Even opslaan en uploaden op www.tinypic.com. Je kan niet hotlinking vanaf deze site.quote:
Das Mark op zondagquote:Op vrijdag 14 april 2006 18:28 schreef Silven het volgende:
Wie is trouwens dat wijf op de voorgrond in de header van de OP? Met die peuk. Dies kk geyl!
Als er straks gaatjes in dat condoom zitten dan moeten ze niet komen klagenquote:Op vrijdag 14 april 2006 18:40 schreef Rool.and.the.Gang het volgende:
[afbeelding]
Ik sterf nog liever gewoon uit...![]()
http://www.sugababes.nl/!!!*PiimpCesjj/pics
Die ken ik IRL.quote:Op vrijdag 14 april 2006 18:28 schreef Silven het volgende:
Wie is trouwens dat wijf op de voorgrond in de header van de OP? Met die peuk. Dies kk geyl!
OH MY DAYZquote:Op vrijdag 14 april 2006 19:03 schreef Fr3nK3L het volgende:
![]()
[afbeelding]
jetserss![]()
http://www.sugababes.nl/naughtygirl*luv
quote:Op vrijdag 14 april 2006 19:03 schreef Fr3nK3L het volgende:
![]()
[afbeelding]
jetserss![]()
ik het het ook btje gemISsTquote:Op vrijdag 14 april 2006 20:03 schreef i2Them2 het volgende:
SINDs wAnnEeR iS dE BrEeZah ReEkS ER WeERheB Ikke DAt ff GeMiST.
Toch maar vaker in PUB kieken![]()
Teringgeil wijf eigenlijkquote:Op vrijdag 14 april 2006 19:03 schreef Fr3nK3L het volgende:
![]()
[afbeelding]
jetserss![]()
Die linkerquote:Op vrijdag 14 april 2006 18:40 schreef Rool.and.the.Gang het volgende:
[afbeelding]
De meesten weten niet dat ze het zijn, en weten niet eens wat het isquote:Op vrijdag 14 april 2006 21:04 schreef Twig het volgende:
Zouden BreEzaAh's er trots op zijn dat ze BreEzaAh zijn?
Wat is de naam van die laatste? Die kop komt me bekend voor.quote:Op vrijdag 14 april 2006 18:27 schreef Silven het volgende:
EN GAME ON!![]()
![]()
![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Gelijk heb je.quote:Op vrijdag 14 april 2006 18:40 schreef Rool.and.the.Gang het volgende:
[afbeelding]
Lekker!quote:Op vrijdag 14 april 2006 19:03 schreef Fr3nK3L het volgende:
![]()
[afbeelding]
jetserss![]()
Nou, ik vind die linker beter hoorquote:Op vrijdag 14 april 2006 22:07 schreef iDex het volgende:
red eye witches
maar wel lekker
edit alleen de rechter
Helemaal mee eens. Wat een moordwijf.quote:Op vrijdag 14 april 2006 22:07 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Lekker!![]()
![]()
Net als deze (eerder geplaatste) chick![]()
[afbeelding]
Ik vind haar niet echt super lekker eigenlijk.quote:Op vrijdag 14 april 2006 22:15 schreef Economist het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Wat een moordwijf.![]()
heaumeaxquote:Op vrijdag 14 april 2006 22:16 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Ik vind haar niet echt super lekker eigenlijk.![]()
Je bent niet de enige :/ ik word daar niet warm van. Brrrrrrrr .. maar die anderquote:Op vrijdag 14 april 2006 22:16 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Ik vind haar niet echt super lekker eigenlijk.![]()
je bedoelt deze??quote:Op vrijdag 14 april 2006 22:23 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Je bent niet de enige :/ ik word daar niet warm van. Brrrrrrrr .. maar die ander![]()
![]()
Zij juist niet sjaakquote:Op vrijdag 14 april 2006 22:46 schreef Party_P het volgende:
[..]
je bedoelt deze??
[afbeelding]
Zij is idd 14.gif
Dies wel liefquote:Op vrijdag 14 april 2006 21:00 schreef Relneger18 het volgende:
[afbeelding]
heeft ze haar truitje verkeerd om?![]()
met die coole pet op?quote:Op zaterdag 15 april 2006 00:31 schreef Badabingea het volgende:
Meisje in de OP woont hier tegenover
Doe ze dan de groeten.quote:Op zaterdag 15 april 2006 00:43 schreef Badabingea het volgende:
[..]
Nee, helemaal links, en die daarnaast ken ik persoonlijk ook.
quote:Op zaterdag 15 april 2006 00:56 schreef iDex het volgende:
2de pagina nog geen nieuwe foto's
hop, en het avondeten ligt weer in de wc.quote:
idd .iew iew iew iewquote:Op zaterdag 15 april 2006 01:48 schreef VASND het volgende:
[..]
hop, en het avondeten ligt weer in de wc.
quote:Op zaterdag 15 april 2006 11:57 schreef Bak_Beest het volgende:
Je hebt hem blijkbaar zelf nog gehost:
[afbeelding]
Die rechterquote:Op zaterdag 15 april 2006 11:57 schreef Bak_Beest het volgende:
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 14 april 2006 22:46 schreef Party_P het volgende:
[..]
je bedoelt deze??
[afbeelding]
Zij is idd 14.gif
welke sugababe is ditquote:Op vrijdag 14 april 2006 22:07 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Lekker!![]()
![]()
[afbeelding]
Wahahah!quote:Op zaterdag 15 april 2006 14:47 schreef Borkydude het volgende:
Sarina
Die pijpt 14-jaige Marokkaantjes in een achterstandswijk.
wrom mij niet?quote:Op zaterdag 15 april 2006 14:47 schreef Borkydude het volgende:
Sarina
Die pijpt 14-jaige Marokkaantjes in een achterstandswijk.
hoezo ze mag best onder me bureau zitten hoor zolang ze me niet stoort tijdens de headshots die ik maakquote:
quote:Op zaterdag 15 april 2006 15:26 schreef B_BOY het volgende:
[..]
hoezo ze mag best onder me bureau zitten hoor zolang ze me niet stoort tijdens de headshots die ik maak![]()
*edit: mag niet!quote:
*fap[ fap *quote:
Klopt, en deze wou ik ook nog even posten. Hij blijft geweldigquote:Op zaterdag 15 april 2006 11:57 schreef Bak_Beest het volgende:
[afbeelding]
schitterend.quote:Op zaterdag 15 april 2006 17:23 schreef HuHu het volgende:
[..]
Klopt, en deze wou ik ook nog even posten. Hij blijft geweldig
[afbeelding]
Ik heb ze nooit van m'n hosting verwijderd
die rechtse is zwangerquote:Op zaterdag 15 april 2006 17:23 schreef HuHu het volgende:
[..]
[afbeelding]
who's sayingquote:Op zaterdag 15 april 2006 17:25 schreef HuHu het volgende:
Ow.... en nog even dit:
Het posten van foto's van Fok!-users zonder toestemming is verboden. Gelieve de foto's van Brechtje te verwijderen.
Ik heb het je bij deze gezegd. Dus nu weet je dat het een Fok!-user is en kan je je post editten.quote:Op zaterdag 15 april 2006 17:27 schreef MaddoxX het volgende:
Hoe moet ik dat nou weten dat dat een FoK!Ster isIs gewoon van een andere site
Het plaatsen van foto's zonder toestemming is niet toegestaan, dat is hier wel gedaan.quote:Het plaatsen van (user)foto's zonder toestemming van de eigenaar is niet toegestaan.
dan zou dit hele topique weer op slot moetenquote:Op zaterdag 15 april 2006 17:31 schreef HuHu het volgende:
Uit de policy:
[..]
Het plaatsen van foto's zonder toestemming is niet toegestaan, dat is hier wel gedaan.
Het plaatsen van userfoto's zonder toestemming is niet toegestaan, ook dat is gebeurd.
Dus... je zal hem moeten weghalen.
Waarom zeg ik dit, omdat er vroeger heel veel gezeik is geweest over foto's van Imberr en MaRySe die in de breezer-reeks verschenen. En ook over foto's van Insomaniac die op breezer-sites verschenen.
Ik zeg dit dus niet vanwegen 'wannab mod'
OMFG dat is denk ik veruit de lelijkste vent ooit...quote:
Niet zo gemeen man, hij lijkt erg op je avatar.quote:Op zaterdag 15 april 2006 21:18 schreef Bonny_DuctTape het volgende:
[..]
OMFG dat is denk ik veruit de lelijkste vent ooit...Hoop heel erg voor hem dat ie onder een vrachtwagen is gekomen of een wazige ziekte heeft die je er zo laat uitzien. Heeft ie tenminste een excuus
Jammer dat ze alle vier twaalf zijn, bijelkaar opgeteld.quote:Op zaterdag 15 april 2006 17:23 schreef HuHu het volgende:
[..]
[afbeelding]
Hoop dat bij een genetische kwaal blijft en dat het niet besmettelijk is.quote:Op zaterdag 15 april 2006 21:18 schreef Bonny_DuctTape het volgende:
[..]
OMFG dat is denk ik veruit de lelijkste vent ooit...Hoop heel erg voor hem dat ie onder een vrachtwagen is gekomen of een wazige ziekte heeft die je er zo laat uitzien. Heeft ie tenminste een excuus
die rechter is zwanger, dus dat kan nooitquote:Op zaterdag 15 april 2006 21:29 schreef Economist het volgende:
Jammer dat ze alle vier twaalf zijn, bijelkaar opgeteld.![]()
haha, een denkbeeldig exemplaar misschiennquote:Op zaterdag 15 april 2006 21:34 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
die rechter is zwanger, dus dat kan nooit
die jongen is wel heel eng idd.. zou die een vriendin hebben?
Idd ja, hij lijkt wel een beetje op mijn avator. Misschien heeft hij gepost voor zijn ongelukquote:Op zaterdag 15 april 2006 21:26 schreef Economist het volgende:
[..]
Niet zo gemeen man, hij lijkt erg op je avatar.
Die enerlaatste.quote:Op zaterdag 15 april 2006 17:23 schreef HuHu het volgende:
[..]
[afbeelding]
Ik bedoelde je eigen foto. (flauw grapjequote:Op zaterdag 15 april 2006 22:27 schreef nlboy het volgende:
[..]
Welke foto?
Ik heb het over deze:
[afbeelding]
Je wilt niet weten...quote:Op zaterdag 15 april 2006 22:28 schreef Economist het volgende:
[..]
Ik bedoelde je eigen foto. (flauw grapje)
Die kopquote:Op zaterdag 15 april 2006 22:59 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
![]()
![]()
![]()
als we het dan over breezersletten hebben:![]()
[afbeelding]
Beetje gemaakt he, in een verlaten weiland etc. Ze ligt bovendien gewoon te lachen volgens mijquote:
quote:Wat NIET mag
# Mensen totaal belachelijk maken
# Emailadressen plaatsen
# Geen slowchat, bashing of discriminatie.
quote:Op zaterdag 15 april 2006 19:00 schreef Mojave het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Die rechter
Wel naam weg soepen maar niet onderaan de link naar der xensoquote:
Dr staat toch "Aan:", lulquote:Op zondag 16 april 2006 10:20 schreef gfo het volgende:
[..]
Wel naam weg soepen maar niet onderaan de link naar der xenso![]()
quote:
ROFLMAOquote:Express
weet k veel wat dit betekend..
maar dr staan nog egt kk weinig fotO's op, heb nu geen sin op nog aan dese site te werkee
snap dr niie veel van..
Nja.
over smaak valt te twistenquote:Op zondag 16 april 2006 12:25 schreef LoggedIn het volgende:
idd Ewaldus, dit is een "post hier lekkere breezahchicks"-topic, geen "post hier walvissen en homo-turken"-topic
Zet het dan ff in een qoutequote:Op zondag 16 april 2006 13:10 schreef B_BOY het volgende:
tot mijn grote verbazing kwam ik gistere op een site
waar heel veel mensen van sb/sd staan
met de teksten erbij van kijk 15 jarige homo's
breezersletjes , uitgescholden op hun uiterlijk en dergelijke
kan daar niets aan gedaan worden ??, en aan die niets verhullende foto's
volgens mij hebben heel veel mensen niet door waar hun foto's wel allemaal niet voor gebruikt worden
BreEzAh DeeltJJuh 44: KnmZj^wjNmK
http://www.sugababes.nl/showtopic/117854
quote:Op zondag 16 april 2006 13:10 schreef B_BOY het volgende:
volgens mij hebben heel veel mensen niet door waar hun foto's wel allemaal niet voor gebruikt worden
Zit jij ook bij Superdudes?quote:eventjes een bookmarkje... ik zit ook op fok, en ik zal in deeltje 45 van het topic ff de link van dit topic daar posten... deel 44 is namelijk gesloten (gaat automatisch daar, bij 300 posts in een topic) en deel 45 is er nog niet
quote:Op zondag 16 april 2006 12:15 schreef Ewaldus het volgende:
[afbeelding]
uhuhuhu, en we vinden het allemaal geen flikker aan![]()
![]()
[afbeelding]
wat wil je dan ook
[afbeelding]
[afbeelding]
In Turkijke is het dan ok een stukke warmer klimaat dan in het koude Nederland
quote:Op zondag 16 april 2006 13:10 schreef B_BOY het volgende:
quote:Op zondag 16 april 2006 13:36 schreef RoOoYtJuH het volgende:
Kijk is wat ik in die header van Superdudes vind
http://www.superdudes.nl/MISTER_T
quote:een oudje. der moet weer getraind worden zie ik wel.
Tegelijk met die van sd/sbquote:Op zondag 16 april 2006 13:47 schreef B_BOY het volgende:
wanneer is de eerste fok meet in de holly?
Hollyquote:Op zondag 16 april 2006 13:47 schreef B_BOY het volgende:
wanneer is de eerste fok meet in de holly?
ja hier zeiken ze sugababes al 45 topic's lang af.quote:Op zondag 16 april 2006 14:00 schreef Vjenne_kloet het volgende:
Ze zitten in dat topic ons gewoon af te zeiken hé.![]()
![]()
whe he hequote:Op zondag 16 april 2006 14:04 schreef Vjenne_kloet het volgende:
[..]
Ach, ze noemen ons zielig en kansloos, en ze willen ons aangeven.![]()
![]()
Maargoed genoeg gebash richting dat forum. Nu graag weer ontopicquote:Op zondag 16 april 2006 14:04 schreef Vjenne_kloet het volgende:
[..]
Ach, ze noemen ons zielig en kansloos, en ze willen ons aangeven.![]()
![]()
hahahaquote:die 2 meisjes die daar op staan zoenend enzo.
die sitten bij mij in de klas
en ze dachten da ze nergens meer op internet stonden
daar staan ze dus wel
wtfquote:Op zondag 16 april 2006 12:15 schreef Ewaldus het volgende:
[afbeelding]
uhuhuhu, en we vinden het allemaal geen flikker aan![]()
![]()
[afbeelding]
wat wil je dan ook
[afbeelding]
[afbeelding]
In Turkijke is het dan ok een stukke warmer klimaat dan in het koude Nederland
Dear godquote:Op zondag 16 april 2006 15:07 schreef Mojave het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Heeft 'ie nou een tochtstopper in z'n nek liggen?quote:Op zondag 16 april 2006 13:32 schreef Ayaxola het volgende:
[afbeelding]
Stond ook al in een ander topic![]()
zij is best leukquote:Op zondag 16 april 2006 15:38 schreef Woldo het volgende:
[afbeelding]
Ja ik ken der en meteen een TVP.
quote:
Lekkere binnenkomerquote:dope dat je ff me profieltje checkt! maar meteen even wat regeltjes en dingetjes want mensen begrijpen het geloof ik allemaal niet zo.
Ja ik rap en nee ben geen gangster niet nodig want ik ben wie ik ben en wie ik wil zijn, ben geen trendhopper alsjeblieft krijg een eigen mening!
Ik kom uit voor wat ik wil en kan, sta achter de dinge ik doe en al doet niemant anders dat het is MIJN ding!
Ik ben Tessie en ik ben kroaat ja, haat je buitenlanders ben je kortzichtig op buitenlanders rot dan meteen van me profieltje af je hebt hier niks te zoeken.
Ik ben maybe anders dan jou maar dat wil niet zegge dat ik minder ben ik respekteer iedreen die mij dat respekt ook geeft.
Kom me niet haten op hoe ik eruit zie want hou niet van jaloerse mensen.
Kom me ook niet haten met dinge waar je geen verstant van hebt want ik lach je uit, kom me ook niet haten om me spelfouten want ik doe me best in Nederlands leren kijk eerst naar jeself voor mij af te zeiken.
Verder heb je wat leuks te melden kan je een berichje sturen!
Kom ajb niet met face off stemmen bedelen want die shit drop ik meteen weer weg ik maak zelf wel uit op wie ik stem!
Kom niet zeuren als ik xtje niet terugbling of schrijf want heb ook nog een leven buiten Xseno al sta ik maybe veel online wil niet zeggen dat ik er ook altijd 100% mee besig ben! kan je hier niet mee leven? bling me dan ajb niet om gezeur te besparen.
-PIES-
quote:Op zondag 16 april 2006 16:32 schreef Mojave het volgende:
[afbeelding]
http://www.sugababes.nl/west_da_best
Ik vraag me het ook af, dan moet je wel extreem naief zijn.quote:Op zondag 16 april 2006 17:33 schreef Alexxxxx het volgende:
waarom doen die meisjes zchzelf dit aan ?
Ze heeft... RSI ofzo? vreemde naamquote:Op zondag 16 april 2006 17:43 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]
Dit is gewoon serieus een leuk meisje![]()
Lief koppie!quote:Op zondag 16 april 2006 17:43 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]
Dit is gewoon serieus een leuk meisje![]()
zegmaar STOERRRR dat ze afgekickt is ':')quote:bekende
Naar Profiel
Stuur bericht
tis heeeel irritant!
tydje geleden was k t ook nog
maar ben ZO bly dta ik t niet meer doe
zooo irritant
quote:Op zondag 16 april 2006 18:56 schreef Vjenne_kloet het volgende:
http://www.sugababes.nl/showtopic/116523
[..]
![]()
![]()
![]()
die is zo mooi hequote:Op zondag 16 april 2006 19:12 schreef Q_Orianka het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
O ja, is deze al gepost?
[afbeelding]
Heeft wel wat weg van een ander bekend plaatje:quote:Op zondag 16 april 2006 19:12 schreef Q_Orianka het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
O ja, is deze al gepost?
[afbeelding]
Ach ja, de jaren '80quote:Op zondag 16 april 2006 20:09 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Heeft wel wat weg van een ander bekend plaatje:
[afbeelding]
quote:Op zondag 16 april 2006 20:09 schreef DemonRage het volgende:
[..]
[afbeelding]
sneu kindquote:Dosvedanya schreef op 16-04-2006 12:41:
[..]
ik weet het, dat deden ze ook met sbtv samen met insidegamer. Toen ben ik undercover geweest en heb ik alle ip's aan michel doorgegeven. Toen was de pret er vanaf .
Met andere woorden, hopelijk kunnen ze er ook voor zorgen dat fok die topics niet meer toelaat. Wat een peuterspeelzaal daar zeg .
Kk w3eT h3t, d4t de3d3n z3 o0k m3t SbTv s4men m3t !ns!d3g4m3r. T03n b3n k uNd3rC0v3 g3we3st 3n h3b k 4ll3 !p's a4n m!chel Do0rG3g3v3n. T03n w4s d3 Pr3t 3r v4n4f .quote:Op zondag 16 april 2006 20:36 schreef Johnns het volgende:
http://www.superdudes.nl/Dosvedanya/
dit is dus die kerel die de boel verraden heeft met het sugababes tv gebeuren
[..]
sneu kind
Die jongen moet later solliciteren bij de loserstichting BREIN, issie helemaal geschikt voor.quote:Op zondag 16 april 2006 20:42 schreef Vjenne_kloet het volgende:
Is dat wel legaal, zo alle ip's krijgen?
Sneue kut nerd die gastquote:Op zondag 16 april 2006 20:36 schreef Johnns het volgende:
http://www.superdudes.nl/Dosvedanya/
dit is dus die kerel die de boel verraden heeft met het sugababes tv gebeuren
[..]
sneu kind
wel geweest jaquote:Op zondag 16 april 2006 22:19 schreef DeVinger het volgende:
Is der eigenlijk ook een tegenovergesteld topic, voor boeren?
Faker. Die pics zijn gejat.quote:Op zondag 16 april 2006 16:32 schreef Mojave het volgende:
[afbeelding]
http://www.sugababes.nl/west_da_best
quote:Op zondag 16 april 2006 22:22 schreef Modus het volgende:
[..]
Faker. Die pics zijn gejat.
Waarom weet ik dat?.
quote:Op zondag 16 april 2006 20:09 schreef DemonRage het volgende:
[..]
dat schreef zo'n gastjequote:Qua discussies ligt het niveau van fok een beduidend stuk hoger dan hier, dat is ook niet zo heel moeilijk. Maar fok kent ook wel zo zijn nodige kneuzen. Dat mensen het daar een jaar lang leuk vinden om steeds dezelfde grappen te maken over hun lokale scooter limburger zegt ook wel wat
hahahaha, inderdaad, hij is echt wel fan van het BrEeZaH gebeurenquote:Op zondag 16 april 2006 21:03 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Die jongen moet later solliciteren bij de loserstichting BREIN, issie helemaal geschikt voor.
Maar wat zien jullie nou als breezah. jullie posten ook wel eens niet breezahs. of een gewoon normaal meisje wat poseert voor een camera gelijk een breezah?quote:
ftquote:Armando (mun beste vriend) ft me !!!
dat was ikquote:Op zondag 16 april 2006 13:24 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
[..]
Zit jij ook bij Superdudes?![]()
Of is dit weer iemand anders?
Maikuul is idd overal bekend :/quote:
Haha, hoe schmuzig !! bij mij gaat er geen paasei meer in!quote:
goed planquote:Op maandag 17 april 2006 10:38 schreef LoggedIn het volgende:
:Trutje is wel
maar die foto van "bro*Aka*monyet" mag je wel achter een link plaatsen zeg
Dit zijn geen breezers, maar gewoon hele aantrekkelijke vrouwen.quote:Op maandag 17 april 2006 00:23 schreef behAARD het volgende:
[afbeelding]
![]()
[afbeelding]
![]()
breezer genoeg of niet?
Het mooie is dat Breezahs daar zelf ook zeggen dat ze er een hekel aan hebbenquote:Op zondag 16 april 2006 17:35 schreef Maisnon het volgende:
Ok, mensen van Sugababes, mochten jullie dit lezen: de reden dat ik hier kijk en dingen post is voornamelijk omdat ik Breezers gewoon belachelijk vind:
http://www.sugababes.nl/showtopic/100394
Jullie hebben er zelf ook een reeks voor lopen!
Als meisjes van 13 de hele wereld tegen zichzelf opzetten en zich als een slet kleden, er foto's van maken, hun hele ABN verneuken en het op internet zetten (waar iedereen bij kan, of je het nu hier ziet of op je sugababes!), dan vind ik dat suuuuper kansloos!
En zo is het toch vaak, of niet?
Als ze hier normale fotos gaan plaatsen is het iets anders, maar waar ik over schrijf, dat moet je kunnen snappendoei!
Verder respect, zij is lekker manquote:Op maandag 17 april 2006 00:36 schreef DeVinger het volgende:
Jup, dit hierboven vind ik echt geen Breezah
Dit daarentegen weer wel.
quote:
Die ziet er idd mooi uitquote:Op vrijdag 14 april 2006 22:07 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Lekker!![]()
![]()
[afbeelding]
Niet allemaalquote:Op maandag 17 april 2006 12:53 schreef Dr._Death het volgende:
Kostelijk vermaak
De kinders zijn anno 2006 echt de weg kwijt
Helaas, mislukt, je bent erger dan datquote:Op maandag 17 april 2006 15:57 schreef carmiie het volgende:
[..]
nee hoor ik wou niemand bellen, ik ging kijken of ik een breezer na kon doen
hoe heet dat danquote:Op maandag 17 april 2006 16:00 schreef Badabingea het volgende:
[..]
Helaas, mislukt, je bent erger dan dat
Dudequote:Op maandag 17 april 2006 10:02 schreef Mojave het volgende:
Wees er zeker van dat je zit wilt zien voordat je klikt!
WTF![]()
![]()
![]()
Die gast op die 2de foto heeft bij mij op school gezetenquote:Op maandag 17 april 2006 03:26 schreef behAARD het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
oke, behalve het hadje valt het mee, gelukkig weet ie het nog te redden met:
[..]
ft![]()
En wat zijn dan wel breezers volgens jou?quote:Op maandag 17 april 2006 16:24 schreef DeVinger het volgende:
Dit zijn ook geen breezers
De reden dat ik dit topic volg is vooral juist omdat er vaak geen breezers gepost worden![]()
hehe, leuk ding!quote:Op maandag 17 april 2006 16:16 schreef rokkenjager__ het volgende:
een geil sletje(en pas 14):
[afbeelding]
[afbeelding]
Waarom zit zoiets niet bij mij op school?quote:Op maandag 17 april 2006 16:16 schreef rokkenjager__ het volgende:
[afbeelding]
Ik had een heleboel links gemaakt, maar toen ging der iets mis, dus geen zin meer om het met voorbeelden te laten zien. Breezahs/Gansters vind ik lui van tussen de 15/20 die nog niet doorhebben dat je op een gegeven moment over die fase heen moet groeien wil je wat bereiken in je leven. Dan ga je je iets anders kleden, matig je de make up etc. Ga je niet meer kansloze foto's van jezelf maken, en probeer je ook andere vrienden in de subcultuur aan te sporen zichzelf een metamorfose te geven tot degelijke saaie aardbewoner. Hier komen ook gewoon een fiks aantal mooie dames langs, die niet overmatig make up gebruiken, niet bepaalde kleding dragen en ook niet breezah praten, maar gewoon abn.quote:Op maandag 17 april 2006 17:08 schreef nlboy het volgende:
[..]
En wat zijn dan wel breezers volgens jou?![]()
+ 4/5 jaar ouderquote:Op maandag 17 april 2006 17:17 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]
Waarom zit zoiets niet bij mij op school?![]()
Eerste foto is best lekker, dat daarna valt een beetje tegenquote:Op maandag 17 april 2006 16:16 schreef rokkenjager__ het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Valt ook wel weer mee met het breezer-gehalte vind ik. Dat laatste.quote:Op maandag 17 april 2006 18:54 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Eerste foto is best lekker, dat daarna valt een beetje tegen![]()
whehe volgens een maat van me zit dat meisje bij hem op schoolquote:Op maandag 17 april 2006 16:16 schreef rokkenjager__ het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |