Wordt volgens mij her-uitgebracht. Het is nl. het officiële WK2006 lied. Beetje hetzelfde als Carnaval de Paris, 4 jaar terug.quote:Op vrijdag 14 april 2006 20:19 schreef okkie-man het volgende:
Bob Sinclair - Love Generation zou dé zomerhit zijn geweest als hij in de zomer uit was gekomen
Dat wordt hij alsnog misschien wel, omdat het als themanummer voor het WK is gekozen. Het zal in juni/juli dus gekgedraaid worden rondom de televisieuitzendingen van het WK, en zal dus ook wel weer in de hitlijsten kunnen komen.quote:Op vrijdag 14 april 2006 20:19 schreef okkie-man het volgende:
Bob Sinclair - Love Generation zou dé zomerhit zijn geweest als hij in de zomer uit was gekomen
Idd zomerhit!! Staat nu al in de top 40 in Engeland.quote:Op vrijdag 14 april 2006 20:27 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
Gnarls Barkley-Crazy
Volgens mij staat hij al 2 of 3 weken op 1 daar! Ik hoorde hem laatst op Yorin dus zal wel niet meer zo lang durenquote:Op vrijdag 21 april 2006 07:40 schreef CrazyRay het volgende:
[..]
Idd zomerhit!! Staat nu al in de top 40 in Engeland.
Ben benieuwd wanneer die hier uitkomt
Of een ander nummer van haar.quote:Op zaterdag 29 april 2006 11:46 schreef DaisyDuke het volgende:
Lily Allen - LDN
http://www.myspace.com/lilymusic
Of the ketchup song.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 21:57 schreef sannydude het volgende:bedroevende namen allemaal
goede oude macarena tijd![]()
HAJ!quote:Op vrijdag 5 mei 2006 21:57 schreef sannydude het volgende:bedroevende namen allemaal
goede oude macarena tijd![]()
GMTAquote:Op zaterdag 6 mei 2006 15:28 schreef Wilfret het volgende:
Till West-Same Man
Waarom was Kylie geen zomerhit en Dragostea Din-Tei wel?quote:Op zaterdag 6 mei 2006 17:50 schreef renz0r het volgende:
Hound Dogs - I like girls.:r![]()
STERF!!!!
![]()
![]()
Zomerhit moet weer iets leuks verfrissends worden. Vorig jaar hadden we er geen. (Acent - Kylie noemde ze maar, omdat dat de hoogst genoteerde dancenr was ofzo...)
Jaar daarvoor een stuk of 3 en al die jaren daarvoor minimaal wel één.
Zal dan wel toeval zijn bij mij, ik heb hem niet zo vaak gehoord als Summerjam. Tuurlijk wel iets meer dan normaal maar niet de hoeveelheid en overal zoals bij een zomerhit. Kan ook zo zijn dat ik dat steeds miste hoorquote:Op zaterdag 6 mei 2006 17:57 schreef Molluck het volgende:
Nee, Akcent werd helemaal niet veel gedraaid inderdaad![]()
dat was wat al die josti's draaiden en lekker meeblaten, kut nummerquote:Op zaterdag 6 mei 2006 17:51 schreef Molluck het volgende:
[..]
Waarom was Kylie geen zomerhit en Dragostea Din-Tei wel?![]()
Dan noem jij zomersquote:Op vrijdag 14 april 2006 20:27 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
Gnarls Barkley-Crazy
Jij begrijpt hetquote:
Ook heel goed mogelijk jaquote:Op maandag 8 mei 2006 22:03 schreef steffan het volgende:
Fedde Le Grand - Put Your Hands Up (for DETROIT).mp3
Hij is ook de 538-dancesmash.quote:Op maandag 8 mei 2006 22:00 schreef Molluck het volgende:
Yes, nog meer medestanders.
Ik was vanmiddag XFM aan het luisteren en daar draaiden ze hem ook al, ik weet niet of dat een teken is dat ie ook naar de 'gewone' radio/tv-zenders komt (want ik hoorde daar ook al de nieuwe G&D) maar het is wel echt een lekker nummertje
als dat het wordt ga ik mensen dodenquote:Op maandag 8 mei 2006 22:31 schreef Qunix het volgende:
Lief klein konijntje had een vliegje op zijn neus.
Lief klein konijntje had een vliegje op zijn neus en het zoemde heen en weer.
Ooohh lief klein konijntje.
Ooohh lief klein konijntje had een vliegje op zijn neus.
JAJA.
Voor iedereen met een fatsoenlijke browser: mms://media.at5.nl/special/toppertje_512k.wmvquote:Op vrijdag 12 mei 2006 12:46 schreef 020-NRD het volgende:
Duidelijk deze boys
http://special.at5.nl/index.asp?menuitemId=1677
Ja die draaiden ze laatst bij mij in de barquote:Op maandag 8 mei 2006 22:31 schreef Qunix het volgende:
Lief klein konijntje had een vliegje op zijn neus en het zoemde heen en weer.
Ooohh lief klein konijntje had een vliegje op zijn neus.
JAJA.
quote:Op vrijdag 12 mei 2006 12:46 schreef 020-NRD het volgende:
Duidelijk deze boys
Duidelijk deze boys
Henkie - Lief klein konijntjequote:Op vrijdag 12 mei 2006 12:48 schreef Kn0x het volgende:
[..]
Ja die draaiden ze laatst bij mij in de barHoe heet dat lied en van wie is het?
wow.. wat een strontmuziekquote:Op vrijdag 12 mei 2006 13:19 schreef ScottTracy het volgende:
Wat zomerhits van afgelopen jaren.
1998 Des'Ree - Life
1999 Lou Bega - Mambo Nr. 5
2000 Jody Bernal - Que Si Que No
2001 Shaggy - Angel / Safri Duo - Played-a-Live
2002 Las Ketchup - The Ketchup Song (Asereje)
2003 Underdog Project vs Sunclub - Summer Jam
2004 O-Zone - Dragostea Din Tei
2005 De Jeugd van Tegenwoordig - Watskeburt / Akcent - Kylie / Shakira - La Tortura
Alleen in 2001 en 2005 was er niet duidelijk 1 zomerhit. Misschien dat dat dit jaar weer gebeurd.
Je staat te spacen. Serieus, gek. Wat praat je met mij, man? Kenker. Je praat, maar je weet niet eens watser met jou. Je weet niet eens watser met mij, maar watser met jou, njou?quote:Op vrijdag 12 mei 2006 13:19 schreef ScottTracy het volgende:
2005 De Jeugd van Tegenwoordig - Watskeburt
Ik probeer em te luisterenquote:Op vrijdag 12 mei 2006 17:55 schreef Arcee het volgende:
[..]
Je staat te spacen. Serieus, gek. Wat praat je met mij, man? Kenker. Je praat, maar je weet niet eens watser met jou. Je weet niet eens watser met mij, maar watser met jou, njou?
Kende je 'm nog niet dan?quote:
Dat nummer heb ik zo vaak geluisterd vorige zomer. Krijg er ook weer een zomers gevoel van ondanks dat het niet echt zomers klinktquote:Op vrijdag 12 mei 2006 17:55 schreef Arcee het volgende:
[..]
Je staat te spacen. Serieus, gek. Wat praat je met mij, man? Kenker. Je praat, maar je weet niet eens watser met jou. Je weet niet eens watser met mij, maar watser met jou, njou?
Tuurlijk wel. Maar die tekst.. en nja.. dat nummerquote:Op vrijdag 12 mei 2006 19:33 schreef Arcee het volgende:
[..]
Kende je 'm nog niet dan?
Dan ben je een sjembek zonder klauw.
Las Ketchup was hier eigenlijk een nazomerhit overgewaaid uit het zuiden. Kwam pas eind augustus id hitlijsten zelfs denk ik. maar wordt natuurlijk wel als zomerhit aanzien.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 13:19 schreef ScottTracy het volgende:
1998 Des'Ree - Life
2001 Shaggy - Angel / Safri Duo - Played-a-Live
2005 De Jeugd van Tegenwoordig - Watskeburt / Akcent - Kylie / Shakira - La Tortura
Alleen in 2001 en 2005 was er niet duidelijk 1 zomerhit. Misschien dat dat dit jaar weer gebeurd.
had K3 geen zomerhit in NL vorig jaar ? In belgie hadden ze met 'Kuma hé ' een gigantische zomerhit.quote:Op zondag 7 mei 2006 20:15 schreef Mea.Culpa het volgende:
Al lang niets van K3 gehoordVolgens mij komen zij met een mega nummer
![]()
Las Ketchup, klopt als een bus. Het was in juli al een hit in Spanje, en in augustus werd het pas in Nederland bekend. Heeft in september nog op 1 gestaan, maar ik vind het toch echt een zomerhit. Vanaf juni hadden we toen Perdono wat een grote hit was.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 00:29 schreef BramKVO het volgende:
[..]
Las Ketchup was hier eigenlijk een nazomerhit overgewaaid uit het zuiden. Kwam pas eind augustus id hitlijsten zelfs denk ik. maar wordt natuurlijk wel als zomerhit aanzien.
Je bent trouwens Belle Perez en K3 vergeten, die hebben al talloze zomerhits gehad![]()
En 1996 was Los del Rio - Macarena en Paradisio - Bailando.
In 1997 had je niet echt een zomerhit denk ik, wel was Ecuador van Sash toen een vette hit.
En de zomerhit der zomerhits komt uit '89, Kaoma met de Lambada.
Kuma He heeft in de zomer volgens mij ook nog wel hoog gestaan, maar niet op 1.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 00:36 schreef BramKVO het volgende:
[..]
had K3 geen zomerhit in NL vorig jaar ? In belgie hadden ze met 'Kuma hé ' een gigantische zomerhit.
En die kwam zelfs pas in september de hitlijsten binnen.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 00:29 schreef BramKVO het volgende:
Las Ketchup was hier eigenlijk een nazomerhit overgewaaid uit het zuiden. Kwam pas eind augustus id hitlijsten zelfs denk ik. maar wordt natuurlijk wel als zomerhit aanzien.
Hoezo wijvennummer?quote:Op zaterdag 13 mei 2006 07:51 schreef Cool_Runner het volgende:
Dat nummer van Pakito zou wel wat kunnen worden. Al is het wel een beetje een wijven nummer. Dus of het echt gaat aanslaan?
Het ligt eraan welke versie je hebt. Die radio versie met dat gezang er tussendoor is kut. Je moet de normale versie hebben.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 07:51 schreef Cool_Runner het volgende:
Dat nummer van Pakito zou wel wat kunnen worden. Al is het wel een beetje een wijven nummer. Dus of het echt gaat aanslaan?
The Sunclub-Fiesta de los tamborilerosquote:Op zaterdag 13 mei 2006 00:29 schreef BramKVO het volgende:
[..]
In 1997 had je niet echt een zomerhit denk ik, wel was Ecuador van Sash toen een vette hit.
Die was het denk ikquote:Op zaterdag 13 mei 2006 11:45 schreef Wilfret het volgende:
[..]
The Sunclub-Fiesta de los tamborileros
Energy 52-Cafe del Mar
Bellini-Samba de Janeiro
T-Spoon-Sex on the beach
Ricky Martin-Maria
Dat waren nog eens tijden![]()
volgens ik mij herinner was de Lambada de ganse zomer in 89 een hit (althans in Belgie) ?quote:Op zaterdag 13 mei 2006 08:13 schreef Arcee het volgende:
[..]
En die kwam zelfs pas in september de hitlijsten binnen.
god ja, hoe kon ik deze singles vergetenquote:Op zaterdag 13 mei 2006 11:45 schreef Wilfret het volgende:
[..]
Energy 52-Cafe del Mar
Bellini-Samba de Janeiro
T-Spoon-Sex on the beach
Ricky Martin-Maria
In Nederland niet. Kwam op 2 september binnen en stond zelfs met de Kerst nog genoteerd.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 14:33 schreef BramKVO het volgende:
volgens ik mij herinner was de Lambada de ganse zomer in 89 een hit (althans in Belgie) ?
"Livin' La Vida Loca" was ook wel een hit.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 14:35 schreef BramKVO het volgende:
[..]
god ja, hoe kon ik deze singles vergetenSamba de janeiro en sex on the beach waren leuke zomerhits, en Maria was natuurlijk DE zomerhit. Maar na die zomerhit moest ricky Martin stoppen, maar nee hij wilde een carriere maken
![]()
Geweldige plaatquote:Op zondag 14 mei 2006 10:42 schreef zwelgje81 het volgende:
Lief klein konijntje had een vliegje op zijn neus http://www.henkie.nu/Liefkleinkonijntje.html gaat het worden
Word ik nou slimmer, of is de rest van nederland steeds hersenlozer aan het wordenquote:Op zondag 14 mei 2006 10:42 schreef zwelgje81 het volgende:
Lief klein konijntje had een vliegje op zijn neus http://www.henkie.nu/Liefkleinkonijntje.html gaat het worden
Denk 't niet. Deze springt er duidelijk boven uit en swingt nog dagenlang in je hoofd rond.quote:
Als je nou even terugleestquote:Op zondag 14 mei 2006 21:29 schreef Valid het volgende:
2005 - Akcent met Kylie
2004 - ? met Mayahi, mayahaa
wat was het de jaren daarvoor ook alweer?
Living on Video is inderdaad ook wel een goed nummer, als ik me niet vergis deze week dancesmash op 538, krijgt wel populariteit dusquote:Op dinsdag 16 mei 2006 11:33 schreef ScottTracy het volgende:
Misschien Living on Video van Pakito... en Hemingway van Blof klinkt ook zomers.
Hm...of Scooter, of dat liedje over die blauwe mannetjes: 'I'm blue dadadiedadadadadadaieda'.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 12:40 schreef Blind_Guardian het volgende:
Hoe heette nou ook alweer die zomerhit uit 2003 met weinig tekst en de hele tijd dat armen heen en weer zwaaien boven je kop op de maat van het "refrein"??
uhm, 2003 hoor, niet 1996 (blue is alweer zo oud als de wereldquote:Op dinsdag 16 mei 2006 12:41 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Hm...of Scooter, of dat liedje over die blauwe mannetjes: 'I'm blue dadadiedadadadadadaieda'.
Summerjamquote:Op dinsdag 16 mei 2006 12:46 schreef Blind_Guardian het volgende:
[..]
uhm, 2003 hoor, niet 1996 (blue is alweer zo oud als de wereld).
nee, was een zomerhit die ik op vakantie veel heb gehoord. Was echt zo van:
\o\, 2 sec, /o/, 2 sec, \o\, /o/, \o\ (denkbeeldige armpjes boven het hoofd)
quote:Op dinsdag 16 mei 2006 12:46 schreef Blind_Guardian het volgende:
[..]
Neeee !!quote:
Er staat me wel vaag iets van bij, maar ik weet het ook niet.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 12:49 schreef Blind_Guardian het volgende:
[..]
Neeee !!!!
Die ken ik, tot mijn grote verdriet en ergernis, wel. Is een wat minder bekende zomerhit uit dat jaar, hoewel je hem ook nu nog wel een enkele keer hoort in een disco.
Gigi d'Agostino - L'Amour Toujours?quote:Op dinsdag 16 mei 2006 12:46 schreef Blind_Guardian het volgende:
[..]
'k zal hem thuis eens opsnorren, wie weet heb je de goeiequote:Op dinsdag 16 mei 2006 12:59 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Gigi d'Agostino - L'Amour Toujours?
Maar die is ook al ouder...
dat bedoel ik net. Na een internationale zomerhit mag je niks meer horen vd groep/zanger in kwestiequote:Op zondag 14 mei 2006 10:27 schreef Urquhart het volgende:
[..]
"Livin' La Vida Loca" was ook wel een hit.
Ongelofelijk, 't was hem nog ookquote:Op dinsdag 16 mei 2006 12:59 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Gigi d'Agostino - L'Amour Toujours?
Maar die is ook al ouder...
Dat nummer werd overal grijs gedraaid, maar na de zomer kwam het iedereens strot uit...quote:Op dinsdag 16 mei 2006 19:10 schreef Blind_Guardian het volgende:
[..]
Ongelofelijk, 't was hem nog ook. Wist niet dat 'ie al ouder dan 2003 was. Hij werd in Kroatie dat jaar compleet grijs gedraait
.
Hoog niveau ookquote:Op woensdag 17 mei 2006 12:19 schreef antonello het volgende:
volgens mij wordt t ORANG'z - We Worden Wereldkampioeeen!!!!
www.son-of-ra.nl/orangz.htm
Jij hebt geen smaakquote:Op dinsdag 23 mei 2006 17:27 schreef Sjtommiej het volgende:
Volgensmij komt er dit jaar geen zomerhit! Een van de betere vond ik nog die van 2003!
Underdog Project - Summerjam
Iddquote:Op woensdag 24 mei 2006 21:34 schreef dewd het volgende:
Ik moet eerst nog maar eens zien dat het zomer wordt :/
klopt, 1983, maar het is, correct me if i'm wrong in 1999 gecovered door een israëlische transsexueel?quote:Op woensdag 24 mei 2006 22:22 schreef Ace1 het volgende:
Bij weekend miljonairs was laatst een "vliegensvlugge vraag" waarbij de kandidaten 4 zomerhits op volgorde van jaar moesten zetten... Volgens mij was vamos a la playa heel oud.
Beslis voor je zelf.. ik heb gewoon een heel gevarieerde muzieksmaak! Ik luister eigenlijk alles wel graag: van Andre Rieu tot Korsakoff, van de Beatles tot Sean Paul en van de Apres Ski Hut tot Marco Borsato! Kan het gevarieerder?quote:Op woensdag 24 mei 2006 08:56 schreef Blind_Guardian het volgende:
[..]
Jij hebt geen smaak. Dat liedje vond ik al na 2x luisteren afgezaagd. Te eentonig imho.
de zomerhit der zomerhits!!!! inderdaad!quote:Op zaterdag 13 mei 2006 00:29 schreef BramKVO het volgende:
[..]
Je bent trouwens Belle Perez en K3 vergeten, die hebben al talloze zomerhits gehad![]()
En 1996 was Los del Rio - Macarena en Paradisio - Bailando.
'97!!quote:Op zaterdag 13 mei 2006 11:45 schreef Wilfret het volgende:
[..]
Energy 52-Cafe del Mar
Bellini-Samba de Janeiro
T-Spoon-Sex on the beach
Ricky Martin-Maria
bedoel je Madan van Salif Keita?quote:Op zondag 14 mei 2006 21:29 schreef Valid het volgende:
2005 - Akcent met Kylie
2004 - ? met Mayahi, mayahaa
wat was het de jaren daarvoor ook alweer?
Safri duo - Played a-live was in de winter al een hit toenquote:Op vrijdag 12 mei 2006 13:19 schreef ScottTracy het volgende:
1993: Culture beat - Mr. vain/ ???
1994: Warp 9 - Whammer slammer? / Atlantic ocean - Waterfall?/ CJ lewis - Sweets for my sweet?
1995: Ome henk - Op de camping?/Guus meeuwis - Het is een nacht/ Bert heerink - Julie july
1996: Los del Rio - Macarena/ Paradisio - Bailando
1997: The Sunclub - Fiesta/ T-spoon - Sex on the beach/ Vengaboys - Parade de tettas
1998 Des'Ree - Life
2001 Shaggy - Angel / Alizee - Moi...lolita/ Christina Aguilera - Lady marmalade
ooohquote:Op vrijdag 26 mei 2006 14:25 schreef MerlijnDeBlow-venaar het volgende:
[..]
Nee, O-Zone - Dragostea Din Tei natuurlijk
inderdaad!quote:Op woensdag 24 mei 2006 20:39 schreef superhero87 het volgende:
Helena Paprizou met 'Mambo' wordt dé zomerhit![]()
![]()
Klinkt echt super lekker
http://www.youtube.com/watch?v=dcjQX5SuKps&search=helena%20paparizou%20mambo
Ma-ia-hiiii! Ma-ia-huu! Ma-ia-hoo! Ma-ia-haa haa!quote:
In 1997 mag daar wat mij betreft I'll be missing you van Puff wel bij...quote:Op vrijdag 26 mei 2006 14:47 schreef Gitanki het volgende:
[..]
Safri duo - Played a-live was in de winter al een hit toen![]()
Even nog wat jaren van langer geleden erbij gedaan, maar dan wordt het al een beetje vaag...
Klopt inderdaad.quote:Op maandag 29 mei 2006 15:49 schreef michiel_merk het volgende:
from paris to berlin van infrernal is een goed nr alleen hoorde ik em vorig jaar ook regelmatig
het is maar net hoever nl komtquote:Op maandag 29 mei 2006 16:11 schreef ilona-scuderia het volgende:
Ali B & André Hazes - Wij Houden Van Oranje
pleazzz!quote:Op vrijdag 26 mei 2006 16:06 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ma-ia-hiiii! Ma-ia-huu! Ma-ia-hoo! Ma-ia-haa haa!![]()
![]()
Is inderdaad al een nummer van vorig jaar. De DJ alligator remix klinkt ook erg goed vind ik.quote:Op maandag 29 mei 2006 15:49 schreef michiel_merk het volgende:
from paris to berlin van infrernal is een goed nr alleen hoorde ik em vorig jaar ook regelmatig
quote:Op zondag 4 juni 2006 21:32 schreef borisz het volgende:
ik ga voor infernal
filterfunk is een beetje geflopt
maar nu in engeland een grote hit en en nu hier alarmschijfquote:Op maandag 5 juni 2006 13:02 schreef Da_Sandman het volgende:
[..].
Infernal is al meer dan een jaar oud zelfs...
Geniaalquote:Op vrijdag 12 mei 2006 12:46 schreef 020-NRD het volgende:
Duidelijk deze boys
Maneater is te eentonig en niet bij iedereen geliefd..quote:Op zondag 4 juni 2006 21:29 schreef Michellee het volgende:
Nelly Furtado met Maneater of Thunder in my heart van Meck
Belachelijk. Was vorig jaar al een hit en nu weer.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 12:03 schreef Stansfield het volgende:
Volgens mij wordt de zomer hit dat ene liedje van from paris to berlin every disco i get in ofzoiets. Ik weet geeneens van wie die is of wat de titel is, alleen ik hoor hem echt elke keer als ik de radio aanzet.
Gast anders lees je eerst effe terug voordat je antwoord geeft.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 14:58 schreef SpeedJeffrey het volgende:
Het verbaasd me dat niemand nog op het idee is gekomen om gewoon de enige echte zomerhit te vertellen, nja... dan zal ik hem maar zeggen:
Pakito - Living on video
quote:
quote:Op zaterdag 13 mei 2006 07:51 schreef Cool_Runner het volgende:
quote:Op dinsdag 16 mei 2006 11:33 schreef ScottTracy het volgende:
Misschien Living on Video van Pakito
quote:Op dinsdag 16 mei 2006 11:52 schreef Kriebbel het volgende:
[..]
Living on Video is inderdaad ook wel een goed nummer, als ik me niet vergis deze week dancesmash op 538, krijgt wel populariteit dus![]()
Nou je hebt helemaal gelijk gekregen ! deze week is die dancesmash op 538.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 16:13 schreef Molluck het volgende:
[..]
Of ook nog een mogelijkheid, al denk ik dat ie niet toegankelijk genoeg is: Fedde le Grand - Hands up for Detroit![]()
Het wordt hoe dan ook een monsterhit, maar ik weet niet of ie de clubs ooit uitkomt en het tot op de radio schopt..
Als dat de zomerhit wordt eet ik mijn sokken opquote:Op dinsdag 27 juni 2006 20:11 schreef tha_dark het volgende:
Mijn zomerhit is toch echt: Fedde le Grand - Put your hands up for detroit!
Eindelijk iemand die m'n mening deeltquote:Op dinsdag 27 juni 2006 17:21 schreef chansadres het volgende:
Sergio Mendes Ft Black eyed Peas - Mas que nada maakt bij mij ook wel een kansje
zeker lekker liedquote:Op dinsdag 27 juni 2006 20:11 schreef tha_dark het volgende:
De zomerhit weet ik niet maar iig wel mijn zomerhit!quote:Op dinsdag 27 juni 2006 20:36 schreef BobdG het volgende:
[..]
zeker lekker liedmaar of dat dé zomerhit gaat worden...
maar het schijnt al zomer te zijn en het is bijna alleen nogmaar kloteweer![]()
quote:Op dinsdag 27 juni 2006 15:43 schreef Wilfret het volgende:
[..]
Gast anders lees je eerst effe terug voordat je antwoord geeft.
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Nou je hebt helemaal gelijk gekregen ! deze week is die dancesmash op 538. [afbeelding]
die van shakira is te vroeg gekomenquote:Op dinsdag 27 juni 2006 21:59 schreef BramKVO het volgende:
Shakira - Hips don't lie en Helena Paparizou - mambo zijn toch enorm leuke zomers nr's
Kylie, Jokero, French Kiss?quote:Op dinsdag 27 juni 2006 23:56 schreef Valid het volgende:
hoe heet die ene van akcent ook alweer
maar die is niet als single uit..... Jokero welquote:Op woensdag 28 juni 2006 10:55 schreef ryan_atwood het volgende:
[..]
french kiss klinkt wel lekker vrolijk![]()
kende ik nog niet... hoe kom jij daar nou opeens bij dan ??quote:Op woensdag 28 juni 2006 22:46 schreef dikke_nerd het volgende:
haha wat raar dat de niemand hem noemt....natuurlijk onze DJ nerd uit Sweden is de ultime zomerheld van 2006
Basshunter - Boten Anna
http://video.google.com/videoplay?docid=2015570935756570908
dit wordt echt over een maand een tophit in NL
hij is leukquote:Op woensdag 28 juni 2006 23:17 schreef dikke_nerd het volgende:
ik ken hem al vanaf 15 mei ong., heeft een vriend van me opgestuurd
was een gigantisch hit in zweden(staat daar nog steeds volgens mij in de top 40)
maar ook aan de Spaanse costa's is het een klapper geworden....begint langzaam ook Europa te veroveren
quote:Op dinsdag 27 juni 2006 20:11 schreef tha_dark het volgende:
Hij is simpel genoeg, flauw genoeg... Maar ik mis toch een beetje de echte herkenbare melodie die Kylie had, die Dragostea Din Tei had...quote:
ja, maar alle "tips" in dit topic zijn van dat kaliber....quote:Op donderdag 29 juni 2006 00:02 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Hij is simpel genoeg, flauw genoeg... Maar ik mis toch een beetje de echte herkenbare melodie die Kylie had, die Dragostea Din Tei had...
Wat een ruk nummerquote:Op woensdag 28 juni 2006 23:17 schreef dikke_nerd het volgende:
ik ken hem al vanaf 15 mei ong., heeft een vriend van me opgestuurd
was een gigantisch hit in zweden(staat daar nog steeds volgens mij in de top 40)
maar ook aan de Spaanse costa's is het een klapper geworden....begint langzaam ook Europa te veroveren
Is Ding Dong Song hier nooit op single uitgekomen?quote:Op donderdag 29 juni 2006 15:20 schreef Wilfret het volgende:
[..]
Wat een ruk nummerdit gaat echt niet in Nederland uitkomen,vorig jaar was de zomerhit in Zweden (Carlito-Who,s that boy) en het jaar daarvoor (Gunther Feat The Sunshine Girls-Ding Dong Song) en die zijn ook nooit uitgebracht in Nederland.
Nopequote:Op donderdag 29 juni 2006 15:27 schreef captain.lefteye het volgende:
[..]
Is Ding Dong Song hier nooit op single uitgekomen?![]()
maar dan vind je "alles heeft een einde en een worst wel twee" ook niet echt sfeerverhogendquote:
Duidelijk deze boys
lumidee en nog wat .. fatman scoop ofzo? met dance!..quote:Op donderdag 29 juni 2006 21:53 schreef Michellee het volgende:
Ik hoorde vandaag een liedje op de radio, maar weet niet van wie het was, maar dat is zeker een potentiele zomerhit. Leek een beetje op Jennifer Lopez, iets van dance with me? Herkent iemand het?
ik gok dat ze Elena Risteska - Ninanajna bedoeldquote:Op zaterdag 1 juli 2006 14:05 schreef furanku het volgende:
[..]
lumidee en nog wat .. fatman scoop ofzo? met dance!..![]()
Laatst nog het nieuwste album... What's your point?quote:Op vrijdag 12 mei 2006 13:35 schreef dborhem het volgende:
Ik ril nog van Ketchup en O-zone...![]()
Maar ik ben wel benieuwd welke draak nu zomerhit word,want tegenwoordig (sprak opa...) weet je het nooit.
Heeft ooit iemand hier iets gekocht VOOR ZICHZELF van Ch!pz?
Dat bedoel ik.![]()
Nee sorry, allebei niet. Het is een beetje een latin muziek, hele pakkende tekst, en echt de stem leek heel erg op die van Jennifer Lopez.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 15:24 schreef Cybart het volgende:
[..]
ik gok dat ze Elena Risteska - Ninanajna bedoeld
Dat was precies wat ik vanmiddag dacht toen ik het op de radio hoorde... zomers melodietje, hese stem. Eigenlijk is het gewoon een leuk liedje, maar ja, 't is Paris Hilton...quote:Op zondag 2 juli 2006 00:50 schreef Kantar het volgende:
En ik hoop het niet maar Paris Hilton's single ''Stars are blind'' zou ook weleens grote kans kunnen maken...![]()
Dat is nu eenmaal de definitie van een zomerhit.quote:Op maandag 3 juli 2006 10:49 schreef Grumpey het volgende:
Snow Patrol - 'Chasing Cars' denk ik.
Al is dat voornamelijk gewoon een goed nummer en moet een zomerhit gezien de suggesties hier gegeven vooral dom, simpel en vervelend zijn.
Tijdens top 2000 hoor je de nummers weer o.a Hocus Pocus van Focusquote:Op maandag 3 juli 2006 14:49 schreef onderjas het volgende:
Focus - Hocus Pocus natuurlijk
quote:Op maandag 3 juli 2006 17:38 schreef FanNa het volgende:
Misschienheb ik geen smaak maar ik vind K3 - Ya Ya Yippee een tof zomernummertje...
Echt supervrolijk![]()
Je mag best zeggen als je em ook leuk vind hoor![]()
Hhhhhmmmmm?quote:Op maandag 3 juli 2006 17:38 schreef FanNa het volgende:
Je mag best zeggen als je em ook leuk vind hoor![]()
Met wie? Met mij?quote:Op zondag 16 april 2006 15:14 schreef methodmich het volgende:
Belle Perez gaat het doen denk ik, deze zomer.
Ah, hij is genoemd. Ik denk ook dat dit wel wat wordt...alles wat die Paris aanraakt verandert in goud!quote:Op maandag 3 juli 2006 15:13 schreef Marble het volgende:
Even though the guys are crazy
Even though the stars are blind
If you show me real love baby
I'll show you miiiiine
Jawel, de hotelerfgename gaat er met vlag en wimpel met de titel Zomerhit 2006 vandoor. Chapeau!
Plastic bedoel je... goedkoop, lelijk en erg tijdelijkquote:Op maandag 3 juli 2006 20:53 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
alles wat die Paris aanraakt verandert in goud!
quote:Op maandag 3 juli 2006 20:43 schreef Lange_Lans het volgende:
Guillermo ft. Tropical Danny-Toppertje
Dat gevoel heb ik dus ook...quote:Op maandag 3 juli 2006 20:57 schreef Gitanki het volgende:
Infernal - From paris to Berlin ja, ik vind het een irritant nummer, dus dan zal het inderdaad een zomerhit worden..
hopelijk nietquote:Op dinsdag 4 juli 2006 00:31 schreef Stansfield het volgende:
Ik zag net bij shownieuws het liedje toppertje van 2 van die amsterdamse knaapjes. Misschien wordt dat wel de zomerhit.
Doe mij een toppertje en een breezer ananas....quote:Op dinsdag 4 juli 2006 11:48 schreef SynchroSteve het volgende:
Dat zijn Guillermo ft. Tropical Danny dus.
Ik vind hem leuk, maar die tekst...dat is toch niet serieus he?quote:Op dinsdag 4 juli 2006 16:59 schreef floppie86 het volgende:
http://basshunter.m0o.eu/anna/index_nl.php
dat word em! Ik hoorde iemand die al vertelde dat hij t nummer inmiddels ook echt al in een disco gehoord had.
vergeet niet mee te lezen met de tekst
Serieus misschien niet, wel een vertaling die op de taalfouten na kloptquote:Op dinsdag 4 juli 2006 17:24 schreef Molluck het volgende:
[..]
Ik vind hem leuk, maar die tekst...dat is toch niet serieus he?![]()
deste tragischer dat t nu dus ook echt gedraaid word op plekkenquote:Op dinsdag 4 juli 2006 17:33 schreef captain.lefteye het volgende:
[..]
Serieus misschien niet, wel een vertaling die op de taalfouten na klopt![]()
Die Basshunter is sowieso best wel een nerd 'and proud of it' want hij maakt zijn muziek op fruityloops en hij heeft een ander liedje gemaakt over een custom map van Warcraft 3 terwijl ze over een of ander voice communicatie ding met elkaar aan het praten zijn: (Vi sitter i Ventrilo och spelar DotA = We zitten op Ventrilo (dat communicatieding) en spelen DotA (die custom map) Volgens wikipedia is dat een soort van mix van daddy dj en scatman...
Hoogstwaarschijnlijk weten die dj's niet eens wat de tekst betekent, de tekst van Dragostea Din-Tei was ook behoorlijk slecht, maar daar trok ook niemand zich iets van aan...quote:Op dinsdag 4 juli 2006 17:51 schreef floppie86 het volgende:
[..]
deste tragischer dat t nu dus ook echt gedraaid word op plekken
Die dusquote:Op dinsdag 4 juli 2006 16:17 schreef Wilfret het volgende:
08. Fedde Le Grand - Put Your Hands Up 4 Detroit![]()
deze dus http://www.youtube.com/watch?v=ZjJ8J9R9bkEquote:Op dinsdag 4 juli 2006 17:33 schreef captain.lefteye het volgende:
[..]
Serieus misschien niet, wel een vertaling die op de taalfouten na klopt![]()
Die Basshunter is sowieso best wel een nerd 'and proud of it' want hij maakt zijn muziek op fruityloops en hij heeft een ander liedje gemaakt over een custom map van Warcraft 3 terwijl ze over een of ander voice communicatie ding met elkaar aan het praten zijn: (Vi sitter i Ventrilo och spelar DotA = We zitten op Ventrilo (dat communicatieding) en spelen DotA (die custom map) Volgens wikipedia is dat een soort van mix van daddy dj en scatman...
Te vroeg uitgebracht, in de club waar ik altijd uitga is het origineel echt een klassieker en ik zat echt met smart op die remake van FLG te wachten, maar inmiddels komt dat nummer iedereen zijn strot al uit...quote:
Ik heb een pokkehekel aan al die nederlandse ras artiesten!!!quote:Op dinsdag 4 juli 2006 14:02 schreef Lange_Lans het volgende:
Check Tropical Danny. Dit moet toch een grap zijn.![]()
![]()
quote:Op zaterdag 1 juli 2006 10:07 schreef Ratt het volgende:
en iemand al gedacht aan de nieuwe van Soulvation: I wanna be with you
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |