Amai nog niet.quote:Op maandag 17 april 2006 19:37 schreef C2C het volgende:
triepo tevens slechte tvp
Ik zie dubbelquote:
wtf tjek die tongpiercing, staat precies rechtopquote:Op maandag 17 april 2006 19:50 schreef leolinedance het volgende:
hellO mOppiie alleSs goed mt mij wel
sjOo waSs te gruwlijk he mt dii kk kerk kut..:p hehhe maare jOe are mij buite chill mattie(a) hehe jij ben te grappig we gaan nOg wel iSs een film avOnd make he (a):d mjaa stop weer ff mt inbreke stem alle maal ff Op me buite chill mattiej hou vnjou mOp nwly
wtf![]()
[afbeelding]
maare, wat staat hier?!quote:Op maandag 17 april 2006 19:50 schreef leolinedance het volgende:
sjOo waSs te gruwlijk he mt dii kk kerk kut..:p hehhe maare jOe are mij buite chill mattie(a) hehe jij ben te grappig we gaan nOg wel iSs een film avOnd make he (a):d mjaa stop weer ff mt inbreke stem alle maal ff Op me buite chill mattiej hou vnjou mOp nwly
mag ik vragen waar je die onderste pic vandaan hebt? aangezien er volgens mij wat meiden van mijn school op staan maar dat weet ik dus niet zekerquote:
haha die kwam ik toevallig tegen op Tinypic dus helaas heb ik geen bron voor je!!quote:Op maandag 17 april 2006 19:56 schreef C2C het volgende:
[..]
mag ik vragen waar je die onderste pic vandaan hebt? aangezien er volgens mij wat meiden van mijn school op staan maar dat weet ik dus niet zeker
en goed voor je tandenquote:Op maandag 17 april 2006 19:51 schreef C2C het volgende:
[..]
wtf tjek die tongpiercing, staat precies rechtop
zowiezo zijn tongpiercings lelijk
en grappig om te horen sslliss
Probeer nog eensquote:Op maandag 17 april 2006 19:56 schreef Borkydude het volgende:
Mensen die in klaagbaak zeiken over breezers en zich ondertussen aftrekken in dit topic zijn deraan. Kut ICT-ers.
Wel fucking mooi.quote:Op maandag 17 april 2006 19:50 schreef leolinedance het volgende:
wtf![]()
[afbeelding]
whehe ok jammerquote:Op maandag 17 april 2006 19:57 schreef Mojave het volgende:
[..]
haha die kwam ik toevallig tegen op Tinypic dus helaas heb ik geen bron voor je!!
Kijk, dát is nou nog eens een pijpsmoeltje.quote:
Wat een mongooltjequote:
Zoek anders als tvp maar een fotoquote:Op maandag 17 april 2006 20:47 schreef Boeman het volgende:
Geen ordinaire tvp's bitte.
quote:Uploaden
Gratis uploaden is voor paupers die geen geld hebben voor fatsoenlijke webhosting.
Fok! zit vol met paupers, daarom een lijstje met gratis uploadsites!
http://www.partypeeps2000(...)sp?nAccountID=768476quote:Een meisje en een jOngen reden met 18O km
per uur Op een mOtor, en dit gesprek vOnd plaats:
Meisje: Rij alsjeblieft wat langzamer, ik ben bang
JOngen: Nee, kijk hOe leuk het is.
Meisje: Alsjeblieft, ik ben heel bang.
JOngen: Okey, zeg dat je van me hOud.
Meisje: Ik hOu veel van je, rij alsjeblieft zachter!
JOngen: En Omhels me nu.
Het meisje Omhelst de jOngen.
JOngen: Wil je mn helm bij jezelf Omdoen? Hij zit te strak.
De vOlgende dag stOnd er in de krant:
MOtorOngeluk: Een motOr is, dOor prOblemen met de rem,
tegen een gebOuw gebOtst. Van de 2 persOnen
op de mOtor, heeft maar 1 persOon het Overleefd.
Wat er echt is gebeurd: Onderweg merkte de jOngen dat zijn
remmen het niet meer deden,
maar wilde het niet aan het meisje laten merken.
In plaats daarvan wilde hij dat het meisje zei dat ze van hem hield,
en wilde dat ze hem vOor de laatste keer zOu Omhelzen.
Daarna heeft hij zijn eigen leven opgeOfferd doOr de helm aan het meisje te geven,
zOdat zij nog gered kOn worden.
Dit is nOu de betekenis van echte liefde
uh oh die linkse ken ikquote:Op maandag 17 april 2006 19:48 schreef leolinedance het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
-knip-
quote:Op maandag 17 april 2006 20:24 schreef Dr._Death het volgende:
[..]
Kijk, dát is nou nog eens een pijpsmoeltje.
Ben alleen mn pedopasje kwijt.
quote:Op dinsdag 18 april 2006 09:16 schreef AlohaXa het volgende:
Minder zeiken, meer voorbeelden, want ik begrijp het concept breazah nog steeds niet![]()
oei.. oei.. het zou verboden moeten worden zeg!quote:
Dit is een pure breezerslut!quote:Op dinsdag 18 april 2006 09:50 schreef Mojave het volgende:
[..]
hell yeah!
en dat verhaal met die motor![]()
Dat is toch geen breezah-slet?quote:Op maandag 17 april 2006 20:02 schreef AlohaXa het volgende:
Ik hou van meiden met een beetje kont, maar deze is toch werkelijk prachtige![]()
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 18 april 2006 12:52 schreef Jeff89 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
My eyes burn with the power of a thousand suns...
quote:Hey leuk dat je op mijn cu2 komt kijken. Ik ben Yvonne, een vrijgezellige meid uit Noordwijkerhout. Ik ben moeder van twee kids, daarnaast heb ik een leuke baan en studeer ik. Tussen het studeren door zit ik sinds een week nogal vaak op het forum van CU2 te kladden. Ik vind dat een erg leuke afleiding en ik plaats regelmatig bij het forum "onzin". Ik heb al vaak grinnekend achter mijn pc gezeten vanwege de interactie tussen diverse personen. Ik heb er wel lol in. Tussendoor deel ik wat karma uit en ik krijg dat ook regelmatig terug. Daardoor ben ik al in de top 10 beland...waarvoor dank aan de gulle gevers! Ik probeer altijd mensen karma terug te geven! Wil je meer van me weten, kun je nog ff verder lezen. Veel kijk en lees plezier!!!
Proud to be foutquote:Op dinsdag 18 april 2006 15:01 schreef Scorpie het volgende:
[afbeelding]
http://www.cu2.nl/Via49![]()
[..]
of gewoon van iemand die je kent ofzoquote:Op dinsdag 18 april 2006 14:40 schreef Bak_Beest het volgende:
Je zou tijdens het zoeken maar je moeder tegenkomen op sugababes
eey die ken ik ik heb het emailadres wel van haar en naaktfotos heb ik ook nog welquote:Op dinsdag 18 april 2006 15:02 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[afbeelding]
BrauN ik wil nog een frikandel?
hier komen reacties op...quote:Op dinsdag 18 april 2006 16:05 schreef MOKUM_HOOLIGAN het volgende:
[..]
eey die ken ik ik heb het emailadres wel van haar en naaktfotos heb ik ook nog wel![]()
is your mother proud of you?quote:Op dinsdag 18 april 2006 16:05 schreef MOKUM_HOOLIGAN het volgende:
[..]
eey die ken ik ik heb het emailadres wel van haar en naaktfotos heb ik ook nog wel![]()
hup. stuur naar mn msn adres bitte.quote:Op dinsdag 18 april 2006 16:05 schreef MOKUM_HOOLIGAN het volgende:
[..]
Hey die ken ikquote:Op dinsdag 18 april 2006 09:41 schreef UFOtje het volgende:
[..]
oei.. oei.. het zou verboden moeten worden zeg!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |