Amai nog niet.quote:Op maandag 17 april 2006 19:37 schreef C2C het volgende:
triepo tevens slechte tvp
Ik zie dubbelquote:
wtf tjek die tongpiercing, staat precies rechtopquote:Op maandag 17 april 2006 19:50 schreef leolinedance het volgende:
hellO mOppiie alleSs goed mt mij wel
sjOo waSs te gruwlijk he mt dii kk kerk kut..:p hehhe maare jOe are mij buite chill mattie(a) hehe jij ben te grappig we gaan nOg wel iSs een film avOnd make he (a):d mjaa stop weer ff mt inbreke stem alle maal ff Op me buite chill mattiej hou vnjou mOp nwly
wtf![]()
[afbeelding]
maare, wat staat hier?!quote:Op maandag 17 april 2006 19:50 schreef leolinedance het volgende:
sjOo waSs te gruwlijk he mt dii kk kerk kut..:p hehhe maare jOe are mij buite chill mattie(a) hehe jij ben te grappig we gaan nOg wel iSs een film avOnd make he (a):d mjaa stop weer ff mt inbreke stem alle maal ff Op me buite chill mattiej hou vnjou mOp nwly
mag ik vragen waar je die onderste pic vandaan hebt? aangezien er volgens mij wat meiden van mijn school op staan maar dat weet ik dus niet zekerquote:
haha die kwam ik toevallig tegen op Tinypic dus helaas heb ik geen bron voor je!!quote:Op maandag 17 april 2006 19:56 schreef C2C het volgende:
[..]
mag ik vragen waar je die onderste pic vandaan hebt? aangezien er volgens mij wat meiden van mijn school op staan maar dat weet ik dus niet zeker
en goed voor je tandenquote:Op maandag 17 april 2006 19:51 schreef C2C het volgende:
[..]
wtf tjek die tongpiercing, staat precies rechtop
zowiezo zijn tongpiercings lelijk
en grappig om te horen sslliss
Probeer nog eensquote:Op maandag 17 april 2006 19:56 schreef Borkydude het volgende:
Mensen die in klaagbaak zeiken over breezers en zich ondertussen aftrekken in dit topic zijn deraan. Kut ICT-ers.
Wel fucking mooi.quote:Op maandag 17 april 2006 19:50 schreef leolinedance het volgende:
wtf![]()
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |