Effe praktisch gezien. Wat met al die getuigen die zeggen een Boeing te hebben gezien? Niet zo maar een paar, nee een stuk of 50. Waarvan bovendien nog een aantal die Boeing het Pentagon in hebben zien vliegen.quote:Op woensdag 12 april 2006 14:55 schreef giropas het volgende:
[..]
Wel wielen, maar niet van een 757:
[..]
[..]
Wel een (stukje) motor maar ook niet van een 757:
[..]
[..]
Weet ik niet. Heb ik ook nergens beweerd. Ik geen alleen aan dat de officiele verklaring niet klopt...
Maar waar zijn die gaten nou van de motoren aan de voorkant v.h. gebouw ?
En wat dacht je van de lijken van de passagiers die uit het pentagon gepeuterd zijn?quote:Op woensdag 12 april 2006 17:01 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Effe praktisch gezien. Wat met al die getuigen die zeggen een Boeing te hebben gezien? Niet zo maar een paar, nee een stuk of 50. Waarvan bovendien nog een aantal die Boeing het Pentagon in hebben zien vliegen.
Wat lul je nou, ik reageer toch inhoudelijk ? Ik zeg dat je de zaken omdraait en leg je uit waarom.quote:Op woensdag 12 april 2006 16:43 schreef natte-flamoes het volgende:
[..]
Zou je de volgende keer ook gewoon inhoudelijk kunnen reageren ipv dat je dergelijke uitspraken doet? In mijn mening gaat het namelijk wel ergens over en dat onderbouw ik. Of je onderbouwt je mening of je zegt niks, maar ongefundeerd dergelijke zaken roepen slaat nergens op.
Je gaat er hier zelf op inquote:Ik vind niet dat ik de zaken omdraai. Er wordt hier beweerd (oa door huupia34) dat zonder 9/11 geen oorlog in afghanistan en irak was geweest. Dus dan is een voorkennis of hand in 9/11 door de VS nodig. Is die er niet, dan is aannemelijk te maken dat de oorlog op irak en afghanistan als doel heeft de punten die in de officiele versies worden uitgelegd.
nee die had taxi snelheid of landingsnelheid ! dus je bedoelt eigenlijk dat het met een lagere snelheid wel mogelijk is in tegenstelling tot de veel zwaardere met zeer hoge snelheid aanvliegende boeing die het niet gelukt is....de logica ontgaat me hier compleet ! maar recht lullen wat krom is ben je goed in is me al vaker opgevallen !quote:Nee, maar de snelheid van het vliegtuig in het pentagon was dan ook niet te vergelijken met de snelheid van dat vliegtuig, zoals je kunt lezen.
Ik geef aan dat de 9/11 aanslagen zijn gepleegd zonder bemoeienis van de VS.quote:Op woensdag 12 april 2006 17:09 schreef giropas het volgende:
[..]
Wat lul je nou, ik reageer toch inhoudelijk ? Ik zeg dat je de zaken omdraait en leg je uit waarom.
[..]
Je gaat er hier zelf op in![]()
Maar ijij gelooft dus dat Amerika Afganistan en Irak is binnen gevallen vanwege hun officiele verklaring ? Want volgens jou is het officiele verhaal rond 9/11 ook waarheid...
Man hoe groot is dat bord voor je kop...![]()
quote:Op woensdag 12 april 2006 17:17 schreef natte-flamoes het volgende:
[..]
Ik geef aan dat de 9/11 aanslagen zijn gepleegd zonder bemoeienis van de VS.
Niet waar:quote:Op woensdag 12 april 2006 17:17 schreef natte-flamoes het volgende:
[..]
Ik geef aan dat de 9/11 aanslagen zijn gepleegd zonder bemoeienis van de VS.
quote:Dus dan is een voorkennis of hand in 9/11 door de VS nodig. Is die er niet, dan is aannemelijk te maken dat de oorlog op irak en afghanistan als doel heeft de punten die in de officiele versies worden uitgelegd
Overnieuw. Er werd eerder in dit topic beweerd dat dat zonder 9/11 de vs afghanistan niet had aangevallen. Ik ben van mening dat de VS niet de 9/11 aanslagen heeft opgezet of heeft toegelaten om een aanval op afghanistan te 'rechtvaardigen'. Ik ben van mening dat de 9/11 aanslagen door de kapers zijn gepleegd zonder dat de vs voorkennis van de precieze vorm van de aanslagen had of dat de vs heeft meegeholpen in die aanslagen. Ik ben van mening dat de vs afghanistan en om precies te zijn taliban, bin laden en al quida al in het vizier had en dat 9/11 wellicht het 1 en ander in een stroomversnelling heeft gebracht.quote:
durf je dit ook te beweren m.b.t de Patriot Act?quote:Op woensdag 12 april 2006 17:36 schreef natte-flamoes het volgende:
[..]
Overnieuw. Er werd eerder in dit topic beweerd dat dat zonder 9/11 de vs afghanistan niet had aangevallen. Ik ben van mening dat de VS niet de 9/11 aanslagen heeft opgezet of heeft toegelaten om een aanval op afghanistan te 'rechtvaardigen'. Ik ben van mening dat de 9/11 aanslagen door de kapers zijn gepleegd zonder dat de vs voorkennis van de precieze vorm van de aanslagen had of dat de vs heeft meegeholpen in die aanslagen. Ik ben van mening dat de vs afghanistan en om precies te zijn taliban, bin laden en al quida al in het vizier had en dat 9/11 wellicht het 1 en ander in een stroomversnelling heeft gebracht.
Ik ben van mening dat de afzonderlijke punten in de gebeurtenissen van 9/11 laten zien dat de vs niet achter de aanslagen zit en er dus uiteindelijk geen basis is voor de theorie dat de vs de aanslagen nodig had om afghanistan aan te vallen.
quote:Op woensdag 12 april 2006 17:39 schreef Resonancer het volgende:
durf je dit ook te beweren m.b.t de Patriot Act?
Tuurlijk joh!, dat plaatwerk van zo'n vliegtuig is wel van 0,3 tot 1 mm dik, dat zet echt zoden aan de dijk. Het tonnen wegende massieve landingsgestel en de wingspars of de inderdaad tonNEN wegende motoren die veel massiever zijn dan welk huidveld of spant ook zijn natuurlijk onmiddelijk verdampt zonder gaten te slaan, maar de cabine is dwars door alle muren heen op de binnenplaats beland en daar vervolgens ook geheel verdampt.quote:Op woensdag 12 april 2006 16:36 schreef Esc het volgende:
[..]
Ja omdat dat vliegtuig langwerpig is, dus vanuit het middelste gedeelte van het vliegtuig blijft maar gedrukt worden tijdens de crash, uiteindelijk krijg je dan wel een gat.
Dat is me inmiddels wel duidelijkquote:Op woensdag 12 april 2006 17:36 schreef natte-flamoes het volgende:
[..]
Overnieuw. Er werd eerder in dit topic beweerd dat dat zonder 9/11 de vs afghanistan niet had aangevallen. Ik ben van mening dat de VS niet de 9/11 aanslagen heeft opgezet of heeft toegelaten om een aanval op afghanistan te 'rechtvaardigen'. Ik ben van mening dat de 9/11 aanslagen door de kapers zijn gepleegd zonder dat de vs voorkennis van de precieze vorm van de aanslagen had of dat de vs heeft meegeholpen in die aanslagen.
En hieruit blijkt dus dat jij bepaalde kennis mist. Hoe kan je ooit die mening hebben als je de achtergronden niet kent ?quote:Ik ben van mening dat de vs afghanistan en om precies te zijn taliban, bin laden en al quida al in het vizier had en dat 9/11 wellicht het 1 en ander in een stroomversnelling heeft gebracht.
Das jouw recht...quote:Ik ben van mening dat de afzonderlijke punten in de gebeurtenissen van 9/11 laten zien dat de vs niet achter de aanslagen zit .
Inderdaad, dit staat dus helemaal los van het punt waar je jouw zin mee begon... Totaal geen verband...quote:en er dus uiteindelijk geen basis is voor de theorie dat de vs de aanslagen nodig had om afghanistan aan te vallen
Klopt, ben ik het mee eens. Het lijkt alsof de insteek 'bush speelt vuil spel' basisinsteek in de 9/11 is.quote:Op woensdag 12 april 2006 17:45 schreef LostFormat het volgende:
Dat Bush vuig spel heeft gespeeld na de aanslagen is moeilijk te ontkennen. Dat is alleen op geen enkele manier een argument voor inmenging in de aanslagen zelf.
Get your facts straight, de patriot act is VOOR 9-11 geschreven maar NA 9-11 door het congres gesneaked.quote:Op woensdag 12 april 2006 17:47 schreef natte-flamoes het volgende:
[..]hoe bedoel je? De patriot act is gevormd naar aanleiding van 9/11, zodat de vs terrorisme kan bestrijden.
Je zou me ook op de hoogte kunnen stellen van die achtergronden. Of komt dan die film weer om de hoek kijken?quote:Op woensdag 12 april 2006 17:49 schreef giropas het volgende:
En hieruit blijkt dus dat jij bepaalde kennis mist. Hoe kan je ooit die mening hebben als je de achtergronden niet kent ?
Dat niet, maar dat geeft wel meer dan genoeg aanleiding om alles heel kritisch te bekijken.quote:Op woensdag 12 april 2006 17:45 schreef LostFormat het volgende:
Dat Bush vuig spel heeft gespeeld na de aanslagen is moeilijk te ontkennen. Dat is alleen op geen enkele manier een argument voor inmenging in de aanslagen zelf.
Ja.quote:Op woensdag 12 april 2006 17:54 schreef natte-flamoes het volgende:
[..]
Je zou me ook op de hoogte kunnen stellen van die achtergronden. Of komt dan die film weer om de hoek kijken?
'gesneaked', dat is jouw interpretatie van het geheel.quote:Op woensdag 12 april 2006 17:54 schreef Resonancer het volgende:
[..]
Get your facts straight, de patriot act is VOOR 9-11 geschreven maar NA 9-11 door het congres gesneaked.
mijn god........laat maar........ nu ben je echt je eigen kuil aan het graven !quote:Klopt, ben ik het mee eens. Het lijkt alsof de insteek 'bush speelt vuil spel' basisinsteek in de 9/11 is.
Bush speelt vuil spel dus 9/11 moet er wel mee te maken hebben. En van daaruit wordt gezocht naar verklaringen voor de gaten in de officiele versie.
quote:Op woensdag 12 april 2006 17:45 schreef LostFormat het volgende:
Omdat discussieren meer is dan alleen verwijzen naar bronnen.quote:Op woensdag 12 april 2006 17:55 schreef giropas het volgende:
[..]
Ja.
Waarom wil je het percee van mij horen en niet van iemand die er veel meer verstand van heeft dan ik ?
Ten eerste zit ik op mijn werk en heb daarom geen tijd om een uur of wat continue een film te kijken. Ten tweede heb ik het vermoeden dat de film me niet veel meer gaat vertellen dan andere loose change achtige films me al hebben gedaan, en op zo'n tell-sell achtige toon dat ik er op laatst gaar van wordt.quote:Op woensdag 12 april 2006 17:55 schreef giropas het volgende:
[..]
Ja.
Waarom wil je het percee van mij horen en niet van iemand die er veel meer verstand van heeft dan ik ?
Oh wow, en ik moet nu maar raden hoe ik die kuil aan het graven ben? In plaats dat je die sidekick opmerkingen maakt kun je ook gewoon in discussie vorm mij duidelijk maken hoe ik die kuil aan het graven ben en hoe ik het volgens jou verkeerd zie. Ik zie niet hoe zo'n opmerking als je hier maakt de discussie op weg helpt. Het laat eerder zien dat je niet echt goed je punt kunt maken en er daarom maar zo'n loze kreet doorheen gooit.quote:Op woensdag 12 april 2006 17:56 schreef merlin693 het volgende:
[..]
mijn god........laat maar........ nu ben je echt je eigen kuil aan het graven !
en daar komt je onwetendhijd weer om de hoek kijken....nee het is geen loose change docu ! maar dat was je al meerder malen uitgelegd wat de strekking van de docu was...maarja je blijft ervoor kiezen het met een loose change docu te vergelijken !quote:Ten tweede heb ik het vermoeden dat de film me niet veel meer gaat vertellen dan andere loose change achtige films me al hebben gedaan,
Precies.quote:Op woensdag 12 april 2006 17:58 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Bush heeft de aanslagen inderdaad enthousiast aangegrepen om allerlei beleid en wetten uit te voeren wat hij eigenlijk al wilde, maar onvoldoende aanleiding voor had. Maar dat betekent nog niet automatisch dat hij de hand in de aanslagen had.
Klopt. Maar ik geloof dat ik een paar pagina's verderop al aan heb gegeven dat ik de film ga kijken. Alleen niet nu. Ik kan nu op dit moment simpelweg geen lange film kijken. Wel kan ik reageren in topics.quote:Op woensdag 12 april 2006 18:03 schreef merlin693 het volgende:
[..]
en daar komt je onwetendhijd weer om de hoek kijken....nee het is geen loose change docu ! maar dat was je al meerder malen uitgelegd wat de strekking van de docu was...maarja je blijft ervoor kiezen het met een loose change docu te vergelijken !
Wat wou je zeggen dan? Dat het object in het pentagon geen vliegtuig kan zijn want dat andere vliegtuig ongeluk bewijst het?quote:Op woensdag 12 april 2006 18:08 schreef merlin693 het volgende:
[quote]Het laat eerder zien dat je niet echt goed je punt kunt maken ...[quote]zecht degene die met van die vage "brick wall" vergelijkingen komt .........
Michel Chossudovsky is een uur achter elkaar aan het lullen om de boel uit te leggen. Je verwacht toch niet van me dat ik dat allemaal netjes voor je gaat samenvatten in 1 post. Nogmaals, daar is de materie te complex voor. Maar ik begrijp dat alleen dat punt al heel moeilijk voor te stellen is voor sommige personen hier....quote:Op woensdag 12 april 2006 17:58 schreef LostFormat het volgende:
[..]
Omdat discussieren meer is dan alleen verwijzen naar bronnen.
Ik zie anders iedereen hier z'n best doen om toch enigszins weer te geven wat z'n visie over zaken is zodat we hier daarover kunnen discusseren. Ik vind het een zwaktebod dat je dat ook niet probeert. Het is alsof je de discussie uit de weg gaat. Ik zou het ongetwijfeld fout hebben, maar het lijkt er wel op.quote:Op woensdag 12 april 2006 18:23 schreef giropas het volgende:
[..]
Michel Chossudovsky is een uur achter elkaar aan het lullen om de boel uit te leggen. Je verwacht toch niet van me dat ik dat allemaal netjes voor je gaat samenvatten in 1 post. Nogmaals, daar is de materie te complex voor.
Jij verwacht alles in hapklare brokken. Dat kan ik je niet geven.quote:Op woensdag 12 april 2006 18:26 schreef natte-flamoes het volgende:
[..]
Ik zie anders iedereen hier z'n best doen om toch enigszins weer te geven wat z'n visie over zaken is zodat we hier daarover kunnen discusseren. Ik vind het een zwaktebod dat je dat ook niet probeert. Het is alsof je de discussie uit de weg gaat. Ik zou het ongetwijfeld fout hebben, maar het lijkt er wel op.
Blader een paar pagina's terug en zie mijn posts over het voorzien van aanslagen. Ik ben van mening (lees het terug) dat de vs wellicht op de hoogte was van het feit dat er aanslagen gepleegd zouden gaan worden, alleen dat de doelen en tijdstip niet bekend was. Het was dus voor 9/11 niet bekend dat men 9/11 + pentagon specifiek zouden gaan aanvallen.quote:Op woensdag 12 april 2006 18:39 schreef giropas het volgende:
[..]
Jij verwacht alles in hapklare brokken. Dat kan ik je niet geven.
Om mijn mening een beetje te verduidelijken: Amerika heeft in het verleden al snode plannen gehad om bepaalde zaken voor elkaar te krijgen (PNAC, Northwoods). Als Amerika na de aanslagen verklaart dit op geen enkele wijze dit te kunnen hebben voorzien, ondanks alle waarschuwingen dan gaat er bij mij een belletje rinkelen. Bij jou blijkbaar niet,,, Dan ga ik niet zomaar van de officiele verklaring uit die in mijn ogen nog steeds niet bewezen is
Ah kijk, dat klinkt al een stuk relaxed dan mij achter vanalles beschuldigen ondertussen verwijzend naar een film.quote:Ook verkijk jij je denk ik op de situatie waarin de wereld zich nu verkeerd, en de mensen die nu aan de macht zijn in Amerika. Dit kan ik je dus niet ff snel uitleggen en moet je daarvoor echt verwijzen naar de video.
Ach.. al die belangen die daar mee gemoeid zijn, vormen samen een coherent web (wat mensen graag conspiracy willen noemen) die de feiten ondersteunen en een volledig beeld geven van wat er nu gaande is en wat er nog zal gaan gebeuren.. Noem het voorkennis, noem het een conspiracy.. ik weet wel dat er meer is, dan mijn dagelijkse leventje en ik vind het dan ook erg belangrijk om op de hoogte te zijn van de echte werkelijkheid (in deze 3e dimensie), m.a.w. wat er gaande is..quote:Op woensdag 12 april 2006 18:39 schreef giropas het volgende:
Jij verwacht alles in hapklare brokken. Dat kan ik je niet geven.
Om mijn mening een beetje te verduidelijken: Amerika heeft in het verleden al snode plannen gehad om bepaalde zaken voor elkaar te krijgen (PNAC, Northwoods). Als Amerika na de aanslagen verklaart dit op geen enkele wijze dit te kunnen hebben voorzien, ondanks alle waarschuwingen dan gaat er bij mij een belletje rinkelen. Bij jou blijkbaar niet,,, Dan ga ik niet zomaar van de officiele verklaring uit die in mijn ogen nog steeds niet bewezen is
Ook verkijk jij je denk ik op de situatie waarin de wereld zich nu verkeerd, en de mensen die nu aan de macht zijn in Amerika. Dit kan ik je dus niet ff snel uitleggen en moet je daarvoor echt verwijzen naar de video.
Coole foto's idd ... ze vergroten het mysterie alleen maarquote:Op woensdag 12 april 2006 16:51 schreef natte-flamoes het volgende:
Er zijn brokstukken van het vliegtuig achter het achterste gat gevonden.
Dat zou dan idd de eerste keer zijn dat ze ergens es niet tussen zittenquote:Op woensdag 12 april 2006 17:58 schreef Wombcat het volgende:
Bush heeft de aanslagen inderdaad enthousiast aangegrepen om allerlei beleid en wetten uit te voeren wat hij eigenlijk al wilde, maar onvoldoende aanleiding voor had. Maar dat betekent nog niet automatisch dat hij de hand in de aanslagen had.
Dit wordt bijvoorbeeld geopperd:quote:Op woensdag 12 april 2006 18:58 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Coole foto's idd ... ze vergroten het mysterie alleen maar![]()
Brokstukken gevonden ?
Neenee we zoeken iets groots ... iets dat zo'n hole kan veroorzaken. Zoiets moet toch opvallen ? De paar foto's die ik gezien heb van de punchholes laten een hoop pentagonrommel zien met minimale brandschade, dus ons iets kan niet echt verdampt zijn ...
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
http://www.pentagonresearch.com/exit.htmlquote:The only other possibility was produced by Purdue University. It involved the "liquefaction" of the aircraft. It supposes that a ball of energy and debris stayed intact throughout the building and made a perfect hole on the other side 310 feet away. One problem with this is the pattern of the column damage and the fact that you can't find a clear, straight line from the facade to the A-E drive. You can see the Purdue simulation here. The brief video presumes the aircraft did not have engines and that the fuel wasn't vaporized in the initial explosion. It also doesn't show the path of the aircraft through the building to the exit hole.
Since both a solid aircraft part and the Purdue "liquefaction" theory are without historical precedent or physical evidence, what if we could find a device that matched the exit hole damage almost perfectly? A weapon already in the possession of the military and something readily concealable and deployable. This is the most important page to read all sidebars to your right in order. Because if this "exit hole" can be explained with evidence that proves something other than the official story then the Pentagon incident falls apart. If the Pentagon incident falls apart then ALL of 9/11 is in question.
Alex Jones was behoorlijk duidelijk met zijn uitspraken voor 9/11:quote:Op woensdag 12 april 2006 18:51 schreef natte-flamoes het volgende:
[..]
Blader een paar pagina's terug en zie mijn posts over het voorzien van aanslagen. Ik ben van mening (lees het terug) dat de vs wellicht op de hoogte was van het feit dat er aanslagen gepleegd zouden gaan worden, alleen dat de doelen en tijdstip niet bekend was. Het was dus voor 9/11 niet bekend dat men 9/11 + pentagon specifiek zouden gaan aanvallen.
Er was dreiging, maar die dreiging kwam uit meerdere hoeken en werd geuit op meerdere doelen. Het is dus niet zo zoals mensen hier schetsen dat het klankklaar was dat wtc's en pentagon doelwit van de aanslagen waren. Achteraf gezien hadden ze het wellicht kunnen weten, vooraf is het altijd moeilijker.
[..]
Was hij dan echt de enige die op de hoogte was van wat er ging komen ? Denk het eerlijk gezegd niet... Of was dit ook weer toeval ?quote:the months of July and August 2001, Alex Jones ran a campaign which he dubbed 'Expose the Government Terrorists' on both his TV and radio shows. He encouraged people to call the White House and tell them not to go ahead and launched the staged terror attack that would become the foundation of their push for martial law.
On Wednesday July 25th 2001, during a taping of Alex's local cable access TV show in Austin, Texas, he elaborated on how the Globalists were set to use their operative Osama bin Laden and that the preparations for a terror attack were in their final stages.
Alex didn't have a crystal ball, he merely studied the elite's propaganda and was able to connect the dots and make a prediction that would materialize on September 11, 2001
Waar beschuldig ik jou dan van ??quote:Ah kijk, dat klinkt al een stuk relaxed dan mij achter vanalles beschuldigen ondertussen verwijzend naar een film.
Ziet er allemaal leuk uit maar:quote:Op woensdag 12 april 2006 19:10 schreef natte-flamoes het volgende:
[..]
Dit wordt bijvoorbeeld geopperd:
[..]
http://www.pentagonresearch.com/exit.html
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
http://www.cs.purdue.edu/homes/cmh/simulation/phase1/
Precies, maar het laat meteen zien dat wat de complotten vertellen ook niet meteen waar is.quote:Op woensdag 12 april 2006 19:25 schreef giropas het volgende:
[..]
Ziet er allemaal leuk uit maar:
Ik heb op discovery ook wel eens een documentaire over het pentagon gezien. Daar werd ook alles wel ff verklaard.
Toen was een shockwave de oorzaak van de puchhole. Toen kwamen ze ook al met dit soort mooie animaties om het te verklaren. Maar die theorie gaat blijkbaar niet meer op ?
Daaruit blijkt maar weer dat al die mooie officiele techische verhalen om het officieke verhaal te "bewijzen" ook niet de aboslute waarheid zijn...
Nee natuurlijk niet. Vandaar dat je mij ook niet hoort zegt dat ik precies weet wat er gebeurd is.quote:Op woensdag 12 april 2006 19:28 schreef natte-flamoes het volgende:
[..]
Precies, maar het laat meteen zien dat wat de complotten vertellen ook niet meteen waar is.
jij denkt dat de Oorlog in Irak ook was begonnen zonder 9/11??quote:Op woensdag 12 april 2006 16:43 schreef natte-flamoes het volgende:
Ik vind niet dat ik de zaken omdraai. Er wordt hier beweerd (oa door huupia34) dat zonder 9/11 geen oorlog in afghanistan en irak was geweest.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |