Iddquote:Op woensdag 24 mei 2006 21:34 schreef dewd het volgende:
Ik moet eerst nog maar eens zien dat het zomer wordt :/
klopt, 1983, maar het is, correct me if i'm wrong in 1999 gecovered door een israëlische transsexueel?quote:Op woensdag 24 mei 2006 22:22 schreef Ace1 het volgende:
Bij weekend miljonairs was laatst een "vliegensvlugge vraag" waarbij de kandidaten 4 zomerhits op volgorde van jaar moesten zetten... Volgens mij was vamos a la playa heel oud.
Beslis voor je zelf.. ik heb gewoon een heel gevarieerde muzieksmaak! Ik luister eigenlijk alles wel graag: van Andre Rieu tot Korsakoff, van de Beatles tot Sean Paul en van de Apres Ski Hut tot Marco Borsato! Kan het gevarieerder?quote:Op woensdag 24 mei 2006 08:56 schreef Blind_Guardian het volgende:
[..]
Jij hebt geen smaak. Dat liedje vond ik al na 2x luisteren afgezaagd. Te eentonig imho.
de zomerhit der zomerhits!!!! inderdaad!quote:Op zaterdag 13 mei 2006 00:29 schreef BramKVO het volgende:
[..]
Las Ketchup was hier eigenlijk een nazomerhit overgewaaid uit het zuiden. Kwam pas eind augustus id hitlijsten zelfs denk ik. maar wordt natuurlijk wel als zomerhit aanzien.
Je bent trouwens Belle Perez en K3 vergeten, die hebben al talloze zomerhits gehad![]()
En 1996 was Los del Rio - Macarena en Paradisio - Bailando.
In 1997 had je niet echt een zomerhit denk ik, wel was Ecuador van Sash toen een vette hit.
En de zomerhit der zomerhits komt uit '89, Kaoma met de Lambada.
'97!!quote:Op zaterdag 13 mei 2006 11:45 schreef Wilfret het volgende:
[..]
The Sunclub-Fiesta de los tamborileros
Energy 52-Cafe del Mar
Bellini-Samba de Janeiro
T-Spoon-Sex on the beach
Ricky Martin-Maria
Dat waren nog eens tijden![]()
bedoel je Madan van Salif Keita?quote:Op zondag 14 mei 2006 21:29 schreef Valid het volgende:
2005 - Akcent met Kylie
2004 - ? met Mayahi, mayahaa
wat was het de jaren daarvoor ook alweer?
Safri duo - Played a-live was in de winter al een hit toenquote:Op vrijdag 12 mei 2006 13:19 schreef ScottTracy het volgende:
Wat zomerhits van afgelopen jaren.
1993: Culture beat - Mr. vain/ ???
1994: Warp 9 - Whammer slammer? / Atlantic ocean - Waterfall?/ CJ lewis - Sweets for my sweet?
1995: Ome henk - Op de camping?/Guus meeuwis - Het is een nacht/ Bert heerink - Julie july
1996: Los del Rio - Macarena/ Paradisio - Bailando
1997: The Sunclub - Fiesta/ T-spoon - Sex on the beach/ Vengaboys - Parade de tettas
1998 Des'Ree - Life
1999 Lou Bega - Mambo Nr. 5
2000 Jody Bernal - Que Si Que No
2001 Shaggy - Angel / Alizee - Moi...lolita/ Christina Aguilera - Lady marmalade
2002 Las Ketchup - The Ketchup Song (Asereje)
2003 Underdog Project vs Sunclub - Summer Jam
2004 O-Zone - Dragostea Din Tei
2005 De Jeugd van Tegenwoordig - Watskeburt / Akcent - Kylie / Shakira - La Tortura
Alleen in 2001 en 2005 was er niet duidelijk 1 zomerhit. Misschien dat dat dit jaar weer gebeurd.
ooohquote:Op vrijdag 26 mei 2006 14:25 schreef MerlijnDeBlow-venaar het volgende:
[..]
Nee, O-Zone - Dragostea Din Tei natuurlijk
inderdaad!quote:Op woensdag 24 mei 2006 20:39 schreef superhero87 het volgende:
Helena Paprizou met 'Mambo' wordt dé zomerhit![]()
![]()
Klinkt echt super lekker
http://www.youtube.com/watch?v=dcjQX5SuKps&search=helena%20paparizou%20mambo
Ma-ia-hiiii! Ma-ia-huu! Ma-ia-hoo! Ma-ia-haa haa!quote:
In 1997 mag daar wat mij betreft I'll be missing you van Puff wel bij...quote:Op vrijdag 26 mei 2006 14:47 schreef Gitanki het volgende:
[..]
Safri duo - Played a-live was in de winter al een hit toen![]()
Even nog wat jaren van langer geleden erbij gedaan, maar dan wordt het al een beetje vaag...
Klopt inderdaad.quote:Op maandag 29 mei 2006 15:49 schreef michiel_merk het volgende:
from paris to berlin van infrernal is een goed nr alleen hoorde ik em vorig jaar ook regelmatig
het is maar net hoever nl komtquote:Op maandag 29 mei 2006 16:11 schreef ilona-scuderia het volgende:
Ali B & André Hazes - Wij Houden Van Oranje
pleazzz!quote:Op vrijdag 26 mei 2006 16:06 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ma-ia-hiiii! Ma-ia-huu! Ma-ia-hoo! Ma-ia-haa haa!![]()
![]()
Is inderdaad al een nummer van vorig jaar. De DJ alligator remix klinkt ook erg goed vind ik.quote:Op maandag 29 mei 2006 15:49 schreef michiel_merk het volgende:
from paris to berlin van infrernal is een goed nr alleen hoorde ik em vorig jaar ook regelmatig
quote:Op zondag 4 juni 2006 21:32 schreef borisz het volgende:
ik ga voor infernal
filterfunk is een beetje geflopt
maar nu in engeland een grote hit en en nu hier alarmschijfquote:Op maandag 5 juni 2006 13:02 schreef Da_Sandman het volgende:
[..].
Infernal is al meer dan een jaar oud zelfs...
Geniaalquote:Op vrijdag 12 mei 2006 12:46 schreef 020-NRD het volgende:
Duidelijk deze boys
http://special.at5.nl/index.asp?menuitemId=1677
Maneater is te eentonig en niet bij iedereen geliefd..quote:Op zondag 4 juni 2006 21:29 schreef Michellee het volgende:
Nelly Furtado met Maneater of Thunder in my heart van Meck
Belachelijk. Was vorig jaar al een hit en nu weer.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 12:03 schreef Stansfield het volgende:
Volgens mij wordt de zomer hit dat ene liedje van from paris to berlin every disco i get in ofzoiets. Ik weet geeneens van wie die is of wat de titel is, alleen ik hoor hem echt elke keer als ik de radio aanzet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |