i.d.d. moeilijk, Als iets niet opmerkelijk is wordt het meestal normaal gevonden, die conclusie heb ik in dit geval te voorbarig getrokken.quote:
In Nederland: Bouwfraude en vervolgens gezeik met Marokkanen.. toeval?quote:Op zondag 16 april 2006 18:21 schreef Resonancer het volgende:
Vrij vertaald; Normaal gesproken zou het 'n groot schandaal zijn geweest.
Tja, ik blijf dit soort zaken opmerkelijk vinden, hoe abnormaal dat ook is.
hierquote:Op zondag 16 april 2006 13:25 schreef natte-flamoes het volgende:
Okay, pnac, waar moet ik wezen?
Ik heb net V for Vendetta gezienquote:Op zondag 16 april 2006 18:45 schreef atmosphere1 het volgende:
@Resonancer : Het is zeker niet normaal !!! Voor 11 september had de Senaat en het volk het nooit goedgekeurd !!! sterker nog er zijn voor 11 september voorstellen van bv rumsfelt niet door de senaat heengekomen .
11/september was een grote shock voor ieder in de VS, en men gaf de regering belachelijk veel krediet om iets terug te kunnen doen .
Hmmz,quote:Op zondag 16 april 2006 20:36 schreef Resonancer het volgende:
The 911 passenger list oddity
http://www.freedomunderground.org/view.php?v=3&t=3&aid=16922
Mrs. Mariani said that she was the only relative of all the passengers that died on Flight 175 that crashed into the South Tower. Her lawyer, Phil Berg, repeated this statement.
http://news.bbc.co.uk/1/hi/uk/1558453.stmquote:A British couple whose son was on board one of the hijacked planes which crashed into the World Trade Center say his death has taken the "sunshine" from their lives.
Charles and Pauline Berkeley, of Shrewsbury have travelled to New York to see where their 37-year-old son, Graham, lost his life.
Graham, the e-business director of computer firm Compuware, was on the United Airlines Boston-Los Angeles flight 175 which crashed into the second tower on 11 September.
Dat spreekt "mijn bron" wel heel erg tegen. Het WWW blijft 'n tricky bron.quote:Op maandag 17 april 2006 08:53 schreef natte-flamoes het volgende:
http://news.bbc.co.uk/1/hi/uk/1558453.stm
Achtergrond informatie van passagiers van flight 175:
http://www.usatoday.com/n(...)apsule-flight175.htm
(inclusief vermelding familieleden)
Het lijkt mij heel sterk dat die vrouw het enige familielid is van alle passagiers in dat vliegtuig. Die bronnen die ik gepost heb laat zien dat andere passagiers ook familieleden hadden. Zo heel raar lijkt mij dat ook niet..quote:Op maandag 17 april 2006 10:43 schreef Resonancer het volgende:
Dat spreekt "mijn bron" wel heel erg tegen. Het WWW blijft 'n tricky bron.
Als een bron zoiets meldt, dan zou ikzelf dat eerst nog eens checken op andere plekken (een simpele Google-search moet je al een eind mee komen). Want zoveel passagiers in een vliegtuig zonder familie, dat kan bijna niet.quote:Op maandag 17 april 2006 10:43 schreef Resonancer het volgende:
[..]
Dat spreekt "mijn bron" wel heel erg tegen. Het WWW blijft 'n tricky bron.
Ik heb veel meer info over passagierslijsten, daar heb ik in het verleden google al op losgelaten, denk ook niet dat checken via het www veel zin heeft.quote:Op maandag 17 april 2006 18:55 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Als een bron zoiets meldt, dan zou ikzelf dat eerst nog eens checken op andere plekken (een simpele Google-search moet je al een eind mee komen). Want zoveel passagiers in een vliegtuig zonder familie, dat kan bijna niet.
Dus ik heb voor niks die film extra goed bekeken om voor jouw de belangrijke punten eruit te halen?quote:Op zaterdag 15 april 2006 13:46 schreef natte-flamoes het volgende:
Meegekregen wat hier voorbij is gekomen??? Man, ik discusseer al jaren mee in deze 9/11 discussies. En ik kan me nog herinneren dat 2 jaar geleden alle punten die jij nu als overtuigend (boeing in pentagon) vind 2 jaar geleden als niet overtuigend gezien werden. Toen was het klaarduidelijk dat het geen boeing was geweest wat het pentagon in gevlogen was. Nu vind jij ze overtuigend, ik vond ze 2 jaar geleden al overtuigend, toch ben ik door blijven discusseren en tijdens die discussies meer informatie gaan bekijken die m'n mening voor mezelf sterkten.
quote:Ik heb hier 2 posts waarin ik inga op de a3 sky warrior:
Welke posts bedoel je?quote:Op dinsdag 18 april 2006 17:08 schreef merlin693 het volgende:
en er zijn daarna ook meerdere stukken geplaats die je vertellen waarom de wielen anders zijn ! ook selectief niet gelezen/op ingegaan ?
Het is vreemd dat er van die motoren die origineel onder zo'n 757 hangen niks meer te vinden is terwijl er een hitte van 1688 graden nodig is om het Titanium te doen smelten. Er zou best een verklaring voor te vinden kunnen zijn maar het blijft een vreemde zaak, zeker als er wel een onderdeel van een motor gevonden wordt wat niet in zo'n 757 thuishoort.quote:Op dinsdag 18 april 2006 13:54 schreef natte-flamoes het volgende:
Ik heb hier 2 posts waarin ik inga op de a3 sky warrior:
The Great 911- Conspiracy ? (is the dam breaking up) ?
The Great 911- Conspiracy ? (is the dam breaking up) ?
De wielen komen ten eerste al niet overeen. Verder zou het wanneer je aangeeft dat het gezien de motor onderdelen een a3 geweest zou moeten zijn meer onderdelen naar de a3 moeten kunnen herleiden, zoals het landingsgestel van het voorste wiel. Zie hier een post waarin ik vergelijkende foto's heb gepost: De grote 911 samenzwering ? (komt de waarheid boven) #4
Wat een gelul zeg. 'zeer eenzijdig'. Verzin je dat allemaal zelf of laat je het door iemand verzinnen?quote:Op woensdag 19 april 2006 04:38 schreef atmosphere1 het volgende:
dit werkt zeker door in de berichtgeving die in de VS zeer eenzijdig is
Er zijn wel mototdelen van een 757 gevonden in het Pentagon. Is al aan bod geweest ook.quote:Op dinsdag 18 april 2006 21:22 schreef Astrix het volgende:
[..]
Het is vreemd dat er van die motoren die origineel onder zo'n 757 hangen niks meer te vinden is terwijl er een hitte van 1688 graden nodig is om het Titanium te doen smelten. Er zou best een verklaring voor te vinden kunnen zijn maar het blijft een vreemde zaak, zeker als er wel een onderdeel van een motor gevonden wordt wat niet in zo'n 757 thuishoort.
Niet alleen in de VS helaas, en niet alleen m.b.t 9-11.quote:Op woensdag 19 april 2006 04:38 schreef atmosphere1 het volgende:
De neo-conservatieven hebben veel grote TV-stations in bezit gekregen, dit werkt zeker door in de berichtgeving die in de VS zeer eenzijdig is. Media zijn een krachtig middel om de bevolking aan jou kant te krijgen .
www is zeer onbetrouwbaarquote:Op woensdag 19 april 2006 09:22 schreef Resonancer het volgende:
[..]
Niet alleen in de VS helaas, en niet alleen m.b.t 9-11.
A $300 million Pentagon psychological warfare operation includes plans for placing pro-American messages in foreign media outlets without disclosing the U.S. government as the source, one of the military officials in charge of the program says.
http://www.usatoday.com/n(...)14-pentagon-pr_x.htm
The three companies handling the campaign include the Lincoln Group, the company being investigated by the Pentagon for paying Iraqi newspapers to run pro-U.S. stories.
Congressman Miller and other lawmakers have asked the Bush Administration to fully disclose its use of covert propaganda.
http://www.house.gov/georgemiller/propaganda.html
The Government Accountability Office, an investigative arm of Congress, said on Thursday that the Bush administration violated federal law by producing and distributing television news segments about the effects of drug use among young people.
http://www.sourcewatch.org/index.php?title=Covert_propaganda
“The government is spending over a billion dollars per year on PR and advertising,” said Congressman Waxman. “Careful oversight of this spending is essential given the track record of the Bush Administration, which has used taxpayer dollars to fund covert propaganda within the United States.”
http://www.house.gov/georgemiller/press/rel21306.html
# The Administration spent $1.6 billion on contracts with advertising agencies ($1.4 billion), public relations firms ($197 million), and media organizations and individual members of the media ($15 million).
# The Department of Defense spent the most on media contracts, with contracts worth $1.1 billion. The Department of Health and Human Services spent more than $300 million on these contracts, the Department of Treasury spent $152 million, and the Department of Homeland Security spent $24 million during this period.
Voor de Nederlanders
'Amerikaanse propaganda overdrijft rol Al Qaida in Irak'
http://www.dvhn.nl/nieuws/wereld/article460024.ece
quote:Op woensdag 19 april 2006 08:38 schreef natte-flamoes het volgende:
Wat een gelul zeg. 'zeer eenzijdig'. Verzin je dat allemaal zelf of laat je het door iemand verzinnen?
Wat is er mis met deze bronnen?quote:
Goed antwoord op mijn vraag.quote:Op woensdag 19 april 2006 09:51 schreef natte-flamoes het volgende:
Een bron als dit dan?
http://www.freedomunderground.org/view.php?v=3&t=3&aid=16922
Wel eens van embedded journalist gehoord? bvquote:Op woensdag 19 april 2006 08:38 schreef natte-flamoes het volgende:
[..]
Wat een gelul zeg. 'zeer eenzijdig'. Verzin je dat allemaal zelf of laat je het door iemand verzinnen?
quote:Een bijzonder zorgelijke ontwikkeling in de VS acht Freedom House het feit dat de overheid invloed op de inhoud van media probeert te verkrijgen door politieke commentatoren flinke financiële gunsten te verlenen. Tevens wordt geconstateerd dat de regering Bush de praktijk van door overheid geproduceerde nieuwssegmenten aanzienlijk heeft uitgebreid. Anders gezegd: er komen meer programma's van een zogenaamd onafhankelijk journalist die achteraf blijkt te zijn ingehuurd door de overheid.
Hoofdverdachte zijn naar mijn idee de neo-cons die helemaal aan de top staan , met name Chaney,rumssfelt,enzquote:Op woensdag 19 april 2006 20:48 schreef Resonancer het volgende:
Atmosphere, Je vergeet i.m.o 'n belangrijke verdachte, de mossad. Zij hebben eerder false flag operaties uitgevoerd. En de US govt is errug breed natuurlijk, wie is de hoofdverdachte? Pentagon, FBI, CIA, of de USSS?
Zijn er aanwijzingen dat de mossad er iets mee te maken heeft?? Niet veel volgens mij.quote:Op woensdag 19 april 2006 20:48 schreef Resonancer het volgende:
Atmosphere, Je vergeet i.m.o 'n belangrijke verdachte, de mossad. Zij hebben eerder false flag operaties uitgevoerd. En de US govt is errug breed natuurlijk, wie is de hoofdverdachte? Pentagon, FBI, CIA, of de USSS?
Niet per se mossad, maar wil je er wel op wijzen dat het niet de eeste keer zou zijn dat de mossad zoiets zou doen.quote:Op donderdag 20 april 2006 19:18 schreef 6833-228 het volgende:
Zijn er aanwijzingen dat de mossad er iets mee te maken heeft?? Niet veel volgens mij.
Er zijn anders aardig veel overeenkomsten tussen israel en amerika als je kijkt naar corruptie, de wapenindustrie en de honger naar macht in de politiek.quote:Op donderdag 20 april 2006 20:52 schreef 6833-228 het volgende:
Nou.. die Bob Graham zou ik nooit van zijn leven geloven. Het was namelijk Bob Graham die samen met Porter Goss een ontbijt had met 9/11-financier Ahmad op de ochtend van 11 september in Capitoll Hill.
Maar ja, het lijkt erop dat de Mossad inderdaad ook wel kan meepraten over False-flag terror. Denk maar aan de "Al Qaeda-aanslag" in Amman 9 November waar "toevallig" ook het hoofd van de Palestijnse Militaire Veiligheidsdienst om het leven kwam.
Maar of Israel iets te maken heeft met 9/11? Ik denk het eigenlijk niet.
Die is ook vijf keer klaargekomen toen het gebeurdequote:After the attacks on New York and Washington, the former Israeli Prime Minister, Benjamin Netanyahu, was asked what the terrorist strikes would mean for US-Israeli relations. He said: “It’s very good.” Then he corrected himself, adding: “Well, it’s not good, but it will generate immediate sympathy [for Israel from Americans].”
http://www.sundayherald.com/37707
Dat heb ik eerder gelezen;quote:[..]
The Fox News exposé also reported on the near-total penetration of US communications facilities by Israel, through two "private" Israeli telecommunications companies, Amdocs, Ltd., and Comverse Infosys, which, together, handle virtually all the billing records and government wiretaps in the US. Indeed, many of the "art students" not only had "intelligence expertise," but also worked for Amdocs "or other companies in Israel that specialize in wiretapping."
[..]
Waarom in godesvredesnaam bestaat deze situatiequote:AIVD wordt wellicht zelf afgetapt
Tweakers.net heeft van een Duitse bron vernomen dat de tapapparatuur die Nederland gebruikt om internet- en telefoonverkeer af te tappen, iets dat sowieso al discutabel is, wellicht zelf wordt afgetapt.
Bronnen in de AIVD zeggen dat de tapinformatie deels lekt. Onder meer naar Israël, het moederland van Verint, de fabrikant van de aftapapparatuur. Alle tapapparatuur van de AIVD, en ongeveer de helft van die van de politie zou niet veilig zijn.
Israëlische werknemers van het bedrijf komen op regelmatige basis het onderhoud verzorgen. Dit onderhoud geschiedt in het Hebreeuws, en Nederlandse werknemers mogen zelf niet aan de apparatuur zitten. Wat ze precies uitvoeren is schimmig. Bovendien kan het Israëlische bedrijf zelfs inbellen naar de tapservers.
Ondertussen blijft de overheid wel nog steeds nieuwe apparatuur van het bedrijf aanschaffen, ondanks het feit dat SP, GroenLinks en D66 dit al probleem al meerdere malen hebben aangekaart in de Kamer.
Er is i.d.d. n hoop over te vinden, wel naar dat deze sites vaak spreken over "The Jews" maar volgens mij noemen mensen zichzelf zo ook, ach ik ben er niet zo in thuis. Hoeveel van de mensen die op die sites Jews genoemd worden noemen zichzelf zo? Ik weet het niet.quote:Op donderdag 20 april 2006 20:52 schreef 6833-228 het volgende:
Maar ja, het lijkt erop dat de Mossad inderdaad ook wel kan meepraten over False-flag terror.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |