aardige picture ....quote:Op vrijdag 14 april 2006 18:07 schreef eer-ik het volgende:
tvp
Voor het mooi, een foto die ik ermee gemaakt heb
[afbeelding]
2.0 mgp is hetquote:
Moet ik dít gebruiken om het terug te zetten? En heeft iemand hier ervaring mee? Wat raak ik kwijt etc...quote:Voor de Mensen die hebben zitten kloten aan hun geluidsinstellingen
Als je je oude geluidsinstellingen terug wilt, zul je em moeten resetten door deze code in te voeren: *2767*3855#
ps vergeet niet je tel nummers te backuppen want die zullen gewist worden., Bij mijn weten blijft de rest zoals fotos, muziek, smsjes etc wel op je telefoon staan!
en wat verwijdert 'ie nog meerquote:Op zondag 30 april 2006 13:03 schreef GertJanB het volgende:
met *2767*3855# is het weer opgelost.
Alleen is het voor me zelf te lang geleden om precies te weten wat je wel en niet houdt... mar telefoon nummers verwijderd ie zeker, dus die moet je backuppen, en volgens mij vernader hij voor de rest alleen je instelleningen weer terug naar fabrieks instellingen, dus die mooie ski foto als achtergrond, en een irritatnte lelijke beltoon![]()
Voor de Mensen die hebben zitten kloten aan hun geluidsinstellingenquote:Op zondag 30 april 2006 13:11 schreef Gelderland het volgende:
en wat verwijdert 'ie nog meerSmsjes/foto's ? etc... En Hoe kan ik die nr's backuppen..
Dat kan met de software die bij je telefoon zit, iets van contacten managen ofzo, ik heb ze zelf ook zo overgezet.quote:Op zondag 30 april 2006 13:40 schreef Gelderland het volgende:
hoor 't toch liefst van iemand die hier zelf ervaring mee heeft... en hoe kan je nr's backuppen?
Leg ik het uit, is het nog niet goed!quote:Op zondag 30 april 2006 13:40 schreef Gelderland het volgende:
hoor 't toch liefst van iemand die hier zelf ervaring mee heeft... en hoe kan je nr's backuppen?
Nee, vind ze allemaal zuigenquote:Op woensdag 3 mei 2006 14:21 schreef Arnold_fan het volgende:
Iemand een hoop java games voor de samsung d600?
zelfde link!quote:Op woensdag 3 mei 2006 17:13 schreef Gelderland het volgende:
en softwareZijn er mensen die handige software (proggies) op hun D600 hebben staan of ook niet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |