Had ik dat nou maar eerder gewetenquote:Op dinsdag 30 mei 2006 01:05 schreef GertJanB het volgende:
Bij mijn weten kun je geen software dmv je datakabel of Bluetooth op je D600 zetten... Wat dat betreft is Samsung klote!

Grote markt foto? met die mooie volvo?quote:Op dinsdag 30 mei 2006 01:33 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Had ik dat nou maar eerder gewetenwat moet ik dan hebben
![]()
Trouwens, in de vorige topic zag ik 2 foto's staan die me wel heel bekent voor kwamen, laat me raden, jij komt ook uit Dokkum?

Juistquote:Op dinsdag 30 mei 2006 01:35 schreef GertJanB het volgende:
[..]
Grote markt foto? met die mooie volvo?![]()

Check my website onder Dreigende noodweer wolkenquote:Op dinsdag 30 mei 2006 01:44 schreef GertJanB het volgende:
hehe andere hoek de grote markt(aparte lucht btw)

Free messenger.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 01:56 schreef GertJanB het volgende:
hehe erg mooi die lucht!
maar idd ontopic, euh ik heb geen idee eigenlijk. Ik weet alleen dat het niet mogelijk is om het via datakabel te doen.
Ik had tdt erg leuke software en kleine games van deze website af gehaalt, maar geen idee hoe ik het vervolgens op me telefoon zou krijgen....

maar hoe check je zo iets dan? Met bepalde software op je telefoon?quote:Op dinsdag 30 mei 2006 02:18 schreef SpeedyGJ het volgende:
Ik fiets veel, en sinds ik deze camera heb ga ik ook wel eens chasen..mits er onweer in de buurt is, daarvoor moet ik wel op de hoogte blijven hoe dit allemaal ontwikkelt, als het zaakje instort dan kan ik net zo goed weer terug gaan, maar kan ook zijn dat het net 4 km naast mij dreigt te gaan, op deze manier kan ik dit allemaal mooi op mijn mobiel volgen.
ik had ooit eMSN van die site op m'n telefoon, beeetje traag, maar wel geinig voor als je even geen pc bij de hand hebt.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 08:56 schreef Badabingea het volgende:
[..]
Free messenger.
Zal je daarvoor moeten betalen?

Maar kost het geld?quote:Op dinsdag 30 mei 2006 09:26 schreef GertJanB het volgende:
[..]
maar hoe check je zo iets dan? Met bepalde software op je telefoon?
[..]
ik had ooit eMSN van die site op m'n telefoon, beeetje traag, maar wel geinig voor als je even geen pc bij de hand hebt.

Tuurlijk! Internet kostenquote:

Infomeer naar je providerquote:

He watgrappigquote:Op dinsdag 30 mei 2006 16:40 schreef SpeedyGJ het volgende:
Nee, via buienradar.nl kun je uit 2 verschillende kiezen.
1: http://pda.buienradar.nl/ voor PDA, helaas werkt deze niet op de samsung wat ik dus erg jammer vind
2: http://mobiel.buienradar.nl/ voor je mobiel, deze werkt wel alleen ergggg kleinen nog erger, niet bewegend.
Je hebt ook 1 van wetteronline.de: http://www.wetteronline.de/daten/radar/ddlnw/std.gif deze is wel bewegend, en ook redelijk goed te zien op de mob, nadeel is dat deze niet helemaal 100% betrouwbaar is, en dat deze 15 min intervall heeft ivp 5 min.

Vanmiddag in de bus, zag ik dat ik het nog steeds op me telefoon had staan, dus meteen ff weer gebruiktquote:

Klopt maar dat went welquote:Op dinsdag 30 mei 2006 19:58 schreef GertJanB het volgende:
[..]
He watgrappigalleen wel moeilijk zichtbar als het je om een fietstochje van 10 km gaat..
Aangezien je heel nederland vol in beeld hebt... moet je heeeeeel goed kijken.

Ik had een zipfile met 50mb aan die shit, maar die heb ik niet meer.quote:Op woensdag 31 mei 2006 12:08 schreef Biogarde het volgende:
Iemand leuke site's met gratis wallpapers, etc etc![]()
Alvast bedankt![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |