Inderdaad! Fouter dan dit zijn ze bijna niet te vindenquote:Op vrijdag 14 april 2006 12:18 schreef cafca het volgende:
Emilia?
Ofzo is natuurlijk een rekbaar begripquote:
zullen we dan maar besluiten dat het klaar is en het kinderachtige woord 'fout' nooit meer gebruiken?quote:Op vrijdag 14 april 2006 12:19 schreef Mark het volgende:
Inderdaad! Fouter dan dit zijn ze bijna niet te vinden![]()
quote:Op vrijdag 14 april 2006 12:39 schreef ranja het volgende:
[..]
zullen we dan maar besluiten dat het klaar is en het kinderachtige woord 'fout' nooit meer gebruiken?
quote:Op vrijdag 14 april 2006 14:19 schreef Captain_Redbeard het volgende:
rush ?
quote:Op vrijdag 14 april 2006 15:36 schreef methodmich het volgende:
A Brand?
...en 'What's The Frequency Kenneth?' kwam je ook niet bekend voor, vannacht?quote:Op vrijdag 14 april 2006 15:43 schreef peaceman het volgende:
Nooit van gehoord...
Ook goedemiddagquote:Op vrijdag 14 april 2006 15:46 schreef GLO het volgende:
[..]
...en 'What's The Frequency Kenneth?' kwam je ook niet bekend voor, vannacht![]()
Dat noemt zich R.E.M.-fan![]()
En ook goeiemiddag
En wie is of zijn 'Young, Gifted And Black'? (meerdere antwoorden mogelijk)quote:Op vrijdag 14 april 2006 15:46 schreef methodmich het volgende:
Bukgeit is young, nice, clean en allright met dat antwoord. Vlug!
bukgeit +1
Maar ik ben gekend slecht in teksten, meestal dan. Zeker waar het R.E.M. betreftquote:Op vrijdag 14 april 2006 15:49 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ook goedemiddag![]()
Maar ehm..ik was gister nou niet echt op mijn opperbest... Toen ik het vanochtend las, dacht ik wel oh ja...
Bovendien wie ben jij om mij iets te verwijten?Ik sta bekend om mijn beperkte kennis....
Jij juist niet..
![]()
quote:Op vrijdag 14 april 2006 15:50 schreef GLO het volgende:
Bob & Marcia
Teksten zijn nou ook niet bepaald mijn sterkste kant....quote:Op vrijdag 14 april 2006 15:52 schreef GLO het volgende:
[..]
Maar ik ben gekend slecht in teksten, meestal dan. Zeker waar het R.E.M. betreft
Laten we er dan maar gewoon een op nemenquote:Op vrijdag 14 april 2006 15:52 schreef peaceman het volgende:
[..]
Teksten zijn nou ook niet bepaald mijn sterkste kant....![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |