Naam is goed, het waarom wil ik iets specifieker wetenquote:Op vrijdag 14 april 2006 09:37 schreef cafca het volgende:
Ja, die duitser met zijn orgeltje.... Mambo Kurt omdat hij fan is van het nederlands elftal
Ja en ongetwijfeld ook om geld te verdienen. Maar als hij, wat ik bedoel, niet had gedacht dan was die medley er ook niet gekomen. Oh jongens het is eigenlijk iets zo triviaals.quote:Op vrijdag 14 april 2006 09:50 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
om nederland te steunen bij het WK?
Warm, zeer warm.quote:Op vrijdag 14 april 2006 09:55 schreef cafca het volgende:
Hij denkt dat nederland kampioen gaat worden
niet willenquote:Op vrijdag 14 april 2006 10:11 schreef cafca het volgende:
Hij wil dat Duistland verliest?
Hij denkt inderdaad dat Duitsland niet ver zal komen en heeft toen maar besloten zijn steun aan het nederlands elftal te geven. Dat zijn zo van de dingen die je opvangt als je in de file staatquote:Op vrijdag 14 april 2006 10:15 schreef peaceman het volgende:
Mambo Kurten hij denkt dat Duitsland niks gaat worden op het WK en hij houdt van het Nederlands voetbal.
Hij wil er helemaal geen geld mee verdienen. Heeft ie pas nog bij Giel gezegd.... Het is voor de lol, niet voor het geld.quote:Op vrijdag 14 april 2006 09:53 schreef Charmian het volgende:
[..]
Ja en ongetwijfeld ook om geld te verdienen. Maar als hij, wat ik bedoel, niet had gedacht dan was die medley er ook niet gekomen. Oh jongens het is eigenlijk iets zo triviaals.
Gaatie de opbrengst dan aan iets of iemand schenken?quote:Op vrijdag 14 april 2006 10:19 schreef peaceman het volgende:
[..]
Hij wil er helemaal geen geld mee verdienen. Heeft ie pas nog bij Giel gezegd.... Het is voor de lol, niet voor het geld.
dat weet ik niet.... maar het nummer is volgens mij gratis te downloaden.quote:Op vrijdag 14 april 2006 10:21 schreef Charmian het volgende:
[..]
Gaatie de opbrengst dan aan iets of iemand schenken?
Mark +1quote:Op vrijdag 14 april 2006 10:31 schreef Mark het volgende:
Gok:
Nederland oh Nederland, jij bent de kampioen
Hup Holland Hup, laat de leeuw niet in zijn hempie staan
Nederland die heeft de bal
Details, detailsquote:Op vrijdag 14 april 2006 10:54 schreef peaceman het volgende:
Het is: Our Lady Peace...
Sorry, niet gerekend op een 100% scorequote:
Die heet "Wij houden van Oranje" volgens mij...maar lijkt me logisch dat die erin zitquote:Op vrijdag 14 april 2006 11:18 schreef peaceman het volgende:
Jouw 1e ben ik overigens niet helemaal zeker van, maar ik kan geen beschrijving vinden waarin alle liedjes staan![]()
Ofzoquote:Op vrijdag 14 april 2006 11:23 schreef cafca het volgende:
Vhashti Bunyan ofzo?
Inderdaad! Fouter dan dit zijn ze bijna niet te vindenquote:Op vrijdag 14 april 2006 12:18 schreef cafca het volgende:
Emilia?
Ofzo is natuurlijk een rekbaar begripquote:
zullen we dan maar besluiten dat het klaar is en het kinderachtige woord 'fout' nooit meer gebruiken?quote:Op vrijdag 14 april 2006 12:19 schreef Mark het volgende:
Inderdaad! Fouter dan dit zijn ze bijna niet te vinden![]()
quote:Op vrijdag 14 april 2006 12:39 schreef ranja het volgende:
[..]
zullen we dan maar besluiten dat het klaar is en het kinderachtige woord 'fout' nooit meer gebruiken?
quote:Op vrijdag 14 april 2006 14:19 schreef Captain_Redbeard het volgende:
rush ?
quote:Op vrijdag 14 april 2006 15:36 schreef methodmich het volgende:
A Brand?
...en 'What's The Frequency Kenneth?' kwam je ook niet bekend voor, vannacht?quote:Op vrijdag 14 april 2006 15:43 schreef peaceman het volgende:
Nooit van gehoord...
Ook goedemiddagquote:Op vrijdag 14 april 2006 15:46 schreef GLO het volgende:
[..]
...en 'What's The Frequency Kenneth?' kwam je ook niet bekend voor, vannacht![]()
Dat noemt zich R.E.M.-fan![]()
En ook goeiemiddag
En wie is of zijn 'Young, Gifted And Black'? (meerdere antwoorden mogelijk)quote:Op vrijdag 14 april 2006 15:46 schreef methodmich het volgende:
Bukgeit is young, nice, clean en allright met dat antwoord. Vlug!
bukgeit +1
Maar ik ben gekend slecht in teksten, meestal dan. Zeker waar het R.E.M. betreftquote:Op vrijdag 14 april 2006 15:49 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ook goedemiddag![]()
Maar ehm..ik was gister nou niet echt op mijn opperbest... Toen ik het vanochtend las, dacht ik wel oh ja...
Bovendien wie ben jij om mij iets te verwijten?Ik sta bekend om mijn beperkte kennis....
Jij juist niet..
![]()
quote:Op vrijdag 14 april 2006 15:50 schreef GLO het volgende:
Bob & Marcia
Teksten zijn nou ook niet bepaald mijn sterkste kant....quote:Op vrijdag 14 april 2006 15:52 schreef GLO het volgende:
[..]
Maar ik ben gekend slecht in teksten, meestal dan. Zeker waar het R.E.M. betreft
Laten we er dan maar gewoon een op nemenquote:Op vrijdag 14 april 2006 15:52 schreef peaceman het volgende:
[..]
Teksten zijn nou ook niet bepaald mijn sterkste kant....![]()
die rare Fransen toch?? damn, wat was de naam ook alweer...quote:Op vrijdag 14 april 2006 15:54 schreef GLO het volgende:
Welke band zingt in het Kobaiaans?
Ga door...quote:Op vrijdag 14 april 2006 16:03 schreef Captain_Redbeard het volgende:
[..]
die rare Fransen toch?? damn, wat was de naam ook alweer...
Ze hebben zo'n allmusic-foto met van die uniformen...
Absoluut niet rechts. Wat trouwens ook geldt voor Noir Désir, afaikquote:Op vrijdag 14 april 2006 16:06 schreef ranja het volgende:
beetje rechts extremistische band? Noir desir?
Oh, ik dacht al.quote:
Wees gerust (...), is meer Star Trek-fantasiequote:Tekst doet een beetje rechts aankreuzen en kommando enzo.
HORTZ FUR DEHN STEHKEN WEST! We hebben een winnaarquote:Op vrijdag 14 april 2006 16:19 schreef ranja het volgende:
Magma ofzo?
quote:NEW YORK -gets assistance from his actress girlfriend
on his upcoming album, "
Swings Sinatra."
The "" vixen lends her vocal chops to a version of Sinatra's 1963 hit "The Second Time Around."
Elsewhere,takes on Sinatra-popularized tunes like "That's Life," "My Funny Valentine," "Fly Me to the Moon," "New York, New York" and "Night and Day."
"Sinatra sang with such power and such vulnerability,"says. "He was a great storyteller. I just tried to tell some of these stories in my own way.
The album is set for release May 23 via jazz label Concord Records.
Niet dat ik weetquote:Op vrijdag 14 april 2006 16:33 schreef bukgeit het volgende:
Die was toch al geraden? >> Harry Coninck jr.
Was dat het goede antwoord dan? Is idd geroepen door WickedAngelquote:
Ja, door mij, bij wijze van vervolgvraag...quote:Op vrijdag 14 april 2006 16:35 schreef bukgeit het volgende:
O nee stom, ik zie het. Die werd daarna gevraagd.
Nee, daarna heb ik nog wel posts gemaakt dus die was het niet.quote:Op vrijdag 14 april 2006 16:36 schreef GLO het volgende:
[..]
Was dat het goede antwoord dan? Is idd geroepen door WickedAngel
Ik voelde een koude rilling over mijn ruggewervel gaan toen ik het lasquote:Op vrijdag 14 april 2006 16:37 schreef ranja het volgende:
[..]
Nee, daarna heb ik nog wel posts gemaakt dus die was het niet.
Het wordt echt een huiver plaaten dat terwijl ik geen idee heb hoe
zingt.
Nee, de 4 hits vanquote:Op vrijdag 14 april 2006 16:53 schreef GLO het volgende:
Tja... en die hits ken jij dus niet? M.a.w. we moeten het dus in een hoek ver van jou zoeken?
zou wel overeenstemmen met de meewarige glimlach die ik had toen ik het bericht oorspronkelijk las
quote:Op vrijdag 14 april 2006 17:25 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Motel Mozaique![]()
Paaspop welke
Paaspop in een andere plaats welke
In Controlken ik niet...
Eentje in Schijndel. En In Control heet In Qontrol eigenlijk.....quote:
ja deze zijn beide goed...quote:Op vrijdag 14 april 2006 17:29 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Eentje in Schijndel. En In Control heet In Qontrol eigenlijk.....
Google kapoet?quote:Op vrijdag 14 april 2006 17:29 schreef peaceman het volgende:
Eipop kan ik ook niet vinden.
Eipop 2006quote:
Zie editquote:Op vrijdag 14 april 2006 17:32 schreef peaceman het volgende:
[..]
Eipop 2006
Zaterdag 11 maartvindt de vijfde editie van het pop/rock festival Eipop 2006 plaats in café de Grand Canyon in Eibergen.
Hij isquote:Op vrijdag 14 april 2006 18:34 schreef Captain_Redbeard het volgende:
mf doom
quote:If you're alone and you need a friend
Someone to make you forget your problems
Just come along baby
Take my hand
I'll be your lover tonight
Tja, teksten...quote:
quote:Op vrijdag 14 april 2006 18:44 schreef jerver73 het volgende:
vengaboys - boom boom boom boom
quote:**********
I feel safest of all
I can lock all my doors
It's the only way to live
I can only receive
I can listen to you
It keeps me stable for days
Where the image breaks down
Will you visit me please?
If I open my door
I know I've started to think
About leaving tonight
Although nothing seems right
was niet.. moet nog komenquote:
Troost je....ik had aan de eerste regel genoeg, de titel was slechte een bevestigingquote:Op vrijdag 14 april 2006 20:21 schreef jerver73 het volgende:
correct....
ik zat te slapen en had wel even de titel kunnen verwijderen ...
cafca +1
Je hebt er 2 omgedraaidquote:Op vrijdag 14 april 2006 20:45 schreef ranja het volgende:
A Pagan Place
This is the Sea
Room to Roam
Fisherman's Blues
Too Close to Heaven
Dat is 'emquote:Op vrijdag 14 april 2006 21:13 schreef TheSilentEnigma het volgende:
A Pagan Place
This is the Sea
Fisherman's Blues
Room to Roam
Too Close to Heaven
quote:1927wordt geboren in Amsterdam in een muzikale familie. De vader van
is violist en heeft een orkest. Al op 14-jarige leeftijd begint
met het bespelen van de contrabas. Toch bezoekt
eerst de horecavakschool voordat jij zijn muzikale scholing krijgt hij op onder meer het conservatorium. Hij begint daar als 14-jarige aan een studie contrabas.
quote:Op vrijdag 14 april 2006 21:28 schreef cafca het volgende:
Vast die van het cocktail trio. Ik weet alleen zijn naam niet
Ik was al bezig met een foto-hint, maar dat hoeft niet meer. SCRUTINIZER + 1quote:Op vrijdag 14 april 2006 21:41 schreef Scrutinizer het volgende:
Carel Alberts
quote:the road of life is rocky and you may stumble too,
So while you point your fingers someone else is judging you
Twee stukjes tekst uit één en hetzelfde nummer. Gezongen door de achtergrondzangeressen. Welk nummer van wie?quote:you ain’t gonna miss your water until your well runs dry;
No matter how you treat him, the man will never be satisfied
Chapeauquote:Op vrijdag 14 april 2006 21:56 schreef Captain_Redbeard het volgende:
could you be loved van bob marley
Wie isquote:Hey there, people, I’m![]()
They say I’m the cutest boy in town
My car is fast, my teeth is shiney
I tell all the girls they can kiss my heinie
Here I am at a famous school
I’m dressin’ sharp ’n’ i’m actin’ cool
I got a cheerleader here wants to help with my paper
Let her do all the work ’n’ maybe later I’ll rape her
Oh God I am the american dream
I do not think I’m too extreme
An’ I’m a handsome sonofabitch
I’m gonna get a good job ’n’ be real rich
Bobby, maar het zij je vergevenquote:Op vrijdag 14 april 2006 22:19 schreef dolle_hond het volgende:
bobbie brown
die samen met Damian een nummer opgenomen heeft iddquote:
scherp +1quote:Op vrijdag 14 april 2006 22:22 schreef Captain_Redbeard het volgende:
[..]
die samen met Damian een nummer opgenomen heeft idd![]()
dat verschil hoor je niet hequote:Op vrijdag 14 april 2006 22:20 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Bobby, maar het zij je vergeven![]()
dolle_hond +1
Ik ken het alleen in het Nederlands, maar dat blijkt dus een letterlijke vertalingquote:
ik had t vertaald naar t engels om t niet TE makkelijk te makenquote:Op vrijdag 14 april 2006 22:47 schreef GLO het volgende:
[..]
Ik ken het alleen in het Nederlands, maar dat blijkt dus een letterlijke vertaling
Van wie is dit origineel dan?
Oh. Vandaarquote:Op vrijdag 14 april 2006 22:50 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
ik had t vertaald naar t engels om t niet TE makkelijk te maken
quote:Oh God said to Abraham, "Kill me a son"
Abe says, "Man, you must be puttin' me on"
God say, "No." Abe say, "What?"
God say, "You can do what you want Abe, but
The next time you see me comin' you better run"
Well Abe says, "Where do you want this killin' done?"
God says, "Out on ......(deel van de titel)................... "
quote:Op vrijdag 14 april 2006 22:56 schreef Scrutinizer het volgende:
Volgens mij van Bob Dylan
Probeer 's te rijmen op de puntjes...quote:maar geen idee wat
Die van mij komt er ook aanquote:Op vrijdag 14 april 2006 23:02 schreef ranja het volgende:
Zo, mijn 666-vraag staat.
Ja tochquote:
quote:by William Ruhlmann
It is that first verse which is the most interesting. It is a retelling of the 22nd chapter of Genesis, in which God tells Abraham to sacrifice his son Isaac. In Dylan's version (with a rhyme scheme of A/A/B/B/A/A/A), Abraham, called Abe, speaks in '60s slang, saying, "Man, you must be puttin' me on." After God threatens him, however, he just asks where the killing should be done. "Out on Highway 61," God replies. Dylan commentators have pointed out that Highway 61 runs south from Duluth, MN, where Dylan grew up, and that his father's name was Abe. Thus, Dylan himself becomes the son to be killed, according to some interpreters.
Als ik zoiets lees moet ik denken aan deze quotequote:Op vrijdag 14 april 2006 23:23 schreef GLO het volgende:
Nog een mooie analyse van dat (eerste) couplet:
[..]
quote:Writing about music is like dancing about architecture
Dat is het debuut en de bandnaam komt ook voor in de 5e plaat.quote:
GLO +1quote:Op vrijdag 14 april 2006 23:54 schreef GLO het volgende:
The Dandy Warhols
goed, heelquote:Op zaterdag 15 april 2006 00:03 schreef Berkery het volgende:
Bowie, David
Nice new avatar Prepquote:Op zaterdag 15 april 2006 00:11 schreef Prep2Fight het volgende:
Oeh, wat een vragen gemist.. vooral die van Dylan
Dat nummer ken ik dromen
Dankjequote:
Yep. Ik vond dat destijds een vrij aangrijpende film.quote:Op zaterdag 15 april 2006 00:29 schreef bukgeit het volgende:
When The Wind Blows?
Ik heb nog nooit van de film gehoord zelfs...quote:Op zaterdag 15 april 2006 00:33 schreef Berkery het volgende:
[..]
Yep. Ik vond dat destijds een vrij aangrijpende film.
bukgeit + 1
quote:Op zaterdag 15 april 2006 00:35 schreef Gambolputty het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit van de film gehoord zelfs...![]()
Whitney Houston - I Will Always Love You?quote:Op zaterdag 15 april 2006 00:39 schreef bukgeit het volgende:
Mijn zusje -10- moest huilen![]()
Welk nummer stond 60 weken in de Amerikaanse top 100?
ergo, het is de Macarenaquote:Op zaterdag 15 april 2006 10:38 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Het is vast zo iets ergs als de Macarena ofzo
Ik ook, maar ik zie ook nog 3 singles die meer dan 60 weken er in hebben gestaan. Zou bukgeit dit wel bedoelen?quote:
Den k het wel hij vraagt specifiek naar een nummer dat 60 weken er in heeft gestaan, niet die langer dan 60 weken etc.quote:Op zaterdag 15 april 2006 11:01 schreef ranja het volgende:
[..]
Ik ook, maar ik zie ook nog 3 singles die meer dan 60 weken er in hebben gestaan. Zou bukgeit dit wel bedoelen?
ik vind het goed hoorquote:Op zaterdag 15 april 2006 11:23 schreef ranja het volgende:
Depeche mode - Break the silence
Bjork - It's oh so quiet
Bangles - Silent treatment
Tremeloes - Silence is golden
Van dik hout - stil in mij
Eensch... Niet aan gedacht...quote:Op zaterdag 15 april 2006 13:31 schreef ranja het volgende:
Maar Pearl Jam mag niet mee doen aan de Nederpop toernooien
de rest ook niet denk ik. de titel is Chew It.quote:Op zaterdag 15 april 2006 16:48 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Ik gok op Charmin' Children, maar ik zou echt ff geen titel meer van ze weten..
Ah, de band van J.B. Meyers, dat zou best 's goed kunnen zijn. Maar ik weet ook geen titels meer. Zat zelf al te denken aan Shine, maar die hebben meer platen gemaakt, moest dus nog een stadium terugquote:Op zaterdag 15 april 2006 16:48 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Ik gok op Charmin' Children, maar ik zou echt ff geen titel meer van ze weten..
Dan maar gelijk de betere Madchester erin gooien. Nieuwe album schijnt best aardig te zijn, maar eens luisteren.quote:Op zaterdag 15 april 2006 17:06 schreef GLO het volgende:
The Charlatans - Between 10th And 11th
Ja ben ik ook benieuwd naar. Al vertonen de platen van The Charlatans wel een aflopende kwaliteitscurve. Between 10th And 11th hebben ze nooit meer geëvenaardquote:Op zaterdag 15 april 2006 17:08 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
Dan maar gelijk de betere Madchester erin gooien. Nieuwe album schijnt best aardig te zijn, maar eens luisteren.
Ja hoorquote:Op zaterdag 15 april 2006 17:14 schreef Captain_Redbeard het volgende:
die andere Charlatans ??
quote:Op zaterdag 15 april 2006 18:04 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Rob Zombie
http://en.wikipedia.org/wiki/House_of_1000_Corpsesquote:Op zaterdag 15 april 2006 18:05 schreef ranja het volgende:
Hm ken hem niet als regisseur. Had aan hem moeten denken voor m'n 666-vraag
quote:So can't ya see me standing here
I got my back against the record machine
I ain't the worst that you've seen
Ah, can't ya see what I mean?
Nope. Het is een zéér bekend nummer.quote:Op zaterdag 15 april 2006 18:40 schreef GLO het volgende:
iets van Oasis?
Ja dat moet wel, want het komt zelfs mij bekend voorquote:Op zaterdag 15 april 2006 18:41 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Nope. Het is een zéér bekend nummer.
quote:Ow-oh! Hey, you! Who said that? Baby, how you been?
You say you don't know, you won't know until you begin
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |