abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_37012077
quote:
Op zondag 16 april 2006 17:37 schreef Lithion het volgende:

Moeilijk hè?
i.d.d. moeilijk, Als iets niet opmerkelijk is wordt het meestal normaal gevonden, die conclusie heb ik in dit geval te voorbarig getrokken.
Waarschijnlijk vind ik dit soort zaken nog steeds opmerkelijk omdat ik 'n gebrekkige kijk heb op overheidsfinancien en zegt dit meer over mij dan over jouw.
Waarschijnlijk ben ik 'n uitzondering, want de grote massa vindt het waarschijnlijk ook niet (meer) opmerkelijk. Dat dit soort zaken gebeuren is inmiddels (voor de massa) niet meer opmerkelijk, maar dat dit soort zaken ongestraft blijven hoop ik nog wel.

Gelukkig zijn er ook andere gedachten.
Such a disclosure normally would have sparked a huge scandal. However, the commencement of the attack on New York City and Washington in the morning would assure that the story remained buried.
http://911research.wtc7.net/sept11/trillions.html

Vrij vertaald; Normaal gesproken zou het 'n groot schandaal zijn geweest.
Tja, ik blijf dit soort zaken opmerkelijk vinden, hoe abnormaal dat ook is.

[ Bericht 3% gewijzigd door Resonancer op 16-04-2006 18:38:01 ]
We must guard against the aquisition of unwarranted influence, whether sought or unsought, by the military-industrial complex.
We must never let the weight of this combination endanger our liberties or democratic processes.
Eisenhower1961.
pi_37012352
Codename Grillfire
http://www.codenamegrillfire.com/index.php?n=1&id=1

The study, commissioned to C-Battery 2/81st Field Artillery, U.S. Army, stationed in Strassburg, Germany in 1976, specifically devised the scenario of the Twin Towers being leveled by Middle Eastern terrorists using commercial airliners and even plastic box cutters to bypass security
We must guard against the aquisition of unwarranted influence, whether sought or unsought, by the military-industrial complex.
We must never let the weight of this combination endanger our liberties or democratic processes.
Eisenhower1961.
pi_37012396
Wie geïnteresseerd is in het achterhalen van de waarheid heeft er baat bij niet te gaan lopen schelden op mensen met een andere mening . Het zou hier niet moeten gaan om het persoonlijk gelijk halen maar om het achterhalen van de waarheid of in ieder geval goed geïnformeerd te raken over beide zijden van het verhaal.

9/11 vind ik juist voor Nederland van groot belang omdat we volop meedoen aan de oorlog van de VS
pi_37012502
quote:
Op zondag 16 april 2006 18:21 schreef Resonancer het volgende:
Vrij vertaald; Normaal gesproken zou het 'n groot schandaal zijn geweest.
Tja, ik blijf dit soort zaken opmerkelijk vinden, hoe abnormaal dat ook is.
In Nederland: Bouwfraude en vervolgens gezeik met Marokkanen.. toeval?
Ware Wijsheid Liefdevolle Vrede
Peaceful Warrior "What are you?" "This Moment"
pi_37012587
@Resonancer : Het is zeker niet normaal !!! Voor 11 september had de Senaat en het volk het nooit goedgekeurd !!! sterker nog er zijn voor 11 september voorstellen van bv rumsfelt niet door de senaat heengekomen .
11/september was een grote shock voor ieder in de VS, en men gaf de regering belachelijk veel krediet om iets terug te kunnen doen .
pi_37012644
ff een algemene opmerking over deze discussie:
Wie geïnteresseerd is in het achterhalen van de waarheid heeft er baat bij niet te gaan lopen schelden op mensen met een andere mening . Het zou hier niet moeten gaan om het persoonlijk gelijk halen maar om het achterhalen van de waarheid of in ieder geval goed geïnformeerd te raken over beide zijden van het verhaal.

9/11 vind ik juist voor Nederland van groot belang omdat we volop meedoen aan de oorlog van de VS
Hopelijk kunnen we deze discussie volhouden zoals het nu gaat .
pi_37012665
idd!
Ware Wijsheid Liefdevolle Vrede
Peaceful Warrior "What are you?" "This Moment"
  zondag 16 april 2006 @ 19:20:25 #158
66714 YuckFou
Nu niet, nooit niet...
pi_37013403
quote:
Op zondag 16 april 2006 13:25 schreef natte-flamoes het volgende:
Okay, pnac, waar moet ik wezen?
hier
Are we not savages, innately destined to maim and kill?
Blame it on the environment, heredity or evolution: we're still responsible
Our intelligence may progress at geometric rates
Yet socially we remain belligerent neonates
pi_37015420
The 911 passenger list oddity
http://www.freedomunderground.org/view.php?v=3&t=3&aid=16922

Mrs. Mariani said that she was the only relative of all the passengers that died on Flight 175 that crashed into the South Tower. Her lawyer, Phil Berg, repeated this statement.
Eisenhower1961.
  maandag 17 april 2006 @ 01:19:48 #160
102127 Hallulama
Energy Must Flow
pi_37022899
quote:
Op zondag 16 april 2006 19:20 schreef YuckFou het volgende:

hier
En gewoon hier natuurlijk:

http://www.newamericancentury.org/
O, ye Fountains, Meadows, Hills, and Groves
  maandag 17 april 2006 @ 01:22:53 #161
102127 Hallulama
Energy Must Flow
pi_37022950
quote:
Op zondag 16 april 2006 18:45 schreef atmosphere1 het volgende:
@Resonancer : Het is zeker niet normaal !!! Voor 11 september had de Senaat en het volk het nooit goedgekeurd !!! sterker nog er zijn voor 11 september voorstellen van bv rumsfelt niet door de senaat heengekomen .
11/september was een grote shock voor ieder in de VS, en men gaf de regering belachelijk veel krediet om iets terug te kunnen doen .
Ik heb net V for Vendetta gezien

(een must voor eenieder)
  maandag 17 april 2006 @ 01:29:54 #162
102127 Hallulama
Energy Must Flow
pi_37023036
  maandag 17 april 2006 @ 01:40:28 #163
102127 Hallulama
Energy Must Flow
pi_37023173
Rep. Senator Cynthia McKinney drills Donald Rumsfeld (VIDEO)

McKinney is cool...

Ze stelt vragen over de financiele wantoestanden in het Pentagon, miljarden die missen omdat de computers zogenaamd niet met elkaar kunnen communiceren, en had ook nog een vraag over de war games welke plaatsvonden op 9/11:

"Whether or not the activities of the four war games actually impaired our ability to respond to the attacks."

McKinney is overigens ooit geinterviewd voor de VPRO Tegenlicht aflevering:

De ijzeren driehoek

Het netwerk van The Carlyle Group

(hier online te bekijken)

[ Bericht 11% gewijzigd door Hallulama op 17-04-2006 01:45:30 ]
pi_37024969
quote:
Op zondag 16 april 2006 20:36 schreef Resonancer het volgende:
The 911 passenger list oddity

Mrs. Mariani said that she was the only relative of all the passengers that died on Flight 175 that crashed into the South Tower. Her lawyer, Phil Berg, repeated this statement.
Hmmz,
quote:
A British couple whose son was on board one of the hijacked planes which crashed into the World Trade Center say his death has taken the "sunshine" from their lives.
Charles and Pauline Berkeley, of Shrewsbury have travelled to New York to see where their 37-year-old son, Graham, lost his life.

Graham, the e-business director of computer firm Compuware, was on the United Airlines Boston-Los Angeles flight 175 which crashed into the second tower on 11 September.
http://news.bbc.co.uk/1/hi/uk/1558453.stm

Achtergrond informatie van passagiers van flight 175:
http://www.usatoday.com/n(...)apsule-flight175.htm
(inclusief vermelding familieleden)

[ Bericht 9% gewijzigd door natte-flamoes op 17-04-2006 09:13:03 ]
geen
pi_37026165
quote:
Op maandag 17 april 2006 08:53 schreef natte-flamoes het volgende:
http://news.bbc.co.uk/1/hi/uk/1558453.stm

Achtergrond informatie van passagiers van flight 175:
http://www.usatoday.com/n(...)apsule-flight175.htm
(inclusief vermelding familieleden)
Dat spreekt "mijn bron" wel heel erg tegen. Het WWW blijft 'n tricky bron.
Eisenhower1961.
pi_37028434
quote:
Op maandag 17 april 2006 10:43 schreef Resonancer het volgende:
Het lijkt mij heel sterk dat die vrouw het enige familielid is van alle passagiers in dat vliegtuig. Die bronnen die ik gepost heb laat zien dat andere passagiers ook familieleden hadden. Zo heel raar lijkt mij dat ook niet..
geen
pi_37039050
quote:
Op maandag 17 april 2006 10:43 schreef Resonancer het volgende:

[..]

Als een bron zoiets meldt, dan zou ikzelf dat eerst nog eens checken op andere plekken (een simpele Google-search moet je al een eind mee komen). Want zoveel passagiers in een vliegtuig zonder familie, dat kan bijna niet.
pi_37040418
quote:
Op maandag 17 april 2006 18:55 schreef Wombcat het volgende:

[..]

Als een bron zoiets meldt, dan zou ikzelf dat eerst nog eens checken op andere plekken (een simpele Google-search moet je al een eind mee komen). Want zoveel passagiers in een vliegtuig zonder familie, dat kan bijna niet.
Ik heb veel meer info over passagierslijsten, daar heb ik in het verleden google al op losgelaten, denk ook niet dat checken via het www veel zin heeft.
Plaatste deze link omdat ik hem opmerkelijk vind.
Ook in deze materie blijft de betrouwbaarheid van bronnen, de grote vraag.
Wie weet er nog wat echt is?
http://letsroll911.org/ipw-web/bulletin/bb/viewtopic.php?t=7702

[ Bericht 0% gewijzigd door Resonancer op 17-04-2006 20:36:52 ]
Eisenhower1961.
pi_37054594
18/4/06 Moussaoui is schizofreen zeggen advocaten

Advocaten die proberen het leven te redden van terreurverdachte Zacarias Moussaoui probeerden maandag te bewijzen dat hun client schizofreen is, misbruikt werd door zijn ruwe vader en een moeilijke jeugd heeft gehad.

De zogenaamde 'twintigste kaper' van de aanslagen van 11 september 2001 wilde naar eigen zeggen een vliegtuig op het Witte Huis storten. Hij werd drie weken voor de aanslagen gearresteerd.

Een expert die Moussaoui al vier jaar onderzoekt, stelde maandag dat Moussaoui schizofreen en paranoïde is. De Fransman van Marokkaanse afkomst ontkende vorige week nog dat hij 'gek' is, maar die verklaring past volgens Xavier Amador bij het ziektebeeld.

Een zus van Moussaoui vertelde maandag hoe „haar kleine broer”, net zoals de andere kinderen, werd misbruikt door hun „egoïstische vader”. „Hij sloeg ons en vergiftigde ons leven”, aldus Jamila. Tijdens de eerste zes jaar van zijn leven verhuisde Moussaoui van het ene naar het andere kindertehuis, verklaarde een maatschappelijk werker.

Vrienden vertelden maandag dat Moussaoui in zijn jeugd graag uitging en zelfs een joodse vriend had. Toen hij eenmaal naar Londen verhuisde kwam hij volgens hen in radicaal vaarwater terecht.
De jury in de zaak oordeelde twee weken geleden dat Moussaoui in aanmerking komt voor de doodstraf. Diens advocaten willen dat hun cliënt een levenslange gevangenisstraf krijgt.
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
  dinsdag 18 april 2006 @ 10:09:20 #170
142961 Astrix
Beati pauperes spiritu.
pi_37054975
quote:
Op zaterdag 15 april 2006 13:46 schreef natte-flamoes het volgende:

Meegekregen wat hier voorbij is gekomen??? Man, ik discusseer al jaren mee in deze 9/11 discussies. En ik kan me nog herinneren dat 2 jaar geleden alle punten die jij nu als overtuigend (boeing in pentagon) vind 2 jaar geleden als niet overtuigend gezien werden. Toen was het klaarduidelijk dat het geen boeing was geweest wat het pentagon in gevlogen was. Nu vind jij ze overtuigend, ik vond ze 2 jaar geleden al overtuigend, toch ben ik door blijven discusseren en tijdens die discussies meer informatie gaan bekijken die m'n mening voor mezelf sterkten.
Dus ik heb voor niks die film extra goed bekeken om voor jouw de belangrijke punten eruit te halen?
Ik dacht dat je geen Engels sprak of zoiets en dat je daarom niet wist wat er in die film gebeurde maar je wist dat dus wel. En als ik dat dan toch wil doen krijg ik ook nog eens geen reactie.
Ik zal de post er nog even bijzetten maar mijn behulpzaamheid is wel weg nu hoor.

Natte flamoes@
Maar er zijn ook experts die aangeven dat de brokstukken wel degelijk van een 757 komen.
Maar wat wordt er in die film beweert dan? Wat geeft men daar aan? Want je kan toch aan de hand van wat men daar aangeeft informatie opzoeken? De uitkomst hangt toch niet enkel en alleen van die film af? Misschien kun je aangeven wat die experts beweren?
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Volgens de film is er navraag gedaan bij Pratt&Whitney en Rolls Royce die de motoren voor de 757 leveren. Een woordvoerder verklaard dat het gevonden onderdeel ( een APU wheel/disc uit het staartgedeelte van het vliegtuig die voor de stroomvoorziening zorgt) nooit afkomstig kan zijn uit welke Rolls Royce motor dan ook.
Het gevonden onderdeel zou uit een Turbofan motor komen (JT8D) van een US Airforce A3 Sky Warrior.

De motoren die op zo'n 757 zitten zijn 2 Pratt& Whitney motoren van 6 ton per stuk.
Ze zijn gemaakt van Titanium en dat heeft een smeltpunt van 1688 graden celcius.
De brandstof van een vliegtuig (kerosine) bereikt bij ontbranding een hitte van 1000 graden celsius.
Dus je zou de motoren nog ergens moeten terugvinden of je zou flinke gaten in het Pentagon moeten zien onder de streep die door een vleugel veroorzaakt zou moeten zijn.
Een motor van 6 ton met een snelheid van 530 mijl per uur moet toch een spoor nalaten zou je zeggen.
Donec eris felix, multos numerabis amicos.
pi_37060640
Ik heb hier 2 posts waarin ik inga op de a3 sky warrior:
The Great 911- Conspiracy ? (is the dam breaking up) ?

De wielen komen ten eerste al niet overeen. Verder zou het wanneer je aangeeft dat het gezien de motor onderdelen een a3 geweest zou moeten zijn meer onderdelen naar de a3 moeten kunnen herleiden, zoals het landingsgestel van het voorste wiel. Zie hier een post waarin ik vergelijkende foto's heb gepost: De grote 911 samenzwering ? (komt de waarheid boven) #4
geen
  dinsdag 18 april 2006 @ 17:08:40 #172
45622 merlin693
Huh ! Asmodeus & me
pi_37066537
quote:

en er zijn daarna ook meerdere stukken geplaats die je vertellen waarom de wielen anders zijn ! ook selectief niet gelezen/op ingegaan ?
pi_37067306
Het inslag punt van de motoren blijft gek , de vleugels zullen nooit naar voren klappen zodat de motoren zo dicht bij de romp komen te zitten.

Maar ook al is er wel een 757 het Pentagon ingevlogen , wat dan nog ? who cares Het betekend niet dat er niet is samengezworen.
pi_37071237
quote:
Op dinsdag 18 april 2006 17:08 schreef merlin693 het volgende:
en er zijn daarna ook meerdere stukken geplaats die je vertellen waarom de wielen anders zijn ! ook selectief niet gelezen/op ingegaan ?
Welke posts bedoel je?
geen
  dinsdag 18 april 2006 @ 21:22:54 #175
142961 Astrix
Beati pauperes spiritu.
pi_37075897
quote:
Op dinsdag 18 april 2006 13:54 schreef natte-flamoes het volgende:

De wielen komen ten eerste al niet overeen. Verder zou het wanneer je aangeeft dat het gezien de motor onderdelen een a3 geweest zou moeten zijn meer onderdelen naar de a3 moeten kunnen herleiden, zoals het landingsgestel van het voorste wiel. Zie hier een post waarin ik vergelijkende foto's heb gepost: De grote 911 samenzwering ? (komt de waarheid boven) #4
Het is vreemd dat er van die motoren die origineel onder zo'n 757 hangen niks meer te vinden is terwijl er een hitte van 1688 graden nodig is om het Titanium te doen smelten. Er zou best een verklaring voor te vinden kunnen zijn maar het blijft een vreemde zaak, zeker als er wel een onderdeel van een motor gevonden wordt wat niet in zo'n 757 thuishoort.
Donec eris felix, multos numerabis amicos.
pi_37077293
Welk onderdeel is dat precies? Heb je zelf onderdelen van een a3 motor opgezocht op internet en vergeleken?
geen
  woensdag 19 april 2006 @ 00:00:17 #177
45622 merlin693
Huh ! Asmodeus & me
pi_37082893
vragen,vragen,vragen........lezen,lezen,lezen
pi_37085575
Charlie Sheen Says Media Complicit In 9/11 Cover-Up

Ze hebben misschien zo weinig vertrouwen in hun eigen verhaal dat ze 'm niet serieus nemen en naar zwaardere middelen grijpen ; 9/11: A Children's Story?
"You can never get enough of what you don't need to make you happy."
pi_37085705
De neo-conservatieven hebben veel grote TV-stations in bezit gekregen, dit werkt zeker door in de berichtgeving die in de VS zeer eenzijdig is. Media zijn een krachtig middel om de bevolking aan jou kant te krijgen .
pi_37086741
quote:
Op woensdag 19 april 2006 04:38 schreef atmosphere1 het volgende:
dit werkt zeker door in de berichtgeving die in de VS zeer eenzijdig is
Wat een gelul zeg. 'zeer eenzijdig'. Verzin je dat allemaal zelf of laat je het door iemand verzinnen?
geen
pi_37087203
quote:
Op dinsdag 18 april 2006 21:22 schreef Astrix het volgende:

[..]

Het is vreemd dat er van die motoren die origineel onder zo'n 757 hangen niks meer te vinden is terwijl er een hitte van 1688 graden nodig is om het Titanium te doen smelten. Er zou best een verklaring voor te vinden kunnen zijn maar het blijft een vreemde zaak, zeker als er wel een onderdeel van een motor gevonden wordt wat niet in zo'n 757 thuishoort.
Er zijn wel mototdelen van een 757 gevonden in het Pentagon. Is al aan bod geweest ook.
pi_37087394
quote:
Op woensdag 19 april 2006 04:38 schreef atmosphere1 het volgende:
De neo-conservatieven hebben veel grote TV-stations in bezit gekregen, dit werkt zeker door in de berichtgeving die in de VS zeer eenzijdig is. Media zijn een krachtig middel om de bevolking aan jou kant te krijgen .
Niet alleen in de VS helaas, en niet alleen m.b.t 9-11.

A $300 million Pentagon psychological warfare operation includes plans for placing pro-American messages in foreign media outlets without disclosing the U.S. government as the source, one of the military officials in charge of the program says.
http://www.usatoday.com/n(...)14-pentagon-pr_x.htm
The three companies handling the campaign include the Lincoln Group, the company being investigated by the Pentagon for paying Iraqi newspapers to run pro-U.S. stories.

Congressman Miller and other lawmakers have asked the Bush Administration to fully disclose its use of covert propaganda.
http://www.house.gov/georgemiller/propaganda.html

The Government Accountability Office, an investigative arm of Congress, said on Thursday that the Bush administration violated federal law by producing and distributing television news segments about the effects of drug use among young people.
http://www.sourcewatch.org/index.php?title=Covert_propaganda

“The government is spending over a billion dollars per year on PR and advertising,” said Congressman Waxman. “Careful oversight of this spending is essential given the track record of the Bush Administration, which has used taxpayer dollars to fund covert propaganda within the United States.”
http://www.house.gov/georgemiller/press/rel21306.html

# The Administration spent $1.6 billion on contracts with advertising agencies ($1.4 billion), public relations firms ($197 million), and media organizations and individual members of the media ($15 million).

# The Department of Defense spent the most on media contracts, with contracts worth $1.1 billion. The Department of Health and Human Services spent more than $300 million on these contracts, the Department of Treasury spent $152 million, and the Department of Homeland Security spent $24 million during this period.

Voor de Nederlanders
'Amerikaanse propaganda overdrijft rol Al Qaida in Irak'
http://www.dvhn.nl/nieuws/wereld/article460024.ece
Eisenhower1961.
pi_37087481
quote:
Op woensdag 19 april 2006 09:22 schreef Resonancer het volgende:

[..]

Niet alleen in de VS helaas, en niet alleen m.b.t 9-11.

A $300 million Pentagon psychological warfare operation includes plans for placing pro-American messages in foreign media outlets without disclosing the U.S. government as the source, one of the military officials in charge of the program says.
http://www.usatoday.com/n(...)14-pentagon-pr_x.htm
The three companies handling the campaign include the Lincoln Group, the company being investigated by the Pentagon for paying Iraqi newspapers to run pro-U.S. stories.

Congressman Miller and other lawmakers have asked the Bush Administration to fully disclose its use of covert propaganda.
http://www.house.gov/georgemiller/propaganda.html

The Government Accountability Office, an investigative arm of Congress, said on Thursday that the Bush administration violated federal law by producing and distributing television news segments about the effects of drug use among young people.
http://www.sourcewatch.org/index.php?title=Covert_propaganda

“The government is spending over a billion dollars per year on PR and advertising,” said Congressman Waxman. “Careful oversight of this spending is essential given the track record of the Bush Administration, which has used taxpayer dollars to fund covert propaganda within the United States.”
http://www.house.gov/georgemiller/press/rel21306.html

# The Administration spent $1.6 billion on contracts with advertising agencies ($1.4 billion), public relations firms ($197 million), and media organizations and individual members of the media ($15 million).

# The Department of Defense spent the most on media contracts, with contracts worth $1.1 billion. The Department of Health and Human Services spent more than $300 million on these contracts, the Department of Treasury spent $152 million, and the Department of Homeland Security spent $24 million during this period.

Voor de Nederlanders
'Amerikaanse propaganda overdrijft rol Al Qaida in Irak'
http://www.dvhn.nl/nieuws/wereld/article460024.ece
www is zeer onbetrouwbaar
geen
pi_37087503
quote:
Op woensdag 19 april 2006 08:38 schreef natte-flamoes het volgende:
Wat een gelul zeg. 'zeer eenzijdig'. Verzin je dat allemaal zelf of laat je het door iemand verzinnen?
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_37087540
quote:
Op woensdag 19 april 2006 09:28 schreef natte-flamoes het volgende:

[..]

Wat is er mis met deze bronnen?

[ Bericht 13% gewijzigd door Resonancer op 19-04-2006 09:37:12 ]
Eisenhower1961.
pi_37088492
quote:
Op woensdag 19 april 2006 09:51 schreef natte-flamoes het volgende:
Een bron als dit dan?
Goed antwoord op mijn vraag.

http://www.onzin.com/

The NTSB closed its costly investigation without having heard from any of the 260 eyewitnesses who told the FBI that they had seen a flare, fireworks or a streak of light speeding toward TWA 800 just before it exploded.
http://www.aim.org/media_monitor/A2953_0_2_0_C/

http://www.pscelebrities.(...)nment-liars-are.html
http://www.vheadline.com/readnews.asp?id=50220
Eisenhower1961.
pi_37088584
quote:
Op woensdag 19 april 2006 08:38 schreef natte-flamoes het volgende:

[..]

Wel eens van embedded journalist gehoord? bv
Er zijn diverse onderzoeken gedaan naar de persvrijheid in de VS en de rol van de overheid.
quote:
Een bijzonder zorgelijke ontwikkeling in de VS acht Freedom House het feit dat de overheid invloed op de inhoud van media probeert te verkrijgen door politieke commentatoren flinke financiële gunsten te verlenen. Tevens wordt geconstateerd dat de regering Bush de praktijk van door overheid geproduceerde nieuwssegmenten aanzienlijk heeft uitgebreid. Anders gezegd: er komen meer programma's van een zogenaamd onafhankelijk journalist die achteraf blijkt te zijn ingehuurd door de overheid.

De VS is geen land van Rozengeuren en maneschijn. Het bekende document al gelezen ??
pi_37088780
Je geloofd zeker ook nog dat de VS Irak binnen viel vanwege Massa vernietigings wapens !

Powel noemde die dag dat hij met zogenaamde bewijzen voor de veiligheidsraad stond nu "de zwartste dag van zijn carriëre"

De VS blijkt uitstekend te zijn in Manipulatie en dat om oorlog te rechtvaardigen !!!

[ Bericht 0% gewijzigd door atmosphere1 op 19-04-2006 11:21:33 ]
  woensdag 19 april 2006 @ 10:30:20 #190
106959 Nerdmans
krekwakwauw
pi_37088877
tvp
ooit kom ik aan die 1000 pk :)
pi_37090417
All these organizations, however, expressed serious concerns about challenges to press freedom in the United States during the past year. Many cases involved either state or county court rulings on journalistic privilege and protection under the First Amendment. Some of these related specifically to so-called shield laws designed to protect journalists and the information they gather from being subpoenaed in court. Others involved gag orders that interfered with the ability of journalists to gather and disseminate information.

Another category of press freedom violations involved clashes between law enforcement authorities and journalists covering political demonstrations. Journalists were arrested or injured in Washington, D.C., during protests against the annual meetings of the World Bank and International Monetary Fund, and in Miami during the federal raid to seize the Cuban boy Elián González. A handful of accredited journalists who were arrested by police in either Miami or Washington appear to have been falsely accused of joining demonstrators and, in a few cases, of attacking police. Meanwhile, community broadcasters were selectively denied access to the annual meeting of the International Monetary Fund in Washington, D.C.
pi_37105357
Waar we in de 9/11 topics mee bezig zijn betreft in feite een meervoudige moordzaak . Zoals altijd bij moordzaken gaat de onderzoeker op zoek naar het Motief van de verdachten. Laten we dat in deze discussie ook doen .

Naar mijn idee hebben bij de partijen (osama en US government) grenoeg redenen om aannemelijk te maken dat zij baat hadden bij de aanslagen of reden hadden ze uit te voeren .
pi_37107336
Atmosphere, Je vergeet i.m.o 'n belangrijke verdachte, de mossad. Zij hebben eerder false flag operaties uitgevoerd. En de US govt is errug breed natuurlijk, wie is de hoofdverdachte? Pentagon, FBI, CIA, of de USSS?

[ Bericht 30% gewijzigd door Resonancer op 19-04-2006 21:30:52 ]
Eisenhower1961.
pi_37116610
quote:
Op woensdag 19 april 2006 09:28 schreef natte-flamoes het volgende:

[..]

Ik wil je gerust niet -www bronnen geven die hetzelfde zeggen.
pi_37116633
quote:
Op woensdag 19 april 2006 20:48 schreef Resonancer het volgende:
Atmosphere, Je vergeet i.m.o 'n belangrijke verdachte, de mossad. Zij hebben eerder false flag operaties uitgevoerd. En de US govt is errug breed natuurlijk, wie is de hoofdverdachte? Pentagon, FBI, CIA, of de USSS?
Hoofdverdachte zijn naar mijn idee de neo-cons die helemaal aan de top staan , met name Chaney,rumssfelt,enz
pi_37136293
quote:
Op woensdag 19 april 2006 20:48 schreef Resonancer het volgende:
Zijn er aanwijzingen dat de mossad er iets mee te maken heeft?? Niet veel volgens mij.
Dat 'spy-ring' verhaal lijkt me grote onzin net als het feit dat veel israeli's geevacueerd zouden zijn uit het WTC voor de aanslagen.
en dan dat verhaal over die 5 filmende israeli's (http://www.globalresearch.ca/articles/MCK311A.html). Wat een amateuristische onzin met "oud" CIA-agent Vincent Cannistraro in de hoofdrol. Cannistraro is een echte disinformatie-agent met zijn valse kritiek net als veel andere "oud" CIA/MI6-agenten (Baer/McGovern/Brisard etc.etc.etc.)
Je moet eens nagaan waar die Cannistraro allemaal bij betrokken is geweest. Hij wordt ook wel "Mr Contra" genoemd: "Cannistraro was running the Contras from start to finish" (http://www.hirhome.com/israel/mprot3.htm oke dit is een foute site, maar op dit punt hebben ze gelijk).
Het lijkt erop dat Israel als 'patsy' gebruikt wordt.
You realize that there's no point in doing anything if nobody's watching.
You wonder, if there had been a low turnout at the crucifixtion, would they have rescheduled?
pi_37139032
quote:
Op donderdag 20 april 2006 19:18 schreef 6833-228 het volgende:

Zijn er aanwijzingen dat de mossad er iets mee te maken heeft?? Niet veel volgens mij.
Niet per se mossad, maar wil je er wel op wijzen dat het niet de eeste keer zou zijn dat de mossad zoiets zou doen.

USS Liberty.

Fifteen years after the attack, an Israeli pilot approached Liberty survivors and then held extensive interviews with former Congressman Paul N. (Pete) McCloskey about his role. According to this senior Israeli lead pilot, he recognized the Liberty as American immediately, so informed his headquarters, and was told to ignore the American flag and continue his attack. He refused to do so and returned to base, where he was arrested.
http://www.911dossier.co.uk/is04.html

SEN. BOB GRAHAM: I think there is very compelling evidence that at least some of the terrorists were assisted not just in financing -- although that was part of it -- by a sovereign foreign government
http://www.thememoryhole.org/911/911-graham-admits.htm

Beyond the 60 apprehended or detained, and many deported since Sept. 11, another group of 140 Israeli individuals have been arrested and detained in this year in what government documents describe as "an organized intelligence gathering operation," designed to "penetrate government facilities." Most of those individuals said they had served in the Israeli military, which is compulsory there.

But they also had, most of them, intelligence expertise, and either worked for Amdocs or other companies in Israel that specialize in wiretapping. Earlier this week, the Israeli embassy in Washington denied any spying against or in the United States

Fox News, alone of all the media, actually ran the story as a four part broadcast, and put the story up on its web site. Then, without explanation, Fox News erased the story from their web site and have never mentioned it again.
http://100777.com/node/180

Federal officials this year have arrested or detained nearly 200 Israeli citizens suspected of belonging to an "organized intelligence-gathering operation." The Bush administration has deported most of those arrested after Sept. 11, although some are in custody under the new anti-terrorism law.

PARIS (Reuters) - The French daily Le Monde reported on Tuesday that the United States had broken up a huge Israeli spy ring that may have trailed suspected al Qaeda members in the United States without informing federal authorities.
http://www.rense.com/general20/frd.htm

The Ken Starr report on Whitewater describes how Bill Clinton informed Monica Lewinsky that their phone sex conversations had been recorded. At the same time, Clinton ordered the FBI to cease the hunt for an Israeli mole known to be operating inside the White House itself!
http://www.whatreallyhappened.com/spyring.html

The paper has uncovered details of a major Israeli spy ring involving some a 120 agents for the intelligence service Mossad operating across America and some masquerading as arts students.
http://www.prisonplanet.c(...)ligence_failures.htm

Maar hey, het ligt er net aan wie je wilt geloven

Asked by Reuters Monday about the Intelligence Online report, an FBI spokesman flatly called it a "bogus story." The spokesman said: "There wasn't a spy ring."

Alsof de FBI/CIA/Pentagon het wereldkundig zouden maken dat ze bespioneerd worden door hun bondgenoot Israel? Dacht ff niet. Zoals Senator Graham al zei, waarschijnlijk over 20 a 30 jr.

Heel veel linkjes
http://www.whatreallyhappened.com/spyring2.html

[ Bericht 2% gewijzigd door Resonancer op 20-04-2006 20:47:07 ]
Eisenhower1961.
pi_37139642
Nou.. die Bob Graham zou ik nooit van zijn leven geloven. Het was namelijk Bob Graham die samen met Porter Goss een ontbijt had met 9/11-financier Ahmad op de ochtend van 11 september in Capitoll Hill.
Maar ja, het lijkt erop dat de Mossad inderdaad ook wel kan meepraten over False-flag terror. Denk maar aan de "Al Qaeda-aanslag" in Amman 9 November waar "toevallig" ook het hoofd van de Palestijnse Militaire Veiligheidsdienst om het leven kwam.
Maar of Israel iets te maken heeft met 9/11? Ik denk het eigenlijk niet.
You realize that there's no point in doing anything if nobody's watching.
You wonder, if there had been a low turnout at the crucifixtion, would they have rescheduled?
pi_37145569
quote:
Op donderdag 20 april 2006 20:52 schreef 6833-228 het volgende:
Nou.. die Bob Graham zou ik nooit van zijn leven geloven. Het was namelijk Bob Graham die samen met Porter Goss een ontbijt had met 9/11-financier Ahmad op de ochtend van 11 september in Capitoll Hill.
Maar ja, het lijkt erop dat de Mossad inderdaad ook wel kan meepraten over False-flag terror. Denk maar aan de "Al Qaeda-aanslag" in Amman 9 November waar "toevallig" ook het hoofd van de Palestijnse Militaire Veiligheidsdienst om het leven kwam.
Maar of Israel iets te maken heeft met 9/11? Ik denk het eigenlijk niet.
Er zijn anders aardig veel overeenkomsten tussen israel en amerika als je kijkt naar corruptie, de wapenindustrie en de honger naar macht in de politiek.

'Pro-Israëllobby VS manipuleert politiek'
quote:
After the attacks on New York and Washington, the former Israeli Prime Minister, Benjamin Netanyahu, was asked what the terrorist strikes would mean for US-Israeli relations. He said: “It’s very good.” Then he corrected himself, adding: “Well, it’s not good, but it will generate immediate sympathy [for Israel from Americans].”

http://www.sundayherald.com/37707
Die is ook vijf keer klaargekomen toen het gebeurde

Dit dan; The Five Dancing Israelis Arrested On 9-11. Wtf? Verder heeft de baas van Homeland Security, Michael Chertoff, een israelisch paspoort en is het Debunking the Lies of 9/11 artikel van Popular Mechanics geschreven onder leiding van Bejamin Chertoff, de neef van .

edit; Israel's 9/11 connection exposed
quote:
[..]

The Fox News exposé also reported on the near-total penetration of US communications facilities by Israel, through two "private" Israeli telecommunications companies, Amdocs, Ltd., and Comverse Infosys, which, together, handle virtually all the billing records and government wiretaps in the US. Indeed, many of the "art students" not only had "intelligence expertise," but also worked for Amdocs "or other companies in Israel that specialize in wiretapping."

[..]
Dat heb ik eerder gelezen;
quote:
AIVD wordt wellicht zelf afgetapt

Tweakers.net heeft van een Duitse bron vernomen dat de tapapparatuur die Nederland gebruikt om internet- en telefoonverkeer af te tappen, iets dat sowieso al discutabel is, wellicht zelf wordt afgetapt.

Bronnen in de AIVD zeggen dat de tapinformatie deels lekt. Onder meer naar Israël, het moederland van Verint, de fabrikant van de aftapapparatuur. Alle tapapparatuur van de AIVD, en ongeveer de helft van die van de politie zou niet veilig zijn.

Israëlische werknemers van het bedrijf komen op regelmatige basis het onderhoud verzorgen. Dit onderhoud geschiedt in het Hebreeuws, en Nederlandse werknemers mogen zelf niet aan de apparatuur zitten. Wat ze precies uitvoeren is schimmig. Bovendien kan het Israëlische bedrijf zelfs inbellen naar de tapservers.

Ondertussen blijft de overheid wel nog steeds nieuwe apparatuur van het bedrijf aanschaffen, ondanks het feit dat SP, GroenLinks en D66 dit al probleem al meerdere malen hebben aangekaart in de Kamer.
Waarom in godesvredesnaam bestaat deze situatie . De aivd mag iedereen afluisteren en israel kan dat dus ook

[ Bericht 17% gewijzigd door Sebastral op 21-04-2006 01:33:54 ]
"You can never get enough of what you don't need to make you happy."
pi_37147559
quote:
Op donderdag 20 april 2006 20:52 schreef 6833-228 het volgende:
Maar ja, het lijkt erop dat de Mossad inderdaad ook wel kan meepraten over False-flag terror.
Er is i.d.d. n hoop over te vinden, wel naar dat deze sites vaak spreken over "The Jews" maar volgens mij noemen mensen zichzelf zo ook, ach ik ben er niet zo in thuis. Hoeveel van de mensen die op die sites Jews genoemd worden noemen zichzelf zo? Ik weet het niet.
http://judicial-inc.biz/False_Flags_summary.htm
Geef toe veel aantijgingen weinig bewijs, maar n paar van die aantijgingen zijn wel waarheid gebleken.

En de media?
http://www.realnews247.com/who_rules_america_updated_2004.htm

ooeh, er staan wel hele enge dingen op die site,:
The Jew-controlled entertainment media have taken the lead in persuading a whole generation that homosexuality is a normal and acceptable way of life; that there is nothing at all wrong with White women dating or marrying Black men, or with White men marrying Asian women; that all races are inherently equal in ability and character—except that the character of the White race is suspect because of a history of oppressing other races; and that any effort by Whites at racial self-preservation is reprehensible.

Zo jammer, zo'n conclusie, is niet de mijne. Maar dat er in de USA mensen de media manipuleren om de publieke opinie te benvloeden (waaronder Israeli's) lijkt me op z'n zachtst gezegd niet onwaarschijnlijk.

De theorie dat Al Qaida n cia/mossad black op is, vind ik ook zo gek nog niet. Ik sluit nog helemaal niks uit.
Eisenhower1961.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')