die rare Fransen toch?? damn, wat was de naam ook alweer...quote:Op vrijdag 14 april 2006 15:54 schreef GLO het volgende:
Welke band zingt in het Kobaiaans?
Ga door...quote:Op vrijdag 14 april 2006 16:03 schreef Captain_Redbeard het volgende:
[..]
die rare Fransen toch?? damn, wat was de naam ook alweer...
Ze hebben zo'n allmusic-foto met van die uniformen...
Absoluut niet rechts. Wat trouwens ook geldt voor Noir Désir, afaikquote:Op vrijdag 14 april 2006 16:06 schreef ranja het volgende:
beetje rechts extremistische band? Noir desir?
Oh, ik dacht al.quote:
Wees gerust (...), is meer Star Trek-fantasiequote:Tekst doet een beetje rechts aankreuzen en kommando enzo.
HORTZ FUR DEHN STEHKEN WEST! We hebben een winnaarquote:Op vrijdag 14 april 2006 16:19 schreef ranja het volgende:
Magma ofzo?
quote:NEW YORK -gets assistance from his actress girlfriend
on his upcoming album, "
Swings Sinatra."
The "" vixen lends her vocal chops to a version of Sinatra's 1963 hit "The Second Time Around."
Elsewhere,takes on Sinatra-popularized tunes like "That's Life," "My Funny Valentine," "Fly Me to the Moon," "New York, New York" and "Night and Day."
"Sinatra sang with such power and such vulnerability,"says. "He was a great storyteller. I just tried to tell some of these stories in my own way.
The album is set for release May 23 via jazz label Concord Records.
Niet dat ik weetquote:Op vrijdag 14 april 2006 16:33 schreef bukgeit het volgende:
Die was toch al geraden? >> Harry Coninck jr.
Was dat het goede antwoord dan? Is idd geroepen door WickedAngelquote:
Ja, door mij, bij wijze van vervolgvraag...quote:Op vrijdag 14 april 2006 16:35 schreef bukgeit het volgende:
O nee stom, ik zie het. Die werd daarna gevraagd.
Nee, daarna heb ik nog wel posts gemaakt dus die was het niet.quote:Op vrijdag 14 april 2006 16:36 schreef GLO het volgende:
[..]
Was dat het goede antwoord dan? Is idd geroepen door WickedAngel
Ik voelde een koude rilling over mijn ruggewervel gaan toen ik het lasquote:Op vrijdag 14 april 2006 16:37 schreef ranja het volgende:
[..]
Nee, daarna heb ik nog wel posts gemaakt dus die was het niet.
Het wordt echt een huiver plaaten dat terwijl ik geen idee heb hoe
zingt.
Nee, de 4 hits vanquote:Op vrijdag 14 april 2006 16:53 schreef GLO het volgende:
Tja... en die hits ken jij dus niet? M.a.w. we moeten het dus in een hoek ver van jou zoeken?
zou wel overeenstemmen met de meewarige glimlach die ik had toen ik het bericht oorspronkelijk las
quote:Op vrijdag 14 april 2006 17:25 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Motel Mozaique![]()
Paaspop welke
Paaspop in een andere plaats welke
In Controlken ik niet...
Eentje in Schijndel. En In Control heet In Qontrol eigenlijk.....quote:
ja deze zijn beide goed...quote:Op vrijdag 14 april 2006 17:29 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Eentje in Schijndel. En In Control heet In Qontrol eigenlijk.....
Google kapoet?quote:Op vrijdag 14 april 2006 17:29 schreef peaceman het volgende:
Eipop kan ik ook niet vinden.
Eipop 2006quote:
Zie editquote:Op vrijdag 14 april 2006 17:32 schreef peaceman het volgende:
[..]
Eipop 2006
Zaterdag 11 maartvindt de vijfde editie van het pop/rock festival Eipop 2006 plaats in café de Grand Canyon in Eibergen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |