Alles behalvequote:Op donderdag 13 april 2006 14:10 schreef Berkery het volgende:
The Shavers?
In de nieuwste uitvoering van dit weergaloze nummer, gezongen door Jeroen Willems, is Orly "vertaald" in Schiphol (quote:La vie ne fait pas de cadeau
Et nom de dieu!
C’est triste Orly le dimanche
Avec ou sans Bécaud.
Wie isquote:Het leven lacht je vriendelijk uit
Maar Goeie God
’t Is triest; Schiphol op zondag
Al staataan of uit.
Ja! Wat goed!quote:Op donderdag 13 april 2006 15:16 schreef Berkery het volgende:
Borsato?
quote:Op donderdag 13 april 2006 15:38 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Da's een verdomd bekende kop..
quote:Op donderdag 13 april 2006 15:43 schreef MadMaster het volgende:
Boom Boom Mancini
Yep!quote:Op donderdag 13 april 2006 15:45 schreef MadMaster het volgende:
en Urban Heroes ook btw
quote:One-half of, she prides herself as being an original
groupie.
The remaining, she's responsible for a lot of
stage presence, notably some tight choreography, sexy moves and great do-wops.
Dank je... dit is het verhaal in het kort.... Dan is het wellicht wat duidelijker...quote:Op donderdag 13 april 2006 16:06 schreef ranja het volgende:
Jammer Peaceman
van je contract, niet van je trivia activiteiten
quote:Het is ook een beetje vreemd gegaan..... Men vond dat ik het profiel had wat ze zochten en nu vinden ze ineens dat ze een ander persoon willen. En er is nog veel wat ik gezien en gehoord heb, wat niet normaal is. Enfin. Het vreemdste is natuurlijk dat meneer de bedrijfsleider zelf toegegeven heeft, dat ik geen eerlijke kans gehad heb.... wat voor bedrijf ben je dan???
Hij beweerde zelfs dat ie er slecht van geslapen had... eikel! Alsof ik dat moet geloven.....
Bovendien toonde meneer geen begrip toen ik zei dat ik het aanbod om in elk geval in april/mei er te kunnen blijven werken in beraad zou nemen. Geld is niet alles vind ik, natuurlijk is het verstandiger om vanuit een baan te solliciteren, maar waarom zou ik hun tekort aan personeel (want dat ontstaat als ik weg ben) op gaan lossen, terwijl ze mij niet willen?
Neen... voor het bedrijfsbeleid hoef ik het niet te laten. Voor het werk zelf en de collega's vind ik het jammer, want ik had het er echt naar mijn zin.
Oh en ze vonden weer wel dat ik mijn werk goed deed...
Yep, ook weer veeeeel te ambitieus, man!quote:Op donderdag 13 april 2006 16:14 schreef peaceman het volgende:
Hey daisy, heb je mijn 'programma' van MM nog gelezen..
In de zin dat ik teveel wil zien?quote:Op donderdag 13 april 2006 16:29 schreef DaisyDuke het volgende:
[..]
Yep, ook weer veeeeel te ambitieus, man!
Zijn dat de originele Gruppettes?quote:Op donderdag 13 april 2006 16:22 schreef MadMaster het volgende:
Does this ring a bell?
[afbeelding] [afbeelding]
Yup, Nighttown heeft hele smalle gangetjes die nogal eens verstopt komen te zitten bij grote drukte.....quote:Op donderdag 13 april 2006 16:31 schreef peaceman het volgende:
[..]
In de zin dat ik teveel wil zien?
Ik neem wel een samoerai-zwaard mee ofzoquote:Op donderdag 13 april 2006 16:32 schreef DaisyDuke het volgende:
[..]
Yup, Nighttown heeft hele smalle gangetjes die nogal eens verstopt komen te zitten bij grote drukte.....
quote:Zijn dat de originele Gruppettes?
(Josée van Iersel + Meike Touw)
Kon niet missen.quote:Op donderdag 13 april 2006 16:44 schreef pyl het volgende:
Pink Floyd, Dark side of the moon?
Yep. Heel goed!quote:Op donderdag 13 april 2006 16:56 schreef Mark het volgende:
Een gok op Zappa (al zie ik het citaat van Akkerman niet zo)
Bij mij doet-ie 't gewoon wat weer niet gezegd kan worden van photofuckin'bucket...quote:Op donderdag 13 april 2006 16:51 schreef jerver73 het volgende:
klopt het dat walravens eruit ligt?
http://www.walravens.info/
DaisyDuke +1quote:Op donderdag 13 april 2006 17:05 schreef DaisyDuke het volgende:
anouk?
Peaceman, ouwe metalhead!quote:Op donderdag 13 april 2006 17:31 schreef peaceman het volgende:
Biohazard?
Goed genoeg... Een paar kan ik op mezelf betrekken... da's dan weer minder..quote:Op donderdag 13 april 2006 17:48 schreef GLO het volgende:
Dat viel niet mee; ik heb me wat dichterlijke vrijheden moeten permitteren om de tien vol te krijgen:
Klein Orkest - Koos Werkeloos
Henk & The Stainless Steel Band – Wij Willen WW
The Silhouettes – Get A Job
Little Village – Do You Want My Job?
The Nomads – Wasn’t Born To Work
Chelsea – Right To Work
Darlington - Jobless
Janse Bagge Bend – Sollicitere
Dead Boys – Ain’t Nothin’ To Do
Buzzcocks – Boredom
Da's snel!quote:Op donderdag 13 april 2006 17:55 schreef Scrutinizer het volgende:
Leroy Brown
Ik dacht nog: "dit gaat wel even duren"quote:Op donderdag 13 april 2006 18:14 schreef GLO het volgende:
Donald 'Duck' Dunn?
Het duurde idd even voordat ik het plaatje te zien kreegquote:Op donderdag 13 april 2006 18:17 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik dacht nog: "dit gaat wel even duren"![]()
Glo +1
![]()
Ik dacht nog: "dit gaat wel even duren"quote:Op donderdag 13 april 2006 18:25 schreef Scrutinizer het volgende:
Average White Band?
De snelheisprijs!quote:Op donderdag 13 april 2006 17:26 schreef Mark het volgende:
Celtic Frost
quote:Op donderdag 13 april 2006 18:29 schreef GLO het volgende:
[..]
Ik dacht nog: "dit gaat wel even duren"
[..]
Nee toch kereltje, baan kwijt?quote:Op donderdag 13 april 2006 17:50 schreef peaceman het volgende:
[..]
Goed genoeg... Een paar kan ik op mezelf betrekken... da's dan weer minder..
GLO+1
Niet dat iedereen dat door had...quote:Op donderdag 13 april 2006 18:36 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]Je vraagstelling gaf 'm al weg.
Zie pagina 1.... daar staat er wel wat meer over...quote:
Heb 't net allemaal zitten lezen. Kut voor je, maar we duimen allemaal voor je dat er snel weer wat op je weg komtquote:Op donderdag 13 april 2006 18:41 schreef peaceman het volgende:
[..]
Zie pagina 1.... daar staat er wel wat meer over...![]()
Tuck & Patti?quote:Op donderdag 13 april 2006 18:36 schreef Scrutinizer het volgende:
Andress en
Cathcart zijn als duo onder hun voornamen bekend.
Wie zijn&
?
quote:Op donderdag 13 april 2006 18:42 schreef GLO het volgende:
[..]
Heb 't net allemaal zitten lezen. Kut voor je, maar we duimen allemaal voor je dat er snel weer wat op je weg komt
Ik twijfelde alleen nog omdat ik meende dat er ook één neger/afro-amerikaan/donkereman/hoejedatmaarwilnoemen in AWB zatquote:
ken ze niet.... maar ben ook niet zo thuis in de jazz....quote:Op donderdag 13 april 2006 18:51 schreef GLO het volgende:
[..]
Vocaal popjazzduo, gaan al heel lang mee
Een jazz-duo en echtpaar. Hij is een virtuoze gitarist, Heb hem ooit eens I Wish van Stevie Wonder zien en horen spelen. Daarin speelt hij de baslijn, ritme, blazerspartij en melodie tegelijk.quote:
Mwah, 't is meer easy listening dan jazz eigenlijkquote:Op donderdag 13 april 2006 18:53 schreef peaceman het volgende:
[..]
ken ze niet.... maar ben ook niet zo thuis in de jazz....
Schiedam!quote:Op donderdag 13 april 2006 18:53 schreef GLO het volgende:
Als ik zeg 3121, dan zeggen jullie?
Hier dan , je duimsmiley:quote:Op donderdag 13 april 2006 18:53 schreef peaceman het volgende:
Prince
Owja, laat ik vooral die gitaar niet vergeten. Dat tilt ze idd boven de koffietafel uitquote:Op donderdag 13 april 2006 18:53 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Een jazz-duo en echtpaar. Hij is een virtuoze gitarist, Heb hem ooit eens I Wish van Stevie Wonder zien en horen spelen. Daarin speelt hij de baslijn, ritme, blazerspartij en melodie tegelijk.
[afbeelding]
Waarvoor dankquote:
Nee, die zijn al begonnen met een lange tournee...quote:Op donderdag 13 april 2006 19:43 schreef DaisyDuke het volgende:
Soul Asylum?
Ja die bedoel ik... ben benieuwd.. zolang ze dat vreselijke More Than Words niet zingen, kan het best goed worden.quote:Op donderdag 13 april 2006 19:50 schreef DaisyDuke het volgende:
Extreme?
Gary Cherone, the worst thing to ever happen to Van Halen (and that's saying a lot)....quote:Op donderdag 13 april 2006 19:51 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ja die bedoel ik... ben benieuwd.. zolang ze dat vreselijke More Than Words niet zingen, kan het best goed worden.
DaisyDuke +1
Dat zal best zo zijn. In Extreme vond ik m goedquote:Op donderdag 13 april 2006 19:54 schreef DaisyDuke het volgende:
[..]
Gary Cherone, the worst thing to ever happen to Van Halen (and that's saying a lot)....
quote:Op donderdag 13 april 2006 19:56 schreef Captain_Redbeard het volgende:
ying yang twins?
Tja, als liefhebber van de betere stadionrock zal het best goed nieuws zijn. Ik heb er daarentegen zeer weinig mee. Wel vervelend van je baan trouwens. Sterkte er mee.quote:Op donderdag 13 april 2006 19:54 schreef peaceman het volgende:
[..]
Dat zal best zo zijn. In Extreme vond ik m goed![]()
Mijn eerste concert was het concert van Bryan Adams in Thialf (nee daar ben ik niet trots op!!!!!quote:Op donderdag 13 april 2006 19:59 schreef DaisyDuke het volgende:
[..]
Tja, als liefhebber van de betere stadionrock zal het best goed nieuws zijn. Ik heb er daarentegen zeer weinig mee.
Dank je!quote:Wel vervelend van je baan trouwens. Sterkte er mee
Zeker, zeker. En dan met vooral The Sun Rises in the East (1994).quote:
Had een culthit in 1999. Opereerde daarvoor in een duo. Een duo dat invloedrijk is geweest voor de Hiphop underground.quote:Op donderdag 13 april 2006 20:39 schreef Z het volgende:
Pvdt...
Nee, deze homie leeft nog.quote:Op donderdag 13 april 2006 20:43 schreef bigshadow het volgende:
j(ay) dilla ?
Poeh, m'n laatste troef dan maar:quote:Op donderdag 13 april 2006 20:55 schreef bigshadow het volgende:
Ja, en die zijn eerder gevraagd. Ik was er niet opgekomen (de naam dan)
Z antwoord nouquote:Op donderdag 13 april 2006 20:56 schreef DaisyDuke het volgende:
[..]
Poeh, m'n laatste troef dan maar:
Simon Says
quote:Op donderdag 13 april 2006 21:02 schreef Z het volgende:
Hoeveel schrijffouten mag ik maken?
Pharoahe Monch. Vooral OK is erg goed. En zo vliegen de aanraders jullie weer om de oren, zo op donderdagavond.quote:Op donderdag 13 april 2006 21:03 schreef Z het volgende:
Pharaoh Monk.
quote:One of the most beloved hip-hop crews in rap music,(an acronym for "...") consists of veteran rappers, DJs, and producers dedicated to the true essence of rap music: original lyrics and strong beat-savvy productions. With their dedication to hip-hop purity, members Showbiz & A.G. (Andre the Giant), Diamond D, Lord Finesse, Fat Joe, O.C., Buckwild, and the late Big L have at least one classic album under their belts. Although they never reached the success of their multi-platinum peers, individually they became successful by maintaining their integrity and earning major respect within the rap community.
Ken het eigenlijk alleen van horen zeggen.quote:Op donderdag 13 april 2006 21:13 schreef Z het volgende:
Daar kan ik nooit iets van vinden, drie nummers ofzo, die dan wel weer super klinken.
Daisy +1
Nee, Perquisite is producer. Nederlander bovendien. Op het album van Pete Philly & Perquisite rapt een bekende Amerikaanse rappert een riedeltje mee.quote:Op donderdag 13 april 2006 21:19 schreef peaceman het volgende:
Perquisite?
quote:Op donderdag 13 april 2006 21:28 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
Mos Def toch?
Idd, en dat terwijl dat bloot wel meeviel -of tegen- . Op de definitie van bloot zal ik het niet laten aankomen, maar omdat Mark signaleerde dat het om twee dames ging, krijgt hij het punt.quote:
quote:
Ik nietquote:Op donderdag 13 april 2006 22:00 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik zie toch duidelijk een pet op z'n kop
quote:Op donderdag 13 april 2006 22:16 schreef bukgeit het volgende:
Twee Bad Company's. De naam dus.
daar ga je weer...quote:Op donderdag 13 april 2006 22:22 schreef Captain_Redbeard het volgende:
xzibit ?
Consider it donequote:Op donderdag 13 april 2006 22:23 schreef GLO het volgende:
Even tussendoor: heeft iemand ervaring met Spybot? Zo ja, mail me svp: tikkietee@yahoo.com
TSE must die!quote:Op donderdag 13 april 2006 22:22 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Xzibit
quote:Op donderdag 13 april 2006 22:24 schreef GLO het volgende:
[..]
daar ga je weer...
misschien schrale troost: ik had de hele opgave nog niet eens gezien...
quote:Op donderdag 13 april 2006 22:36 schreef Captain_Redbeard het volgende:
x-ecutioners ?
Gefeliciteerd! En dat in een total loss Lada... zo zie je maar: de aanhouder wintquote:
dank u. geen morcheebaquote:Op donderdag 13 april 2006 22:41 schreef GLO het volgende:
[..]
Gefeliciteerd! En dat in een total loss Lada... zo zie je maar: de aanhouder wint
* GLO dacht dat het Redd Kross was![]()
bijna alles wat ook maar een beetje historisch relevant is, is al vaker langsgeweest. dus je krijgt gewoon het puntquote:Op donderdag 13 april 2006 22:58 schreef bukgeit het volgende:
Add N To (X)
Is wel eens vaker geweest, kijk maar wat je met de vraag doet.
Ah, hij. Ik had er geen naam bij. Nu wel dusquote:Op donderdag 13 april 2006 23:06 schreef bukgeit het volgende:
Dank u!
Welke dubieuze rol vervult Gert van der Graaf in de muziekhistorie?
't Is hem! Onlangs opnieuw: Nederlandse Abba-stalker weer actiefquote:Op donderdag 13 april 2006 23:35 schreef ranja het volgende:
Of is hij de stalker van Agnetha Fältskog?
quote:NEW YORK -gets assistance from his actress girlfriend
on his upcoming album, "
Swings Sinatra."
The "" vixen lends her vocal chops to a version of Sinatra's 1963 hit "The Second Time Around."
Elsewhere,takes on Sinatra-popularized tunes like "That's Life," "My Funny Valentine," "Fly Me to the Moon," "New York, New York" and "Night and Day."
"Sinatra sang with such power and such vulnerability,"says. "He was a great storyteller. I just tried to tell some of these stories in my own way.
The album is set for release May 23 via jazz label Concord Records.
Geen idee wie je bedoelt maar vast niet goedquote:Op donderdag 13 april 2006 23:46 schreef Berkery het volgende:
The Hoff?
quote:Op donderdag 13 april 2006 23:47 schreef ranja het volgende:
Geen idee wie je bedoelt
http://www.hoff-lovers.com/quote:Op donderdag 13 april 2006 23:47 schreef ranja het volgende:
[..]
Geen idee wie je bedoelt maar vast niet goed
In ieder geval heeft ranja wat geleerd vanavondquote:
Helaas staat meneer niet bekend om z'n rijmelarij.quote:Op vrijdag 14 april 2006 00:09 schreef Berkery het volgende:
De titel van het album doet vermoeden dat zijn naam met een S begint, allitereert lekker.
Christ, wat vroegquote:Op vrijdag 14 april 2006 00:12 schreef Mark het volgende:
Ik zie het morgen wel, wekker gaat over 4½ uur
Ha, dat heb ik ergens gelezen. Maar wie was het ook weerquote:
het is geen acteur, staat wel bekend als zanger.quote:Op vrijdag 14 april 2006 00:16 schreef peaceman het volgende:
is het wel een zanger? of een acteur die een poging doet?
Op Fok! kan alles he!?quote:Op vrijdag 14 april 2006 01:00 schreef GLO het volgende:
[..]
Dat kan niet. 't Is een allmusic-plaatje!
Ah, oh, oe. Ook nooit een film met hem gezien? Want meneer is ook acteur. Maar goed, muziekbio'tje dan:quote:Op vrijdag 14 april 2006 01:00 schreef peaceman het volgende:
ah nu niet meer, maar nu weet ik m niet..
quote:With very few exceptions, the career ofcan be divided in half — his first two albums encompassed straight-ahead New Orleans jazz and stride piano while his later career (which paralleled his rising celebrity status) alternated between more contemporary New Orleans music and pop vocals with a debt to Frank Sinatra.
Goed lezen peaceman: meer pop dan jazz tegenwoordig en daarmee ook pas echt heel bekend geworden. Bovendien, als gezegd, had je 'm als acteur kunnen kennen...quote:
Je bedoelt dat je zijn naam niet kent...?quote:Op vrijdag 14 april 2006 01:06 schreef peaceman het volgende:
het zegt me niks GLO...
Ik heb geen idee. Welterusten dan GPquote:Op vrijdag 14 april 2006 01:06 schreef Gambolputty het volgende:
Hier nog een fijn stukje tekst, ben weldus wacht niet op accoord:
I was brain-dead, locked out, numb, not up to speed
I thought I'd pegged you an idiot's dream
Tunnel vision from the outsider's screen
I never understood the frequency, uh-huh
You wore our expectations like an armored suit, uh-huh
I'd studied your cartoons, radio, music, TV, movies, magazines
Richard said, "Withdrawal in disgust is not the same as apathy"
A smile like the cartoon, tooth for a tooth
You said that irony was the shackles of youth
You wore a shirt of violent green, uh-huh
ik ben bang van welquote:Op vrijdag 14 april 2006 01:06 schreef peaceman het volgende:
zijn wij nu de enigen nog?
Oh ja, ik zou het bijna vergetenquote:
ik wilde die eigenlijk laten staan voor de ochtendploeg...quote:Op vrijdag 14 april 2006 01:11 schreef GLO het volgende:
[..]
Oh ja, ik zou het bijna vergeten![]()
Maar goed, los jij dan ff dat tekstfragment op?![]()
daar stond de vraag van ranja al...quote:Op vrijdag 14 april 2006 01:12 schreef peaceman het volgende:
[..]
ik wilde die eigenlijk laten staan voor de ochtendploeg...![]()
ja maar niet verder vertellen he?!quote:Op vrijdag 14 april 2006 01:18 schreef GLO het volgende:
Zullen we er maar gewoon stiekem tussenuit knijpen?
alleen op basis van de eerste regel moet ik aan Shelter van the Alarm denken, maar dat is 'em niet volgens mij...quote:Op vrijdag 14 april 2006 01:06 schreef Gambolputty het volgende:
Hier nog een fijn stukje tekst, ben weldus wacht niet op accoord:
I was brain-dead, locked out, numb, not up to speed
I thought I'd pegged you an idiot's dream
Tunnel vision from the outsider's screen
I never understood the frequency, uh-huh
You wore our expectations like an armored suit, uh-huh
I'd studied your cartoons, radio, music, TV, movies, magazines
Richard said, "Withdrawal in disgust is not the same as apathy"
A smile like the cartoon, tooth for a tooth
You said that irony was the shackles of youth
You wore a shirt of violent green, uh-huh
quote:Op vrijdag 14 april 2006 07:49 schreef Mark het volgende:
Volgens mij is het van REM. Ik denk aan "What's the frequency, Kenneth"
In zijn hoogtijdagen was dat idd een issue.....quote:
Richenelquote:Op vrijdag 14 april 2006 08:06 schreef Mark het volgende:
Heb even opgezocht ter verificatie, en het klopt inderdaad. Dat "shackles of youth" gecombineerd met de uh-huh's deed het hem.
Nieuwe vraag:
Wie is dit nu weer?
[afbeelding]
Als ik moet werken zie je mij hier niet hoorquote:
Zeker!quote:
Kijk je nog wel naar mijn jubileumvraag, denk dat je wel kunt scorenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |