quote:Op zondag 16 april 2006 09:42 schreef Jasza het volgende:
Vermoedelijke opstelling Ajax: Stekelenburg; Boakye, Heitinga, Vermaelen, Schilder; Maduro, Galasek, Boukhari; Rosales, Huntelaar en Rosenberg
Daar hebben we dat geweldige middenveld weer

Jans wordt zo'n tweede Hans Westerhof. Leuk voor in de provincie, maar niet geschikt om Ajax, PSV of Feyenoord te trainen.quote:Op zondag 16 april 2006 13:34 schreef Suijk het volgende:
Jans past volgens mij helemaal niet bij Ajax.

Blind heeft gewoon nog (te) veel te leren als trainer.quote:Op zondag 16 april 2006 12:47 schreef -Wolf- het volgende:
[..]
CL met Blind was dit jaar ook niet een grote ramp.

Rosenberg op het middenveldquote:Definitieve opstelling: Blind speelt met 4 aanvallers [wijzig]
Stekelenburg; Boakye, Heitinga, Vermaelen, Emanuelson; Maduro, Rosenberg, Galasek; Rosales, Huntelaar, Babel

Hans Westerhof is veel te lief. Ik zeg niet dat ik weet dat Jans een toptrainer wordt, maar alleen dat het ook onzin is te zeggen dat hij alleen leuk is voor de provincie.quote:Op zondag 16 april 2006 13:43 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Jans wordt zo'n tweede Hans Westerhof. Leuk voor in de provincie, maar niet geschikt om Ajax, PSV of Feyenoord te trainen.

En waarom nou weer geen Charisteas in de basis? Ik bedoel, die brengt het bij z'n afgelopen invalbeurten altijd.quote:

Waarom? Voorlopig boekt hij bij Groningen ieder jaar progressie, begint hij langzaam maar zeker wat beter te scoren in de uitwedstrijden en jaagt hij bij tijd en wijle op de topdrie. Zeker in de onderlinge wedstrijden. Vier punten tegen PSV, drie tegen Ajax en minstens eentje tegen Feyenoord. En zeker geen slechte score tegen AZ, waar ze laatst toch ook minimaal een punt pakten? Ik denk dat het erg moeilijk oordelen is over of Jans al dan niet geschikt is om een topploeg te trainen. Daar kan je pas over oordelen als hij een club in de topdrie heeft getraind. En werd hetzelfde niet van Adriaanse gezegd?quote:Op zondag 16 april 2006 13:43 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Jans wordt zo'n tweede Hans Westerhof. Leuk voor in de provincie, maar niet geschikt om Ajax, PSV of Feyenoord te trainen.

Dat Babel in de basis start is terecht natuurlijk.quote:

quote:Op zondag 16 april 2006 13:52 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Dat Babel in de basis start is terecht natuurlijk.

Over Adriaanse heb ik dat nooit gezegd. Die is best gezegd om een topclub te trainen. Natuurlijk is het afwachten met Jans, maar ik geef het je op een briefje dat hij het bij Ajax niet gaat maken.quote:Op zondag 16 april 2006 13:52 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Waarom? Voorlopig boekt hij bij Groningen ieder jaar progressie, begint hij langzaam maar zeker wat beter te scoren in de uitwedstrijden en jaagt hij bij tijd en wijle op de topdrie. Zeker in de onderlinge wedstrijden. Vier punten tegen PSV, drie tegen Ajax en minstens eentje tegen Feyenoord. En zeker geen slechte score tegen AZ, waar ze laatst toch ook minimaal een punt pakten? Ik denk dat het erg moeilijk oordelen is over of Jans al dan niet geschikt is om een topploeg te trainen. Daar kan je pas over oordelen als hij een club in de topdrie heeft getraind. En werd hetzelfde niet van Adriaanse gezegd?

Van Adriaanse werd juist enorm veel verwacht. Daarom is 'ie ook zo (relatief, zeker gezien Blindquote:Op zondag 16 april 2006 13:52 schreef kevin6188 het volgende:
En werd hetzelfde niet van Adriaanse gezegd?

vind ik ook, heeft zichzelf goed geetaleerd de afgelopen weken, en blind is een rosenberg fan en durft het waarschijnlijk niet op de bank te plaatsen.quote:Op zondag 16 april 2006 13:52 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Dat Babel in de basis start is terecht natuurlijk.

Je kan veel zeggen twi, maar toen met hem op de flank afgelopen woensdag was het allemaal een stuk dreigender...quote:

Dat ben ik met je eens, hij heeft nu nog echt zo'n "humoristische vechtersmentaliteit". Met dat hijgen en bijten en weet ik veel wat nog meer. Dat werkt natuurlijk niet in Amsterdam, dus richting de pers zal 'ie een andere houding aan moeten meten.quote:Op zondag 16 april 2006 13:55 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Over Adriaanse heb ik dat nooit gezegd. Die is best gezegd om een topclub te trainen. Natuurlijk is het afwachten met Jans, maar ik geef het je op een briefje dat hij het bij Ajax niet gaat maken.
Zijn grappen en grollen werken misschien in Groningen, maar niet in Amsterdam.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |