Wordt volgens mij her-uitgebracht. Het is nl. het officiële WK2006 lied. Beetje hetzelfde als Carnaval de Paris, 4 jaar terug.quote:Op vrijdag 14 april 2006 20:19 schreef okkie-man het volgende:
Bob Sinclair - Love Generation zou dé zomerhit zijn geweest als hij in de zomer uit was gekomen
Dat wordt hij alsnog misschien wel, omdat het als themanummer voor het WK is gekozen. Het zal in juni/juli dus gekgedraaid worden rondom de televisieuitzendingen van het WK, en zal dus ook wel weer in de hitlijsten kunnen komen.quote:Op vrijdag 14 april 2006 20:19 schreef okkie-man het volgende:
Bob Sinclair - Love Generation zou dé zomerhit zijn geweest als hij in de zomer uit was gekomen
Idd zomerhit!! Staat nu al in de top 40 in Engeland.quote:Op vrijdag 14 april 2006 20:27 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
Gnarls Barkley-Crazy
Volgens mij staat hij al 2 of 3 weken op 1 daar! Ik hoorde hem laatst op Yorin dus zal wel niet meer zo lang durenquote:Op vrijdag 21 april 2006 07:40 schreef CrazyRay het volgende:
[..]
Idd zomerhit!! Staat nu al in de top 40 in Engeland.
Ben benieuwd wanneer die hier uitkomt
Of een ander nummer van haar.quote:Op zaterdag 29 april 2006 11:46 schreef DaisyDuke het volgende:
Lily Allen - LDN
http://www.myspace.com/lilymusic
Of the ketchup song.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 21:57 schreef sannydude het volgende:bedroevende namen allemaal
goede oude macarena tijd![]()
HAJ!quote:Op vrijdag 5 mei 2006 21:57 schreef sannydude het volgende:bedroevende namen allemaal
goede oude macarena tijd![]()
GMTAquote:Op zaterdag 6 mei 2006 15:28 schreef Wilfret het volgende:
Till West-Same Man
Waarom was Kylie geen zomerhit en Dragostea Din-Tei wel?quote:Op zaterdag 6 mei 2006 17:50 schreef renz0r het volgende:
Hound Dogs - I like girls.:r![]()
STERF!!!!
![]()
![]()
Zomerhit moet weer iets leuks verfrissends worden. Vorig jaar hadden we er geen. (Acent - Kylie noemde ze maar, omdat dat de hoogst genoteerde dancenr was ofzo...)
Jaar daarvoor een stuk of 3 en al die jaren daarvoor minimaal wel één.
Zal dan wel toeval zijn bij mij, ik heb hem niet zo vaak gehoord als Summerjam. Tuurlijk wel iets meer dan normaal maar niet de hoeveelheid en overal zoals bij een zomerhit. Kan ook zo zijn dat ik dat steeds miste hoorquote:Op zaterdag 6 mei 2006 17:57 schreef Molluck het volgende:
Nee, Akcent werd helemaal niet veel gedraaid inderdaad![]()
dat was wat al die josti's draaiden en lekker meeblaten, kut nummerquote:Op zaterdag 6 mei 2006 17:51 schreef Molluck het volgende:
[..]
Waarom was Kylie geen zomerhit en Dragostea Din-Tei wel?![]()
Dan noem jij zomersquote:Op vrijdag 14 april 2006 20:27 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
Gnarls Barkley-Crazy
Jij begrijpt hetquote:
Ook heel goed mogelijk jaquote:Op maandag 8 mei 2006 22:03 schreef steffan het volgende:
Fedde Le Grand - Put Your Hands Up (for DETROIT).mp3
Hij is ook de 538-dancesmash.quote:Op maandag 8 mei 2006 22:00 schreef Molluck het volgende:
Yes, nog meer medestanders.
Ik was vanmiddag XFM aan het luisteren en daar draaiden ze hem ook al, ik weet niet of dat een teken is dat ie ook naar de 'gewone' radio/tv-zenders komt (want ik hoorde daar ook al de nieuwe G&D) maar het is wel echt een lekker nummertje
als dat het wordt ga ik mensen dodenquote:Op maandag 8 mei 2006 22:31 schreef Qunix het volgende:
Lief klein konijntje had een vliegje op zijn neus.
Lief klein konijntje had een vliegje op zijn neus en het zoemde heen en weer.
Ooohh lief klein konijntje.
Ooohh lief klein konijntje had een vliegje op zijn neus.
JAJA.
Voor iedereen met een fatsoenlijke browser: mms://media.at5.nl/special/toppertje_512k.wmvquote:Op vrijdag 12 mei 2006 12:46 schreef 020-NRD het volgende:
Duidelijk deze boys
http://special.at5.nl/index.asp?menuitemId=1677
Ja die draaiden ze laatst bij mij in de barquote:Op maandag 8 mei 2006 22:31 schreef Qunix het volgende:
Lief klein konijntje had een vliegje op zijn neus en het zoemde heen en weer.
Ooohh lief klein konijntje had een vliegje op zijn neus.
JAJA.
quote:Op vrijdag 12 mei 2006 12:46 schreef 020-NRD het volgende:
Duidelijk deze boys
quote:Op vrijdag 12 mei 2006 12:46 schreef 020-NRD het volgende:
Duidelijk deze boys
Henkie - Lief klein konijntjequote:Op vrijdag 12 mei 2006 12:48 schreef Kn0x het volgende:
[..]
Ja die draaiden ze laatst bij mij in de barHoe heet dat lied en van wie is het?
wow.. wat een strontmuziekquote:Op vrijdag 12 mei 2006 13:19 schreef ScottTracy het volgende:
Wat zomerhits van afgelopen jaren.
1998 Des'Ree - Life
1999 Lou Bega - Mambo Nr. 5
2000 Jody Bernal - Que Si Que No
2001 Shaggy - Angel / Safri Duo - Played-a-Live
2002 Las Ketchup - The Ketchup Song (Asereje)
2003 Underdog Project vs Sunclub - Summer Jam
2004 O-Zone - Dragostea Din Tei
2005 De Jeugd van Tegenwoordig - Watskeburt / Akcent - Kylie / Shakira - La Tortura
Alleen in 2001 en 2005 was er niet duidelijk 1 zomerhit. Misschien dat dat dit jaar weer gebeurd.
Je staat te spacen. Serieus, gek. Wat praat je met mij, man? Kenker. Je praat, maar je weet niet eens watser met jou. Je weet niet eens watser met mij, maar watser met jou, njou?quote:Op vrijdag 12 mei 2006 13:19 schreef ScottTracy het volgende:
2005 De Jeugd van Tegenwoordig - Watskeburt
Ik probeer em te luisterenquote:Op vrijdag 12 mei 2006 17:55 schreef Arcee het volgende:
[..]
Je staat te spacen. Serieus, gek. Wat praat je met mij, man? Kenker. Je praat, maar je weet niet eens watser met jou. Je weet niet eens watser met mij, maar watser met jou, njou?
Kende je 'm nog niet dan?quote:
Dat nummer heb ik zo vaak geluisterd vorige zomer. Krijg er ook weer een zomers gevoel van ondanks dat het niet echt zomers klinktquote:Op vrijdag 12 mei 2006 17:55 schreef Arcee het volgende:
[..]
Je staat te spacen. Serieus, gek. Wat praat je met mij, man? Kenker. Je praat, maar je weet niet eens watser met jou. Je weet niet eens watser met mij, maar watser met jou, njou?
Tuurlijk wel. Maar die tekst.. en nja.. dat nummerquote:Op vrijdag 12 mei 2006 19:33 schreef Arcee het volgende:
[..]
Kende je 'm nog niet dan?
Dan ben je een sjembek zonder klauw.
Las Ketchup was hier eigenlijk een nazomerhit overgewaaid uit het zuiden. Kwam pas eind augustus id hitlijsten zelfs denk ik. maar wordt natuurlijk wel als zomerhit aanzien.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 13:19 schreef ScottTracy het volgende:
1998 Des'Ree - Life
1999 Lou Bega - Mambo Nr. 5
2000 Jody Bernal - Que Si Que No
2001 Shaggy - Angel / Safri Duo - Played-a-Live
2002 Las Ketchup - The Ketchup Song (Asereje)
2003 Underdog Project vs Sunclub - Summer Jam
2004 O-Zone - Dragostea Din Tei
2005 De Jeugd van Tegenwoordig - Watskeburt / Akcent - Kylie / Shakira - La Tortura
Alleen in 2001 en 2005 was er niet duidelijk 1 zomerhit. Misschien dat dat dit jaar weer gebeurd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |