Moet je gewoon op auto laten. Zal wel iets met je sluiter te maken hebben.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 11:16 schreef diamondvoodoo het volgende:
Oja, wat betekend ISO onder instellingen van de camera? Je kan dat veranderen naar 100 - 200 etc
De iso waarde is een maat voor de lichtgevoeligheid van de cameraquote:Op zaterdag 3 juni 2006 11:16 schreef diamondvoodoo het volgende:
Oja, wat betekend ISO onder instellingen van de camera? Je kan dat veranderen naar 100 - 200 etc
1. Kun je er Msn op installeren / gebruiken? - Volgens mij wel maar niet de microsoft versiequote:Op zaterdag 3 juni 2006 16:56 schreef Kreepmaster het volgende:
Hoi allemaal,
Ik koop binnekort (misschien) een Samsung D600, maar ik wil de eerst de ervaringen van andere mensen weten..
De 2 MP vind ik best wel gaaf..!
1. Bedoel je dan iets in de trant van http://www.getjar.com/sof(...)lications/Messengers,, Of wat anders?quote:Op zaterdag 3 juni 2006 16:59 schreef dj_ko het volgende:
[..]
1. Kun je er Msn op installeren / gebruiken? - Volgens mij wel maar niet de microsoft versie
2. Kun je je eigen internetverbinding gebruiken? - Nee dit kan niet
3. Hoe duur zijn de prijzen voor de kaarten die je erin stopt? (geheugenkaarten) - Uuh 512 is er al voor rond de 35 euro
4. Beter een abo of een sim? - ?wat bedoel je?
1. Ik heb geen idee..quote:Op zaterdag 3 juni 2006 16:56 schreef Kreepmaster het volgende:
Hoi allemaal,
Ik koop binnekort (misschien) een Samsung D600, maar ik wil de eerst de ervaringen van andere mensen weten..
1. Kun je er Msn op installeren / gebruiken?
2. Kun je je eigen internetverbinding gebruiken?
3. Hoe duur zijn de prijzen voor de kaarten die je erin stopt? (geheugenkaarten)
4. Beter een abo of een sim?
5. Ehh.. Post ik nog wel als ik 'm weet..
10 euro ofzo, die dingen kosten een drol.quote:Op zondag 4 juni 2006 10:25 schreef diamondvoodoo het volgende:
Hoe duur is trouwens een bluetooth stick? In ieder geval zo'n ding om bestanden uit te wisselen tussen me pc <-> telefoon. Via USB gaat het zo langzaam!
Het is maar wat je leuk vindquote:Op zondag 4 juni 2006 21:19 schreef Jeroen_S. het volgende:
Heeft het nog zin om deze te kopen of kun je dan beter een e900 kopen ofzo?
Alsof dat voor die prijs iets uitmaakt....quote:Op zondag 4 juni 2006 13:28 schreef Zweefvliegje het volgende:
@diamondvoodoo.. wij vekopen ze voor 9,95 (Leeuwarden) maja ik weet niet waar jij vandaan komt?
Ik woon in R'dam maar me vriendin woont daar in de buurt. Maar ik koop hem wel gewoon hier.quote:Op zondag 4 juni 2006 13:28 schreef Zweefvliegje het volgende:
@diamondvoodoo.. wij vekopen ze voor 9,95 (Leeuwarden) maja ik weet niet waar jij vandaan komt?
Die 5 cent kan je wel hebben toch?quote:Op maandag 5 juni 2006 10:50 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Ik woon in R'dam maar me vriendin woont daar in de buurt. Maar ik koop hem wel gewoon hier.
Had ik ja. Nu die weer op Triband staat gaat die langer mee.quote:Op maandag 5 juni 2006 15:21 schreef Gerard-Joling het volgende:
Zijn er meer mensen waarbij hun accu supersnel leeg is, echt irritant!
Dan zet je em op Nederlands!quote:Op vrijdag 2 juni 2006 15:37 schreef Gelderland het volgende:![]()
over dat woordenboek: wilde net een smsje typen en zelfs een simpel woordje als 'Ik' kentie niet (alleen il én gl, dan springtie al op 'nieuw')... terwijl ik dat toch wel vaker getypt hebt..
Kan het komen doordat ik teveel geheugen gebruikt hebt dat hij geen woorden meer opslaat ofsow
Snap er niets van
![]()
1. Ja, tis alleen rete duur!quote:Op zaterdag 3 juni 2006 16:56 schreef Kreepmaster het volgende:
Hoi allemaal,
1. Kun je er Msn op installeren / gebruiken?
2. Kun je je eigen internetverbinding gebruiken?
3. Hoe duur zijn de prijzen voor de kaarten die je erin stopt? (geheugenkaarten)
4. Beter een abo of een sim?
5. Ehh.. Post ik nog wel als ik 'm weet..
Kreepmaster groet U![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |