Ja maar die 1 van die programma's moet je dokken en dat heb ik er niet voor over, ik had em een paar weken geleden ook al geinstaleert...zonder succes. 1 tip: zoek geen illigale serial op, je bent gewaarschuwdquote:Op vrijdag 30 juni 2006 10:18 schreef diamondvoodoo het volgende:
Dit schijnt te helpen voor het uploaden van java games.
http://www.gsm-forum.nl/i(...)isplay;threadid=9088
Ik heb het zelf nog niet geprobeerd maar menig mensen op dat forum is het wel gelukt.
Zo kan je het ook bekijken iddquote:Op vrijdag 30 juni 2006 12:36 schreef GertJanB het volgende:
Ik ga sowieso niet meer rotzooie met instellingen...Ik vind het wel prima! En die java games zuigen toch, voor games heb ik mijn XBOX wel
Mee eens! Bovendien is je batterij dan nóg sneller leegquote:Op vrijdag 30 juni 2006 12:36 schreef GertJanB het volgende:
Ik ga sowieso niet meer rotzooie met instellingen...Ik vind het wel prima! En die java games zuigen toch, voor games heb ik mijn XBOX wel
Juist niet,quote:Op vrijdag 30 juni 2006 23:45 schreef Badabingea het volgende:
Met Triband ging die sneller leeg he? Op welke moet die dan staan?
Dus waar moet ik hem nu op zetten?quote:Op vrijdag 30 juni 2006 23:47 schreef GertJanB het volgende:
[..]
Juist niet,
Quad band wel, dan zoekt ie naar 4 en anders 3...
die van 519 mb is toch wel een stuk goedkoper hé...... (bijna de helft)...... maargoed, hoeveel foto's (hoogste resolutie) + filmpjes kan je éxtra opslaan met zo'n 512 MB kaartjequote:Op dinsdag 20 juni 2006 17:24 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Klik voor 1 gig, 39.95\
Klik voor 512 mb, 24.95
Je bent met 1 gig dus wel stukke goedkoper uit
Hoogste kwaliteit zit tussen de 100 en 250 KB per foto, neem voor het gemak 175 KB.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 12:32 schreef Gelderland het volgende:
[..]
die van 519 mb is toch wel een stuk goedkoper hé...... (bijna de helft)...... maargoed, hoeveel foto's (hoogste resolutie) + filmpjes kan je éxtra opslaan met zo'n 512 MB kaartjeweet iemand dat..
oooooowwww! Dan neem ik zo'n 512 MB kaartje. DAn maak ik misschien 500 foto's en heb ik nog ruimte zat voor tientallen filmpjes ook nogquote:Op dinsdag 4 juli 2006 12:36 schreef Arnold_fan het volgende:
[..]
Hoogste kwaliteit zit tussen de 100 en 250 KB per foto, neem voor het gemak 175 KB.
512000/175= een kleine 3000 foto's
Maar ik doelde meer voor de mensen die voor een 1 gig willen gaanquote:Op dinsdag 4 juli 2006 12:32 schreef Gelderland het volgende:
[..]
die van 519 mb is toch wel een stuk goedkoper hé...... (bijna de helft)...... maargoed, hoeveel foto's (hoogste resolutie) + filmpjes kan je éxtra opslaan met zo'n 512 MB kaartjeweet iemand dat..
"t was een actie via Orange zelfquote:Op woensdag 5 juli 2006 16:57 schreef GertJanB het volgende:
ik denk naar de winkel waar je hem vandaan hebt, toch?
Of orange effe bellen.quote:Op woensdag 5 juli 2006 18:56 schreef Badabingea het volgende:
[..]
"t was een actie via Orange zelfen aangezien we hier geen orangeshop hebben zal ik maar naar de Belcompany gaan.
okquote:Op vrijdag 7 juli 2006 14:09 schreef eer-ik het volgende:
ik ook
Moet je effe displex kopen, werkte altijd prima bij mij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |