrijden en jaagt hij bij tijd en wijle op de topdrie. Zeker in de onderlinge wedstrijden. Vier punten tegen PSV, drie tegen Ajax en minstens eentje tegen Feyenoord. En zeker geen slechte score tegen AZ, waar ze laatst toch ook minimaal een punt pakten? Ik denk dat het erg moeilijk oordelen is over of Jans al dan niet geschikt is om een topploeg te trainen. Daar kan je pas over oordelen als hij een club in de topdrie heeft getraind. En werd hetzelfde niet van Adriaanse gezegd?
Over Adriaanse heb ik dat nooit gezegd. Die is best gezegd om een topclub te trainen. Natuurlijk is het afwachten met Jans, maar ik geef het je op een briefje dat hij het bij Ajax niet gaat maken.

Zijn grappen en grollen werken misschien in Groningen, maar niet in Amsterdam.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
  zondag 16 april 2006 @ 13:55:07 #145
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_37004097
quote:
Op zondag 16 april 2006 13:52 schreef kevin6188 het volgende:
En werd hetzelfde niet van Adriaanse gezegd?
Van Adriaanse werd juist enorm veel verwacht. Daarom is 'ie ook zo (relatief, zeker gezien Blind ) vroeg ontslagen.
pi_37004114
quote:
Op zondag 16 april 2006 13:52 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

vind ik ook, heeft zichzelf goed geetaleerd de afgelopen weken, en blind is een rosenberg fan en durft het waarschijnlijk niet op de bank te plaatsen.
hij schijnt in de jeugd een blauwe maandag op 10 te hebben gespeeld
"Oh, dat is makkelijk, zo'n doe-het-zelf-zaak, als ik jou vraag om een boor te pakken, zeg jij gewoon: doe het zelf"
pi_37004120
quote:
Op zondag 16 april 2006 13:53 schreef twi het volgende:

[..]

Je kan veel zeggen twi, maar toen met hem op de flank afgelopen woensdag was het allemaal een stuk dreigender...
In Southern Sun
pi_37004121
Jans lijkt mij helemaal niet. Onder krol ging het toch redelijk volgens mij verloren we redelijk weinig. Ik had Neeskens ook nog wel willen zien, maar die zit ook met zijn luie gat nu op oliegeld. LvG en HtC zijn gewoon goede opties. Overigens zou ik Co ook wel weer willen zien, iig van de zomer
Je hebt iemand nodig, stil en oprecht
die als het er op aan komt met je sms't en met je chat
Pas als je iemand hebt die met je skypet en met je mailt
dan pas kun je zeggen: ik heb een vriend die zich verveelt
  zondag 16 april 2006 @ 13:56:25 #149
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_37004145
quote:
Op zondag 16 april 2006 13:55 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Over Adriaanse heb ik dat nooit gezegd. Die is best gezegd om een topclub te trainen. Natuurlijk is het afwachten met Jans, maar ik geef het je op een briefje dat hij het bij Ajax niet gaat maken.

Zijn grappen en grollen werken misschien in Groningen, maar niet in Amsterdam.
Dat ben ik met je eens, hij heeft nu nog echt zo'n "humoristische vechtersmentaliteit". Met dat hijgen en bijten en weet ik veel wat nog meer. Dat werkt natuurlijk niet in Amsterdam, dus richting de pers zal 'ie een andere houding aan moeten meten.
pi_37004173
Er staat me ook iets van bij dat Jans nogal eens (en vaker) heeft afgegeven op Ajax...
In Southern Sun
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')