die rare Fransen toch?? damn, wat was de naam ook alweer...quote:Op vrijdag 14 april 2006 15:54 schreef GLO het volgende:
Welke band zingt in het Kobaiaans?
Ga door...quote:Op vrijdag 14 april 2006 16:03 schreef Captain_Redbeard het volgende:
[..]
die rare Fransen toch?? damn, wat was de naam ook alweer...
Ze hebben zo'n allmusic-foto met van die uniformen...
Absoluut niet rechts. Wat trouwens ook geldt voor Noir Désir, afaikquote:Op vrijdag 14 april 2006 16:06 schreef ranja het volgende:
beetje rechts extremistische band? Noir desir?
Oh, ik dacht al.quote:
Wees gerust (...), is meer Star Trek-fantasiequote:Tekst doet een beetje rechts aankreuzen en kommando enzo.
HORTZ FUR DEHN STEHKEN WEST! We hebben een winnaarquote:Op vrijdag 14 april 2006 16:19 schreef ranja het volgende:
Magma ofzo?
quote:NEW YORK -gets assistance from his actress girlfriend
on his upcoming album, "
Swings Sinatra."
The "" vixen lends her vocal chops to a version of Sinatra's 1963 hit "The Second Time Around."
Elsewhere,takes on Sinatra-popularized tunes like "That's Life," "My Funny Valentine," "Fly Me to the Moon," "New York, New York" and "Night and Day."
"Sinatra sang with such power and such vulnerability,"says. "He was a great storyteller. I just tried to tell some of these stories in my own way.
The album is set for release May 23 via jazz label Concord Records.
Niet dat ik weetquote:Op vrijdag 14 april 2006 16:33 schreef bukgeit het volgende:
Die was toch al geraden? >> Harry Coninck jr.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |