Hij is simpel genoeg, flauw genoeg... Maar ik mis toch een beetje de echte herkenbare melodie die Kylie had, die Dragostea Din Tei had...quote:
ja, maar alle "tips" in dit topic zijn van dat kaliber....quote:Op donderdag 29 juni 2006 00:02 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Hij is simpel genoeg, flauw genoeg... Maar ik mis toch een beetje de echte herkenbare melodie die Kylie had, die Dragostea Din Tei had...
Wat een ruk nummerquote:Op woensdag 28 juni 2006 23:17 schreef dikke_nerd het volgende:
ik ken hem al vanaf 15 mei ong., heeft een vriend van me opgestuurd
was een gigantisch hit in zweden(staat daar nog steeds volgens mij in de top 40)
maar ook aan de Spaanse costa's is het een klapper geworden....begint langzaam ook Europa te veroveren
Is Ding Dong Song hier nooit op single uitgekomen?quote:Op donderdag 29 juni 2006 15:20 schreef Wilfret het volgende:
[..]
Wat een ruk nummerdit gaat echt niet in Nederland uitkomen,vorig jaar was de zomerhit in Zweden (Carlito-Who,s that boy) en het jaar daarvoor (Gunther Feat The Sunshine Girls-Ding Dong Song) en die zijn ook nooit uitgebracht in Nederland.
Nopequote:Op donderdag 29 juni 2006 15:27 schreef captain.lefteye het volgende:
[..]
Is Ding Dong Song hier nooit op single uitgekomen?![]()
maar dan vind je "alles heeft een einde en een worst wel twee" ook niet echt sfeerverhogendquote:
quote:Op vrijdag 12 mei 2006 12:46 schreef 020-NRD het volgende:
Duidelijk deze boys
http://special.at5.nl/index.asp?menuitemId=1677
lumidee en nog wat .. fatman scoop ofzo? met dance!..quote:Op donderdag 29 juni 2006 21:53 schreef Michellee het volgende:
Ik hoorde vandaag een liedje op de radio, maar weet niet van wie het was, maar dat is zeker een potentiele zomerhit. Leek een beetje op Jennifer Lopez, iets van dance with me? Herkent iemand het?
ik gok dat ze Elena Risteska - Ninanajna bedoeldquote:Op zaterdag 1 juli 2006 14:05 schreef furanku het volgende:
[..]
lumidee en nog wat .. fatman scoop ofzo? met dance!..![]()
Laatst nog het nieuwste album... What's your point?quote:Op vrijdag 12 mei 2006 13:35 schreef dborhem het volgende:
Ik ril nog van Ketchup en O-zone...![]()
Maar ik ben wel benieuwd welke draak nu zomerhit word,want tegenwoordig (sprak opa...) weet je het nooit.
Heeft ooit iemand hier iets gekocht VOOR ZICHZELF van Ch!pz?
Dat bedoel ik.![]()
Nee sorry, allebei niet. Het is een beetje een latin muziek, hele pakkende tekst, en echt de stem leek heel erg op die van Jennifer Lopez.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 15:24 schreef Cybart het volgende:
[..]
ik gok dat ze Elena Risteska - Ninanajna bedoeld
Dat was precies wat ik vanmiddag dacht toen ik het op de radio hoorde... zomers melodietje, hese stem. Eigenlijk is het gewoon een leuk liedje, maar ja, 't is Paris Hilton...quote:Op zondag 2 juli 2006 00:50 schreef Kantar het volgende:
En ik hoop het niet maar Paris Hilton's single ''Stars are blind'' zou ook weleens grote kans kunnen maken...![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |