abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_36986099
quote:
Op zaterdag 15 april 2006 18:22 schreef atmosphere1 het volgende:
natuurlijk speeld er meer , maar de VS is nu eenmaal de machtigste ,en bezit het meeste en zijn dus spelen ze vaak ook een belangrijke rol wereldwijd.
Dus daarom is een aanslag in de vs wel met voorkennis en helpende hand gepleegd en een aanslag in een ander land niet?
geen
pi_36986109
quote:
Op zaterdag 15 april 2006 18:12 schreef natte-flamoes het volgende:

[..]

Dat vind ik dan ook een hele gezonde insteek, en ik op mijn beurt ben natuurlijk ook niet blind. Alleen ik geloof niet in een wereld waarbij (komt ie weer ) interpretaties als van een boek wat niet vrijelijk verkrijgbaar als 'ernstig tegengewerkt' gelden. Ik geloof simpelweg niet in al dat pnac geouwehoer, het maakt bij mij altijd een gevoel los als wat je bij mensen die wat lager in de maatschappij staan en door ontwetendheid hun eigen problemen in de schoenen van de leiders schuiven.

Het komt neer op afschuiven van je eigen verantwoordelijkheid. Ik wil niemand met die vergelijking voor de benen schoppen of kwaad bloed zetten, dat is het gevoel wat ik bij dergelijke complottheorieen heb en dat is dan over het algemeen ook mijn insteek in gebeurtenissen als dit.

Ik kom het iedere keer weer in deze 9/11 discussies tegen, het komt allemaal neer op interpretaties. Het is maar net met wat voor insteek je de gebeurtenissen bekijkt en informatie leest. Op elke level van deze discussie kom je het tegen, van het bespreken van een paspoort wat in het puin teruggevonden wordt tot het bespreken van wereldleiders en hun doel.
Hoe moet ik deze zin: We aim to make the case and rally support for American global leadership. dan interpreteren?
Je gelooft niks van het PNAC ? Is die Web site nep ofzo? Zitten de mensen die het PNAC ondertekend hebben niet op de hoogste functies?
Over betrouwbaarheid van bronnen kun je altijd twisten, maar denk dat er over de echtheid van het PNAC niet valt te twijfelen.
We must guard against the aquisition of unwarranted influence, whether sought or unsought, by the military-industrial complex.
We must never let the weight of this combination endanger our liberties or democratic processes.
Eisenhower1961.
pi_36986144
sure, een website bewijst het bestaan van pnac.
geen
pi_36986166
quote:
Op zaterdag 15 april 2006 18:05 schreef natte-flamoes het volgende:
Waarom hoor ik jullie niet over de aanslagen in bali, of die in madrid? Ook hier net als in de vs slapende cellen die in naam van al quida aanslagen hebben gepleegd. Precies hetzelfde fenomeen, alleen hoor ik daar niemand over.
slapende cellen? al-qaida? dat zeiden ze ook bij de Londen Bombings. tot dat dit http://observer.guardian.co.uk/uk_news/story/0,,1750139,00.html vorige week naar buiten kwam. Als mensen bomaanslagen plegen wil dat natuurlijk niet direct zeggen dat het slapende cellen waren en dat ze dat voor 'al-qaida' uitvoerden.
ze hebben misschien dezelfde ideologie.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_36986187
quote:
Op zaterdag 15 april 2006 18:33 schreef venomsnake het volgende:

[..]

slapende cellen? al-qaida? dat zeiden ze ook bij de Londen Bombings. tot dat dit http://observer.guardian.co.uk/uk_news/story/0,,1750139,00.html vorige week naar buiten kwam. Als mensen bomaanslagen plegen wil dat natuurlijk niet direct zeggen dat het slapende cellen waren en dat ze dat voor 'al-qaida' uitvoerden.
ze hebben misschien dezelfde ideologie.
De aanslagen in bali en madrid zijn opgeeist in naam van al quida.
geen
pi_36986274
quote:
Op zaterdag 15 april 2006 18:35 schreef natte-flamoes het volgende:

[..]

mjah, de london bombings ook..
http://english.aljazeera.(...)C6E-7671F19CD589.htm
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_36986391
quote:
Op zaterdag 15 april 2006 18:39 schreef venomsnake het volgende:
mjah, de london bombings ook..
http://english.aljazeera.(...)C6E-7671F19CD589.htm
Niemand van de madrid aanslagen had direct contact met bin laden, toch hebben ze de bomaanslagen gepleegd in naam van al quida.
Punt is dat we meerdere bomaanslagen hebben, ook oa die van kenia en uss cole. Nu horen we eigenlijk niks over die aanslagen behalve dan die van 9/11. Dat zou dan opeens de enige aanslag zijn waarbij de vs overheid betrokken zou zijn geweest. Toevallig omdat bush daar zit?
geen
pi_36986425
quote:
Op zaterdag 15 april 2006 18:32 schreef natte-flamoes het volgende:
Sorry maar zo denkt het mannetje onderaan de ladder (Over n voetstuk gesproken), die niet de verantwoording wil afschuiven, maar juist politici ter verantwoording wilt roepen en precies dat wordt de massa zo langzamerhand onmogelijk gemaakt.
Als je NIET geloofd dat het PNAC echt is..dan rest mij slechts stilte en zal ik met iemand die zo'n gebrekkig beeld mbt 9-11 heeft ook niet zinvol kunnen discuseren.
Discusseer maar lekker over gaatjes in muren enzo en trek je niks aan van de werkelijkheid.
We must guard against the aquisition of unwarranted influence, whether sought or unsought, by the military-industrial complex.
We must never let the weight of this combination endanger our liberties or democratic processes.
Eisenhower1961.
  zaterdag 15 april 2006 @ 18:50:26 #109
126487 One_of_the_few
Mate verslaafde
pi_36986506
quote:
Op zaterdag 15 april 2006 18:46 schreef Resonancer het volgende:

[..]

Sorry maar zo denkt het mannetje onderaan de ladder (Over n voetstuk gesproken), die niet de verantwoording wil afschuiven, maar juist politici ter verantwoording wilt roepen en precies dat wordt de massa zo langzamerhand onmogelijk gemaakt.
Als je NIET geloofd dat het PNAC echt is..dan rest mij slechts stilte en zal ik met iemand die zo'n gebrekkig beeld mbt 9-11 heeft ook niet zinvol kunnen discuseren.
Discusseer maar lekker over gaatjes in muren enzo en trek je niks aan van de werkelijkheid.
sorry hoor, maar jij komt in vorige topics aanzetten met mensen die beweren dat een gebouw sneller valt dan kan door de zwaartekracht en daarin wordt gekoppeld dat het een controlled demolition moet zijn.
Ik weet, het is een tijd terug. Maar moest het even kwijt. ik ben overgegaan tot af en toe meelezen van de topics.
Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.
''And the Germans kill the Jews, And the Jews kill the Arabs, And the Arabs kill the hostages
And that is the news.''
pi_36986628
quote:
Op zaterdag 15 april 2006 18:50 schreef One_of_the_few het volgende:

[..]

Ik weet, het is een tijd terug.
Jij weet het is 'n tijd terug, en toch maak je deze opmerking ?
Lees me posten nog maar s goed na.
Geneuzel over bronnen die weer weerlegd worden, foto's die onecht zijn?
Ben al 'n tijdje niet meer alleen op die fysieke manier bezig omdat ik het zinloos vind, mijn conclusie heb ik al getrokken.
En dan nog.. Controlled demo = dezelfde discussie als pentagon?
Dacht t ff niet.

Hoop dat het verder weer bij meelezen blijft als je van dit soort opmerkingen maakt.

[ Bericht 2% gewijzigd door Resonancer op 15-04-2006 19:02:55 ]
Eisenhower1961.
pi_36986651
quote:
Op zaterdag 15 april 2006 18:45 schreef natte-flamoes het volgende:

Nu horen we eigenlijk niks over die aanslagen behalve dan die van 9/11. Dat zou dan opeens de enige aanslag zijn waarbij de vs overheid betrokken zou zijn geweest. Toevallig omdat bush daar zit?
die andere aanslagen van kenia en de uss cole zijn op dit moment niet (in deze discussie) relevant. er worden nu oorlogen begonnen in naam van "the war on terror" en dat is een direct resultaat van de aanslagen van 9/11. door die aanslagen is oa de patriot act door de strot gedrukt en denkt men overal maar een oorlog te kunnen beginnen (Iran is next).

[ Bericht 1% gewijzigd door venomsnake op 15-04-2006 19:03:48 ]
  zaterdag 15 april 2006 @ 19:02:31 #112
126487 One_of_the_few
Mate verslaafde
pi_36986763
quote:
Op zaterdag 15 april 2006 18:56 schreef Resonancer het volgende:

[..]

Jij weet het is 'n tijd terug, en toch maak je deze opmerking ?
Lees me posten nog maar s goed na.
Geneuzel over bronnen die weer weerlegd worden, foto's die onecht zijn?
Ben al 'n tijdje niet meer op die fysieke manier bezig omdat ik het zinloos vind, mijn conclusie heb ik al getrokken.
En dan nog.. Controlled demo = dezelfde discussie als pentagon?
Dacht t ff niet.

Hoop dat het verder weer bij meelezen blijft als je van dit soort opmerkingen maakt.
ik had gehoopt dat je dezelfde gedachte van mijn post zou terug vinden in die van jouw. Dezelfde manier van redeneren. maar goed, ik blijf wel mee lezen. met iemand discussieren die toch al zijn mening heeft bepaald is niks. Als jij je discussie techniek leuk vind of prettig voor anderen best. Maar verwacht niet dat je anderen overtuigd Nu weer de rest.
natte-flamous
Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.
''And the Germans kill the Jews, And the Jews kill the Arabs, And the Arabs kill the hostages
And that is the news.''
pi_36986885
quote:
Op zaterdag 15 april 2006 19:02 schreef One_of_the_few het volgende:

[..]

ik had gehoopt dat je dezelfde gedachte van mijn post zou terug vinden in die van jouw. Dezelfde manier van redeneren. maar goed, ik blijf wel mee lezen. met iemand discussieren die toch al zijn mening heeft bepaald is niks.
Oh, ik heb het over n conclusie , waarvan je niet eens wat hij is, en toch trek jij je conclusie al?
Knap hoor.
Ik wil je mijn conclusie nog wel ff duidelijk maken hoor.

Het officiele rapport is onvolledig en onjuist, er moet n nieuw onderzoek komen.
Eisenhower1961.
pi_36986952
quote:

[..]
Maar verwacht niet dat je anderen overtuigd Nu weer de rest.
natte-flamous
Alsof dat mijn doel is, ik probeer anderen te laten delen in info die ik vind.
Alsof ik iemand zou kunnen (al zou ik het willen) overtuigen die het bestaan van het PNAC betwijfeld.
Totaal zinloos.

[ Bericht 1% gewijzigd door Resonancer op 15-04-2006 19:44:24 ]
Eisenhower1961.
pi_36988184
quote:
Niemand van de madrid aanslagen had direct contact met bin laden, toch hebben ze de bomaanslagen gepleegd in naam van al quida.
Punt is dat we meerdere bomaanslagen hebben, ook oa die van kenia en uss cole. Nu horen we eigenlijk niks over die aanslagen behalve dan die van 9/11. Dat zou dan opeens de enige aanslag zijn waarbij de vs overheid betrokken zou zijn geweest. Toevallig omdat bush daar zit?
Je begrijpt toch hopelijk ook wel, dat Al Qaida als aanslagpleger meer aandacht van de media krijgt dan een individuele idioot met een bomgordel om? Het is een wisselwerking; zowel het Westen (in hun oorlog tegen het terrorisme) als de terroristen hebben er baat bij dat er zoiets is als Al Qaida. De terroristen om hun boodschap (van vrijheid toch ook vaak, zie bv Israël) wereldwijd onder de aandacht te brengen en voor het Westen is het ook fijn, omdat er 1 duidelijke vijand is - die welhaast het derde oog van het kwaad lijkt..
Ware Wijsheid Liefdevolle Vrede
Peaceful Warrior "What are you?" "This Moment"
  zaterdag 15 april 2006 @ 20:02:58 #116
66714 YuckFou
Nu niet, nooit niet...
pi_36988466
quote:
Op zaterdag 15 april 2006 18:35 schreef natte-flamoes het volgende:
Ik ben me dus nu gek aan het zoeken naar een artikel wat ik van de week heb gelezen wat over Indonesie ging.
Het was deels een interview met een (volgens mij ex-) hoge militair die 2 dingen zei die me bij zijn gebleven;

1) In Indonesie is geen politieke, terroristische of verzets- organisatie waar de geheime dienst of het leger geen 'mannetje' bij heeft, m.a.w. ze weten van iedere actiegroep wat ze willen en gaan doen.

2) na de eerste bom is er een tweede bom afgegaan die volgens deze meneer niet van de terroristen, maar van de geheime dienst afkomstig was...

Ook heb ik ergens een ooggetuigen verslag gelezen van de London bombings en die meneer verklaarde dat de explosie de vloerdelen van de metro omhoogdrukte en volgens hem onder de metro verstopt zat....

makes you think doesn't it?
Are we not savages, innately destined to maim and kill?
Blame it on the environment, heredity or evolution: we're still responsible
Our intelligence may progress at geometric rates
Yet socially we remain belligerent neonates
pi_36989482
quote:
ik had gehoopt dat je dezelfde gedachte van mijn post zou terug vinden in die van jouw. Dezelfde manier van redeneren. maar goed, ik blijf wel mee lezen. met iemand discussieren die toch al zijn mening heeft bepaald is niks. Als jij je discussie techniek leuk vind of prettig voor anderen best. Maar verwacht niet dat je anderen overtuigd Nu weer de rest.
natte-flamous
Je kon ons standpunt ook niet beter verwoorden
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_36989585
quote:

[..]

Toevallig wel ja.

It wasn't until after the Bush administration took power that U.S. intelligence concluded al Qaeda had sponsored the attack on the ship in the harbor at Aden, Yemen.
http://www.financialsense.com/editorials/duarte/2004/0719.html

Ook daar insiders aan het werk hoor, zo uniek is de VS ook weer niet.

Expert says Cole was hit by inside-job terrorists.
http://www.seacoastonline.com/2000news/10_13e.htm

En bij de ontsnapping van dit "brein" ook?
Feb. 6, 2006 — Jamil Ahmed al-Badawi, the mastermind behind the al Qaeda attack on the U.S.S. Cole in October 2000, was among the 23 escapees from a Yemen jail last week.
http://www.abcnews.go.com/WNT/story?id=1587013

Ach.. als ik toch bezig ben, nog ff wat info over het Pentagon, lees meteen ff over de oorlogsmisdaad Verarmd Uranium.

“Dr. Sherman was downwind from the Pentagon on 9/11 and her Geiger counter readings show an extremely high reading, a reading of more than eight to ten times higher than normal,” said Moret, also an expert in the cause and effects of depleted uranium.
http://www.conspiracyplanet.com/channel.cfm?channelid=73&contentid=2600&page=2

[ Bericht 38% gewijzigd door Resonancer op 15-04-2006 21:09:35 ]
Eisenhower1961.
pi_36989752
quote:
9/4/06 al-Qaida had niks vandoen met Londense aanslagen
http://www.hln.be/hlns/cache/det/art_192166.html

10/4/06 Aanslagen Madrid ‘geïnspireerd’ door al-Qaida
"Geheime diensten wereldwijd benadrukken dat 11 maart 2004 de weg heeft geopend naar een nieuwe manier van werken voor al-Qaida: het is niet nodig om een commando een direct bevel te geven, het volstaat dat het commando een aanslag pleegt en deze opeist in de naam van al-Qaida", schrijft El Pais.
http://www.hln.be/hlns/cache/det/art_192518.html
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
  zaterdag 15 april 2006 @ 20:49:12 #120
115996 francorex
Earth stationary not spinning
pi_36989787
A Defiant Sheen Challenges Official 9/11 Fable on National TV

Dares Millions of Viewers to "Do [their] own research"

Infowars | April 15, 2006

[VIDEO]

Sharlie Sheen speelt de rol van zijn leven, waarschijnlijk de belangrijkste.

Neen platoon 2 is het niet, helaas.
Het is reopen 9/11 en het speeld zich af in real life.

No Oscar's to win, a lot to lose !

Sterkte Sharlie, het ga je goed.

[ Bericht 1% gewijzigd door francorex op 15-04-2006 21:13:02 ]
pi_36993217
Governor George W. Bush
"A Period of Consequences"
The Citadel
September 23, 1999

http://www.fas.org/spp/starwars/program/news99/92399_defense.htm

My second goal is to build America’s defenses on the troubled frontiers of technology and terror. The protection of America itself will assume a high priority in a new century. Once a strategic afterthought, homeland defense has become an urgent duty.

We will defend the American homeland by strengthening our intelligence community – focusing on human intelligence and the early detection of terrorist operations both here and abroad.

I will put a high priority on detecting and responding to terrorism on our soil.

I will defend the American people against missiles and terror.

The best way to keep the peace is to redefine war on our terms.

In schril contrast.
The former intelligence officer Anthony Shaffer went public and said that in July 2000 the intelligence program “Able Danger” identified Mohamed Atta, an Egyptian man, who directed one of the airplanes to the Twin Towers in New York. Intelligence officers tried to brief the FBI but the answer was “because these guys are regarded as US citizens they should be provided with the same rights as you and me,” – said Lt. Col. Shaffer.
http://english.pravda.ru/world/americas/8782-0/

[ Bericht 12% gewijzigd door Resonancer op 15-04-2006 23:53:06 ]
Eisenhower1961.
  zondag 16 april 2006 @ 00:13:08 #122
6941 APK
Factual, I think.
pi_36994479
quote:
Op zaterdag 15 april 2006 20:02 schreef YuckFou het volgende:

Ook heb ik ergens een ooggetuigen verslag gelezen van de London bombings en die meneer verklaarde dat de explosie de vloerdelen van de metro omhoogdrukte en volgens hem onder de metro verstopt zat....
Aanslagen in Londen - Deel III
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
  zondag 16 april 2006 @ 00:19:27 #123
45622 merlin693
Huh ! Asmodeus & me
pi_36994645
"waarom werd en braziliaan uitgenodigd om werk te doen wat UK sub werkers konden ? "
  zondag 16 april 2006 @ 00:21:17 #124
45622 merlin693
Huh ! Asmodeus & me
pi_36994681
@ APK ik zie soms wantrouwen in je reacties..het leukste zou zijn als we wisten waarom hij voor welke job gehuuurd was en door wie ?
  zondag 16 april 2006 @ 00:24:17 #125
45622 merlin693
Huh ! Asmodeus & me
pi_36994757
ik hoor de IRA zeggen "if it's that simple lets blow up the parlement " terwijl hen linken waren ????
pi_36995646
quote:
Op zaterdag 15 april 2006 18:32 schreef natte-flamoes het volgende:
Als je het bestaan van het PNAC in twijfel trekt dan vind ik jouw beoordelingsvermogen ernstig tekort schieten .
Als je het echt had gelezen dan had je geweten dat het niet fake is en kan zijn .
pi_36995908
quote:
Op zaterdag 15 april 2006 18:50 schreef One_of_the_few het volgende:

[..]

sorry hoor, maar jij komt in vorige topics aanzetten met mensen die beweren dat een gebouw sneller valt dan kan door de zwaartekracht en daarin wordt gekoppeld dat het een controlled demolition moet zijn.
Je hebt er dus niets van begrepen , dat maak je heel duidelijk.
  zondag 16 april 2006 @ 01:16:28 #128
6941 APK
Factual, I think.
pi_36996052
quote:
Op zondag 16 april 2006 00:21 schreef merlin693 het volgende:
@ APK ik zie soms wantrouwen in je reacties...
Als wantrouwen het omgekeerde van vertrouwen is dan klopt dat.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_36996297
quote:
Ik geloof simpelweg niet in al dat pnac geouwehoer,
Zou je dat eens willen onderbouwen ??

Vorige week nog was er een uitzending van tegenlicht waarin het PNAC meerdere malen het onderwerp van discussie was. Het bestaan van het PNAC is op zoveel manieren aan te tonen echt niet alleen door een website .

De realiteit is dat conspiracy's ook echt voorkomen , zo leert de geschiedenis ons .
geen hond geloofde eerst dat er joden massaal werden vergast !!
pi_37000751
quote:
Op zaterdag 15 april 2006 18:57 schreef venomsnake het volgende:
die andere aanslagen van kenia en de uss cole zijn op dit moment niet (in deze discussie) relevant. er worden nu oorlogen begonnen in naam van "the war on terror" en dat is een direct resultaat van de aanslagen van 9/11. door die aanslagen is oa de patriot act door de strot gedrukt en denkt men overal maar een oorlog te kunnen beginnen (Iran is next).
Het gaat er mij om dat er diverse aanslagen in naam van al quida worden gepleegd maar nu net deze ene 9/11 aanslagen opgezet zou zijn door de vs zelf. Er wordt gezocht naar aanwijzingen die laten zien dat de vs achter de 9/11 aanslagen zitten. Het feit dat er alleen bij de 9/11 aanslagen gezocht wordt naar zulke aanwijzingen en niet bij andere aanslagen duidt er wat mij betreft op dat men selectief bezig is. Zoeken om het zoeken.
quote:
A number of Indonesians were sentenced to death for their parts in the bombings and in October 2002 Abu Bakar Bashir, a leader of the Jemaah Islamiah organisation often accused of being behind the attacks, was charged over his alleged role in the bombing. In March 2005, Bashir was found guilty of conspiracy over the attacks in Bali.
http://en.wikipedia.org/wiki/2002_Bali_terrorist_bombing
quote:
Financial links between Jemaah Islamiyah and other terrorist groups, such as Abu Sayyaf and al-Qaeda, have been found to exist. [1] Jemaah Islamiyah means "Islamic Group" or "Islamic Community" and is often abbreviated JI.
http://en.wikipedia.org/wiki/Jemaah_Islamiah
quote:
The 11 March 2004 attacks consisted of a series of ten explosions that occurred at the height of the Madrid rush hour aboard four commuter trains (Cercanías in Spain). Thirteen improvised explosive devices were reported to have been used by the Islamic militant group that was responsible for the bombing, all but three of which detonated. This group seems to have worked with a very tenuous connection with Al-Qaeda but with the aim of acting on its behalf.
http://en.wikipedia.org/wiki/11_March_2004_Madrid_attacks
quote:
In the 1998 U.S. Embassy bombings (August 7, 1998), more than 220 people were killed and over 4,000 wounded in simultaneous [1] car bomb explosions at the United States embassies in the East African capital cities of Dar es Salaam, Tanzania and Nairobi, Kenya. The attacks, linked to local members of the al Qaeda terrorist network headed by Osama bin Laden, brought bin Laden and al Qaeda to international attention for the first time, and resulted in the U.S. Federal Bureau of Investigation placing bin Laden on its Ten Most Wanted list
http://en.wikipedia.org/wiki/1998_U.S._embassy_bombings
quote:
On October 12, 2000, USS Cole set in to Aden harbor for a routine fuel stop. Cole completed mooring at 09:30. Refueling started at 10:30. At 11:18 local time (08:18 UTC), a small craft approached the port side of the destroyer, and an explosion occurred, putting a 40-by-40-foot (12 m-by-12 m) gash in the ship's port side. The crew fought flooding in the engineering spaces and had the damage under control by the evening. Divers inspected the hull and determined the keel was not damaged.

Seventeen sailors were killed and 39 others were injured in the blast. The injured sailors were taken to the United States Army's Landstuhl Regional Medical Center near Ramstein, Germany, and later to the U.S.

The attack, organized by Osama bin Laden's al-Qaeda terrorist organization, was carried out by suicide bombers Ibrahim al-Thawr and Abdullah al-Misawa.
http://en.wikipedia.org/wiki/USS_Cole_bombing

[ Bericht 0% gewijzigd door natte-flamoes op 16-04-2006 11:44:25 ]
geen
pi_37000765
quote:
natte-flamous
geen
pi_37001289
quote:
Op zondag 16 april 2006 11:36 schreef natte-flamoes het volgende:
Het gaat er mij om dat er diverse aanslagen in naam van al quida worden gepleegd maar nu net deze ene 9/11 aanslagen opgezet zijn door de vs zelf. Er wordt gezocht naar aanwijzingen die laten zien dat de vs achter de 9/11 aanslagen zitten. Het feit dat er alleen bij de 9/11 aanslagen gezocht wordt naar zulke aanwijzingen en niet bij andere aanslagen duidt er wat mij betreft op dat men selectief bezig is. Zoeken om het zoeken.
uhm, speak for yourself, misschien is dit nieuw voor jouw, maar voor mij niet.
WTC 93, Oklahoma City, ook daar flinke hiaten en cover ups.
Vinden door het zoeken.

Critical evidence that several Middle Eastern men may have been connected to the Oklahoma City bombing appears to have been kept from the public by the FBI.
http://www.glennbeck.com/okc/sot3.htm

At a minimum, Congress should question one former FBI agent who says he obtained 22 affidavits and more than 30 witness statements describing sightings of Middle Easterners with McVeigh. Although he passed the materials on to a superior, the evidence never surfaced and was not given to McVeigh's or Nichols' defense teams.

http://www.lectlaw.com/files/cur36.htm
Boswell interviewed 25 year CIA veteran James Black and assistant Ron
Jackson regarding sworn affidavits now in their possession, sworn by
two Justice Department officials which state that they were part of a
"Committee of 10" who planned the Oklahoma bombing.

On October 7, 2005 Boren’s Vice President of Student Affairs called OU’s newspaper, the Oklahoma Daily, and pressured the editor to stop reporting on the Muslim and mosque connections to the OU bombing
http://www.newswithviews.com/Briley/Patrick19.htm

“I have had significant experience conducting major investigations and in my view this case is not over,” Coulson said.
http://www.mccurtain.com/cgi-bin/okcscript.cgi?record=1438

The moment the FBI admitted that it had withheld evidence in the case from the lawyers, the Grand Jury, and the public, evidence the FBI admits it should have turned over long ago, then we had, by any definition of the word, a cover-up. The cover-up is not an accident, but deliberate, both because according to CNN and the Los Angles Times, all of the evidence on McVeigh's accomplices are in the withheld materials, but the FBI lied about when it knew about the withheld evidence, first claiming only recent awareness, then admitting they had known about the withheld evidence last year.
http://www.hourofthetime.com/okcbombingcoverup.html

HELICOPTER ABOVE MURRAH AT THE MOMENT OF THE OKC BOMBING
http://www.newswithviews.com/Briley/Patrick13.htm

Who benefits from the bombing of the federal building? The FBI, government police agencies, bureaucrats, corrupt politicians, and Bill Clinton.
http://www.louisbeam.com/belltolls.htm

Why did the Director of the University of Oklahoma’s Geological Survey, Dr. Charles Mankin, tell the media that according to two different seismographic records there were TWO blasts, the second approximately eight seconds after the first?

The news media initially reported that there were two explosions, based on eyewitness testimony. Why did this version of events disappear from print and the air waves within twenty-four hours?

When I first saw the picture of the truck bomb’s asymmetrical damage to the Federal building in Oklahoma, my immediate reaction was that the pattern of damage would have been technically impossible without supplementary demolition charges at some of the reinforced concrete bases inside the building, a standard demolition technique." Partin further explained that "reinforced concrete targets in large buildings are hard targets to blast. I know of no way possible to reproduce the apparent building damage through simply a truck bomb effort."
http://www.stopcovertwar.com/McVeigh.html

The initial news coverage, supported by statements from state, federal and local government officials, described the removal of multiple unexploded bombs from inside in the Murrah Federal building.
http://www.apfn.org/APFN/oklahoma.htm
Even the reporter made note of the objects loudly, "They are carrying rocket launchers, and over there, they have what appears to be some type of explosive device", Why were these things ( rocket launchers & ammo) in that building any way?. Who's unexploded bombs were they? The lies of the Government continue.
Eisenhower1961.
pi_37002008
quote:
Op zondag 16 april 2006 12:02 schreef Resonancer het volgende:

[..]

uhm, speak for yourself, misschien is dit nieuw voor jouw, maar voor mij niet.
WTC 93, Oklahoma City, ook daar flinke hiaten en cover ups.
Vinden door het zoeken.

Critical evidence that several Middle Eastern men may have been connected to the Oklahoma City bombing appears to have been kept from the public by the FBI.
http://www.glennbeck.com/okc/sot3.htm

At a minimum, Congress should question one former FBI agent who says he obtained 22 affidavits and more than 30 witness statements describing sightings of Middle Easterners with McVeigh. Although he passed the materials on to a superior, the evidence never surfaced and was not given to McVeigh's or Nichols' defense teams.

http://www.lectlaw.com/files/cur36.htm
Boswell interviewed 25 year CIA veteran James Black and assistant Ron
Jackson regarding sworn affidavits now in their possession, sworn by
two Justice Department officials which state that they were part of a
"Committee of 10" who planned the Oklahoma bombing.

On October 7, 2005 Boren’s Vice President of Student Affairs called OU’s newspaper, the Oklahoma Daily, and pressured the editor to stop reporting on the Muslim and mosque connections to the OU bombing
http://www.newswithviews.com/Briley/Patrick19.htm

“I have had significant experience conducting major investigations and in my view this case is not over,” Coulson said.
http://www.mccurtain.com/cgi-bin/okcscript.cgi?record=1438

The moment the FBI admitted that it had withheld evidence in the case from the lawyers, the Grand Jury, and the public, evidence the FBI admits it should have turned over long ago, then we had, by any definition of the word, a cover-up. The cover-up is not an accident, but deliberate, both because according to CNN and the Los Angles Times, all of the evidence on McVeigh's accomplices are in the withheld materials, but the FBI lied about when it knew about the withheld evidence, first claiming only recent awareness, then admitting they had known about the withheld evidence last year.
http://www.hourofthetime.com/okcbombingcoverup.html

HELICOPTER ABOVE MURRAH AT THE MOMENT OF THE OKC BOMBING
http://www.newswithviews.com/Briley/Patrick13.htm

Who benefits from the bombing of the federal building? The FBI, government police agencies, bureaucrats, corrupt politicians, and Bill Clinton.
http://www.louisbeam.com/belltolls.htm

Why did the Director of the University of Oklahoma’s Geological Survey, Dr. Charles Mankin, tell the media that according to two different seismographic records there were TWO blasts, the second approximately eight seconds after the first?

The news media initially reported that there were two explosions, based on eyewitness testimony. Why did this version of events disappear from print and the air waves within twenty-four hours?

When I first saw the picture of the truck bomb’s asymmetrical damage to the Federal building in Oklahoma, my immediate reaction was that the pattern of damage would have been technically impossible without supplementary demolition charges at some of the reinforced concrete bases inside the building, a standard demolition technique." Partin further explained that "reinforced concrete targets in large buildings are hard targets to blast. I know of no way possible to reproduce the apparent building damage through simply a truck bomb effort."
http://www.stopcovertwar.com/McVeigh.html

The initial news coverage, supported by statements from state, federal and local government officials, described the removal of multiple unexploded bombs from inside in the Murrah Federal building.
http://www.apfn.org/APFN/oklahoma.htm
Even the reporter made note of the objects loudly, "They are carrying rocket launchers, and over there, they have what appears to be some type of explosive device", Why were these things ( rocket launchers & ammo) in that building any way?. Who's unexploded bombs were they? The lies of the Government continue.
Zoals die laatste link, vind je ook dit artikel: http://www.apfn.org/APFN/beam.htm
quote:
A policeman working at his computer noticed electrical sparks and streamers
in the wiring under the table several seconds before the explosion brought
the building down around him. A woman on an upper floor noted a strong
ionising electrical sensation and hot air-flow entering the windows several
seconds prior to the explosion which blew the same windows in on her. The
lights in the building went out some five seconds before the explosion. A
dictation tape recording made across the street from the "bombed" building
recorded a loud "click" a few seconds before it recorded the sound of a
huge explosion. This "click" was probably a local electromagnetic wave
spike of considerable intensity picked up by the recorder circuitry.
Allemaal van die complottheorieen zoals explosieven in wtc, geen boeing in pentagon etc etc. Allemaal van die uit content gerukte en geinterpreteerde artikelen. Verzinsels.
geen
pi_37002378
quote:
Op zondag 16 april 2006 12:32 schreef natte-flamoes het volgende:

[..]

Zoals die laatste link, vind je ook dit artikel: http://www.apfn.org/APFN/beam.htm
[..]

Allemaal van die complottheorieen zoals explosieven in wtc, geen boeing in pentagon etc etc. Allemaal van die uit content gerukte en geinterpreteerde artikelen. Verzinsels.
Zeker, gelukkig zijn er ooggetuigen die zeggen dat er onontplofte bommen zijn gevonden, waaronder politie..allemaal verzonnen.
FBI die zeggen dat er bewijsmateriaal en getuigenissen zijn achtergehouden..allemaal verzonnen?
Eisenhower1961.
pi_37002438
quote:
Op zondag 16 april 2006 11:37 schreef natte-flamoes het volgende:

[..]

Eisenhower1961.
pi_37002449
quote:
Op zondag 16 april 2006 12:48 schreef Resonancer het volgende:

[..]

Zeker, gelukkig zijn er ooggetuigen die zeggen dat er onontplofte bommen zijn gevonden, waaronder politie..allemaal verzonnen.
sinds wanneer wordt er waarde gehecht aan ooggetuigen en politieverklaringen? Bij het pentagon worden dergelijke ooggetuigenverslagen en verklaringen van politie, brandweer etc linea recta naar de complottheorieprullenbak gegooid. Maar omdat dit natuurlijk in je complottheoriestraatje past wordt hierbij wel belang gehecht aan deze verklaringen. Lekker objectief, resonancer!
geen
pi_37002557
quote:
Op zondag 16 april 2006 12:50 schreef natte-flamoes het volgende:

[..]

sinds wanneer wordt er waarde gehecht aan ooggetuigen en politieverklaringen? Bij het pentagon worden dergelijke ooggetuigenverslagen en verklaringen van politie, brandweer etc linea recta naar de complottheorieprullenbak gegooid. Maar omdat dit natuurlijk in je complottheoriestraatje past wordt hierbij wel belang gehecht aan deze verklaringen. Lekker objectief, resonancer!
Hecht jij er maar de waarde aan die jij er aan wil hechten. Als FBI uitspraken je niks zeggen..prima joh. Moet je fijn zelf weten.
Eisenhower1961.
pi_37002617
quote:
Op zondag 16 april 2006 12:54 schreef Resonancer het volgende:

[..]

Hecht jij er maar de waarde aan die jij er aan wil hechten. Als FBI uitspraken je niks zeggen..prima joh. Moet je fijn zelf weten.
Nu moet ik opeens waarde hechten aan de fbi? Bij het pentagon discussie moet ik dat juist weer niet. Ook weer selectief.
geen
pi_37002950
quote:
Op zondag 16 april 2006 12:57 schreef natte-flamoes het volgende:

[..]

Nu moet ik opeens waarde hechten aan de fbi? Bij het pentagon discussie moet ik dat juist weer niet. Ook weer selectief.
Daar gaat het niet om, jij stelt dat er voor 9-11 nooit vraagtekens bij aanslagen werden gezet mbt voorkennis,inside job, e.d, correct?

Ik laat je alleen maar zien dat dit niet zo is. Ik vraag helemaal geen waardeoordeel aan jouw. Ik ben er zo langzamerhand wel achter dat jouw waarden de mijne niet zijn, Jouw mening over het PNAC maakte dit wel weer heel erg duidelijk. Dus bepaar je de moeite om mij te laten delen in jouw waardering van iets.
Eisenhower1961.
pi_37003026
Ik vind het gewoon raar dat ik bij bv het pentagon de fbi & cia met een korreltje zout moet nemen maar nu opeens waarde moet hechten aan de fbi. Als je bij de ene voorval waarde hecht aan de fbi omdat de uitspraken in je straatje passen terwijl je bij het andere voorval geen waarde wil hechten aan de fbi omdat ook dit weer in je straatje zou passen ben je toch selectief bezig? Pnac of geen pnac.
geen
pi_37003133
Reageer nou maar eens op de inhoud van het PNAC document , dat zijn namelijk geen conspiracy theoriën omdat belangrijke leden van de huidige Bush regering het zelf hebben geschreven.

Vanavond in tegenlicht over de militaire top in de VS die nu naar buiten komt met "wat de VS nu doen heeft niets te maken met terrorisme bestrijding " Hier zullen ongetwijfeld mensen uit de traditionele militaire top tussen zitten welke bij he taantreden van Bush zijn geneutraliseerd.
Dat terrorisme bestrijding en he tbrengen van democratie niet de belangrijkste redenen voor het oorlog voeren zijn is voor mij niets nieuws dat kun je namelijk al halen uit 'Rebuilding America's Defences'
pi_37003338
Ik moet toegeven, ik ben een groentje op het pnac gebied, heb me voornamelijk in deze discussies gefocused op de fysieke 9/11 gebeurtenissen. Dus mijn uitspraak dat pnac onzin is of zou zijn is ietwat voorbarig. Mijn posts nu net met resonancers zijn ook niet relaxed. Maar goed, soms krijg je dat in een verhitte discussie.
Okay, pnac, waar moet ik wezen?
geen
pi_37003414
quote:
Op zondag 16 april 2006 13:13 schreef natte-flamoes het volgende:
Ik vind het gewoon raar dat ik bij bv het pentagon de fbi & cia met een korreltje zout moet nemen maar nu opeens waarde moet hechten aan de fbi. Als je bij de ene voorval waarde hecht aan de fbi omdat de uitspraken in je straatje passen terwijl je bij het andere voorval geen waarde wil hechten aan de fbi omdat ook dit weer in je straatje zou passen ben je toch selectief bezig? Pnac of geen pnac.
Nog n keer maar dan , ik wijs je er alleen op dat er ook voor 9-11 bedenkingen waren bij aanslagen i.t.t wat jij beweert . Ik vraag jou helemaal niet om 'n waardeoordeel.

nog n v.btje.

Israel's False Flag Attack on the USS Liberty, 1967
http://www.the7thfire.com(...)20on_USS_Liberty.htm

U.S. military rescue aircraft were recalled, not once, but twice, through direct intervention by the Johnson administration. Secretary of Defense Robert McNamara's cancellation of the Navy's attempt to rescue the Liberty, which I personally confirmed from the commanders of the aircraft carriers America and Saratoga, was the most disgraceful act I witnessed in my entire military career.

[ Bericht 29% gewijzigd door Resonancer op 16-04-2006 16:16:23 ]
Eisenhower1961.
pi_37003685
quote:
Op zondag 16 april 2006 13:25 schreef natte-flamoes het volgende:
Ik moet toegeven, ik ben een groentje op het pnac gebied, heb me voornamelijk in deze discussies gefocused op de fysieke 9/11 gebeurtenissen. Dus mijn uitspraak dat pnac onzin is of zou zijn is ietwat voorbarig. Mijn posts nu net met resonancers zijn ook niet relaxed. Maar goed, soms krijg je dat in een verhitte discussie.
Dat getuigt van karakter

Hier vind je een sanenvatting van het document met commentaar ,maar er staat ook een link naar het volledige originele document.
http://www.informationclearinghouse.info/article3249.htm
pi_37003818
Project for New American Century

Elliott Abrams Gary Bauer William J. Bennett Jeb Bush

Dick Cheney Eliot A. Cohen Midge Decter Paula Dobriansky Steve Forbes

Aaron Friedberg Francis Fukuyama Frank Gaffney Fred C. Ikle

Donald Kagan Zalmay Khalilzad I. Lewis Libby Norman Podhoretz

Dan Quayle Peter W. Rodman Stephen P. Rosen Henry S. Rowen

Donald Rumsfeld Vin Weber George Weigel Paul Wolfowitz
bron

Al deze mensen dus natte_flamoes, besef je de invloed van deze heren eens.. en nu in 1 denktank... ik vind het creepy!
pi_37004618
quote:
Mijn posts nu net met resonancers zijn ook niet relaxed. Maar goed, soms krijg je dat in een verhitte discussie.
Het is ook geen relaxed onderwerp, ik vind verhitte discussies geen probleem, het op de man spelen en persoonlijk worden vind ik wel erg , maar dat gebeurt gelukkig niet meer (zo veel).
En ik geef toe, soms ben ik gewoon met stomheid geslagen en heeft dat zijn weerslag in mijn reacties en word ik zelf soms persoonlijk om mijn argumenten kracht bij te zetten., Maar... ik doe echt mijn best om redelijk te blijven.
Ik kan natuurlijk niemand dwingen om zaken in hetzelfde perspectief te zien als dat ik dat doe, maar als iemand deelneemt aan n discussie over 9-11 en het PNAC ongezien als onzin afdoet,
tja dan...wat er precies gebeurt weet ik eigenlijk niet...
Deze smiley verwoordt het denk ik wel.

Maar het is jouw goed recht om te focussen op fysieke 9-11 gebeurtenissen, ikzelf ben daar nu n btje vanaf gestapt omdat het i.m.o 'n gebed zonder eind is, altijd detzelfde conclusie , betrouwbaarheid, deskundigheid, objectiviteit bronnen?
Heel persoonlijk en onbeargumenteerd, maar als ik naar wtc1,2 kijk zie ik geen gebouw instorten maar exploderen. Ik hoef geen bewijs om dit te vinden alhoewel ik lees dat n hoop mensen die theorie ondersteunen , maar is ook niet belangrijk, want is slechts mijn mening.
Belangrijker is;
De officiele versie is onjuist en onvolledig.
Er is bewijsmateriaal vernietigd.
i.m.o voldoende reden voor n nieuw onderzoek, zodat de vraag in de de OP met ja beantwoord kan worden.
Eisenhower1961.
pi_37004889
quote:
Op zondag 16 april 2006 13:44 schreef Boswachtertje het volgende:
ik vind het creepy!
Ik vind dit een van de engste, maar dat is persoonlijk.
http://en.wikipedia.org/wiki/Paul_Wolfowitz
Het is meer dan n denktank, ze voeren ook dingen uit en hebben de middelen.

On September 10, 2001, Secretary of Defense Donald Rumsfeld held a press conference to disclose that over $2,000,000,000,000 in Pentagon funds could not be accounted for. Rumsfeld stated: "According to some estimates we cannot track $2.3 trillion in transactions."
http://911research.wtc7.net/sept11/trillions.html
Hoe kan het dat dit gewoon ongestraft kan gebeuren?
Ik snap het gewoon niet dat het congres dit pikt.
In Nl gaat het net zo, Bouwfraude, Betuwelijn ,JSF , Euro leugens van Zalm, loopt allemaal met 'n sisser af.
Eisenhower1961.
  zondag 16 april 2006 @ 17:07:50 #148
3479 Lithion
Melancholisch misantroop
pi_37009982
quote:
Op zondag 16 april 2006 14:31 schreef Resonancer het volgende:
Hoe kan het dat dit gewoon ongestraft kan gebeuren?
Ik snap het gewoon niet dat het congres dit pikt.
In Nl gaat het net zo, Bouwfraude, Betuwelijn ,JSF , Euro leugens van Zalm, loopt allemaal met 'n sisser af.
Duh, je geeft zelf het antwoord dus al. Overheden zijn het Sodom en Gomorra van inefficiëntie, waardeloos budgetteren en een totaal ontbreken van enig verantwoordelijkheidsgevoel. Het zou pas opmerkelijk zijn als Rumsfeld zou melden dat alle geldstromen volledig in kaart zijn gebracht.
pi_37010847
quote:
Op zondag 16 april 2006 17:07 schreef Lithion het volgende:

[..]

Duh, je geeft zelf het antwoord dus al. Overheden zijn het Sodom en Gomorra van inefficiëntie, waardeloos budgetteren en een totaal ontbreken van enig verantwoordelijkheidsgevoel. Het zou pas opmerkelijk zijn als Rumsfeld zou melden dat alle geldstromen volledig in kaart zijn gebracht.
DUh??, dus jouw antwoord is eigenlijk overbodig ?
Als geldstromen niet in kaart worden gebracht overtreed men de wet.
Waarom gelden die wetten voor mijn belastingpapieren wel en voor hun administratie niet?
Ik vind het onverantwoord dat de overheid zo met middelen om kan springen zonder dat dit consequenties heeft en dat geldt helemaal als het om millitaire middelen gaat. Jij mag dit dan normaal vinden, ik vind van niet, maar ik betrap mezelf wel vaker op het hebben van 'n afwijkende mening. Gelukkig vinden er meer dat Rummie moet opzouten, maar dat gaat niet om de financieen denk ik.

CRITICAL RETIRED GENERALS
Gen Wesley Clark
Gen Charles H Swannack Jr, Army
Gen John Riggs, Army
Gen John Batiste, Army
Gen Anthony Zinni, Marines
Gen Gregory Newbold, Marines
Gen Paul Eaton, Army

http://news.bbc.co.uk/1/hi/world/americas/4913414.stm
Maar helaas.. Bush blijft hem steunen. Alleen n staatsgreep krijgt dit tuig waarschijnlijk nog weg.
Eisenhower1961.
  zondag 16 april 2006 @ 17:37:49 #150
3479 Lithion
Melancholisch misantroop
pi_37010962
quote:
Op zondag 16 april 2006 17:34 schreef Resonancer het volgende:
Waarom gelden die wetten voor mijn belastingpapieren wel en voor hun administratie niet?
Om dezelfde reden dat JIJ een boete krijgt als je door een foutje te laat bent met betalen van je wegenbelasting, maar de overheid vrijuit gaat op het moment dat zij eens door nalatigheid te laat zijn met betaling.
quote:
Ik vind het onverantwoord dat de overheid zo met middelen om kan springen zonder dat dit consequenties heeft en dat geldt helemaal als het om millitaire middelen gaat. Jij mag dit dan normaal vinden
Ik vind dat helemaal niet normaal, ik vind het alleen niet opmerkelijk. Zo werkt de overheid. Het is een inefficiënte kutbende, waar dan ook ter wereld. Dus als er een berichtje verschijnt dat in de VS een flink bedrag aan overheidsgelden zoek is, dan kijk ik daar bepaald niet van op.

Maar dat is wat anders dan het normaal vinden.

Moeilijk hè?
pi_37012077
quote:
Op zondag 16 april 2006 17:37 schreef Lithion het volgende:

Moeilijk hè?
i.d.d. moeilijk, Als iets niet opmerkelijk is wordt het meestal normaal gevonden, die conclusie heb ik in dit geval te voorbarig getrokken.
Waarschijnlijk vind ik dit soort zaken nog steeds opmerkelijk omdat ik 'n gebrekkige kijk heb op overheidsfinancien en zegt dit meer over mij dan over jouw.
Waarschijnlijk ben ik 'n uitzondering, want de grote massa vindt het waarschijnlijk ook niet (meer) opmerkelijk. Dat dit soort zaken gebeuren is inmiddels (voor de massa) niet meer opmerkelijk, maar dat dit soort zaken ongestraft blijven hoop ik nog wel.

Gelukkig zijn er ook andere gedachten.
Such a disclosure normally would have sparked a huge scandal. However, the commencement of the attack on New York City and Washington in the morning would assure that the story remained buried.
http://911research.wtc7.net/sept11/trillions.html

Vrij vertaald; Normaal gesproken zou het 'n groot schandaal zijn geweest.
Tja, ik blijf dit soort zaken opmerkelijk vinden, hoe abnormaal dat ook is.

[ Bericht 3% gewijzigd door Resonancer op 16-04-2006 18:38:01 ]
Eisenhower1961.
pi_37012352
Codename Grillfire
http://www.codenamegrillfire.com/index.php?n=1&id=1

The study, commissioned to C-Battery 2/81st Field Artillery, U.S. Army, stationed in Strassburg, Germany in 1976, specifically devised the scenario of the Twin Towers being leveled by Middle Eastern terrorists using commercial airliners and even plastic box cutters to bypass security
Eisenhower1961.
pi_37012396
Wie geïnteresseerd is in het achterhalen van de waarheid heeft er baat bij niet te gaan lopen schelden op mensen met een andere mening . Het zou hier niet moeten gaan om het persoonlijk gelijk halen maar om het achterhalen van de waarheid of in ieder geval goed geïnformeerd te raken over beide zijden van het verhaal.

9/11 vind ik juist voor Nederland van groot belang omdat we volop meedoen aan de oorlog van de VS
pi_37012502
quote:
Op zondag 16 april 2006 18:21 schreef Resonancer het volgende:
Vrij vertaald; Normaal gesproken zou het 'n groot schandaal zijn geweest.
Tja, ik blijf dit soort zaken opmerkelijk vinden, hoe abnormaal dat ook is.
In Nederland: Bouwfraude en vervolgens gezeik met Marokkanen.. toeval?
pi_37012587
@Resonancer : Het is zeker niet normaal !!! Voor 11 september had de Senaat en het volk het nooit goedgekeurd !!! sterker nog er zijn voor 11 september voorstellen van bv rumsfelt niet door de senaat heengekomen .
11/september was een grote shock voor ieder in de VS, en men gaf de regering belachelijk veel krediet om iets terug te kunnen doen .
pi_37012644
ff een algemene opmerking over deze discussie:
Wie geïnteresseerd is in het achterhalen van de waarheid heeft er baat bij niet te gaan lopen schelden op mensen met een andere mening . Het zou hier niet moeten gaan om het persoonlijk gelijk halen maar om het achterhalen van de waarheid of in ieder geval goed geïnformeerd te raken over beide zijden van het verhaal.

9/11 vind ik juist voor Nederland van groot belang omdat we volop meedoen aan de oorlog van de VS
Hopelijk kunnen we deze discussie volhouden zoals het nu gaat .
pi_37012665
idd!
  zondag 16 april 2006 @ 19:20:25 #158
66714 YuckFou
Nu niet, nooit niet...
pi_37013403
quote:
hier
Are we not savages, innately destined to maim and kill?
Blame it on the environment, heredity or evolution: we're still responsible
Our intelligence may progress at geometric rates
Yet socially we remain belligerent neonates
pi_37015420
The 911 passenger list oddity
http://www.freedomunderground.org/view.php?v=3&t=3&aid=16922

Mrs. Mariani said that she was the only relative of all the passengers that died on Flight 175 that crashed into the South Tower. Her lawyer, Phil Berg, repeated this statement.
Eisenhower1961.
  maandag 17 april 2006 @ 01:19:48 #160
102127 Hallulama
Energy Must Flow
pi_37022899
quote:
Op zondag 16 april 2006 19:20 schreef YuckFou het volgende:

hier
En gewoon hier natuurlijk:

http://www.newamericancentury.org/
O, ye Fountains, Meadows, Hills, and Groves
  maandag 17 april 2006 @ 01:22:53 #161
102127 Hallulama
Energy Must Flow
pi_37022950
quote:
Op zondag 16 april 2006 18:45 schreef atmosphere1 het volgende:
@Resonancer : Het is zeker niet normaal !!! Voor 11 september had de Senaat en het volk het nooit goedgekeurd !!! sterker nog er zijn voor 11 september voorstellen van bv rumsfelt niet door de senaat heengekomen .
11/september was een grote shock voor ieder in de VS, en men gaf de regering belachelijk veel krediet om iets terug te kunnen doen .
Ik heb net V for Vendetta gezien

(een must voor eenieder)
  maandag 17 april 2006 @ 01:29:54 #162
102127 Hallulama
Energy Must Flow
pi_37023036
  maandag 17 april 2006 @ 01:40:28 #163
102127 Hallulama
Energy Must Flow
pi_37023173
Rep. Senator Cynthia McKinney drills Donald Rumsfeld (VIDEO)

McKinney is cool...

Ze stelt vragen over de financiele wantoestanden in het Pentagon, miljarden die missen omdat de computers zogenaamd niet met elkaar kunnen communiceren, en had ook nog een vraag over de war games welke plaatsvonden op 9/11:

"Whether or not the activities of the four war games actually impaired our ability to respond to the attacks."

McKinney is overigens ooit geinterviewd voor de VPRO Tegenlicht aflevering:

De ijzeren driehoek

Het netwerk van The Carlyle Group

(hier online te bekijken)

[ Bericht 11% gewijzigd door Hallulama op 17-04-2006 01:45:30 ]
pi_37024969
quote:
Op zondag 16 april 2006 20:36 schreef Resonancer het volgende:
The 911 passenger list oddity

Mrs. Mariani said that she was the only relative of all the passengers that died on Flight 175 that crashed into the South Tower. Her lawyer, Phil Berg, repeated this statement.
Hmmz,
quote:
A British couple whose son was on board one of the hijacked planes which crashed into the World Trade Center say his death has taken the "sunshine" from their lives.
Charles and Pauline Berkeley, of Shrewsbury have travelled to New York to see where their 37-year-old son, Graham, lost his life.

Graham, the e-business director of computer firm Compuware, was on the United Airlines Boston-Los Angeles flight 175 which crashed into the second tower on 11 September.
http://news.bbc.co.uk/1/hi/uk/1558453.stm

Achtergrond informatie van passagiers van flight 175:
http://www.usatoday.com/n(...)apsule-flight175.htm
(inclusief vermelding familieleden)

[ Bericht 9% gewijzigd door natte-flamoes op 17-04-2006 09:13:03 ]
geen
pi_37026165
quote:
Op maandag 17 april 2006 08:53 schreef natte-flamoes het volgende:
http://news.bbc.co.uk/1/hi/uk/1558453.stm

Achtergrond informatie van passagiers van flight 175:
http://www.usatoday.com/n(...)apsule-flight175.htm
(inclusief vermelding familieleden)
Dat spreekt "mijn bron" wel heel erg tegen. Het WWW blijft 'n tricky bron.
Eisenhower1961.
pi_37028434
quote:
Op maandag 17 april 2006 10:43 schreef Resonancer het volgende:
Het lijkt mij heel sterk dat die vrouw het enige familielid is van alle passagiers in dat vliegtuig. Die bronnen die ik gepost heb laat zien dat andere passagiers ook familieleden hadden. Zo heel raar lijkt mij dat ook niet..
geen
pi_37039050
quote:
Op maandag 17 april 2006 10:43 schreef Resonancer het volgende:

[..]

Als een bron zoiets meldt, dan zou ikzelf dat eerst nog eens checken op andere plekken (een simpele Google-search moet je al een eind mee komen). Want zoveel passagiers in een vliegtuig zonder familie, dat kan bijna niet.
pi_37040418
quote:
Op maandag 17 april 2006 18:55 schreef Wombcat het volgende:

[..]

Als een bron zoiets meldt, dan zou ikzelf dat eerst nog eens checken op andere plekken (een simpele Google-search moet je al een eind mee komen). Want zoveel passagiers in een vliegtuig zonder familie, dat kan bijna niet.
Ik heb veel meer info over passagierslijsten, daar heb ik in het verleden google al op losgelaten, denk ook niet dat checken via het www veel zin heeft.
Plaatste deze link omdat ik hem opmerkelijk vind.
Ook in deze materie blijft de betrouwbaarheid van bronnen, de grote vraag.
Wie weet er nog wat echt is?
http://letsroll911.org/ipw-web/bulletin/bb/viewtopic.php?t=7702

[ Bericht 0% gewijzigd door Resonancer op 17-04-2006 20:36:52 ]
Eisenhower1961.
pi_37054594
18/4/06 Moussaoui is schizofreen zeggen advocaten

Advocaten die proberen het leven te redden van terreurverdachte Zacarias Moussaoui probeerden maandag te bewijzen dat hun client schizofreen is, misbruikt werd door zijn ruwe vader en een moeilijke jeugd heeft gehad.

De zogenaamde 'twintigste kaper' van de aanslagen van 11 september 2001 wilde naar eigen zeggen een vliegtuig op het Witte Huis storten. Hij werd drie weken voor de aanslagen gearresteerd.

Een expert die Moussaoui al vier jaar onderzoekt, stelde maandag dat Moussaoui schizofreen en paranoïde is. De Fransman van Marokkaanse afkomst ontkende vorige week nog dat hij 'gek' is, maar die verklaring past volgens Xavier Amador bij het ziektebeeld.

Een zus van Moussaoui vertelde maandag hoe „haar kleine broer”, net zoals de andere kinderen, werd misbruikt door hun „egoïstische vader”. „Hij sloeg ons en vergiftigde ons leven”, aldus Jamila. Tijdens de eerste zes jaar van zijn leven verhuisde Moussaoui van het ene naar het andere kindertehuis, verklaarde een maatschappelijk werker.

Vrienden vertelden maandag dat Moussaoui in zijn jeugd graag uitging en zelfs een joodse vriend had. Toen hij eenmaal naar Londen verhuisde kwam hij volgens hen in radicaal vaarwater terecht.
De jury in de zaak oordeelde twee weken geleden dat Moussaoui in aanmerking komt voor de doodstraf. Diens advocaten willen dat hun cliënt een levenslange gevangenisstraf krijgt.
  dinsdag 18 april 2006 @ 10:09:20 #170
142961 Astrix
Beati pauperes spiritu.
pi_37054975
quote:
Op zaterdag 15 april 2006 13:46 schreef natte-flamoes het volgende:

Meegekregen wat hier voorbij is gekomen??? Man, ik discusseer al jaren mee in deze 9/11 discussies. En ik kan me nog herinneren dat 2 jaar geleden alle punten die jij nu als overtuigend (boeing in pentagon) vind 2 jaar geleden als niet overtuigend gezien werden. Toen was het klaarduidelijk dat het geen boeing was geweest wat het pentagon in gevlogen was. Nu vind jij ze overtuigend, ik vond ze 2 jaar geleden al overtuigend, toch ben ik door blijven discusseren en tijdens die discussies meer informatie gaan bekijken die m'n mening voor mezelf sterkten.
Dus ik heb voor niks die film extra goed bekeken om voor jouw de belangrijke punten eruit te halen?
Ik dacht dat je geen Engels sprak of zoiets en dat je daarom niet wist wat er in die film gebeurde maar je wist dat dus wel. En als ik dat dan toch wil doen krijg ik ook nog eens geen reactie.
Ik zal de post er nog even bijzetten maar mijn behulpzaamheid is wel weg nu hoor.

Natte flamoes@
Maar er zijn ook experts die aangeven dat de brokstukken wel degelijk van een 757 komen.
Maar wat wordt er in die film beweert dan? Wat geeft men daar aan? Want je kan toch aan de hand van wat men daar aangeeft informatie opzoeken? De uitkomst hangt toch niet enkel en alleen van die film af? Misschien kun je aangeven wat die experts beweren?
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Volgens de film is er navraag gedaan bij Pratt&Whitney en Rolls Royce die de motoren voor de 757 leveren. Een woordvoerder verklaard dat het gevonden onderdeel ( een APU wheel/disc uit het staartgedeelte van het vliegtuig die voor de stroomvoorziening zorgt) nooit afkomstig kan zijn uit welke Rolls Royce motor dan ook.
Het gevonden onderdeel zou uit een Turbofan motor komen (JT8D) van een US Airforce A3 Sky Warrior.

De motoren die op zo'n 757 zitten zijn 2 Pratt& Whitney motoren van 6 ton per stuk.
Ze zijn gemaakt van Titanium en dat heeft een smeltpunt van 1688 graden celcius.
De brandstof van een vliegtuig (kerosine) bereikt bij ontbranding een hitte van 1000 graden celsius.
Dus je zou de motoren nog ergens moeten terugvinden of je zou flinke gaten in het Pentagon moeten zien onder de streep die door een vleugel veroorzaakt zou moeten zijn.
Een motor van 6 ton met een snelheid van 530 mijl per uur moet toch een spoor nalaten zou je zeggen.
Donec eris felix, multos numerabis amicos.
pi_37060640
Ik heb hier 2 posts waarin ik inga op de a3 sky warrior:
The Great 911- Conspiracy ? (is the dam breaking up) ?

De wielen komen ten eerste al niet overeen. Verder zou het wanneer je aangeeft dat het gezien de motor onderdelen een a3 geweest zou moeten zijn meer onderdelen naar de a3 moeten kunnen herleiden, zoals het landingsgestel van het voorste wiel. Zie hier een post waarin ik vergelijkende foto's heb gepost: De grote 911 samenzwering ? (komt de waarheid boven) #4
geen
  dinsdag 18 april 2006 @ 17:08:40 #172
45622 merlin693
Huh ! Asmodeus & me
pi_37066537
quote:

en er zijn daarna ook meerdere stukken geplaats die je vertellen waarom de wielen anders zijn ! ook selectief niet gelezen/op ingegaan ?
pi_37067306
Het inslag punt van de motoren blijft gek , de vleugels zullen nooit naar voren klappen zodat de motoren zo dicht bij de romp komen te zitten.

Maar ook al is er wel een 757 het Pentagon ingevlogen , wat dan nog ? who cares Het betekend niet dat er niet is samengezworen.
pi_37071237
quote:
Op dinsdag 18 april 2006 17:08 schreef merlin693 het volgende:
en er zijn daarna ook meerdere stukken geplaats die je vertellen waarom de wielen anders zijn ! ook selectief niet gelezen/op ingegaan ?
Welke posts bedoel je?
geen
  dinsdag 18 april 2006 @ 21:22:54 #175
142961 Astrix
Beati pauperes spiritu.
pi_37075897
quote:
Op dinsdag 18 april 2006 13:54 schreef natte-flamoes het volgende:

De wielen komen ten eerste al niet overeen. Verder zou het wanneer je aangeeft dat het gezien de motor onderdelen een a3 geweest zou moeten zijn meer onderdelen naar de a3 moeten kunnen herleiden, zoals het landingsgestel van het voorste wiel. Zie hier een post waarin ik vergelijkende foto's heb gepost: De grote 911 samenzwering ? (komt de waarheid boven) #4
Het is vreemd dat er van die motoren die origineel onder zo'n 757 hangen niks meer te vinden is terwijl er een hitte van 1688 graden nodig is om het Titanium te doen smelten. Er zou best een verklaring voor te vinden kunnen zijn maar het blijft een vreemde zaak, zeker als er wel een onderdeel van een motor gevonden wordt wat niet in zo'n 757 thuishoort.
Donec eris felix, multos numerabis amicos.
pi_37077293
Welk onderdeel is dat precies? Heb je zelf onderdelen van een a3 motor opgezocht op internet en vergeleken?
geen
  woensdag 19 april 2006 @ 00:00:17 #177
45622 merlin693
Huh ! Asmodeus & me
pi_37082893
vragen,vragen,vragen........lezen,lezen,lezen
pi_37085575
Charlie Sheen Says Media Complicit In 9/11 Cover-Up

Ze hebben misschien zo weinig vertrouwen in hun eigen verhaal dat ze 'm niet serieus nemen en naar zwaardere middelen grijpen ; 9/11: A Children's Story?
"You can never get enough of what you don't need to make you happy."
pi_37085705
De neo-conservatieven hebben veel grote TV-stations in bezit gekregen, dit werkt zeker door in de berichtgeving die in de VS zeer eenzijdig is. Media zijn een krachtig middel om de bevolking aan jou kant te krijgen .
pi_37086741
quote:
Op woensdag 19 april 2006 04:38 schreef atmosphere1 het volgende:
dit werkt zeker door in de berichtgeving die in de VS zeer eenzijdig is
Wat een gelul zeg. 'zeer eenzijdig'. Verzin je dat allemaal zelf of laat je het door iemand verzinnen?
geen
pi_37087203
quote:
Op dinsdag 18 april 2006 21:22 schreef Astrix het volgende:

[..]

Het is vreemd dat er van die motoren die origineel onder zo'n 757 hangen niks meer te vinden is terwijl er een hitte van 1688 graden nodig is om het Titanium te doen smelten. Er zou best een verklaring voor te vinden kunnen zijn maar het blijft een vreemde zaak, zeker als er wel een onderdeel van een motor gevonden wordt wat niet in zo'n 757 thuishoort.
Er zijn wel mototdelen van een 757 gevonden in het Pentagon. Is al aan bod geweest ook.
pi_37087394
quote:
Op woensdag 19 april 2006 04:38 schreef atmosphere1 het volgende:
De neo-conservatieven hebben veel grote TV-stations in bezit gekregen, dit werkt zeker door in de berichtgeving die in de VS zeer eenzijdig is. Media zijn een krachtig middel om de bevolking aan jou kant te krijgen .
Niet alleen in de VS helaas, en niet alleen m.b.t 9-11.

A $300 million Pentagon psychological warfare operation includes plans for placing pro-American messages in foreign media outlets without disclosing the U.S. government as the source, one of the military officials in charge of the program says.
http://www.usatoday.com/n(...)14-pentagon-pr_x.htm
The three companies handling the campaign include the Lincoln Group, the company being investigated by the Pentagon for paying Iraqi newspapers to run pro-U.S. stories.

Congressman Miller and other lawmakers have asked the Bush Administration to fully disclose its use of covert propaganda.
http://www.house.gov/georgemiller/propaganda.html

The Government Accountability Office, an investigative arm of Congress, said on Thursday that the Bush administration violated federal law by producing and distributing television news segments about the effects of drug use among young people.
http://www.sourcewatch.org/index.php?title=Covert_propaganda

“The government is spending over a billion dollars per year on PR and advertising,” said Congressman Waxman. “Careful oversight of this spending is essential given the track record of the Bush Administration, which has used taxpayer dollars to fund covert propaganda within the United States.”
http://www.house.gov/georgemiller/press/rel21306.html

# The Administration spent $1.6 billion on contracts with advertising agencies ($1.4 billion), public relations firms ($197 million), and media organizations and individual members of the media ($15 million).

# The Department of Defense spent the most on media contracts, with contracts worth $1.1 billion. The Department of Health and Human Services spent more than $300 million on these contracts, the Department of Treasury spent $152 million, and the Department of Homeland Security spent $24 million during this period.

Voor de Nederlanders
'Amerikaanse propaganda overdrijft rol Al Qaida in Irak'
http://www.dvhn.nl/nieuws/wereld/article460024.ece
Eisenhower1961.
pi_37087481
quote:
Op woensdag 19 april 2006 09:22 schreef Resonancer het volgende:

[..]

Niet alleen in de VS helaas, en niet alleen m.b.t 9-11.

A $300 million Pentagon psychological warfare operation includes plans for placing pro-American messages in foreign media outlets without disclosing the U.S. government as the source, one of the military officials in charge of the program says.
http://www.usatoday.com/n(...)14-pentagon-pr_x.htm
The three companies handling the campaign include the Lincoln Group, the company being investigated by the Pentagon for paying Iraqi newspapers to run pro-U.S. stories.

Congressman Miller and other lawmakers have asked the Bush Administration to fully disclose its use of covert propaganda.
http://www.house.gov/georgemiller/propaganda.html

The Government Accountability Office, an investigative arm of Congress, said on Thursday that the Bush administration violated federal law by producing and distributing television news segments about the effects of drug use among young people.
http://www.sourcewatch.org/index.php?title=Covert_propaganda

“The government is spending over a billion dollars per year on PR and advertising,” said Congressman Waxman. “Careful oversight of this spending is essential given the track record of the Bush Administration, which has used taxpayer dollars to fund covert propaganda within the United States.”
http://www.house.gov/georgemiller/press/rel21306.html

# The Administration spent $1.6 billion on contracts with advertising agencies ($1.4 billion), public relations firms ($197 million), and media organizations and individual members of the media ($15 million).

# The Department of Defense spent the most on media contracts, with contracts worth $1.1 billion. The Department of Health and Human Services spent more than $300 million on these contracts, the Department of Treasury spent $152 million, and the Department of Homeland Security spent $24 million during this period.

Voor de Nederlanders
'Amerikaanse propaganda overdrijft rol Al Qaida in Irak'
http://www.dvhn.nl/nieuws/wereld/article460024.ece
www is zeer onbetrouwbaar
geen
pi_37087503
quote:
Op woensdag 19 april 2006 08:38 schreef natte-flamoes het volgende:
Wat een gelul zeg. 'zeer eenzijdig'. Verzin je dat allemaal zelf of laat je het door iemand verzinnen?
pi_37087540
quote:
Op woensdag 19 april 2006 09:28 schreef natte-flamoes het volgende:

[..]

Wat is er mis met deze bronnen?

[ Bericht 13% gewijzigd door Resonancer op 19-04-2006 09:37:12 ]
Eisenhower1961.
pi_37088492
quote:
Op woensdag 19 april 2006 09:51 schreef natte-flamoes het volgende:
Een bron als dit dan?
Goed antwoord op mijn vraag.

http://www.onzin.com/

The NTSB closed its costly investigation without having heard from any of the 260 eyewitnesses who told the FBI that they had seen a flare, fireworks or a streak of light speeding toward TWA 800 just before it exploded.
http://www.aim.org/media_monitor/A2953_0_2_0_C/

http://www.pscelebrities.(...)nment-liars-are.html
http://www.vheadline.com/readnews.asp?id=50220
Eisenhower1961.
pi_37088584
quote:
Op woensdag 19 april 2006 08:38 schreef natte-flamoes het volgende:

[..]

Wel eens van embedded journalist gehoord? bv
Er zijn diverse onderzoeken gedaan naar de persvrijheid in de VS en de rol van de overheid.
quote:
Een bijzonder zorgelijke ontwikkeling in de VS acht Freedom House het feit dat de overheid invloed op de inhoud van media probeert te verkrijgen door politieke commentatoren flinke financiële gunsten te verlenen. Tevens wordt geconstateerd dat de regering Bush de praktijk van door overheid geproduceerde nieuwssegmenten aanzienlijk heeft uitgebreid. Anders gezegd: er komen meer programma's van een zogenaamd onafhankelijk journalist die achteraf blijkt te zijn ingehuurd door de overheid.

De VS is geen land van Rozengeuren en maneschijn. Het bekende document al gelezen ??
pi_37088780
Je geloofd zeker ook nog dat de VS Irak binnen viel vanwege Massa vernietigings wapens !

Powel noemde die dag dat hij met zogenaamde bewijzen voor de veiligheidsraad stond nu "de zwartste dag van zijn carriëre"

De VS blijkt uitstekend te zijn in Manipulatie en dat om oorlog te rechtvaardigen !!!

[ Bericht 0% gewijzigd door atmosphere1 op 19-04-2006 11:21:33 ]
  woensdag 19 april 2006 @ 10:30:20 #190
106959 Nerdmans
krekwakwauw
pi_37088877
tvp
ooit kom ik aan die 1000 pk :)
pi_37090417
All these organizations, however, expressed serious concerns about challenges to press freedom in the United States during the past year. Many cases involved either state or county court rulings on journalistic privilege and protection under the First Amendment. Some of these related specifically to so-called shield laws designed to protect journalists and the information they gather from being subpoenaed in court. Others involved gag orders that interfered with the ability of journalists to gather and disseminate information.

Another category of press freedom violations involved clashes between law enforcement authorities and journalists covering political demonstrations. Journalists were arrested or injured in Washington, D.C., during protests against the annual meetings of the World Bank and International Monetary Fund, and in Miami during the federal raid to seize the Cuban boy Elián González. A handful of accredited journalists who were arrested by police in either Miami or Washington appear to have been falsely accused of joining demonstrators and, in a few cases, of attacking police. Meanwhile, community broadcasters were selectively denied access to the annual meeting of the International Monetary Fund in Washington, D.C.
pi_37105357
Waar we in de 9/11 topics mee bezig zijn betreft in feite een meervoudige moordzaak . Zoals altijd bij moordzaken gaat de onderzoeker op zoek naar het Motief van de verdachten. Laten we dat in deze discussie ook doen .

Naar mijn idee hebben bij de partijen (osama en US government) grenoeg redenen om aannemelijk te maken dat zij baat hadden bij de aanslagen of reden hadden ze uit te voeren .
pi_37107336
Atmosphere, Je vergeet i.m.o 'n belangrijke verdachte, de mossad. Zij hebben eerder false flag operaties uitgevoerd. En de US govt is errug breed natuurlijk, wie is de hoofdverdachte? Pentagon, FBI, CIA, of de USSS?

[ Bericht 30% gewijzigd door Resonancer op 19-04-2006 21:30:52 ]
Eisenhower1961.
pi_37116610
quote:
Op woensdag 19 april 2006 09:28 schreef natte-flamoes het volgende:

[..]

Ik wil je gerust niet -www bronnen geven die hetzelfde zeggen.
pi_37116633
quote:
Op woensdag 19 april 2006 20:48 schreef Resonancer het volgende:
Atmosphere, Je vergeet i.m.o 'n belangrijke verdachte, de mossad. Zij hebben eerder false flag operaties uitgevoerd. En de US govt is errug breed natuurlijk, wie is de hoofdverdachte? Pentagon, FBI, CIA, of de USSS?
Hoofdverdachte zijn naar mijn idee de neo-cons die helemaal aan de top staan , met name Chaney,rumssfelt,enz
pi_37136293
quote:
Op woensdag 19 april 2006 20:48 schreef Resonancer het volgende:
Zijn er aanwijzingen dat de mossad er iets mee te maken heeft?? Niet veel volgens mij.
Dat 'spy-ring' verhaal lijkt me grote onzin net als het feit dat veel israeli's geevacueerd zouden zijn uit het WTC voor de aanslagen.
en dan dat verhaal over die 5 filmende israeli's (http://www.globalresearch.ca/articles/MCK311A.html). Wat een amateuristische onzin met "oud" CIA-agent Vincent Cannistraro in de hoofdrol. Cannistraro is een echte disinformatie-agent met zijn valse kritiek net als veel andere "oud" CIA/MI6-agenten (Baer/McGovern/Brisard etc.etc.etc.)
Je moet eens nagaan waar die Cannistraro allemaal bij betrokken is geweest. Hij wordt ook wel "Mr Contra" genoemd: "Cannistraro was running the Contras from start to finish" (http://www.hirhome.com/israel/mprot3.htm oke dit is een foute site, maar op dit punt hebben ze gelijk).
Het lijkt erop dat Israel als 'patsy' gebruikt wordt.
You realize that there's no point in doing anything if nobody's watching.
You wonder, if there had been a low turnout at the crucifixtion, would they have rescheduled?
pi_37139032
quote:
Op donderdag 20 april 2006 19:18 schreef 6833-228 het volgende:

Zijn er aanwijzingen dat de mossad er iets mee te maken heeft?? Niet veel volgens mij.
Niet per se mossad, maar wil je er wel op wijzen dat het niet de eeste keer zou zijn dat de mossad zoiets zou doen.

USS Liberty.

Fifteen years after the attack, an Israeli pilot approached Liberty survivors and then held extensive interviews with former Congressman Paul N. (Pete) McCloskey about his role. According to this senior Israeli lead pilot, he recognized the Liberty as American immediately, so informed his headquarters, and was told to ignore the American flag and continue his attack. He refused to do so and returned to base, where he was arrested.
http://www.911dossier.co.uk/is04.html

SEN. BOB GRAHAM: I think there is very compelling evidence that at least some of the terrorists were assisted not just in financing -- although that was part of it -- by a sovereign foreign government
http://www.thememoryhole.org/911/911-graham-admits.htm

Beyond the 60 apprehended or detained, and many deported since Sept. 11, another group of 140 Israeli individuals have been arrested and detained in this year in what government documents describe as "an organized intelligence gathering operation," designed to "penetrate government facilities." Most of those individuals said they had served in the Israeli military, which is compulsory there.

But they also had, most of them, intelligence expertise, and either worked for Amdocs or other companies in Israel that specialize in wiretapping. Earlier this week, the Israeli embassy in Washington denied any spying against or in the United States

Fox News, alone of all the media, actually ran the story as a four part broadcast, and put the story up on its web site. Then, without explanation, Fox News erased the story from their web site and have never mentioned it again.
http://100777.com/node/180

Federal officials this year have arrested or detained nearly 200 Israeli citizens suspected of belonging to an "organized intelligence-gathering operation." The Bush administration has deported most of those arrested after Sept. 11, although some are in custody under the new anti-terrorism law.

PARIS (Reuters) - The French daily Le Monde reported on Tuesday that the United States had broken up a huge Israeli spy ring that may have trailed suspected al Qaeda members in the United States without informing federal authorities.
http://www.rense.com/general20/frd.htm

The Ken Starr report on Whitewater describes how Bill Clinton informed Monica Lewinsky that their phone sex conversations had been recorded. At the same time, Clinton ordered the FBI to cease the hunt for an Israeli mole known to be operating inside the White House itself!
http://www.whatreallyhappened.com/spyring.html

The paper has uncovered details of a major Israeli spy ring involving some a 120 agents for the intelligence service Mossad operating across America and some masquerading as arts students.
http://www.prisonplanet.c(...)ligence_failures.htm

Maar hey, het ligt er net aan wie je wilt geloven

Asked by Reuters Monday about the Intelligence Online report, an FBI spokesman flatly called it a "bogus story." The spokesman said: "There wasn't a spy ring."

Alsof de FBI/CIA/Pentagon het wereldkundig zouden maken dat ze bespioneerd worden door hun bondgenoot Israel? Dacht ff niet. Zoals Senator Graham al zei, waarschijnlijk over 20 a 30 jr.

Heel veel linkjes
http://www.whatreallyhappened.com/spyring2.html

[ Bericht 2% gewijzigd door Resonancer op 20-04-2006 20:47:07 ]
Eisenhower1961.
pi_37139642
Nou.. die Bob Graham zou ik nooit van zijn leven geloven. Het was namelijk Bob Graham die samen met Porter Goss een ontbijt had met 9/11-financier Ahmad op de ochtend van 11 september in Capitoll Hill.
Maar ja, het lijkt erop dat de Mossad inderdaad ook wel kan meepraten over False-flag terror. Denk maar aan de "Al Qaeda-aanslag" in Amman 9 November waar "toevallig" ook het hoofd van de Palestijnse Militaire Veiligheidsdienst om het leven kwam.
Maar of Israel iets te maken heeft met 9/11? Ik denk het eigenlijk niet.
You realize that there's no point in doing anything if nobody's watching.
You wonder, if there had been a low turnout at the crucifixtion, would they have rescheduled?
pi_37145569
quote:
Op donderdag 20 april 2006 20:52 schreef 6833-228 het volgende:
Nou.. die Bob Graham zou ik nooit van zijn leven geloven. Het was namelijk Bob Graham die samen met Porter Goss een ontbijt had met 9/11-financier Ahmad op de ochtend van 11 september in Capitoll Hill.
Maar ja, het lijkt erop dat de Mossad inderdaad ook wel kan meepraten over False-flag terror. Denk maar aan de "Al Qaeda-aanslag" in Amman 9 November waar "toevallig" ook het hoofd van de Palestijnse Militaire Veiligheidsdienst om het leven kwam.
Maar of Israel iets te maken heeft met 9/11? Ik denk het eigenlijk niet.
Er zijn anders aardig veel overeenkomsten tussen israel en amerika als je kijkt naar corruptie, de wapenindustrie en de honger naar macht in de politiek.

'Pro-Israëllobby VS manipuleert politiek'
quote:
After the attacks on New York and Washington, the former Israeli Prime Minister, Benjamin Netanyahu, was asked what the terrorist strikes would mean for US-Israeli relations. He said: “It’s very good.” Then he corrected himself, adding: “Well, it’s not good, but it will generate immediate sympathy [for Israel from Americans].”

http://www.sundayherald.com/37707
Die is ook vijf keer klaargekomen toen het gebeurde

Dit dan; The Five Dancing Israelis Arrested On 9-11. Wtf? Verder heeft de baas van Homeland Security, Michael Chertoff, een israelisch paspoort en is het Debunking the Lies of 9/11 artikel van Popular Mechanics geschreven onder leiding van Bejamin Chertoff, de neef van .

edit; Israel's 9/11 connection exposed
quote:
[..]

The Fox News exposé also reported on the near-total penetration of US communications facilities by Israel, through two "private" Israeli telecommunications companies, Amdocs, Ltd., and Comverse Infosys, which, together, handle virtually all the billing records and government wiretaps in the US. Indeed, many of the "art students" not only had "intelligence expertise," but also worked for Amdocs "or other companies in Israel that specialize in wiretapping."

[..]
Dat heb ik eerder gelezen;
quote:
AIVD wordt wellicht zelf afgetapt

Tweakers.net heeft van een Duitse bron vernomen dat de tapapparatuur die Nederland gebruikt om internet- en telefoonverkeer af te tappen, iets dat sowieso al discutabel is, wellicht zelf wordt afgetapt.

Bronnen in de AIVD zeggen dat de tapinformatie deels lekt. Onder meer naar Israël, het moederland van Verint, de fabrikant van de aftapapparatuur. Alle tapapparatuur van de AIVD, en ongeveer de helft van die van de politie zou niet veilig zijn.

Israëlische werknemers van het bedrijf komen op regelmatige basis het onderhoud verzorgen. Dit onderhoud geschiedt in het Hebreeuws, en Nederlandse werknemers mogen zelf niet aan de apparatuur zitten. Wat ze precies uitvoeren is schimmig. Bovendien kan het Israëlische bedrijf zelfs inbellen naar de tapservers.

Ondertussen blijft de overheid wel nog steeds nieuwe apparatuur van het bedrijf aanschaffen, ondanks het feit dat SP, GroenLinks en D66 dit al probleem al meerdere malen hebben aangekaart in de Kamer.
Waarom in godesvredesnaam bestaat deze situatie . De aivd mag iedereen afluisteren en israel kan dat dus ook

[ Bericht 17% gewijzigd door Sebastral op 21-04-2006 01:33:54 ]
"You can never get enough of what you don't need to make you happy."
pi_37147559
quote:
Op donderdag 20 april 2006 20:52 schreef 6833-228 het volgende:
Maar ja, het lijkt erop dat de Mossad inderdaad ook wel kan meepraten over False-flag terror.
Er is i.d.d. n hoop over te vinden, wel naar dat deze sites vaak spreken over "The Jews" maar volgens mij noemen mensen zichzelf zo ook, ach ik ben er niet zo in thuis. Hoeveel van de mensen die op die sites Jews genoemd worden noemen zichzelf zo? Ik weet het niet.
http://judicial-inc.biz/False_Flags_summary.htm
Geef toe veel aantijgingen weinig bewijs, maar n paar van die aantijgingen zijn wel waarheid gebleken.

En de media?
http://www.realnews247.com/who_rules_america_updated_2004.htm

ooeh, er staan wel hele enge dingen op die site,:
The Jew-controlled entertainment media have taken the lead in persuading a whole generation that homosexuality is a normal and acceptable way of life; that there is nothing at all wrong with White women dating or marrying Black men, or with White men marrying Asian women; that all races are inherently equal in ability and character—except that the character of the White race is suspect because of a history of oppressing other races; and that any effort by Whites at racial self-preservation is reprehensible.

Zo jammer, zo'n conclusie, is niet de mijne. Maar dat er in de USA mensen de media manipuleren om de publieke opinie te benvloeden (waaronder Israeli's) lijkt me op z'n zachtst gezegd niet onwaarschijnlijk.

De theorie dat Al Qaida n cia/mossad black op is, vind ik ook zo gek nog niet. Ik sluit nog helemaal niks uit.
Eisenhower1961.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')