Living on Video is inderdaad ook wel een goed nummer, als ik me niet vergis deze week dancesmash op 538, krijgt wel populariteit dusquote:Op dinsdag 16 mei 2006 11:33 schreef ScottTracy het volgende:
Misschien Living on Video van Pakito... en Hemingway van Blof klinkt ook zomers.
Hm...of Scooter, of dat liedje over die blauwe mannetjes: 'I'm blue dadadiedadadadadadaieda'.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 12:40 schreef Blind_Guardian het volgende:
Hoe heette nou ook alweer die zomerhit uit 2003 met weinig tekst en de hele tijd dat armen heen en weer zwaaien boven je kop op de maat van het "refrein"??
uhm, 2003 hoor, niet 1996 (blue is alweer zo oud als de wereldquote:Op dinsdag 16 mei 2006 12:41 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Hm...of Scooter, of dat liedje over die blauwe mannetjes: 'I'm blue dadadiedadadadadadaieda'.
Summerjamquote:Op dinsdag 16 mei 2006 12:46 schreef Blind_Guardian het volgende:
[..]
uhm, 2003 hoor, niet 1996 (blue is alweer zo oud als de wereld).
nee, was een zomerhit die ik op vakantie veel heb gehoord. Was echt zo van:
\o\, 2 sec, /o/, 2 sec, \o\, /o/, \o\ (denkbeeldige armpjes boven het hoofd)
quote:Op dinsdag 16 mei 2006 12:46 schreef Blind_Guardian het volgende:
[..]
Neeee !!quote:
Er staat me wel vaag iets van bij, maar ik weet het ook niet.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 12:49 schreef Blind_Guardian het volgende:
[..]
Neeee !!!!
Die ken ik, tot mijn grote verdriet en ergernis, wel. Is een wat minder bekende zomerhit uit dat jaar, hoewel je hem ook nu nog wel een enkele keer hoort in een disco.
Gigi d'Agostino - L'Amour Toujours?quote:Op dinsdag 16 mei 2006 12:46 schreef Blind_Guardian het volgende:
[..]
'k zal hem thuis eens opsnorren, wie weet heb je de goeiequote:Op dinsdag 16 mei 2006 12:59 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Gigi d'Agostino - L'Amour Toujours?
Maar die is ook al ouder...
dat bedoel ik net. Na een internationale zomerhit mag je niks meer horen vd groep/zanger in kwestiequote:Op zondag 14 mei 2006 10:27 schreef Urquhart het volgende:
[..]
"Livin' La Vida Loca" was ook wel een hit.
Ongelofelijk, 't was hem nog ookquote:Op dinsdag 16 mei 2006 12:59 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Gigi d'Agostino - L'Amour Toujours?
Maar die is ook al ouder...
Dat nummer werd overal grijs gedraaid, maar na de zomer kwam het iedereens strot uit...quote:Op dinsdag 16 mei 2006 19:10 schreef Blind_Guardian het volgende:
[..]
Ongelofelijk, 't was hem nog ook. Wist niet dat 'ie al ouder dan 2003 was. Hij werd in Kroatie dat jaar compleet grijs gedraait
.
Hoog niveau ookquote:Op woensdag 17 mei 2006 12:19 schreef antonello het volgende:
volgens mij wordt t ORANG'z - We Worden Wereldkampioeeen!!!!
www.son-of-ra.nl/orangz.htm
Jij hebt geen smaakquote:Op dinsdag 23 mei 2006 17:27 schreef Sjtommiej het volgende:
Volgensmij komt er dit jaar geen zomerhit! Een van de betere vond ik nog die van 2003!
Underdog Project - Summerjam
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |