Had ik dat nou maar eerder gewetenquote:Op dinsdag 30 mei 2006 01:05 schreef GertJanB het volgende:
Bij mijn weten kun je geen software dmv je datakabel of Bluetooth op je D600 zetten... Wat dat betreft is Samsung klote!
Grote markt foto? met die mooie volvo?quote:Op dinsdag 30 mei 2006 01:33 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Had ik dat nou maar eerder gewetenwat moet ik dan hebben
![]()
Trouwens, in de vorige topic zag ik 2 foto's staan die me wel heel bekent voor kwamen, laat me raden, jij komt ook uit Dokkum?
Juistquote:Op dinsdag 30 mei 2006 01:35 schreef GertJanB het volgende:
[..]
Grote markt foto? met die mooie volvo?![]()
Check my website onder Dreigende noodweer wolkenquote:Op dinsdag 30 mei 2006 01:44 schreef GertJanB het volgende:
hehe andere hoek de grote markt(aparte lucht btw)
Free messenger.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 01:56 schreef GertJanB het volgende:
hehe erg mooi die lucht!
maar idd ontopic, euh ik heb geen idee eigenlijk. Ik weet alleen dat het niet mogelijk is om het via datakabel te doen.
Ik had tdt erg leuke software en kleine games van deze website af gehaalt, maar geen idee hoe ik het vervolgens op me telefoon zou krijgen....
maar hoe check je zo iets dan? Met bepalde software op je telefoon?quote:Op dinsdag 30 mei 2006 02:18 schreef SpeedyGJ het volgende:
Ik fiets veel, en sinds ik deze camera heb ga ik ook wel eens chasen..mits er onweer in de buurt is, daarvoor moet ik wel op de hoogte blijven hoe dit allemaal ontwikkelt, als het zaakje instort dan kan ik net zo goed weer terug gaan, maar kan ook zijn dat het net 4 km naast mij dreigt te gaan, op deze manier kan ik dit allemaal mooi op mijn mobiel volgen.
ik had ooit eMSN van die site op m'n telefoon, beeetje traag, maar wel geinig voor als je even geen pc bij de hand hebt.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 08:56 schreef Badabingea het volgende:
[..]
Free messenger.
Zal je daarvoor moeten betalen?
Maar kost het geld?quote:Op dinsdag 30 mei 2006 09:26 schreef GertJanB het volgende:
[..]
maar hoe check je zo iets dan? Met bepalde software op je telefoon?
[..]
ik had ooit eMSN van die site op m'n telefoon, beeetje traag, maar wel geinig voor als je even geen pc bij de hand hebt.
Tuurlijk! Internet kostenquote:
Infomeer naar je providerquote:
He watgrappigquote:Op dinsdag 30 mei 2006 16:40 schreef SpeedyGJ het volgende:
Nee, via buienradar.nl kun je uit 2 verschillende kiezen.
1: http://pda.buienradar.nl/ voor PDA, helaas werkt deze niet op de samsung wat ik dus erg jammer vind
2: http://mobiel.buienradar.nl/ voor je mobiel, deze werkt wel alleen ergggg kleinen nog erger, niet bewegend.
Je hebt ook 1 van wetteronline.de: http://www.wetteronline.de/daten/radar/ddlnw/std.gif deze is wel bewegend, en ook redelijk goed te zien op de mob, nadeel is dat deze niet helemaal 100% betrouwbaar is, en dat deze 15 min intervall heeft ivp 5 min.
Vanmiddag in de bus, zag ik dat ik het nog steeds op me telefoon had staan, dus meteen ff weer gebruiktquote:
Klopt maar dat went welquote:Op dinsdag 30 mei 2006 19:58 schreef GertJanB het volgende:
[..]
He watgrappigalleen wel moeilijk zichtbar als het je om een fietstochje van 10 km gaat..
Aangezien je heel nederland vol in beeld hebt... moet je heeeeeel goed kijken.
Ik had een zipfile met 50mb aan die shit, maar die heb ik niet meer.quote:Op woensdag 31 mei 2006 12:08 schreef Biogarde het volgende:
Iemand leuke site's met gratis wallpapers, etc etc![]()
Alvast bedankt![]()
240 bij 320 tochquote:Op woensdag 31 mei 2006 12:25 schreef Badabingea het volgende:
[..]
Ik had een zipfile met 50mb aan die shit, maar die heb ik niet meer.
Hoe groot moeten je plaatjes worden zodat ze precies op je beeldscherm passen en dus niet met die lelijke witte randen.
heb ik ook last van heb toen gewoon een bluetooth stickie voor mn pc gehaald. dan gaat het veeeeeeeel snellerquote:Op woensdag 31 mei 2006 14:03 schreef diamondvoodoo het volgende:
Ik heb ook sinds kort een nieuwe Samsung alleen gaat bij jullie het overbrengen van een mp3 - video naar de pc of telefoon ook zo langzaam?? Het duurt werkelijk 5 tot 10 minuten! Komt dit omdat hij gebruikt maakt van USB 1.0 ipv 2.0?? Verder laad de batterij op als hij aangesloten is op een USB poort??
Gedaan, maybe gaat me battarij ook langer mee, ff checken!quote:Op zondag 30 april 2006 13:03 schreef GertJanB het volgende:
met *2767*3855# is het weer opgelost.
Alleen is het voor me zelf te lang geleden om precies te weten wat je wel en niet houdt... mar telefoon nummers verwijderd ie zeker, dus die moet je backuppen, en volgens mij vernader hij voor de rest alleen je instelleningen weer terug naar fabrieks instellingen, dus die mooie ski foto als achtergrond, en een irritatnte lelijke beltoon![]()
Nee, ze zeggen wel van: In het noorden en oosten kans op onweersbuien, dit is al een paar keer gezegt....maar die dagen was er totaal geen teken van onweer, sterker nog, we hebben 1 dag compleet droog gehouden, en vrij veel zon, terwijl het kleine 40 km naar het zuiden toe de buien ontstonden en die snel gepaart ging met onweerquote:Op woensdag 31 mei 2006 10:06 schreef GertJanB het volgende:
dat geloof ik wel ja dat je er aan went, alleen kun je niet beter een dag van te voren naar bv piet op sbs kijken?
Klopt, de mob maakt gebruik van USB 1.0 ivp 2.0, daarom duurt het ook zo lang. Dit vind ik eigenlijk wel erg jammer, we zijn zo ver met die zooi en dan proppen ze er nog een USB 1.0 in, wel een minpunt dus. Voor de rest laad hij idd op via USB.quote:Op woensdag 31 mei 2006 14:03 schreef diamondvoodoo het volgende:
Ik heb ook sinds kort een nieuwe Samsung alleen gaat bij jullie het overbrengen van een mp3 - video naar de pc of telefoon ook zo langzaam?? Het duurt werkelijk 5 tot 10 minuten! Komt dit omdat hij gebruikt maakt van USB 1.0 ipv 2.0?? Verder laad de batterij op als hij aangesloten is op een USB poort??
Dat laatste is dan wel handig anders is je batterij gelijk weer leeg als je even bezig bent met overzetten...quote:Op woensdag 31 mei 2006 19:27 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Klopt, de mob maakt gebruik van USB 1.0 ivp 2.0, daarom duurt het ook zo lang. Dit vind ik eigenlijk wel erg jammer, we zijn zo ver met die zooi en dan proppen ze er nog een USB 1.0 in, wel een minpunt dus. Voor de rest laad hij idd op via USB.
Ik weet niet wat voor brakke batterijen jullie hebben, maar die van mij gaat niet zo snel leeg hoor...quote:Op donderdag 1 juni 2006 10:35 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Dat laatste is dan wel handig anders is je batterij gelijk weer leeg als je even bezig bent met overzetten...
Ja heb dat inderdaad al geprobeerd. 300x400 Kwam mooi over op me hele achtergrond zonder witte balken. Verder staan ze wel gewoon bij gedownloade foto's. Naar foto's of favoriete foto's kan ik ze niet plaatsen met dat programmatje.quote:Op donderdag 1 juni 2006 11:23 schreef eer-ik het volgende:
om na te kijken moet je voor de grap effe een plaatje ván je telefoon naar je computer downloaden en dan effe kijken hoe groot die zijn.
Ik ram ook wel eens foto's op men achtergrond, en dan cropt die ze ook. Je ziet dan niet de hele achtergrond. Let wel op dat je het niet in de map 'gedownloade foto's' laat komen, want dan verkleint ie ze, en krijg je zo'n witte balk aan de boven en onderkant.
In gedownloade filmpjes zetten ipv videoclips.quote:Op donderdag 1 juni 2006 14:24 schreef diamondvoodoo het volgende:
Hmm ik heb een filmpje omgezet naar mp4 formaat vervolgens heb ik hem op me telefoon gezet maar als ik hem wil afspelen geeft hij aan: De inhoud word niet ondersteund, Hoe kan dit, wat doe ik fout? Het is namelijk wel een mp4 bestand
Dat heb ik gedaan. Inmiddels heb ik met een ander programma het filmpje werkend gekregen op me telefoon alleen blijft hij halverwege hangen. Echter gebeurd dit ook met het filmpje op me computer dus tijdens het omzetten naar mp4 is er iets misgegaan...(als wmv doet hij het wel gewoon) Of het ligt aan het filmpje maar wat ik ook probeer, steeds bij hetzelfde punt stopt het beeld en krijg je van die blokjes te zien. Probeer misschien later nog weleens een ander filmpje, misschien werkt dat wel.quote:Op donderdag 1 juni 2006 16:53 schreef Badabingea het volgende:
[..]
In gedownloade filmpjes zetten ipv videoclips.
ej met 0 krijg ik gewoon 0 hoor...quote:Op maandag 29 mei 2006 22:34 schreef Arnold_fan het volgende:
[..]
Je weet dat je met 0 kunt bladeren in de woorden die hij kent?
Je kan er beter 3gp van makenquote:Op donderdag 1 juni 2006 18:54 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Dat heb ik gedaan. Inmiddels heb ik met een ander programma het filmpje werkend gekregen op me telefoon alleen blijft hij halverwege hangen. Echter gebeurd dit ook met het filmpje op me computer dus tijdens het omzetten naar mp4 is er iets misgegaan...(als wmv doet hij het wel gewoon) Of het ligt aan het filmpje maar wat ik ook probeer, steeds bij hetzelfde punt stopt het beeld en krijg je van die blokjes te zien. Probeer misschien later nog weleens een ander filmpje, misschien werkt dat wel.
Ik gebruik een programma genaamd "SUPER" die kan echt alles omzetten.quote:Op donderdag 1 juni 2006 22:58 schreef diamondvoodoo het volgende:
Hoe zetten jullie filmpjes op je telefoon dan? Met welk programma zet je ze om in mp4 of 3gp of zetten jullie geen filmpjes op je telefoon.. (denk ook niet dat ik er veel gebruik van zal maken maar toch)
Heb je meer informatie over dat programma?quote:Op donderdag 1 juni 2006 23:54 schreef Badabingea het volgende:
[..]
Ik gebruik een programma genaamd "SUPER" die kan echt alles omzetten.
Ik heb ooit paar Huntelaar filmpjes op me telefoon gehad. En toen moest ik ze wel in de map downloaded video's zetten, maar toen had ik geen problemen.
En over me batterij na de 'reset'
Hij houdt het nog steeds vol.
nu ik het gezegd heb nokt die er zeker mee
Google doet wonderen.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 10:56 schreef Arnold_fan het volgende:
[..]
Heb je meer informatie over dat programma?
Ik vind het erg vreemd. Ik heb soms wel eens gehad dat ik alle woorden die ik ooit had ingevuld dat ik die dan kwijt was. Dus toch echt ff vaker invullenquote:Op vrijdag 2 juni 2006 15:37 schreef Gelderland het volgende:![]()
over dat woordenboek: wilde net een smsje typen en zelfs een simpel woordje als 'Ik' kentie niet (alleen il én gl, dan springtie al op 'nieuw')... terwijl ik dat toch wel vaker getypt hebt..
Kan het komen doordat ik teveel geheugen gebruikt hebt dat hij geen woorden meer opslaat ofsow
Snap er niets van
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |