quote:Op woensdag 12 april 2006 20:19 schreef atmosphere1 het volgende:
De neo-cons ( Bush regering) geeft de buitenlandse militaire politiek de hoogste prioriteit , hun beleid is dus voornamelijk daar op gericht .
Zij zien het wereldwijd militair ingrijpen in landen als Irak noodzakelijk om hun wereldwijde dominantie te behouden en uit te breiden . Voor dat de neo-cons gingen regeren hadden zij deze visie al uitgewerkt in het bekende document Rebuilding America's Defences . Hier beschrijven zij concreet welk beleid er in hun ogen noodzakelijk zal zijn in de toekomst.
Dit beleid met de daarbij horende plannen vereiste echter een fikse verhoging van het defensie budget. Dit zou een probleem gaan worden omdat de Senaat en het Amerikaanse volk niet op verhoging van de defensie begroting zaten te wachten. Een grote rampzalige gebeurtenis zou hier alleen verandering in brengen en het uitvoeren van hun plannen katalyseren. Dit staat letterlijk in hun documenten!!
Men zag dus voor 2000 al heel helder in wat de effecten van zo'n grote gebeurtenis zouden zijn(Het klopte als een bus , bleek later)
In het begin van de Bush regeer periode heeft men dus echt zitten wachten op zo’n gebeurtenis !! Dus de waarschuwingen zijn zeker niet aan ze voorbij gegaan.
Na de aanslagen waren het Amerikaanse volk en de Senaat wel bereid veel geld in hun militaire apparaat te steken met als grote doel de 'oorlog'
tegen terrorisme te gaan winnen .
9/11 gaf dus groen licht voor hun (al lang bestaande) plannen om het midden oosten om te gaan ploegen,en was voor hen dus een geschenk uit de hemel.
Denk nu eens terug aan de maanden voor de aanslagen ; men kreeg vele waarschuwingen voor de naderende rampzalige gebeurtenis. Die waarschuwingen gingen over dat waar zij juist op zaten te wachten , dat wat in hun voordeel was . Iets wat in jouw voordeel is valt je zeker op ! Zeer bewust hebben zij ervoor gekozen niet in te grijpen , en de waarschuwingen zogenaamd te negeren of over het hoofd zien of beweren dat de info door slordigheden nooit op de juiste plaatsen terecht was gekomen.
Ze spraken over een "Pearl harbour" en dat kan wel kloppen want de strategie is hetzelfde.quote:Op woensdag 12 april 2006 20:19 schreef atmosphere1 het volgende:
Dit beleid met de daarbij horende plannen vereiste echter een fikse verhoging van het defensie budget. Dit zou een probleem gaan worden omdat de Senaat en het Amerikaanse volk niet op verhoging van de defensie begroting zaten te wachten. Een grote rampzalige gebeurtenis zou hier alleen verandering in brengen en het uitvoeren van hun plannen katalyseren. Dit staat letterlijk in hun documenten!!
Dit is maar een klein detail wat blijkbaar niet echt belangrijk isquote:Op woensdag 12 april 2006 19:18 schreef Astrix het volgende:
natte-flamoes@ Als je de film bekijkt dan kun je zien dat de lantaarnpalen van het gebouw afliggen en niet er naar toe zoals zou moeten gebeuren als jouw film zou kloppen.
That's it ??? Mooie filmpjes maar een uitleg à la 13 in een dozijn ...quote:Op woensdag 12 april 2006 19:10 schreef natte-flamoes het volgende:
[edit : Even de animaties achter een links geplaatst na klacht wegens traag worden van de pagina. Ik heb een redelijk zware bak en ik ging ook op rood ]
Het is een heel stuk meer dan simpelweg roepen dat het geen passagiersvliegtuig geweest kan zijn. Dit is ten minste een uitleg die het aannemelijk maakt dat het in iedergeval niet voor de hand liggend is dat het geen passagiersvliegtuig geweest kan zijn.quote:Op donderdag 13 april 2006 09:21 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
That's it ??? Mooie filmpjes maar een uitleg à la 13 in een dozijn ...
Nee dit is niet overtuigend![]()
Jaja en het wiel is ook zeer mooiquote:Op donderdag 13 april 2006 09:25 schreef natte-flamoes het volgende:
Het is een heel stuk meer dan simpelweg roepen dat het geen passagiersvliegtuig geweest kan zijn. Dit is ten minste een uitleg die het aannemelijk maakt dat het in iedergeval niet voor de hand liggend is dat het geen passagiersvliegtuig geweest kan zijn.
Overigens, de foto's van het landingsgestel vind ik wel overtuigend.
Maar als het landingsgestel wat jou betreft ook overtuigend is, dan ben je toch klaar? Dan is het toch zeer aannemelijk te maken gezien dat landingsgestel dat er binnen het pentagon een 757 heeft gelegen? Of zie ik dat nou verkeerd?quote:Op donderdag 13 april 2006 09:31 schreef UncleScorp het volgende:
Jaja en het wiel is ook zeer mooi
Maar nog steeds geen deftige verklaring voor de punch-holes![]()
Ow nee ... zo makkelijk gaat het bij mij niet ... gij ziet 1 wiel en gans 911 is voor jouw part verklaard ...quote:Op donderdag 13 april 2006 09:35 schreef natte-flamoes het volgende:
Maar als het landingsgestel wat jou betreft ook overtuigend is, dan ben je toch klaar? Dan is het toch zeer aannemelijk te maken gezien dat landingsgestel dat er binnen het pentagon een 757 heeft gelegen? Of zie ik dat nou verkeerd?
als je je complot met feiten kan onderbouwen die het waarschijnlijk maken, is de kans groot dat het de waarheid is.quote:Op maandag 10 april 2006 13:38 schreef natte-flamoes het volgende:
[..]
Vanuit perspectief van de complotgelover. Maar het is niet gezegd dat wat de complotgelovers beweren waarheid is.
In jouw animatie schuift het vliegtuig over de grond maar op het gras zijn geen sporen te zien. Dan zou het kunnen dat het vliegtuig net boven de grond gevlogen kan hebben maar dan zit het gat in het Pentagon weer te laag. Dat gat is erg klein en te rond zonder ook maar enige beschadiging, het lijkt op een inslag van een raket. Je kunt namelijk wel een vliegtuig zonder vleugels door een rond gat krijgen (niet door zo'n gat denk ik zelf) maar de staart van zo'n vliegtuig is er ook nog.quote:Op donderdag 13 april 2006 09:23 schreef natte-flamoes het volgende:
Over die lantaarnpalen, feit is dat ze kapot zijn, of ze nu van het gebouw afliggen of naar het gebouw toe liggen. Dus iets moet die lantaarnpalen geraakt hebben.
Als het aan de richting waarop de palen liggen te zien geen passagiersvliegtuig geweest kan zijn, wat kan het dan wel geweest zijn?
Idd nu heb je een officleie versie onderbouwd met feiten die het onwaarschijnlijk maken ...quote:Op donderdag 13 april 2006 09:44 schreef Chadi het volgende:
als je je complot met feiten kan onderbouwen die het waarschijnlijk maken, is de kans groot dat het de waarheid is.
Nee, ik zie onderdelen van een passagiersvliegtuig in het puin. Wielen, motoren, landingsgestel. De foto's van de wielen en landingsgestel zijn wat mij betreft overtuigend. Je gaf net aan dat je de foto's van het landingsgestel ook overtuigend vind. Toch ben je nog van mening dat het niet per se een 757 was wat daar lag. Waarom niet?quote:Op donderdag 13 april 2006 09:37 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Ow nee ... zo makkelijk gaat het bij mij niet ... gij ziet 1 wiel en gans 911 is voor jouw part verklaard ...
Als dat vliegtuig echt zo laag vloog moet ie praktisch met zijn motoren over de grond geschuurd zijn ....quote:Op donderdag 13 april 2006 09:45 schreef Astrix het volgende:
In jouw animatie schuift het vliegtuig over de grond maar op het gras zijn geen sporen te zien. Dan zou het kunnen dat het vliegtuig net boven de grond gevlogen kan hebben maar dan zit het gat in het Pentagon weer te laag.
Aangezien dat gat vanaf de grond begint zou dat volgens mij moeten betekenen dat het vliegtuig over de grond geschuurd moet hebben en dan zou je inderdaad sporen van de motoren of de romp moeten kunnen zien.quote:Op donderdag 13 april 2006 09:46 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Als dat vliegtuig echt zo laag vloog moet ie praktisch met zijn motoren over de grond geschuurd zijn ....
Lol voor de 3e keer ... ik zoek een deftige verklaring voor de punchholes ...quote:Op donderdag 13 april 2006 09:46 schreef natte-flamoes het volgende:
Nee, ik zie onderdelen van een passagiersvliegtuig in het puin. Wielen, motoren, landingsgestel. De foto's van de wielen en landingsgestel zijn wat mij betreft overtuigend. Je gaf net aan dat je de foto's van het landingsgestel ook overtuigend vind. Toch ben je nog van mening dat het niet per se een 757 was wat daar lag. Waarom niet?
Okay, maar heb jij dan een verklaring voor deze foto's?quote:Op donderdag 13 april 2006 09:45 schreef Astrix het volgende:
[..]
In jouw animatie schuift het vliegtuig over de grond maar op het gras zijn geen sporen te zien. Dan zou het kunnen dat het vliegtuig net boven de grond gevlogen kan hebben maar dan zit het gat in het Pentagon weer te laag. Dat gat is erg klein en te rond zonder ook maar enige beschadiging, het lijkt op een inslag van een raket. Je kunt namelijk wel een vliegtuig zonder vleugels door een rond gat krijgen (niet door zo'n gat denk ik zelf) maar de staart van zo'n vliegtuig is er ook nog.
http://anderson.ath.cx:8000/911/pen06.htmlquote:
This photo shows exterior impact damage from the left wing from columns 5-8, and an impact hole from columns 8 onward until it is obscured by smoke. The right edge of the center impact hole is visible at column 15. Note the vertical displacement between columns 11 and 12, particularly in the sagging window line.
The vertical displacement in the outer facade is visible at the expansion joint at column 11, where the sag line will mark the left edge of the collapsed section. The center impact hole is visible between columns 14 and 15. Just as in photo #1, the right edge of the center impact hole is at column 18. Columns 15, 16, and 17 have been uprooted from their foundations and are only attached to the second floor support structure. The right wing impact hole terminates at column 18.
We see that the entire left wing damaged the building, and almost the entire wing except for the wing tip entered the building. The right wing just a little past the right engine also entered the building. However the rest of the wing, about two-thirds of the length of the wing, did not. The reason for this was the angle of the wings. The right wing was higher than than left; if the wings were level, the right wing would have demolished the white construction trailer in addition to the emergency generator next to it. The outer portion of the wing crashed above the first floor, and the horizontal second floor slab (more strongly reinforced than the vertical columns and which was parallel to the vector of the impacting wing) absorbed much of the force of the impacting wing above the first floor. The left wing slipped below the second floor slab and thus created a larger hole. The right wing did inflict considerable damage above the first floor, but the limestone facade was only breached between columns 13 and 15 on the second floor. Due to the strength of the floor slabs, the dimensions of the hole reflects the structure more than the actual dimensions of the plane.
Hoeft niet per se. Volgens mij zitten vleugels niet helemaal verticaal op een vliegtuig maar steken de punten van de vleugels iets omhoog. Daar zal dus verschil in hoogte in zitten tov het punt waar de vleugels aan het vliegtuig vast zitten. Bijvoorbeeld goed te zien op deze foto: http://www.haebc.com/albums/mojave/DSCN1615.jpgquote:Op donderdag 13 april 2006 10:08 schreef UncleScorp het volgende:
lol ... 1e foto van het pentagon ... left wing damage ... je ziet daar zo'n mooie rechte streep op het gebouw net boven de eerste ramen ... hier wijzen ze dus op de wing damage done.
Daarna proberen ze ons wijs te maken dat het vliegtuig schuin ging , dus de rechter vleugel was omhoog gericht, waar zit de linker vleugel dan ? -in normale gevallen ?- bijna in de grond zou ik zeggen .
Op diezelfde foto, voorbij de leftwing damage zie je dan het gat waar het vliegtuig naar binnen gegaan is. De damage van de linkervleugel is echter hoger dan het gat , en dat weer terwijl de linkervleugel eigenlijk naar beneden helde ?
Die laatste foto met dat vliegtuig erop getekend klopt dus niet ... de damage van de linkervleugel komt hoger dan het gat
Eeuhh nee, maar ik reageerde dan ook op astrix en die had het over iets anders dan de punchhole. Kijk dat bedoel ik dus, als ik op iemand reageer die het ergens over heeft en jij reageert daar vervolgens op dat ik iets anders niet aankaart, krijg je een rare discussie.quote:En nog steeds geen verklaring voor de punchhole
Jaja klopt allemaal wel , maar je leest blijkbaar niet voldoende ...quote:Op donderdag 13 april 2006 10:14 schreef natte-flamoes het volgende:
Dus als de rechtervleugel tov de grond verticaal ligt, dan steekt de linker vleugel een stuk omhoog. Vleugels zitten dus niet kaarsrecht verticaal op een vliegtuig.
quote:The right wing was higher than than left; if the wings were level, the right wing would have demolished the white construction trailer in addition to the emergency generator next to it.
Ik zie het, ik haalde links en rechts door elkaar.quote:Op donderdag 13 april 2006 10:21 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Jaja klopt allemaal wel , maar je leest blijkbaar niet voldoende ...
[..]
Nou op deze foto wil ik dan weer zeggen dat de damage van de cockpit hier weer te hoog zit, als je terugkijkt naar de 1e foto van het pentagon daarnet, zie je dat de damage van de cockpit net boven de ramen van het gelijkvloers komt. Dus jouw mooi computergraphic klopt blijkbaar niet volledig, het vliegtuig moet nog lager , maar dan wordt het moeilijker natuurlijk, dan zit de linkermotor al in de grond.quote:Op donderdag 13 april 2006 10:15 schreef natte-flamoes het volgende:
Deze foto laat ook zien hoe de vleugels tov elkaar op een vliegtuig zitten:
[afbeelding]
Er is iets ingevlogen dus is het logisch dat er iets ligt.quote:Over de brokstukken hoor ik je verder niet, uncelscorp.
nou, het is niet mijn computerrendering hoor, het is een illustratie van hoe het vliegtuig tegen het gebouw gevlogen kan zijn.quote:Op donderdag 13 april 2006 10:27 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Nou op deze foto wil ik dan weer zeggen dat de damage van de cockpit hier weer te hoog zit, als je terugkijkt naar de 1e foto van het pentagon daarnet, zie je dat de damage van de cockpit net boven de ramen van het gelijkvloers komt. Dus jouw mooi computergraphic klopt blijkbaar niet volledig, het vliegtuig moet nog lager , maar dan wordt het moeilijker natuurlijk, dan zit de linkermotor al in de grond.
Dat klopt. Dat brokstuk blijkt na 'identificatie' een klep te zijn van het voorste landingsgestel.quote:Er is iets ingevlogen dus is het logisch dat er iets ligt.
Een illustratie idd ... maar daarvoor niet geheel waarheidsgetrouw ...quote:Op donderdag 13 april 2006 10:30 schreef natte-flamoes het volgende:
nou, het is niet mijn computerrendering hoor, het is een illustratie van hoe het vliegtuig tegen het gebouw gevlogen kan zijn.
Helemaal correct, een illustratie. Zeker niet waarheidsgetrouw, maar dat lijkt me dan ook best moeilijk aangezien je uit moet gaan van de schade en aan de hand van die gegevens moet bepalen hoe het vliegtuig het gebouw is ingevlogen.quote:Op donderdag 13 april 2006 10:34 schreef UncleScorp het volgende:
Een illustratie idd ... maar daarvoor niet geheel waarheidsgetrouw ...
http://www.construction.c(...)es/ENR/20010914b.aspquote:New blast-proof windows and updated sprinkler systems in a recently renovated portion of the Pentagon helped save lives and reduce damage to the building from the Sept. 11 terrorist attack on the Dept. of Defense headquarters, government and industry officials say.
Tiens nu zijn het blijkbaar alleen de ramen ???quote:Op donderdag 13 april 2006 10:55 schreef natte-flamoes het volgende:
De ramen van het pentagon zijn bom proof
http://www.govexec.com/dailyfed/0901/091701kp2.htmquote:The portion of the building hardest hit in the attack was the only part of the building that had been renovated thus far. Because that section of the building had steel-reinforced walls, blast-resistant windows and Kevlar panels, the damage from the impact and resulting fire was mitigated.
Nee, maar astrix had het specifiek in dat stukje over de ramen en daar antwoord ik op.quote:Op donderdag 13 april 2006 11:12 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Tiens nu zijn het blijkbaar alleen de ramen ???
Precies.quote:
Het is beter dat je info volledig is, dingen weglaten leidt tot verwarring, net als de officiele versiequote:Op donderdag 13 april 2006 11:18 schreef natte-flamoes het volgende:
Nee, maar astrix had het specifiek in dat stukje over de ramen en daar antwoord ik op.
Serieus? Waarom roep jij dan enkel dat het geen passagiersvliegtuig was geweest want je hebt nog geen verklaring voor de punch holes en breng je verder geen verklaring voor die holes aan? Waarom moet ik volledige info brengen en volstaat bij jou enkel het roepen van wat dingen?quote:Op donderdag 13 april 2006 11:20 schreef UncleScorp het volgende:
Het is beter dat je info volledig is, dingen weglaten leidt tot verwarring, net als de officiele versie
Je hebt diverse topics meegediscusseerd over dit onderwerp. Er zijn in die discussies foto's van die punchhole voorbij gekomen waarop brokstukken van een passagiersvliegtuig te zien waren.quote:Op donderdag 13 april 2006 11:35 schreef UncleScorp het volgende:
Nou ik maak het jullie net makkelijk.
Leg mij het punchhole uit en bewijs dat het van een passagiersvliegtuig komt.
Ik moet hier geen wilde veronderstellingen neerpoten.
Jullie hebben toch de officiele uitleg ?
Brokstukken achter de punchholes ? Die hoop pentagonrommel ?quote:Op donderdag 13 april 2006 11:41 schreef natte-flamoes het volgende:
Je hebt diverse topics meegediscusseerd over dit onderwerp. Er zijn in die discussies foto's van die punchhole voorbij gekomen waarop brokstukken van een passagiersvliegtuig te zien waren.
Als er brokstukken van een passagiersvliegtuig achter dat gat liggen en er brokstukken van een passagiersvliegtuig in het pentagon ligt (wat je een paar post zelf hebt aangegeven), wat zou er dan anders dan een passagiersvliegtuig voor de schade gezorgt moeten hebben?
quote:Probeer daar eens antwoord op te geven?
Ik zeg nergens dat het gat is veroorzaakt door een brokstuk. Ik geef aan dat er brokstukken van een 757 achter het gat zijn gevonden. Dat plus het feit dat er brokstukken van een 757 in het pentagon zijn gevonden lijkt mij overduidelijke aanwijzingen dat het een 757 geweest moet zijn.quote:Op donderdag 13 april 2006 11:54 schreef UncleScorp het volgende:
Brokstukken achter de punchholes ? Die hoop pentagonrommel ?
Toon mij een brokstuk dat zo'n mooi rond punchhole kan veroorzaken ...
Maar probeer je nu te zeggen dat de punchhole veroorzaakt is door een brokstuk van het vliegtuig terwijl je eerder zei dat het een ball of energy was ?Weet je het zelf nog wel ?
In de film bleek dat diverse brokstukken niet van een 757 waren, maar dat zou te verklaren kunnen zijn. Het is namelijk niet ondenkbaar dat onderdelen op andere onderdelen lijken of dat er onderdelen gebruikt worden van andere vliegtuigen.quote:Op donderdag 13 april 2006 10:55 schreef natte-flamoes het volgende:
De ramen van het pentagon zijn bom proof
[..]
http://www.construction.c(...)es/ENR/20010914b.asp
De bunker buster, hoe verklaar je dan de 757 brokstukken die in het pentagon zijn gevonden? Zie oa foto's iets naar boven van het voorste landingsgestel.
Dat zou best kunnen hoor. Maar dan zouden die onderdelen aan de hand van foto's van mogelijk andere vliegtuigen te herkennen moeten zijn.quote:Op donderdag 13 april 2006 12:23 schreef Astrix het volgende:
[..]
In de film bleek dat diverse brokstukken niet van een 757 waren, maar dat zou te verklaren kunnen zijn. Het is namelijk niet ondenkbaar dat onderdelen op andere onderdelen lijken of dat er onderdelen gebruikt worden van andere vliegtuigen.
Tsja, maar in het pentagon werd gewoon gewerkt, er zijn medewerkers omgekomen in die crash. Het lijkt mij moeilijk uit te leggen dat je midden in een kantoor onderdelen van een landingsgestel, motoren of wielen gaat neerleggen. Het verklaart overigens niet de ooggetuigen die daadwerkelijk een 757 hebben zien vliegen.quote:Maar als je over een vooropgezet plan zou spreken dan is het niet zo vreemd dat men onderdelen van een 757 in het pentagon legt voor de inslag.
Kijk dan maar naar die film want daar wordt door experts verteld dat de onderdelen niet van een 757 zijn. Ik ben geen expert en ik moet het dus doen met de meningen van de echte experts en die moet je dus niet klakkeloos voor waar aannemen. Maar als je alles opteld moet ik toch wel geloven dat de mening van die experts dichter bij de waarheid zit dan wat Bush ons wil doen geloven.quote:Op donderdag 13 april 2006 12:38 schreef natte-flamoes het volgende:
Het zou lijkt mij dan handig zijn dat jij het andere gedeelte voor je rekening neemt, namelijk het vliegtuig of object zoeken waarvan de onderdelen overeen zouden kunnen komen met de onderdelen in het puin van het pentagon....
Gevangenen worden gewoon gemarteld, CIA vliegtuigen vliegen met gevangenen over de hele wereld en Bush staat toe dat er gelekt wordt over CIA mendewerkers als er mensen zijn die kritiek hebben op zijn beleid.quote:Tsja, maar in het pentagon werd gewoon gewerkt, er zijn medewerkers omgekomen in die crash. Het lijkt mij moeilijk uit te leggen dat je midden in een kantoor onderdelen van een landingsgestel, motoren of wielen gaat neerleggen. Het verklaart overigens niet de ooggetuigen die daadwerkelijk een 757 hebben zien vliegen.
ja, prachtige afbeeldingen, vooral die eerst 3 met dat witte vliegtuig, is volgens mij ook niet het vliegtuig wat in het pentagon is neergestort.quote:Op donderdag 13 april 2006 09:58 schreef natte-flamoes het volgende:
[..]
Okay, maar heb jij dan een verklaring voor deze foto's?
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[..]
http://anderson.ath.cx:8000/911/pen06.html
Best interessant.
Ook de brokstukken die rondom het pentagon gevonden zijn:
[afbeelding]
[afbeelding]
http://www.pentagonresearch.com/074.html
Maar er zijn ook experts die aangeven dat de brokstukken wel degelijk van een 757 komen.quote:Op donderdag 13 april 2006 13:10 schreef Astrix het volgende:
[..]
Kijk dan maar naar die film want daar wordt door experts verteld dat de onderdelen niet van een 757 zijn. Ik ben geen expert en ik moet het dus doen met de meningen van de echte experts en die moet je dus niet klakkeloos voor waar aannemen. Maar als je alles opteld moet ik toch wel geloven dat de mening van die experts dichter bij de waarheid zit dan wat Bush ons wil doen geloven.
Nee, maar het verklaard niet waarom diverse mensen toch een passagiersvliegtuig hebben gezien.quote:Gevangenen worden gewoon gemarteld, CIA vliegtuigen vliegen met gevangenen over de hele wereld en Bush staat toe dat er gelekt wordt over CIA mendewerkers als er mensen zijn die kritiek hebben op zijn beleid.
Bij al deze zaken weten duizenden mensen wat waar en wat niet waar is en toch gebeurd het en het is heel moeilijk zo niet onmogelijk om de waarheid beoven tafel te krijgen.
Een paar onderdelen in een gebouw leggen lijkt me dan ook totaal geen probleem.
Als je kijkt naar een dergelijk AA 757 vliegtuig zie je de 'chrome' buitenkant, verf zoals je wil. Het lijkt me dat licht nooit op een vaste manier zal weerkaatsen van een dergelijk vliegtuig.quote:Op donderdag 13 april 2006 13:29 schreef huupia34 het volgende:
[..]
ja, prachtige afbeeldingen, vooral die eerst 3 met dat witte vliegtuig, is volgens mij ook niet het vliegtuig wat in het pentagon is neergestort.
Tot zover, ik heb geen tijd nu om verder te reageren!quote:ik kan me herrinneren uit een docu dat getuigen dit vliegtuig zagen rondcircelen bij het pentagon, deze had geen registratie of iets dergelijks. hmm iemand meer info omtrent dit?
ten tweede die getekende afmetingen op het pentagon zijn zo dat het vliegtuig zowat over het gras(minder dan 1 meter hoog) naar binnen is komen vliegen.
dat zou door kapers gebeurt zijn die nauwelijks een cesna normaal konden besturen(getuigen verklaringen vliegscholen)
op de eerste genomen foto's zie je bijna geen schade aan het pentagon, alleen een gaatje, daar zou het vliegtuig zich door gewurmt moeten hebben.ook zie je naast het gat op een verdieping gewoon nog een stoel en een bureau staan met een open geslagen boek erop. de massiieve tonnen wegende motoren zijn vaporised. i don't buy that shit
Al die zogenaamde waarschuwingen zijn afleidingen ('red herrings'). 9/11 was geen geschenk uit de hemel. De CIA heeft Al Qaeda ontworpen en overal gesteund: van Afghanistan tot Kosovo tot Macedonie tot 9/11. Chossudovsky & co hebben daar uitvoerig over geschreven:quote:Op woensdag 12 april 2006 20:19 schreef atmosphere1 het volgende:
9/11 gaf dus groen licht voor hun (al lang bestaande) plannen om het midden oosten om te gaan ploegen,en was dus een geschenk uit de hemel.
Denk nu eens terug aan de maanden voor de aanslagen ; men kreeg vele waarschuwingen voor de naderende rampzalige gebeurtenis. Die waarschuwingen gingen over dat waar zij juist op zaten te wachten , dat wat in hun voordeel was . Iets wat in jouw voordeel is valt je zeker op ! Zeer bewust hebben zij ervoor gekozen niet in te grijpen , en de waarschuwingen zogenaamd te negeren of over het hoofd zien of beweren dat de info door slordigheden nooit op de juiste plaatsen terecht was gekomen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |