Gast anders lees je eerst effe terug voordat je antwoord geeft.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 14:58 schreef SpeedJeffrey het volgende:
Het verbaasd me dat niemand nog op het idee is gekomen om gewoon de enige echte zomerhit te vertellen, nja... dan zal ik hem maar zeggen:
Pakito - Living on video
quote:
quote:Op zaterdag 13 mei 2006 07:51 schreef Cool_Runner het volgende:
Dat nummer van Pakito zou wel wat kunnen worden. Al is het wel een beetje een wijven nummer. Dus of het echt gaat aanslaan?
quote:Op dinsdag 16 mei 2006 11:33 schreef ScottTracy het volgende:
Misschien Living on Video van Pakito
quote:Op dinsdag 16 mei 2006 11:52 schreef Kriebbel het volgende:
[..]
Living on Video is inderdaad ook wel een goed nummer, als ik me niet vergis deze week dancesmash op 538, krijgt wel populariteit dus![]()
Nou je hebt helemaal gelijk gekregen ! deze week is die dancesmash op 538.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 16:13 schreef Molluck het volgende:
[..]
Of ook nog een mogelijkheid, al denk ik dat ie niet toegankelijk genoeg is: Fedde le Grand - Hands up for Detroit![]()
Het wordt hoe dan ook een monsterhit, maar ik weet niet of ie de clubs ooit uitkomt en het tot op de radio schopt..
Als dat de zomerhit wordt eet ik mijn sokken opquote:Op dinsdag 27 juni 2006 20:11 schreef tha_dark het volgende:
Mijn zomerhit is toch echt: Fedde le Grand - Put your hands up for detroit!
Eindelijk iemand die m'n mening deeltquote:Op dinsdag 27 juni 2006 17:21 schreef chansadres het volgende:
Sergio Mendes Ft Black eyed Peas - Mas que nada maakt bij mij ook wel een kansje
zeker lekker liedquote:Op dinsdag 27 juni 2006 20:11 schreef tha_dark het volgende:
De zomerhit weet ik niet maar iig wel mijn zomerhit!quote:Op dinsdag 27 juni 2006 20:36 schreef BobdG het volgende:
[..]
zeker lekker liedmaar of dat dé zomerhit gaat worden...
maar het schijnt al zomer te zijn en het is bijna alleen nogmaar kloteweer![]()
quote:Op dinsdag 27 juni 2006 15:43 schreef Wilfret het volgende:
[..]
Gast anders lees je eerst effe terug voordat je antwoord geeft.
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Nou je hebt helemaal gelijk gekregen ! deze week is die dancesmash op 538. [afbeelding]
die van shakira is te vroeg gekomenquote:Op dinsdag 27 juni 2006 21:59 schreef BramKVO het volgende:
Shakira - Hips don't lie en Helena Paparizou - mambo zijn toch enorm leuke zomers nr's
Kylie, Jokero, French Kiss?quote:Op dinsdag 27 juni 2006 23:56 schreef Valid het volgende:
hoe heet die ene van akcent ook alweer
maar die is niet als single uit..... Jokero welquote:Op woensdag 28 juni 2006 10:55 schreef ryan_atwood het volgende:
[..]
french kiss klinkt wel lekker vrolijk![]()
kende ik nog niet... hoe kom jij daar nou opeens bij dan ??quote:Op woensdag 28 juni 2006 22:46 schreef dikke_nerd het volgende:
haha wat raar dat de niemand hem noemt....natuurlijk onze DJ nerd uit Sweden is de ultime zomerheld van 2006
Basshunter - Boten Anna
http://video.google.com/videoplay?docid=2015570935756570908
dit wordt echt over een maand een tophit in NL
hij is leukquote:Op woensdag 28 juni 2006 23:17 schreef dikke_nerd het volgende:
ik ken hem al vanaf 15 mei ong., heeft een vriend van me opgestuurd
was een gigantisch hit in zweden(staat daar nog steeds volgens mij in de top 40)
maar ook aan de Spaanse costa's is het een klapper geworden....begint langzaam ook Europa te veroveren
quote:Op dinsdag 27 juni 2006 20:11 schreef tha_dark het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |