in mijn geval is dat mobistar dat erop staat, en dat zou ik er graag af hebbenquote:Op donderdag 27 juli 2006 16:28 schreef GertJanB het volgende:
[..]
Hahaha het zal de zon zijn geweest
Nog een keer dan...
Is dat tekst? Gewoon, op je beeldscherm? of Is dat gewoon tekst op je beeldscherm?
btw, voor je weer zo reageerdmet 'dat' bedoel ik dat logo!
Instellingen > Displayinstellingen > Tekstweergave > Plaats van tekst: uitquote:Op vrijdag 28 juli 2006 18:38 schreef Guxer het volgende:
[..]
in mijn geval is dat mobistar dat erop staat, en dat zou ik er graag af hebben![]()
kan daar enkel kiezen bovenkant of onderkant....quote:Op zaterdag 29 juli 2006 14:00 schreef GertJanB het volgende:
[..]
Instellingen > Displayinstellingen > Tekstweergave > Plaats van tekst: uit
Held, het werkt gewoon!!quote:Op zaterdag 29 juli 2006 14:00 schreef GertJanB het volgende:
[..]
Instellingen > Displayinstellingen > Tekstweergave > Plaats van tekst: uit
In Belgie gewoon in de mobistar winkel (orange group)quote:Op woensdag 2 augustus 2006 19:44 schreef GertJanB het volgende:
Hoe heb je je telefoon gekocht dan? icm wat..
Mijn kaartje wordt gewoon herkend in de telefoon, kan er ook alles mee doen. Alleen als ik het via de adapter (die je op dat plaatje ziet) in mijn pc stop, wordt het niet herkend. Iemand die met hetzelfde bijltje gehakt heeft??quote:Op woensdag 2 augustus 2006 22:11 schreef GertJanB het volgende:
Voor de veel gebruiker (aan geheugen) is er eindelijk het 2 gig transflash kaartje!![]()
[afbeelding]
Het nieuwe geheugenkaartje komt direct op de markt met een prijs van 100 dollar (wat je waarschijnlijk kunt vertalen naar 100 euro).
zit dat er echt op?quote:Op donderdag 3 augustus 2006 10:31 schreef Coelho het volgende:
O ja, iemand enig idee hoe de hands free speaker harder te zetten is? Leuke functie, maar als ik harder rijd dan 50 km/u dan is het alsnog niet te verstaan....
Als je belt komt er een klein icoontje in het midden op de onderste regel te staan met een speakertje (geloof ik). In ieder geval: Druk OK toets, en dan toets linksboven (met de drie puntjes) om te bevestigen dat je handsfree wilt. Je kunt dit trouwens al doen als je het nummer aan het bellen bent.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 10:35 schreef eer-ik het volgende:
[..]
zit dat er echt op?
Ik wilde dat al graag, maar kon het nooit vinden tijdens het bellen...![]()
zo, relaxed!quote:Op donderdag 3 augustus 2006 10:45 schreef Coelho het volgende:
[..]
Als je belt komt er een klein icoontje in het midden op de onderste regel te staan met een speakertje (geloof ik). In ieder geval: Druk OK toets, en dan toets linksboven (met de drie puntjes) om te bevestigen dat je handsfree wilt. Je kunt dit trouwens al doen als je het nummer aan het bellen bent.
Niemand een antwoord op mijn vraag?quote:Op vrijdag 28 juli 2006 15:09 schreef magnifor het volgende:
Ik heb een vraagje over de camera. Dropt de fps in donkere gebieden bij video opnames?
Wil ook avond opnames maken, maar moet de fps wel rond de 30 blijven natuurlijk.
Dat zal het zijn, Orange sucks. Die hebben toch ook hun eigen menu items, en dat lelijke logo op de telefoon gedrukt?quote:Op donderdag 3 augustus 2006 06:13 schreef Guxer het volgende:
[..]
In Belgie gewoon in de mobistar winkel (orange group)
gewoon met het knopje aan de zijkant, zelfde wanneer je gewoon belt...quote:Op donderdag 3 augustus 2006 10:31 schreef Coelho het volgende:
O ja, iemand enig idee hoe de hands free speaker harder te zetten is? Leuke functie, maar als ik harder rijd dan 50 km/u dan is het alsnog niet te verstaan....
Dat had ik al begrepen, maar dan is het nog vrij zacht.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 14:30 schreef GertJanB het volgende:
gewoon met het knopje aan de zijkant, zelfde wanneer je gewoon belt...
Na dat ''rommelen'' krijg je je telefoon niet meer op stil, (stil is dan geloof ik juist het hardst).quote:Op donderdag 3 augustus 2006 15:08 schreef Coelho het volgende:
[..]
Dat had ik al begrepen, maar dan is het nog vrij zacht.
Er blijken codes te zijn om in de bios te "rommelen", en ik vroeg me af of er ook een code is om daar het geluid harder te zetten. Er blijkt namelijk softwarematig een limiet ingesteld te zijn.
Samsung heeft die Limiet niet voor niks ingesteld. Ik zou als ik jou was er ook niet aan lopen rotzooien. Het volume zal zo luid zijn dat je denkt dat je speakers gaan knappen, en 2e punt is wat BobdG al zei, wanneer je terug wilt naar je oude instellingen zal je alles moet resetten... een uitkomst maar zeker geen aanrader.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 15:08 schreef Coelho het volgende:
[..]
Dat had ik al begrepen, maar dan is het nog vrij zacht.
Er blijken codes te zijn om in de bios te "rommelen", en ik vroeg me af of er ook een code is om daar het geluid harder te zetten. Er blijkt namelijk softwarematig een limiet ingesteld te zijn.
Hij is (wel) alleen voor het opnemen en het bellenquote:Op donderdag 3 augustus 2006 21:30 schreef NoFate het volgende:
Heb dus gisteren voor de eerste keer dat headsetje (oordopjes) gebruikt dat meegeleverd was in de doos...
Nu zit daar zo'n grijs knopje op waar ook het microfoontje zit...
Waar dient dat knopje voor?
Heb al gemerkt dat het niet voor volume is of voor volgend liedje ofzo.
Ook niet voor de gsm op te nemen als je gebeld wordt terwijl je je mp3 speler aan het gebruiken bent...
Maar waarom dan wel?
thnx
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |