aardige picture ....quote:Op vrijdag 14 april 2006 18:07 schreef eer-ik het volgende:
tvp
Voor het mooi, een foto die ik ermee gemaakt heb
[afbeelding]
2.0 mgp is hetquote:
Moet ik dít gebruiken om het terug te zetten? En heeft iemand hier ervaring mee? Wat raak ik kwijt etc...quote:Voor de Mensen die hebben zitten kloten aan hun geluidsinstellingen
Als je je oude geluidsinstellingen terug wilt, zul je em moeten resetten door deze code in te voeren: *2767*3855#
ps vergeet niet je tel nummers te backuppen want die zullen gewist worden., Bij mijn weten blijft de rest zoals fotos, muziek, smsjes etc wel op je telefoon staan!
en wat verwijdert 'ie nog meerquote:Op zondag 30 april 2006 13:03 schreef GertJanB het volgende:
met *2767*3855# is het weer opgelost.
Alleen is het voor me zelf te lang geleden om precies te weten wat je wel en niet houdt... mar telefoon nummers verwijderd ie zeker, dus die moet je backuppen, en volgens mij vernader hij voor de rest alleen je instelleningen weer terug naar fabrieks instellingen, dus die mooie ski foto als achtergrond, en een irritatnte lelijke beltoon![]()
Voor de Mensen die hebben zitten kloten aan hun geluidsinstellingenquote:Op zondag 30 april 2006 13:11 schreef Gelderland het volgende:
en wat verwijdert 'ie nog meerSmsjes/foto's ? etc... En Hoe kan ik die nr's backuppen..
Dat kan met de software die bij je telefoon zit, iets van contacten managen ofzo, ik heb ze zelf ook zo overgezet.quote:Op zondag 30 april 2006 13:40 schreef Gelderland het volgende:
hoor 't toch liefst van iemand die hier zelf ervaring mee heeft... en hoe kan je nr's backuppen?
Leg ik het uit, is het nog niet goed!quote:Op zondag 30 april 2006 13:40 schreef Gelderland het volgende:
hoor 't toch liefst van iemand die hier zelf ervaring mee heeft... en hoe kan je nr's backuppen?
Nee, vind ze allemaal zuigenquote:Op woensdag 3 mei 2006 14:21 schreef Arnold_fan het volgende:
Iemand een hoop java games voor de samsung d600?
zelfde link!quote:Op woensdag 3 mei 2006 17:13 schreef Gelderland het volgende:
en softwareZijn er mensen die handige software (proggies) op hun D600 hebben staan of ook niet?
Het lukt me niet, als ik de spellen wil uploaden geeft mijn telefoon een foutmelding dat hij niet kan installeren en dan is het afgelopenquote:
ja ik snap dat er software voor is, maar hebben mensen hier al leuke/handige software op hun D600 staan.. zo ja... watquote:
Ik heb ooit van die zelfde website msn op me telefoon gehad, erg grappig, Alleen niet erg handig met berichten typen, omdat je natuurlijk net als een smsje moet typen. Maar het werkt welquote:Op donderdag 4 mei 2006 10:35 schreef Gelderland het volgende:
[..]
ja ik snap dat er software voor is, maar hebben mensen hier al leuke/handige software op hun D600 staan.. zo ja... wat
moet je daar niet veel voor betalen danquote:Op donderdag 4 mei 2006 12:06 schreef GertJanB het volgende:
[..]
Ik heb ooit van die zelfde website msn op me telefoon gehad, erg grappig, Alleen niet erg handig met berichten typen, omdat je natuurlijk net als een smsje moet typen. Maar het werkt wel![]()
Je GPRS kosten, alleen werkt het voor geen meter om zo te msnenquote:Op donderdag 4 mei 2006 12:32 schreef Gelderland het volgende:
[..]
moet je daar niet veel voor betalen danOpzich is dat wel gaaf... zit vaak in de trein
Haha idd, het werkt voor geen meter wil je een echt gesprek voeren, maar om ff snel te checken of 1 dingetje te zeggen is het wel geinigquote:Op donderdag 4 mei 2006 12:42 schreef Arnold_fan het volgende:
[..]
Je GPRS kosten, alleen werkt het voor geen meter om zo te msnenBij een of andere motorola kreeg je er een bluetooth toetsenbord bij, dan heb je er iets aan
Niet zeuren, er zit niet voor niks een lader bijquote:Op vrijdag 5 mei 2006 00:27 schreef amuse het volgende:
ik wil geen discussie hebben over samsung is goed of slecht, ik wil alleen weten wat nu??
Hahaha weer softwarequote:Op vrijdag 5 mei 2006 10:19 schreef amuse het volgende:
ik heb een reactie van het bedrijf dat hem heeft 'gemaakt' vorige keer.
Ze zeggen dat ik hem weer naar t-mobile moet brengen en dan zetten ze er weer andere software op.![]()
sorry, dat het woordje software er weer in voor moest komen![]()
![]()
Ik speel MP3tjes met 320 kilobit af op mijn D600?quote:Op maandag 15 mei 2006 10:10 schreef Aikara het volgende:
Ik heb eens gezocht naar bitrate en de D600, en ik zag ergens staan dat de mp3'tjes een bitrate mochten hebben van 64 kb/s. Nu heb ik dat veranderd, maar de langere nummers willen nog steeds niet afgespeeld worden. Ben benieuwd of iemand weet waar dit aan ligt.
Nee, je kan het wel instellen (mms limiet) maar heb je dat niet ingesteld kun je filmen tot je een ons weegtquote:Op dinsdag 16 mei 2006 10:06 schreef Marco_B_GBB het volgende:
Is er een limiet op de filmtijd, afgezien van geheugen tekort?
Mooiquote:Op dinsdag 16 mei 2006 10:13 schreef GertJanB het volgende:
[..]
Nee, je kan het wel instellen (mms limiet) maar heb je dat niet ingesteld kun je filmen tot je een ons weegt
hehe youre welcome!quote:Op dinsdag 16 mei 2006 10:19 schreef Marco_B_GBB het volgende:
[..]
Mooi, thnx voor het snelle antwoord by the way
![]()
Volgens mij is het maximum wat je nu kunt krijgen 1 gig.quote:Op donderdag 18 mei 2006 15:07 schreef Marco_B_GBB het volgende:
Wat zijn de grootste micro-SD kaartjes die de D600 aankan? Dus tot hoeveel MB/Gb?
Ik heb net een 512 kaartje gekocht voor 35 euro, de 1024 was het dubbele, en ik denk niet dat ik die extra 512 nodig zou hebben...quote:Op donderdag 18 mei 2006 16:24 schreef GertJanB het volgende:
[..]
Volgens mij is het maximum wat je nu kunt krijgen 1 gig.
3 GP kan ook wel, als je ze in de juiste map zet, lukt dat wel, maar het moeten wel echte 3gp of mpg4 bestanden zijn.quote:Op zondag 21 mei 2006 12:08 schreef Badabingea het volgende:
mp4 moet je ze in omzetten denk!
Is al weg, maar krijg het nog steeds.quote:Op donderdag 25 mei 2006 12:34 schreef eer-ik het volgende:
ja,. dan moet je menu - instellingen - geluidsinstellingen - overige tonen - en dan 'toon bij melding' uitvinken
dan krijg je dat niet meer.
Misschien juist aanvinkenquote:Op donderdag 25 mei 2006 16:23 schreef eer-ik het volgende:
hmm, zet dan gewoon je telefoon op stil
Ik heb het niet, weet niet hoe ik dat heb uitgezet dan...
Wat kan je hiermee doen?quote:Op vrijdag 26 mei 2006 12:08 schreef eer-ik het volgende:
hehe, ik vond dit op een of ander forum:
Gepost door Tha Gangster op 16/12/2005 21:16
Kopieren naar sim gaat via software...
Verder heb ik hier meerdere code's:
*#7465625# = Check the locks
*7465625*638*Code# = Enables Network lock
#7465625*638*Code# = Disables Network lock
*7465625*782*Code# = Enables Subset lock
#7465625*782*Code# = Disables Subset lock
*7465625*77*Code# = Enables SP lock
#7465625*77*Code# = Disables SP lock
*7465625*27*Code# = Enables CP lock
#7465625*27*Code# = Disables CP lock
*7465625*746*Code# = Enables SIM lock
#7465625*746*Code# = Disables SIM lock
*7465625*228# = Activa lock ON
#7465625*228# = Activa lock OFF
*7465625*28638# = Auto Network lock ON
#7465625*28638# = Auto Network lock OFF
*7465625*28782# = Auto subset lock ON
#7465625*28782# = Auto subset lock OFF
*7465625*2877# = Auto SP lock ON
#7465625*2877# = Auto SP lock OFF
*7465625*2827# = Auto CP lock ON
#7465625*2827# = Auto CP lock OFF
*7465625*28746# = Auto SIM lock ON
#7465625*28746# = Auto SIM lock OFF
Ik hou er alleen nooit zo van om te kloten aan men telefoon.
Daljk gaat het weer kapot ofzo :S
Nee, ik heb al dingen geprobeerd, in de setup enzo, maar dat werkt niet echt nee.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 17:23 schreef eer-ik het volgende:
staat er achter he
ik zag nog ergens anders een paar codes dat je in de setup van je telefoon kon komen.
Eerst effe eten, dan effe zoeken.
Misschien kan je daar dingen instellen voor je accu.
Heb je altijd je blauwtand aanstaan?
Want dat snackt ook aardig wat batterijen.
Die van mij staat altijd alleen aan wanneer ik het nodig heb.
En welke map heb je ze gezet?quote:Op zaterdag 27 mei 2006 13:36 schreef hugo24 het volgende:
Hallo
mijn probleem is nog steeds niet opgelost
Filmpjes van mijn computer kan ik wel op de mobiel zetten maar worden vervolgens niet afgespeeld--> niet ondersteund bestandsindeling
originele of geconverteerde 3gp, mp4 niets wil
de resolutie is 176*144 kan ik deze veranderen? omdat ik denk dat de d600 alleen 352*288 ondersteund.
afspelen van filmpjes die ik download vanaf de mobiel lukt wel.
![]()
Als ik zo typ kent die ze ook niet.quote:Op zondag 28 mei 2006 13:08 schreef Gelderland het volgende:
ik had 2 vragen:
* soms krijg ik een smsje van iemand die NIET in mijn telefoonlijst staat. Hoe kan ik die zender van dat smsje (dat nr) dan makkelijk opslaan in mijn telefoonlijst? Kán dat uberhaupt? Of moet je eerst het nummer op een papiertje opschrijven en dan handmatig invoeren (zoals je 't normaal doet)....? BIj mijn oude telefoon had je gewoon optie: --> nr opslaan in contactlijst.... maar die kan ik niet vinden bij de D600![]()
* Smsberichten: ik heb dat z.g.n 'T9' aanstaan als ik ga sms-en. Maar ik merk dat ik de meeste woorden gewoon handmatig moet invoeren.... is dit normaalStaan er écht zo weinig woorden standaart ingesteld? Ik kan nu na een maand (terwijl ik dagelijks sms) nog steeds geen smsje sturen met 'T9' zonder dat ik een woord moest 'invoegen' (dus wél elke letter moet aanslaan in zo'n apart venstertje)
Ligt dit ergens aan (taal o.i.d?) of is het normaal?
Ik denk dat het echt aan het woordenboek ligt. Hier kent die best veel woorden, sommige niet, maar die gebruik ik dan ook amper.quote:Op zondag 28 mei 2006 15:53 schreef Gelderland het volgende:
[..]
ha-ha-ha... erg grappig![]()
![]()
nu iemand die wél antwoord op mijn vragen weet![]()
Je weet dat je met 0 kunt bladeren in de woorden die hij kent?quote:Op zondag 28 mei 2006 13:08 schreef Gelderland het volgende:
ik had 2 vragen:
* soms krijg ik een smsje van iemand die NIET in mijn telefoonlijst staat. Hoe kan ik die zender van dat smsje (dat nr) dan makkelijk opslaan in mijn telefoonlijst? Kán dat uberhaupt? Of moet je eerst het nummer op een papiertje opschrijven en dan handmatig invoeren (zoals je 't normaal doet)....? BIj mijn oude telefoon had je gewoon optie: --> nr opslaan in contactlijst.... maar die kan ik niet vinden bij de D600![]()
* Smsberichten: ik heb dat z.g.n 'T9' aanstaan als ik ga sms-en. Maar ik merk dat ik de meeste woorden gewoon handmatig moet invoeren.... is dit normaalStaan er écht zo weinig woorden standaart ingesteld? Ik kan nu na een maand (terwijl ik dagelijks sms) nog steeds geen smsje sturen met 'T9' zonder dat ik een woord moest 'invoegen' (dus wél elke letter moet aanslaan in zo'n apart venstertje)
Ligt dit ergens aan (taal o.i.d?) of is het normaal?
jep, weet ikquote:Op maandag 29 mei 2006 22:34 schreef Arnold_fan het volgende:
[..]
Je weet dat je met 0 kunt bladeren in de woorden die hij kent?
ja elke versie software heeft een ander woordenboekquote:Op zondag 28 mei 2006 16:08 schreef Badabingea het volgende:
[..]
Ik denk dat het echt aan het woordenboek ligt. Hier kent die best veel woorden, sommige niet, maar die gebruik ik dan ook amper.
Weet iemand hier meer van?quote:Op zaterdag 27 mei 2006 03:30 schreef eer-ik het volgende:
Misschien wanneer je op internet nieuwe(re) software kan vinden, dat je het dan met die datakabel erop kan zetten. Maak dan wel effe een backup van je telefoonnummers etc, want die ben je anders kwijt denk ik. En anders moet je óf contact opnemen met samsung, óf toch naar de winkel denk ik
Had ik dat nou maar eerder gewetenquote:Op dinsdag 30 mei 2006 01:05 schreef GertJanB het volgende:
Bij mijn weten kun je geen software dmv je datakabel of Bluetooth op je D600 zetten... Wat dat betreft is Samsung klote!
Grote markt foto? met die mooie volvo?quote:Op dinsdag 30 mei 2006 01:33 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Had ik dat nou maar eerder gewetenwat moet ik dan hebben
![]()
Trouwens, in de vorige topic zag ik 2 foto's staan die me wel heel bekent voor kwamen, laat me raden, jij komt ook uit Dokkum?
Juistquote:Op dinsdag 30 mei 2006 01:35 schreef GertJanB het volgende:
[..]
Grote markt foto? met die mooie volvo?![]()
Check my website onder Dreigende noodweer wolkenquote:Op dinsdag 30 mei 2006 01:44 schreef GertJanB het volgende:
hehe andere hoek de grote markt(aparte lucht btw)
Free messenger.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 01:56 schreef GertJanB het volgende:
hehe erg mooi die lucht!
maar idd ontopic, euh ik heb geen idee eigenlijk. Ik weet alleen dat het niet mogelijk is om het via datakabel te doen.
Ik had tdt erg leuke software en kleine games van deze website af gehaalt, maar geen idee hoe ik het vervolgens op me telefoon zou krijgen....
maar hoe check je zo iets dan? Met bepalde software op je telefoon?quote:Op dinsdag 30 mei 2006 02:18 schreef SpeedyGJ het volgende:
Ik fiets veel, en sinds ik deze camera heb ga ik ook wel eens chasen..mits er onweer in de buurt is, daarvoor moet ik wel op de hoogte blijven hoe dit allemaal ontwikkelt, als het zaakje instort dan kan ik net zo goed weer terug gaan, maar kan ook zijn dat het net 4 km naast mij dreigt te gaan, op deze manier kan ik dit allemaal mooi op mijn mobiel volgen.
ik had ooit eMSN van die site op m'n telefoon, beeetje traag, maar wel geinig voor als je even geen pc bij de hand hebt.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 08:56 schreef Badabingea het volgende:
[..]
Free messenger.
Zal je daarvoor moeten betalen?
Maar kost het geld?quote:Op dinsdag 30 mei 2006 09:26 schreef GertJanB het volgende:
[..]
maar hoe check je zo iets dan? Met bepalde software op je telefoon?
[..]
ik had ooit eMSN van die site op m'n telefoon, beeetje traag, maar wel geinig voor als je even geen pc bij de hand hebt.
Tuurlijk! Internet kostenquote:
Infomeer naar je providerquote:
He watgrappigquote:Op dinsdag 30 mei 2006 16:40 schreef SpeedyGJ het volgende:
Nee, via buienradar.nl kun je uit 2 verschillende kiezen.
1: http://pda.buienradar.nl/ voor PDA, helaas werkt deze niet op de samsung wat ik dus erg jammer vind
2: http://mobiel.buienradar.nl/ voor je mobiel, deze werkt wel alleen ergggg kleinen nog erger, niet bewegend.
Je hebt ook 1 van wetteronline.de: http://www.wetteronline.de/daten/radar/ddlnw/std.gif deze is wel bewegend, en ook redelijk goed te zien op de mob, nadeel is dat deze niet helemaal 100% betrouwbaar is, en dat deze 15 min intervall heeft ivp 5 min.
Vanmiddag in de bus, zag ik dat ik het nog steeds op me telefoon had staan, dus meteen ff weer gebruiktquote:
Klopt maar dat went welquote:Op dinsdag 30 mei 2006 19:58 schreef GertJanB het volgende:
[..]
He watgrappigalleen wel moeilijk zichtbar als het je om een fietstochje van 10 km gaat..
Aangezien je heel nederland vol in beeld hebt... moet je heeeeeel goed kijken.
Ik had een zipfile met 50mb aan die shit, maar die heb ik niet meer.quote:Op woensdag 31 mei 2006 12:08 schreef Biogarde het volgende:
Iemand leuke site's met gratis wallpapers, etc etc![]()
Alvast bedankt![]()
240 bij 320 tochquote:Op woensdag 31 mei 2006 12:25 schreef Badabingea het volgende:
[..]
Ik had een zipfile met 50mb aan die shit, maar die heb ik niet meer.
Hoe groot moeten je plaatjes worden zodat ze precies op je beeldscherm passen en dus niet met die lelijke witte randen.
heb ik ook last van heb toen gewoon een bluetooth stickie voor mn pc gehaald. dan gaat het veeeeeeeel snellerquote:Op woensdag 31 mei 2006 14:03 schreef diamondvoodoo het volgende:
Ik heb ook sinds kort een nieuwe Samsung alleen gaat bij jullie het overbrengen van een mp3 - video naar de pc of telefoon ook zo langzaam?? Het duurt werkelijk 5 tot 10 minuten! Komt dit omdat hij gebruikt maakt van USB 1.0 ipv 2.0?? Verder laad de batterij op als hij aangesloten is op een USB poort??
Gedaan, maybe gaat me battarij ook langer mee, ff checken!quote:Op zondag 30 april 2006 13:03 schreef GertJanB het volgende:
met *2767*3855# is het weer opgelost.
Alleen is het voor me zelf te lang geleden om precies te weten wat je wel en niet houdt... mar telefoon nummers verwijderd ie zeker, dus die moet je backuppen, en volgens mij vernader hij voor de rest alleen je instelleningen weer terug naar fabrieks instellingen, dus die mooie ski foto als achtergrond, en een irritatnte lelijke beltoon![]()
Nee, ze zeggen wel van: In het noorden en oosten kans op onweersbuien, dit is al een paar keer gezegt....maar die dagen was er totaal geen teken van onweer, sterker nog, we hebben 1 dag compleet droog gehouden, en vrij veel zon, terwijl het kleine 40 km naar het zuiden toe de buien ontstonden en die snel gepaart ging met onweerquote:Op woensdag 31 mei 2006 10:06 schreef GertJanB het volgende:
dat geloof ik wel ja dat je er aan went, alleen kun je niet beter een dag van te voren naar bv piet op sbs kijken?
Klopt, de mob maakt gebruik van USB 1.0 ivp 2.0, daarom duurt het ook zo lang. Dit vind ik eigenlijk wel erg jammer, we zijn zo ver met die zooi en dan proppen ze er nog een USB 1.0 in, wel een minpunt dus. Voor de rest laad hij idd op via USB.quote:Op woensdag 31 mei 2006 14:03 schreef diamondvoodoo het volgende:
Ik heb ook sinds kort een nieuwe Samsung alleen gaat bij jullie het overbrengen van een mp3 - video naar de pc of telefoon ook zo langzaam?? Het duurt werkelijk 5 tot 10 minuten! Komt dit omdat hij gebruikt maakt van USB 1.0 ipv 2.0?? Verder laad de batterij op als hij aangesloten is op een USB poort??
Dat laatste is dan wel handig anders is je batterij gelijk weer leeg als je even bezig bent met overzetten...quote:Op woensdag 31 mei 2006 19:27 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Klopt, de mob maakt gebruik van USB 1.0 ivp 2.0, daarom duurt het ook zo lang. Dit vind ik eigenlijk wel erg jammer, we zijn zo ver met die zooi en dan proppen ze er nog een USB 1.0 in, wel een minpunt dus. Voor de rest laad hij idd op via USB.
Ik weet niet wat voor brakke batterijen jullie hebben, maar die van mij gaat niet zo snel leeg hoor...quote:Op donderdag 1 juni 2006 10:35 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Dat laatste is dan wel handig anders is je batterij gelijk weer leeg als je even bezig bent met overzetten...
Ja heb dat inderdaad al geprobeerd. 300x400 Kwam mooi over op me hele achtergrond zonder witte balken. Verder staan ze wel gewoon bij gedownloade foto's. Naar foto's of favoriete foto's kan ik ze niet plaatsen met dat programmatje.quote:Op donderdag 1 juni 2006 11:23 schreef eer-ik het volgende:
om na te kijken moet je voor de grap effe een plaatje ván je telefoon naar je computer downloaden en dan effe kijken hoe groot die zijn.
Ik ram ook wel eens foto's op men achtergrond, en dan cropt die ze ook. Je ziet dan niet de hele achtergrond. Let wel op dat je het niet in de map 'gedownloade foto's' laat komen, want dan verkleint ie ze, en krijg je zo'n witte balk aan de boven en onderkant.
In gedownloade filmpjes zetten ipv videoclips.quote:Op donderdag 1 juni 2006 14:24 schreef diamondvoodoo het volgende:
Hmm ik heb een filmpje omgezet naar mp4 formaat vervolgens heb ik hem op me telefoon gezet maar als ik hem wil afspelen geeft hij aan: De inhoud word niet ondersteund, Hoe kan dit, wat doe ik fout? Het is namelijk wel een mp4 bestand
Dat heb ik gedaan. Inmiddels heb ik met een ander programma het filmpje werkend gekregen op me telefoon alleen blijft hij halverwege hangen. Echter gebeurd dit ook met het filmpje op me computer dus tijdens het omzetten naar mp4 is er iets misgegaan...(als wmv doet hij het wel gewoon) Of het ligt aan het filmpje maar wat ik ook probeer, steeds bij hetzelfde punt stopt het beeld en krijg je van die blokjes te zien. Probeer misschien later nog weleens een ander filmpje, misschien werkt dat wel.quote:Op donderdag 1 juni 2006 16:53 schreef Badabingea het volgende:
[..]
In gedownloade filmpjes zetten ipv videoclips.
ej met 0 krijg ik gewoon 0 hoor...quote:Op maandag 29 mei 2006 22:34 schreef Arnold_fan het volgende:
[..]
Je weet dat je met 0 kunt bladeren in de woorden die hij kent?
Je kan er beter 3gp van makenquote:Op donderdag 1 juni 2006 18:54 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Dat heb ik gedaan. Inmiddels heb ik met een ander programma het filmpje werkend gekregen op me telefoon alleen blijft hij halverwege hangen. Echter gebeurd dit ook met het filmpje op me computer dus tijdens het omzetten naar mp4 is er iets misgegaan...(als wmv doet hij het wel gewoon) Of het ligt aan het filmpje maar wat ik ook probeer, steeds bij hetzelfde punt stopt het beeld en krijg je van die blokjes te zien. Probeer misschien later nog weleens een ander filmpje, misschien werkt dat wel.
Ik gebruik een programma genaamd "SUPER" die kan echt alles omzetten.quote:Op donderdag 1 juni 2006 22:58 schreef diamondvoodoo het volgende:
Hoe zetten jullie filmpjes op je telefoon dan? Met welk programma zet je ze om in mp4 of 3gp of zetten jullie geen filmpjes op je telefoon.. (denk ook niet dat ik er veel gebruik van zal maken maar toch)
Heb je meer informatie over dat programma?quote:Op donderdag 1 juni 2006 23:54 schreef Badabingea het volgende:
[..]
Ik gebruik een programma genaamd "SUPER" die kan echt alles omzetten.
Ik heb ooit paar Huntelaar filmpjes op me telefoon gehad. En toen moest ik ze wel in de map downloaded video's zetten, maar toen had ik geen problemen.
En over me batterij na de 'reset'
Hij houdt het nog steeds vol.
nu ik het gezegd heb nokt die er zeker mee
Google doet wonderen.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 10:56 schreef Arnold_fan het volgende:
[..]
Heb je meer informatie over dat programma?
Ik vind het erg vreemd. Ik heb soms wel eens gehad dat ik alle woorden die ik ooit had ingevuld dat ik die dan kwijt was. Dus toch echt ff vaker invullenquote:Op vrijdag 2 juni 2006 15:37 schreef Gelderland het volgende:![]()
over dat woordenboek: wilde net een smsje typen en zelfs een simpel woordje als 'Ik' kentie niet (alleen il én gl, dan springtie al op 'nieuw')... terwijl ik dat toch wel vaker getypt hebt..
Kan het komen doordat ik teveel geheugen gebruikt hebt dat hij geen woorden meer opslaat ofsow
Snap er niets van
![]()
Moet je gewoon op auto laten. Zal wel iets met je sluiter te maken hebben.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 11:16 schreef diamondvoodoo het volgende:
Oja, wat betekend ISO onder instellingen van de camera? Je kan dat veranderen naar 100 - 200 etc
De iso waarde is een maat voor de lichtgevoeligheid van de cameraquote:Op zaterdag 3 juni 2006 11:16 schreef diamondvoodoo het volgende:
Oja, wat betekend ISO onder instellingen van de camera? Je kan dat veranderen naar 100 - 200 etc
1. Kun je er Msn op installeren / gebruiken? - Volgens mij wel maar niet de microsoft versiequote:Op zaterdag 3 juni 2006 16:56 schreef Kreepmaster het volgende:
Hoi allemaal,
Ik koop binnekort (misschien) een Samsung D600, maar ik wil de eerst de ervaringen van andere mensen weten..
De 2 MP vind ik best wel gaaf..!
1. Bedoel je dan iets in de trant van http://www.getjar.com/sof(...)lications/Messengers,, Of wat anders?quote:Op zaterdag 3 juni 2006 16:59 schreef dj_ko het volgende:
[..]
1. Kun je er Msn op installeren / gebruiken? - Volgens mij wel maar niet de microsoft versie
2. Kun je je eigen internetverbinding gebruiken? - Nee dit kan niet
3. Hoe duur zijn de prijzen voor de kaarten die je erin stopt? (geheugenkaarten) - Uuh 512 is er al voor rond de 35 euro
4. Beter een abo of een sim? - ?wat bedoel je?
1. Ik heb geen idee..quote:Op zaterdag 3 juni 2006 16:56 schreef Kreepmaster het volgende:
Hoi allemaal,
Ik koop binnekort (misschien) een Samsung D600, maar ik wil de eerst de ervaringen van andere mensen weten..
1. Kun je er Msn op installeren / gebruiken?
2. Kun je je eigen internetverbinding gebruiken?
3. Hoe duur zijn de prijzen voor de kaarten die je erin stopt? (geheugenkaarten)
4. Beter een abo of een sim?
5. Ehh.. Post ik nog wel als ik 'm weet..
10 euro ofzo, die dingen kosten een drol.quote:Op zondag 4 juni 2006 10:25 schreef diamondvoodoo het volgende:
Hoe duur is trouwens een bluetooth stick? In ieder geval zo'n ding om bestanden uit te wisselen tussen me pc <-> telefoon. Via USB gaat het zo langzaam!
Het is maar wat je leuk vindquote:Op zondag 4 juni 2006 21:19 schreef Jeroen_S. het volgende:
Heeft het nog zin om deze te kopen of kun je dan beter een e900 kopen ofzo?
Alsof dat voor die prijs iets uitmaakt....quote:Op zondag 4 juni 2006 13:28 schreef Zweefvliegje het volgende:
@diamondvoodoo.. wij vekopen ze voor 9,95 (Leeuwarden) maja ik weet niet waar jij vandaan komt?
Ik woon in R'dam maar me vriendin woont daar in de buurt. Maar ik koop hem wel gewoon hier.quote:Op zondag 4 juni 2006 13:28 schreef Zweefvliegje het volgende:
@diamondvoodoo.. wij vekopen ze voor 9,95 (Leeuwarden) maja ik weet niet waar jij vandaan komt?
Die 5 cent kan je wel hebben toch?quote:Op maandag 5 juni 2006 10:50 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Ik woon in R'dam maar me vriendin woont daar in de buurt. Maar ik koop hem wel gewoon hier.
Had ik ja. Nu die weer op Triband staat gaat die langer mee.quote:Op maandag 5 juni 2006 15:21 schreef Gerard-Joling het volgende:
Zijn er meer mensen waarbij hun accu supersnel leeg is, echt irritant!
Dan zet je em op Nederlands!quote:Op vrijdag 2 juni 2006 15:37 schreef Gelderland het volgende:![]()
over dat woordenboek: wilde net een smsje typen en zelfs een simpel woordje als 'Ik' kentie niet (alleen il én gl, dan springtie al op 'nieuw')... terwijl ik dat toch wel vaker getypt hebt..
Kan het komen doordat ik teveel geheugen gebruikt hebt dat hij geen woorden meer opslaat ofsow
Snap er niets van
![]()
1. Ja, tis alleen rete duur!quote:Op zaterdag 3 juni 2006 16:56 schreef Kreepmaster het volgende:
Hoi allemaal,
1. Kun je er Msn op installeren / gebruiken?
2. Kun je je eigen internetverbinding gebruiken?
3. Hoe duur zijn de prijzen voor de kaarten die je erin stopt? (geheugenkaarten)
4. Beter een abo of een sim?
5. Ehh.. Post ik nog wel als ik 'm weet..
Kreepmaster groet U![]()
Op die 5 cent kijk ik zeker niet, voor het geld dat ik in Leewarden ben kan ik 5 van die dingen kopenquote:Op maandag 5 juni 2006 15:31 schreef Badabingea het volgende:
[..]
Had ik ja. Nu die weer op Triband staat gaat die langer mee.
Bij goed licht gewoon op 100 zetten, hoe hoger je iso hoe meer ruis in je foto's em daar worden de foto's lelijk vanquote:Op zaterdag 3 juni 2006 11:16 schreef diamondvoodoo het volgende:
Dat kan niet. Je kan alleen je telefoon zelf als modem gebruikenquote:Op maandag 5 juni 2006 18:41 schreef Froggle het volgende:
[2. Kun je je eigen internetverbinding gebruiken]
2. Ja, via PC Studio. Ik weet alleen zelf ook niet hoe dat verder werkt.
Hier niet, ik heb wel een reset gedaan, want het geluid werd niet veel harder.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 09:55 schreef Jeroen_S. het volgende:
Als je die code invoert, loop je grote kans dat je speakers kapot knallen. En je scherm gaat soms raar doen, heb ik wel eens bij een vriend gezien.
Zo'n kaartje moet er dus NIET in. Dat zal niet passen, je moet trans flash hebben:quote:Op zaterdag 17 juni 2006 13:47 schreef eer-ik het volgende:
staat op de zijkant van je telefoon.
Ik zeg: gewoon effe naar de winkelt gaan met je telefoon, die weten precies wat erin past.
Ik heb zelf een qmotion bluetooth dongle, kostte geen reet, en hij werkt als een tierelier.
Gebruik hem supervaak, en nog nooit problemen mee gehad
http://www.qmotion.nl/
edit:
[afbeelding]
Zo'n kaartje moet erin.
Haha grapjasquote:Op vrijdag 16 juni 2006 12:30 schreef SpeedyGJ het volgende:
Het geluid is wel uit als je em in stille stand hebt staat
Bij 1GB heb je het meeste opslagruimte per euro, dus die moet je dan hebben. ¤50quote:Op zondag 18 juni 2006 16:13 schreef Gelderland het volgende:
welke flash-kaart (om je geheugen uit te bereiden0 kan je het beste nemen qua prijs?En bij welke (online)shop is die het goedkoopst:?
zoveel hoef ik niet hoor. ik gebruik het toch alleen voor foto's en heel soms voor video's. Wil alleen voor vakantie ff een kaartje. Wat is minimale MB + welke prijs, en bij welke shopquote:Op maandag 19 juni 2006 09:48 schreef Burbo het volgende:
[..]
Bij 1GB heb je het meeste opslagruimte per euro, dus die moet je dan hebben. ¤50
Klik voor 1 gig, 39.95\quote:Op dinsdag 20 juni 2006 09:09 schreef Gelderland het volgende:
[..]
zoveel hoef ik niet hoor. ik gebruik het toch alleen voor foto's en heel soms voor video's. Wil alleen voor vakantie ff een kaartje. Wat is minimale MB + welke prijs, en bij welke shop
Wow 512 gigquote:Op dinsdag 20 juni 2006 17:24 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Klik voor 1 gig, 39.95\
Klik voor 512 gig, 24.95
Je bent met 1 gig dus wel stukke goedkoper uit
quote:Op dinsdag 20 juni 2006 17:54 schreef Stealth-B2 het volgende:
zal wel mb bedoele
oooowwwquote:Op dinsdag 20 juni 2006 17:54 schreef Stealth-B2 het volgende:
zal wel mb bedoele
Foutjequote:
Hmm, k dacht echt dat ik het laatst hier gelezen had.quote:Op woensdag 21 juni 2006 17:23 schreef GertJanB het volgende:
staat er ook niet in...
Is wel eens ter sprake geweest, alleen heeft niemand (correct me if I’m wrong) toen gereageerd hoe dat dan moest
Heb je hem wel in de map gedownloade video's gezet? Want bij mij deed die het prima?quote:Op woensdag 28 juni 2006 01:22 schreef SpeedyGJ het volgende:
Bah, effe een MPG of AVI omzetten naar MPEG4 en hij vertikt het nog om af te spelen. Jammer hoor
.3GP geprobeer, homaarleuke telefoon, maar als het op video aan komt
Klopt daar was ik achter gekomenquote:Op woensdag 28 juni 2006 09:01 schreef Badabingea het volgende:
[..]
Heb je hem wel in de map gedownloade video's gezet? Want bij mij deed die het prima?
Bij mijn weten is alleen je laatste optie mogelijk. Of er moet speciale software voor zijn. Het is hier namelijk wel eens vaker te spraken geweest.quote:Op donderdag 29 juni 2006 23:44 schreef diamondvoodoo het volgende:
Wie weet hoe je java spelletjes van je computer naar je D600 kan uploaden? Is dit mogelijk of kan het alleen d.m.v. downloaden via WAP?
Ik ben het wezen proberen, maar nog niet gelukt. Dus betalen helaas.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 00:03 schreef GertJanB het volgende:
[..]
Bij mijn weten is alleen je laatste optie mogelijk. Of er moet speciale software voor zijn. Het is hier namelijk wel eens vaker te spraken geweest.
Dus volgens mij kun je het alleen doen dmv WAP
Die kenk nietquote:Op vrijdag 30 juni 2006 09:33 schreef Mojave het volgende:
Ik heb een bug met het Alarm, als ik op een knop druk als hij afgaat en ik check dat in het alarm menu dan staat hij idd op UIT maar gaat toch later weer af.
Ja maar die 1 van die programma's moet je dokken en dat heb ik er niet voor over, ik had em een paar weken geleden ook al geinstaleert...zonder succes. 1 tip: zoek geen illigale serial op, je bent gewaarschuwdquote:Op vrijdag 30 juni 2006 10:18 schreef diamondvoodoo het volgende:
Dit schijnt te helpen voor het uploaden van java games.
http://www.gsm-forum.nl/i(...)isplay;threadid=9088
Ik heb het zelf nog niet geprobeerd maar menig mensen op dat forum is het wel gelukt.
Zo kan je het ook bekijken iddquote:Op vrijdag 30 juni 2006 12:36 schreef GertJanB het volgende:
Ik ga sowieso niet meer rotzooie met instellingen...Ik vind het wel prima! En die java games zuigen toch, voor games heb ik mijn XBOX wel
Mee eens! Bovendien is je batterij dan nóg sneller leegquote:Op vrijdag 30 juni 2006 12:36 schreef GertJanB het volgende:
Ik ga sowieso niet meer rotzooie met instellingen...Ik vind het wel prima! En die java games zuigen toch, voor games heb ik mijn XBOX wel
Juist niet,quote:Op vrijdag 30 juni 2006 23:45 schreef Badabingea het volgende:
Met Triband ging die sneller leeg he? Op welke moet die dan staan?
Dus waar moet ik hem nu op zetten?quote:Op vrijdag 30 juni 2006 23:47 schreef GertJanB het volgende:
[..]
Juist niet,
Quad band wel, dan zoekt ie naar 4 en anders 3...
die van 519 mb is toch wel een stuk goedkoper hé...... (bijna de helft)...... maargoed, hoeveel foto's (hoogste resolutie) + filmpjes kan je éxtra opslaan met zo'n 512 MB kaartjequote:Op dinsdag 20 juni 2006 17:24 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Klik voor 1 gig, 39.95\
Klik voor 512 mb, 24.95
Je bent met 1 gig dus wel stukke goedkoper uit
Hoogste kwaliteit zit tussen de 100 en 250 KB per foto, neem voor het gemak 175 KB.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 12:32 schreef Gelderland het volgende:
[..]
die van 519 mb is toch wel een stuk goedkoper hé...... (bijna de helft)...... maargoed, hoeveel foto's (hoogste resolutie) + filmpjes kan je éxtra opslaan met zo'n 512 MB kaartjeweet iemand dat..
oooooowwww! Dan neem ik zo'n 512 MB kaartje. DAn maak ik misschien 500 foto's en heb ik nog ruimte zat voor tientallen filmpjes ook nogquote:Op dinsdag 4 juli 2006 12:36 schreef Arnold_fan het volgende:
[..]
Hoogste kwaliteit zit tussen de 100 en 250 KB per foto, neem voor het gemak 175 KB.
512000/175= een kleine 3000 foto's
Maar ik doelde meer voor de mensen die voor een 1 gig willen gaanquote:Op dinsdag 4 juli 2006 12:32 schreef Gelderland het volgende:
[..]
die van 519 mb is toch wel een stuk goedkoper hé...... (bijna de helft)...... maargoed, hoeveel foto's (hoogste resolutie) + filmpjes kan je éxtra opslaan met zo'n 512 MB kaartjeweet iemand dat..
"t was een actie via Orange zelfquote:Op woensdag 5 juli 2006 16:57 schreef GertJanB het volgende:
ik denk naar de winkel waar je hem vandaan hebt, toch?
Of orange effe bellen.quote:Op woensdag 5 juli 2006 18:56 schreef Badabingea het volgende:
[..]
"t was een actie via Orange zelfen aangezien we hier geen orangeshop hebben zal ik maar naar de Belcompany gaan.
okquote:Op vrijdag 7 juli 2006 14:09 schreef eer-ik het volgende:
ik ook
Moet je effe displex kopen, werkte altijd prima bij mij
hmmmz, raarquote:Op donderdag 13 juli 2006 13:58 schreef NoFate het volgende:
Hallo,
Ik heb me net een Transend Micro SD kaartje gekocht van 512 mb.
Dit kaartje wordt herkend door de samsung, maar ik kan er niet op...
Ik zie bij de status ook 0kb beschikbaar van de 0kb.
Dan dacht ik , ik pak mijn adapterje wat erbij steekt , en steek dit dan ff in mijn SD sleuf van mijn acer portable, maar hij herkend dit totaal niet...
Normaal gezien komt er dan een removable disk bij...
Wat doe ik mis? of wat ben ik vergeten?
Thnx
Misschien een keer formateren? Dat wil bij nieuwe HD's alvast meestal wel helpen als hij hem niet herkent.quote:Op donderdag 13 juli 2006 13:58 schreef NoFate het volgende:
Hallo,
Ik heb me net een Transend Micro SD kaartje gekocht van 512 mb.
Dit kaartje wordt herkend door de samsung, maar ik kan er niet op...
Ik zie bij de status ook 0kb beschikbaar van de 0kb.
Dan dacht ik , ik pak mijn adapterje wat erbij steekt , en steek dit dan ff in mijn SD sleuf van mijn acer portable, maar hij herkend dit totaal niet...
Normaal gezien komt er dan een removable disk bij...
Wat doe ik mis? of wat ben ik vergeten?
Thnx
Hij ziet ook geen kaart met 0 MB? Dan is de kaart gewoon kapot, tenminste als je hem direct in de pc stopt en niet via samsung bestanden managen bezig bent.....quote:Op dinsdag 18 juli 2006 12:08 schreef NoFate het volgende:
hoe kan ik hem formatteren als windows hem niet herkent?
Er komt bij mij pas een removable drive bij wanneer er een kaartje ingestoken wordt...
Bij dit kaarte dus niet
Ook bij disk management komt er niks bij of apparaatbeheer
Als je Orange hebt kan je dat niet weghalen.quote:Op donderdag 20 juli 2006 08:57 schreef Guxer het volgende:
ik heb op mijne d600 links een heel menu staan, hoe krijg je dat weg?
gewoon op het begin scherm....
meen je dat?quote:Op donderdag 20 juli 2006 09:04 schreef Badabingea het volgende:
[..]
Als je Orange hebt kan je dat niet weghalen.
Nee, ik heb het ook en ik vind het wel verschrikkelijk, maarja.. het is niet anders.quote:Op donderdag 20 juli 2006 09:12 schreef Guxer het volgende:
[..]
meen je dat?
das stom
op geen enkele manier dat je dan je snelkoppelingen kunt gebruilen op die 4 punts toets?
alvast bedank![]()
Dat zouden we dan een keer moeten uitzoeken.quote:Op donderdag 20 juli 2006 16:23 schreef Guxer het volgende:
ik heb juist al eens gezocht, maar kan je eigenlijk het provider logo op de d600 verwijderen?
bij nokia kan je die via wap afhalen...
hier ook?
als je dat moest klaar krjgenquote:Op vrijdag 21 juli 2006 00:04 schreef Badabingea het volgende:
[..]
Dat zouden we dan een keer moeten uitzoeken.![]()
Tis niet echt ideaal, laat de mensen dan kiezen ofzo. Nee hoor, Orange wil weer uniek zijn met een boutmenu.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 10:22 schreef Dinamiet het volgende:
Snelkoppelingen kun je nog gewoon gebruiken hoor.. lang ingedrukt houden!
(Bij die 4 -punts toets)
Ik vind dat menu ook reuzekut! Ik wil gewoon als ik een berichtje heb bijvoorbeeld, dat er staat bericht ontvangen van die en die (met foto enzo).. nu moet je altijd weer via dat stomme linkermenu! Waargh! Of helemaal via het normale menu.
is dat tekst gewoon op je bebeldscherm?quote:Op donderdag 27 juli 2006 08:56 schreef Guxer het volgende:
niemand een oplossing om het operator logo eraf te halen ?
dat tekst en bebeldscherm, wat heb je gerookt?quote:Op donderdag 27 juli 2006 11:35 schreef GertJanB het volgende:
[..]
is dat tekst gewoon op je bebeldscherm?
Hahaha het zal de zon zijn geweestquote:Op donderdag 27 juli 2006 16:15 schreef Badabingea het volgende:
[..]
dat tekst en bebeldscherm, wat heb je gerookt?![]()
de vrije ruimte op je kaartje is toch een apart menu item?quote:Op vrijdag 28 juli 2006 10:09 schreef Coelho het volgende:
Heb sinds kort een transflash/microsd kaartje in mijn D600 zitten. Als ik naar geheugenstatus kijk, wordt echter niet de omvang van eht kaartje meegerekend. Is dat normaal? Hoe weet ik dan hoeveel ruimte ik nog op mijn kaartje heb? Hij doet het verder wel.
Nog een vraag: Is het mogelijk om ergens de hoeveelheid data af te lezen die je met GPRS gebruikt hebt? Ik kan de functie niet vinden. Mijn Nokia gaf dit wel aan.
Kun je me vertellen hoe ik in dat menu item kom?quote:Op vrijdag 28 juli 2006 10:24 schreef GertJanB het volgende:
[..]
de vrije ruimte op je kaartje is toch een apart menu item?
en GPRS gebruik kun je niet uit je telefoon halen. Ik zelf bel met HI, en wanneer ik een smsje met de tekst "saldo" stuur naar 1224 krijg ik een overzicht van me bel minuten en GPRS gebruikideaal!
in mijn geval is dat mobistar dat erop staat, en dat zou ik er graag af hebbenquote:Op donderdag 27 juli 2006 16:28 schreef GertJanB het volgende:
[..]
Hahaha het zal de zon zijn geweest
Nog een keer dan...
Is dat tekst? Gewoon, op je beeldscherm? of Is dat gewoon tekst op je beeldscherm?
btw, voor je weer zo reageerdmet 'dat' bedoel ik dat logo!
Instellingen > Displayinstellingen > Tekstweergave > Plaats van tekst: uitquote:Op vrijdag 28 juli 2006 18:38 schreef Guxer het volgende:
[..]
in mijn geval is dat mobistar dat erop staat, en dat zou ik er graag af hebben![]()
kan daar enkel kiezen bovenkant of onderkant....quote:Op zaterdag 29 juli 2006 14:00 schreef GertJanB het volgende:
[..]
Instellingen > Displayinstellingen > Tekstweergave > Plaats van tekst: uit
Held, het werkt gewoon!!quote:Op zaterdag 29 juli 2006 14:00 schreef GertJanB het volgende:
[..]
Instellingen > Displayinstellingen > Tekstweergave > Plaats van tekst: uit
In Belgie gewoon in de mobistar winkel (orange group)quote:Op woensdag 2 augustus 2006 19:44 schreef GertJanB het volgende:
Hoe heb je je telefoon gekocht dan? icm wat..
Mijn kaartje wordt gewoon herkend in de telefoon, kan er ook alles mee doen. Alleen als ik het via de adapter (die je op dat plaatje ziet) in mijn pc stop, wordt het niet herkend. Iemand die met hetzelfde bijltje gehakt heeft??quote:Op woensdag 2 augustus 2006 22:11 schreef GertJanB het volgende:
Voor de veel gebruiker (aan geheugen) is er eindelijk het 2 gig transflash kaartje!![]()
[afbeelding]
Het nieuwe geheugenkaartje komt direct op de markt met een prijs van 100 dollar (wat je waarschijnlijk kunt vertalen naar 100 euro).
zit dat er echt op?quote:Op donderdag 3 augustus 2006 10:31 schreef Coelho het volgende:
O ja, iemand enig idee hoe de hands free speaker harder te zetten is? Leuke functie, maar als ik harder rijd dan 50 km/u dan is het alsnog niet te verstaan....
Als je belt komt er een klein icoontje in het midden op de onderste regel te staan met een speakertje (geloof ik). In ieder geval: Druk OK toets, en dan toets linksboven (met de drie puntjes) om te bevestigen dat je handsfree wilt. Je kunt dit trouwens al doen als je het nummer aan het bellen bent.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 10:35 schreef eer-ik het volgende:
[..]
zit dat er echt op?
Ik wilde dat al graag, maar kon het nooit vinden tijdens het bellen...![]()
zo, relaxed!quote:Op donderdag 3 augustus 2006 10:45 schreef Coelho het volgende:
[..]
Als je belt komt er een klein icoontje in het midden op de onderste regel te staan met een speakertje (geloof ik). In ieder geval: Druk OK toets, en dan toets linksboven (met de drie puntjes) om te bevestigen dat je handsfree wilt. Je kunt dit trouwens al doen als je het nummer aan het bellen bent.
Niemand een antwoord op mijn vraag?quote:Op vrijdag 28 juli 2006 15:09 schreef magnifor het volgende:
Ik heb een vraagje over de camera. Dropt de fps in donkere gebieden bij video opnames?
Wil ook avond opnames maken, maar moet de fps wel rond de 30 blijven natuurlijk.
Dat zal het zijn, Orange sucks. Die hebben toch ook hun eigen menu items, en dat lelijke logo op de telefoon gedrukt?quote:Op donderdag 3 augustus 2006 06:13 schreef Guxer het volgende:
[..]
In Belgie gewoon in de mobistar winkel (orange group)
gewoon met het knopje aan de zijkant, zelfde wanneer je gewoon belt...quote:Op donderdag 3 augustus 2006 10:31 schreef Coelho het volgende:
O ja, iemand enig idee hoe de hands free speaker harder te zetten is? Leuke functie, maar als ik harder rijd dan 50 km/u dan is het alsnog niet te verstaan....
Dat had ik al begrepen, maar dan is het nog vrij zacht.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 14:30 schreef GertJanB het volgende:
gewoon met het knopje aan de zijkant, zelfde wanneer je gewoon belt...
Na dat ''rommelen'' krijg je je telefoon niet meer op stil, (stil is dan geloof ik juist het hardst).quote:Op donderdag 3 augustus 2006 15:08 schreef Coelho het volgende:
[..]
Dat had ik al begrepen, maar dan is het nog vrij zacht.
Er blijken codes te zijn om in de bios te "rommelen", en ik vroeg me af of er ook een code is om daar het geluid harder te zetten. Er blijkt namelijk softwarematig een limiet ingesteld te zijn.
Samsung heeft die Limiet niet voor niks ingesteld. Ik zou als ik jou was er ook niet aan lopen rotzooien. Het volume zal zo luid zijn dat je denkt dat je speakers gaan knappen, en 2e punt is wat BobdG al zei, wanneer je terug wilt naar je oude instellingen zal je alles moet resetten... een uitkomst maar zeker geen aanrader.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 15:08 schreef Coelho het volgende:
[..]
Dat had ik al begrepen, maar dan is het nog vrij zacht.
Er blijken codes te zijn om in de bios te "rommelen", en ik vroeg me af of er ook een code is om daar het geluid harder te zetten. Er blijkt namelijk softwarematig een limiet ingesteld te zijn.
Hij is (wel) alleen voor het opnemen en het bellenquote:Op donderdag 3 augustus 2006 21:30 schreef NoFate het volgende:
Heb dus gisteren voor de eerste keer dat headsetje (oordopjes) gebruikt dat meegeleverd was in de doos...
Nu zit daar zo'n grijs knopje op waar ook het microfoontje zit...
Waar dient dat knopje voor?
Heb al gemerkt dat het niet voor volume is of voor volgend liedje ofzo.
Ook niet voor de gsm op te nemen als je gebeld wordt terwijl je je mp3 speler aan het gebruiken bent...
Maar waarom dan wel?
thnx
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |