Den k het wel hij vraagt specifiek naar een nummer dat 60 weken er in heeft gestaan, niet die langer dan 60 weken etc.quote:Op zaterdag 15 april 2006 11:01 schreef ranja het volgende:
[..]
Ik ook, maar ik zie ook nog 3 singles die meer dan 60 weken er in hebben gestaan. Zou bukgeit dit wel bedoelen?
ik vind het goed hoorquote:Op zaterdag 15 april 2006 11:23 schreef ranja het volgende:
Depeche mode - Break the silence
Bjork - It's oh so quiet
Bangles - Silent treatment
Tremeloes - Silence is golden
Van dik hout - stil in mij
Eensch... Niet aan gedacht...quote:Op zaterdag 15 april 2006 13:31 schreef ranja het volgende:
Maar Pearl Jam mag niet mee doen aan de Nederpop toernooien
de rest ook niet denk ik. de titel is Chew It.quote:Op zaterdag 15 april 2006 16:48 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Ik gok op Charmin' Children, maar ik zou echt ff geen titel meer van ze weten..
Ah, de band van J.B. Meyers, dat zou best 's goed kunnen zijn. Maar ik weet ook geen titels meer. Zat zelf al te denken aan Shine, maar die hebben meer platen gemaakt, moest dus nog een stadium terugquote:Op zaterdag 15 april 2006 16:48 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Ik gok op Charmin' Children, maar ik zou echt ff geen titel meer van ze weten..
Dan maar gelijk de betere Madchester erin gooien. Nieuwe album schijnt best aardig te zijn, maar eens luisteren.quote:Op zaterdag 15 april 2006 17:06 schreef GLO het volgende:
The Charlatans - Between 10th And 11th
Ja ben ik ook benieuwd naar. Al vertonen de platen van The Charlatans wel een aflopende kwaliteitscurve. Between 10th And 11th hebben ze nooit meer geëvenaardquote:Op zaterdag 15 april 2006 17:08 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
Dan maar gelijk de betere Madchester erin gooien. Nieuwe album schijnt best aardig te zijn, maar eens luisteren.
Ja hoorquote:Op zaterdag 15 april 2006 17:14 schreef Captain_Redbeard het volgende:
die andere Charlatans ??
quote:Op zaterdag 15 april 2006 18:04 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Rob Zombie
http://en.wikipedia.org/wiki/House_of_1000_Corpsesquote:Op zaterdag 15 april 2006 18:05 schreef ranja het volgende:
Hm ken hem niet als regisseur. Had aan hem moeten denken voor m'n 666-vraag
quote:So can't ya see me standing here
I got my back against the record machine
I ain't the worst that you've seen
Ah, can't ya see what I mean?
Nope. Het is een zéér bekend nummer.quote:Op zaterdag 15 april 2006 18:40 schreef GLO het volgende:
iets van Oasis?
Ja dat moet wel, want het komt zelfs mij bekend voorquote:Op zaterdag 15 april 2006 18:41 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Nope. Het is een zéér bekend nummer.
quote:Ow-oh! Hey, you! Who said that? Baby, how you been?
You say you don't know, you won't know until you begin
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |